Gadver? Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
Underkoffer![]()
Voor Adelante: http://link.marktplaats.nl/221741862 en http://link.marktplaats.nl/222700537
Suug, hier, voor jou![]()
[ afbeelding ]
Eens! Circus is nog erger dan een dierentuin! Dat is pure dierenmishandeling!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb meer problemen met circussen dan met dierentuinen. Ben 1 keer naar het circus geweest en dat was best geinig om een keer mee te maken, maar ik zal niet nog eens gaan
.
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bedoelt: Koffertje, hoeveel wil je afvallen en wat is je plan van aanpak?
De Droomvlucht, is dat dat je in een karretje zit en dan langs allemaal mooie plekjes wordt geleid, zeg maar? (met dansende bloemen enzo?). Ik vond het wel leuk, 11 jr geleden, vooral omdat er een verdomd lekker wijf voor me stondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Ik ben nog nooit in de droomvlucht geweest![]()
Als klein bolletje wilde ik alleen in de python..
Aww hoe lang is ie al kwijt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Mijn kat is nog steeds zoekIk vind het ondertussen maar een stink kat dat hij mij zo laat zoeken en dat ik me zo zorgen maak
Poffertjes, of ben je nu ook nog blindquote:
Hoe lang is 'ie nu weg? En is 'ie wel eens vaker zo lang weggeweest?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
Mijn kat is nog steeds zoekIk vind het ondertussen maar een stink kat dat hij mij zo laat zoeken en dat ik me zo zorgen maak
Sinds vorige woensdag..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww hoe lang is ie al kwijt?Heb ja al foto's opgehangen in de Albert Heijn ofzo?
Ik werd afgeleid door die smerige witte substantie eroverheenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Poffertjes, of ben je nu ook nog blind![]()
Grapje he!
In het wild wordt er ook wel op beesten geschoten of door andere beesten opgegeten. Bossen worden vernietigd etc....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jamaar.... je bent 5 jaar samen metMark
![]()
[..]
Dan hadden ze die dieren net zo goed in hun natuurlijke omgeving kunnen laten.![]()
Maar afijn, ik zie dieren nu eenmaal liever in het wild dan in de dierentuin.
Alleen in de zomer 4 dagen of zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang is 'ie nu weg? En is 'ie wel eens vaker zo lang weggeweest?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Poffertjes, of ben je nu ook nog blind![]()
Grapje he!
Beesten die andere beesten opeten is heel wat anders dan beesten die in een circus kunstjes moeten doen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het wild wordt er ook wel op beesten geschoten of door andere beesten opgegeten. Bossen worden vernietigd etc....
Vief houdt wel rekening met mijn psychische welzijn door 'grapje hè' erachteraan te posten. Wat een schatquote:
Bedoelde de dierentuin vs. wild. Circus ga ik ook niet heen omdat het stom is! Het is wel erger dan dancing on ice ofzo trouwens wat ik ook heel stom vindquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beesten die andere beesten opeten is heel wat anders dan beesten die in een circus kunstjes moeten doen natuurlijk.
Does it ...."ring"....a bell?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door die smerige witte substantie eroverheen.
Idd. En ik heb altijd het gevoel dat mijn beugel slapper zit dan die van anderen. Stel me zo voor dat ik eruit glijd. En die angst is verklaarbaar, want in groep 4 zaten we eens in het piratenschip in Duinenzathe en toen sloot de beugel van één van m'n klasgenootjes niet goed. En we gingen mooi wel de lucht inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Aventura het volgende:
De vorige keer dat ik een een pretpark was (jaren niet geweest) bestierf ik het. In de Goliath dacht ik dat ik dood ging. Ben altijd bank dat in mijn karretje de beugels niet goed sluiten en dat ik er dan uit val. Begrijp ook niet dat mensen hun armen omhoog doen. Het 'leuke'was dat er ook een foto werd gemaakt, de doodsangst was op mijn gezicht af te lezenEn de anderen me maar uitlachen
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het wild wordt er ook wel op beesten geschoten of door andere beesten opgegeten. Bossen worden vernietigd etc....
Ik twijfelde of ik die opmerking wel kon maken maar het was sterker dan ik, dus sloot ik een compromis met mezelf, lees "Evil Vivi" door het enigszins af te zwakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vief houdt wel rekening met mijn psychische welzijn door 'grapje hè' erachteraan te posten. Wat een schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |