quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben, hoor. Goodbye heeft me bijv ook al meerdere keren gevraagd of ik naast doof soms ook blind ben
.
Dan win ik nog steeds overigens, want mijn rechteroog is slechtquote:
Bedoel je niet lynxen?quote:
Nawwwwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bedoel je niet lynxen?Lynchen is volgens mij heel wat anders
Zou ze overigens ook graag in het echt willen zien.
[ afbeelding ]
Dat kleintje
Moet je ff bij Greys op de thee gaan, die heeft er een.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Ewelina het volgende:
Zou ze overigens ook graag in het echt willen zien.
[ afbeelding ]
Dat kleintje
Ja, dat bedoelde ik ook, met een x dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Ewelina het volgende:
Da's wel faalhazerig van die dierentuinlui danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef neen het volgende:
Ik was een keer in een dierentuin waar je met zo'n stok leeuwen kon voeren voor geld, ik dat doen natuurlijk ging die leeuw trekken aan die stok. Ik terugtrekken natuurlijk want ik moet dat ding niet kwijtraken totdat m'n hand echt de kooi in ging toen liet ik hem maar los
Was dat de enige stokmoesten ze het vrouwtje apart in zo'n los hokje krijgen en het mannetje bleef erin rondlopen en toen ging zo'n dude van die dierentuin met een tuinsland het hok in om die stok te pakken
Wat is een kea?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef Pandorah het volgende:
over het sloopgedrag van de kea (laat ik die nou in het wild hebben gezien, en ja, hij sloopt graag met name auto's).
Maar die heeft geen kraag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Moet je ff bij Greys op de thee gaan, die heeft er een.
Dat ik op Fok! zit wil niet zeggen dat het goed gaatquote:
Do not despair, young padawan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ik op Fok! zit wil niet zeggen dat het goed gaat. Helaas
. Nog steeds veel last van duizeligheid. En ik dacht vannacht toch echt dat er verbetering in zat. Zucht.
Als ik mezelf weer eens zielig voel denk ik maar weer aan jou en dat jij een maand duizelig was. Dan mag ik niet zeuren met m'n 6 dagenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do not despair, young padawan.
All will be better sooner or later!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ik op Fok! zit wil niet zeggen dat het goed gaat. Helaas
. Nog steeds veel last van duizeligheid. En ik dacht vannacht toch echt dat er verbetering in zat. Zucht.
Een kea is een Nieuw-Zeelandse papagaai die in de bergen leeft op het Zuid Eiland. Hij sloopt het liefst je rubber van je voorruitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:37 schreef Dipkip het volgende:
Wat is een kea?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Moet je ff bij Greys op de thee gaan, die heeft er een.
Cadeautjes, ja vast!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Rustig aan doen is uiteraard da key, maar kan me goed voorstellen dat je daar een beetje tureluurs van wordt
Kea's waren toch die kekke hyperactieve vogels in artis, die met je mee wandelen als je langs loopt en de hele tijd 'kadootjes' (takken e.d.) proberen te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |