quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
You and me, we are the same![]()
.
The Comfy Chair doesn't scare me!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
In Rotjeknor, Kip! Land van TJD's ende Feyenoord! Geloof ikIk haal PSV en Feyenoord altijd door mekaar.
Ewelina, mersie boo-koep, we gaan nu hoogst waarschijnlijk naar Blijdorp
Muis:met je Tena Lady. Daar heb je zeker aandelen in, hè, HÈ!?!
![]()
CONFESS! CONFESS! *zet neer in The Comfy Chair*
*pakt stoel behangen met bloemetjesslingers en danst de hula*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
The Comfy Chair doesn't scare me!
De Hawaiian Chair daarentegen...
Ik weet niet in welk stuk ik woon. Ik denk een beetje in het midden ofzo? Ik woon hier nog niet zo heel lang en topografie ben ik altijd afschuwelijk slecht in geweest. Ik kan rotterdam niet aanwijzen op een blinde kaart. Mn nieuwe woonplaats ook niet trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Kip: zelfs vanuit de kop van Noord Holland is het goed te doen
Nooooooquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pakt stoel behangen met bloemetjesslingers en danst de hula*
Alo-ha-hee...
Het is mooi weer in België, voor het eerst in wekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik sta in de TT én heb een afgetrokken hoofd dat door de poffers gehaald dient te worden.
![]()
![]()
![]()
Is er nog goed nieuws ook? Bij iemand?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik sta in de TT én heb een afgetrokken hoofd dat door de poffers gehaald dient te worden.
![]()
![]()
![]()
Is er nog goed nieuws ook? Bij iemand?
*klikt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:13 schreef Re het volgende:
zeg iemand SATC fan?
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
hmmmm je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*klikt.
Argh, dat 'Ze vind' in dat ene gedicht is echt niet om aan te zienEen echte dichter heeft toch ook een REdacteur die de spelfouten verwijdert?
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poffertjes aangeboden krijgen is best positief![]()
En wat een gemekker in het FB gebeurenLive and let live, modjes vinden het prima zoals het gaat, laat de rest zijn/haar mening hebben, tis niet alsof dat verdere invloed gaat hebben op hoe het hier gaat, want de modjes beslissen. Tadaa!
Overigens, ontopic: ik ga ontbijten*faal*
hihi, ik pak me helemaal in zodat ik geen zon meer op mn huid voelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Hier schijnt de zon ook en ik ga straks dus op het balkon zitten om verse vitamientjes D te scoren.
Dank. En ja, eet ze maar opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:25 schreef Sugar het volgende:
Oh, maar vanwege de kutdag wel een kus voor Tink!
* Sugar snel een toffe bietst nu ze in de buurt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |