Echt, ik doe zo rustig aan als ik maar kanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Rustig aan doen is uiteraard da key, maar kan me goed voorstellen dat je daar een beetje tureluurs van wordt
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Ewelina het volgende:
Maar die heeft geen kraag!(neemt niet weg dat het een prachtig beest is)
Ter compensatie: mijn katten hebben wel lynxpluimpjes op de oren! En die van jou ook, meen ik me te herinneren
Oeh die eerste foto. Gevaarlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon het niet laten
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef Muis006 het volgende:
Cadeautjes, ja vast!
En 10 jaar later komen ze langs om je ziel te collecteren.
I'll pass
Dan bak ik cheesecake! Maar dat mag je dan tegen niemand zeggen dat we die dan ook gaan opeten!quote:
Ik wil wel toezicht komen houden op hoe jullie geen cheesecake eten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Dan bak ik cheesecake! Maar dat mag je dan tegen niemand zeggen dat we die dan ook gaan opeten!
Sssssht!
Laat ik het dan zo zeggen: je bent in ieder geval niet zo ziek dat je niet kan fokkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Dat ik op Fok! zit wil niet zeggen dat het goed gaat. Helaas
. Nog steeds veel last van duizeligheid. En ik dacht vannacht toch echt dat er verbetering in zat. Zucht.
Oh lekker, maar niet erg slankverantwoord!ontopicziejequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan bak ik cheesecake! Maar dat mag je dan tegen niemand zeggen dat we die dan ook gaan opeten!
Sssssht!
Is er iig íemand die haar grappig vindt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jijj bent zo vreselijk grappigzo van hardop lachen enzo. En niet de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Noes, we hebben vet lang voor die beesten gestaan eerst, en wazige interactie gehad!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Maria: het zijn inderdaad hyperactieve kekke beesten die graag de (kerst)bomen slopen. Dus een takje aanbieden kan bestIk heb ze dat nooit zien doen trouwens
Ze zitten helaas niet meer in Artis.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Maria: het zijn inderdaad hyperactieve kekke beesten die graag de (kerst)bomen slopen. Dus een takje aanbieden kan bestIk heb ze dat nooit zien doen trouwens
Ze zitten helaas niet meer in Artis.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er iig íemand die haar grappig vindt.Twee iemanden, want ik pies regelmatig bijna in mijn broek van mijn eigen grapjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een wandelend reclamebord voor Tena lady![]()
Dan wil ik daar wel eens heen. Even googelen waar het zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:54 schreef Pandorah het volgende:
Dipkip: volgens mij zitten ze ook in Bllijdorp die beesten. Blijdorp is trouwens erg leuk en ruim hoor.
over kea's gesproken, zo maar eens even naar de I keaquote:
In Rotterdamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan wil ik daar wel eens heen. Even googelen waar het zit.
Echt niet, supercool, te gek gaaf, onvergetelijk, pracht machtig mooi en schon is dat! Let wel, er was nog een leeuw die in die (niet al te grote) kooi rondliep.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel faalhazerig van die dierentuinlui dan
Kwartiertje lopen van het station, en in de vakanties rijdt er een historisch treintjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Rotterdam.
Of bedoelde je de preciezere locatie?.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik haal PSV en Feyenoord altijd door mekaar.
Oh dat is vast niet zo heel ver. Want dat hoort bij de Randstad, en wij ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
In Rotjeknor, Kip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |