Op een weliswaar zinkend schip dat totaal uit koers lijkt te varenquote:
Wat een pauperprogramma was dat. Sommige mensen verneukten hun eigen huis om vervolgensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
Doorvragen en zinvolle vragen stellen is nooit hun sterkste kant geweest. Toen Pittenman nog Buitenhof presenteerde kon hij ook al nooit verbergen dat hij geen bal heeft begrepen van de evolutietheorie. Dat waarhoofd naast hem hoef je al helemaal niks van te verwachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:55 schreef Pacmaniac het volgende:
Slechte aflevering . P & W waren niet echt scherp vandaag. Zowel die advocaat van W .v Dijk als ook die pauper EO voorzitten kwamen wel erg makkelijk weg met hun slappe verhalen. Morgen (hopelijk) beter!
ja, zo integer dat ze vroeger wekelijks op dievenpad ging met een megatuinbroek omdat je daar zoveel in kon stoppen en het niet opvielquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Het grote verschil zit hem dat Genesis 1 bij uitstek symbolisch is en geen natuurkundige feiten presenteert. Wat betreft de opstanding van Jezus is de bijbel echt volstrekt duidelijk, die heeft plaatsgevonden.
Voor zover ik weet amper hoor. Misschien is het weer een nihile marge in het geleerdencircuit die zo denkt, maar de 'mainstream' zeker niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.
Denk dat ik oversla....quote:- Harry Lensink, over het Liquidatieproces waar elf moorden centraal staan.
- Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) over armoedebeleid.
- Gerhard Sannes, over de rechtszaak voor overtreden rookverbod.
- Chris Maris over de Parnassia-zaak.
Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:54 schreef jmac het volgende:
Ik kwam net binnenvallen op 't eind en zie allemaal mensen dat nr van Guido Weijers zingen. Wat was dat?
Maar de volgende keer wordt de zaak geslotenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.
Een maand volgens mij.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de volgende keer wordt de zaak gesloten
Juistquote:
Overgangen en volgordes lijken ze nog nooit over nagedacht te hebben. Hooguit wat het beste scoort.. Heel toevallig brengt de zapservice nog weleens redding.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat een wanproduct weer. Van de vrouw wiens famillieleden vermoord zijn in een adem door naar de joelstemming in café de Kachel.
Daar stoorde ik me ook aan, het was echt volledig ongepast.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat een wanproduct weer. Van de vrouw wiens famillieleden vermoord zijn in een adem door naar de joelstemming in café de Kachel.
Ik sla over.quote:Vanavond:
-Ireen Wüst won in Hamar het brons op het WK allround
-kolonel Kees Matthijssen was commandant van Task Force Uruzgan.
-Peter Mollema (Ministerie BuZa) was het 'civiele gezicht' van de missie.
-Bénédicte Ficq is advocaat van Dino S., verdachte in het liquidatieproces.
Nadat defensie vorig jaar een flinke deuk in haar imago heeft opgelopen door o.a. de uitzending van Undercover in Nederland (en diverse incidenten met militairen in het buitenland), probeert men via deze weg ook weer wat goodwill te kweken.. Goedbeschouwd betalen we belasting om naar eenzijdige en kortzichtige defensie-propaganda te koekeloeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me toch af hoe het komt dat er ineens een overdaad aan legeritems zijn op de PO.
Bij Sophie op 3 over de Marine, bij afkicken een aantal minuutjes landmacht, het programma Top Gun.
Nu de tweede keer bij P&W een aangekondigd item.
Het lijkt er op alsof het even een stevige promotie nodig heeft.
Al zet ik achter de betrouwbaarheid van Peter Plasman nu vraagtekens. Vieze Peter moet getuigen en wat doet onzer advocaat? Pokeren, om zijn eventuele verliezen te verzekeren.quote:
Dat is typisch Ireen Wüst, ze denkt dat alles een ijsbaan is waar ze naar hartenlust voluit kan gaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef golfer het volgende:
Een advocaat die geen antwoorden geeft, een schaatster die hyperactief de antwoorden schreeuwt en 2 mensen van defensie die in het kader van het defensie-offensief propaganda komen maken voor de Uruzganmissie?
Neuh, ik heb het na een minuut of 10 wel weer gezien en haak af.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:13 schreef Twerk het volgende:
Ireen Wust doet me altijd denken aan een meisje die hier vroeger in de buurt woonde en elke dag om 7:00 met een busje werd opgehaald en naar school gebracht. Al slenterend met een te grote schooltas van de voordeur naar de straat, bulderde ze nog ff de halve straat wakker..
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Twerk het volgende:
Ik zie weer geen enkele reden om te kijken ..
Je begrijpt de positie van een advocaat in verhouding tot haar client en de kroongetuige die verklaringen aflegt die belastend zijn voor haar client?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:07 schreef evert het volgende:
tjonge jonge, wat een beschamend optreden van de advocate.
in het begin afgeven op de telegraaf, omdat die in artikelen haar klanten op een bepaalde manier omschrijven wat een 'foute beeldvorming' zou opleveren.
en even later in haar omschrijving van de kroongetuige met allemaal kwalificaties komen (psychopaat, ex drank gebruiker, ex drug gebruiker die door deze middelen waarschijnlijk geheugenproblemen heeft) op precies dezelfde manier zoals de telegraaf het heeft gedaan. oftewel, kwestie van pot, verwijten en ketel.
Mooi. Dat scheelt weer wat trollerige posts na afloop van jou.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Twerk het volgende:
Ik zie weer geen enkele reden om te kijken ..
Je wens is verhoord.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Verslaggeefster Andrea Vreede is tof, maar ik hoop dat ze haar aan het begin zetten, want Marco en de rest ga ik niet kijken
hier net zoquote:
jij moet ook naar de cursusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo Andrea geweest, tv uit.
ja zeker, hij is geen VVD er hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Borsato is wel echt oprecht betrokken bij WarChild en die kind soldaten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef henkway het volgende:
[..]
ja zeker, hij is geen VVD er hoor
ga je toiletten schoonmaken daar??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef sander89 het volgende:
Liedje was niet echt goed![]()
Ze zijn zo te merken hard op zoek naar bezoekers voor P&W, misschien ook maar is een keer naar toe.
ja zeker, hij is geen VVD er hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Borsato is wel echt oprecht betrokken bij WarChild en die kind soldaten.
1x per week? Dan mis ik iets. Wat vond je goede uitzendingen van de laatste maand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef sander89 het volgende:
Laatste weken zijn er niet zoveel meer boeiend gasten.
Is maar iets van 1 keer per week een echte goede uitzending.
Fortis...hij zal het niet kunnen uitleggen maar ..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die Peter Paul.
Wat hebben ze toch met die kakker?
Nee die is er niet ..niemand die het weetquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef teamlead het volgende:
is er nou écht niemand te vinden die wat zinnigs kan roepen over Fortis behalve deze grapjurk?
dan ben ik voorstander van het doodzwijgen van dat onderwerpquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee die is er niet ..niemand die het weet
tja... en met dat soort gelul kletsen we elkaar een "crisis" inquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Aoristus het volgende:
sinds zo'n 10 jaar schijnt het belangrijk te zijn dat het rtl nieuws dagkoersen voorleest. Misschien denken ze bij P&W dat er een hoop huishoudens zijn die het een reet kan schelen hoe de AEX afsloot vandaag.
Uiteraard, de AOW moet versoberd worden, de arbeidscontracten mogen eenzijdig aangepakt worden, terwijl de kosten daarvoor uit verschillende spaarpotjes (zoals ongevallenregelingen) geroofd worden. Arbeidsongeschikten moeten goedgekeurd worden in het belang van de arbeidsparticipatie die er niet is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja... en met dat soort gelul kletsen we elkaar een "crisis" in
Dat is nou het hele punt van dat programma. Als je Witteman Van Geel laat interviewen, krijg je een heel goed, diepgaand en respectvol interview. Met die clochards De Winter en Pauw aan tafel niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef qonmann het volgende:
Harry de Winter ..: niemand weet het ..toch meent ie van Geel te moeten bekritiseren
Buitenhof is inderdaad veel beter, vergeleken met dat programma is P&W erg oppervlakkig en op amusement gerichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kijk toch liever naar Buitenhof. Ik weet niet waarom, een gevoelskwestie. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jeroen Pauw. Die loopt daar een beetje de jofele peer uit te hangen, maar haalt ondertussen de grandeur van het programma af.
Aan de andere kant: met het oog op de vergrijzing is het wel zaak de staatsschuld voor een fors deel af te lossen. Met de rente die dit bespaart kunnen de kosten van de vergrijzing gedekt worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
O jee, daar komt van Geel weer met de staatsschuldWanneer leren we het nu eens, dat kun je niet op 0 krijgen. Het zal er altijd zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Aan de andere kant: met het oog op de vergrijzing is het wel zaak de staatsschuld voor een fors deel af te lossen. Met de rente die dit bespaart kunnen de kosten van de vergrijzing gedekt worden.
Ik kijk ook liever naar Buitenhof. Inhoudelijk beter. Interessantere gasten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kijk toch liever naar Buitenhof. Ik weet niet waarom, een gevoelskwestie. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jeroen Pauw. Die loopt daar een beetje de jofele peer uit te hangen, maar haalt ondertussen de grandeur van het programma af.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
O jee, daar komt van Geel weer met de staatsschuldWanneer leren we het nu eens, dat kun je niet op 0 krijgen. Het zal er altijd zijn.
inderdaad een zinloze discussie nuquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef Toad het volgende:
Niemand snapt er meer wat van.
Geef maar uit, de buurlanden doen het ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]![]()
Dus moeten we maar rücksichtlos gaan uitgeven? Aflossing van de staatsschuld is zeker wel nodig en moet je niet (teveel) op willen laten lopen.
Ik geef hem gewoon groot gelijk hoor. Better safe than sorrow.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:43 schreef teamlead het volgende:die burgemeester heeft dus paniekvoetbal gespeeld en baalt nu dat er geen terrorist is opgepakt...
Je weet vantevoren niet wie het zijn toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Aoristus het volgende:
3 jongetjes van 14 hebben naar een school gebeld.![]()
Ja, ik zou doodsbang zijn, zeker als je weet dat Solvay in hetzelfde dorp ligt.
Wat heet, ik zou het leger er bij halenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je weet vantevoren niet wie het zijn toch?
Tsja, dat is achteraf gepraat natuurlijk. Als ie niks doet en we hebben een tweede Dendermonde, dan is ie al helemaal de sjaak...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Aoristus het volgende:
3 jongetjes van 14 hebben naar een school gebeld.![]()
Ja, ik zou doodsbang zijn, zeker als je weet dat Solvay in hetzelfde dorp ligt.
ach kom nou toch... scholen bedreigen in Weesp of all fucking placesquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, dat is achteraf gepraat natuurlijk. Als ie niks doet en we hebben een tweede Dendermonde, dan is ie al helemaal de sjaak...
Er was laatst ook een griepepidemie. Ik wil geen verband leggen, maar het zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach kom nou toch... scholen bedreigen in Weesp of all fucking placesDendermonde was 1 idioot.. en idioten kondigen hun acties simpelweg niet aan
Ja..quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
Ga nu kijken.
Ben benieuwd naar de Winter.
Dat is ie toch die ik daar zie ?
Kijk het gesprekje met die man van de alarmcentrale van vorige week nog eens terug. Iets met een appel...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd waar deze topictitel vandaan komt?
Zie het nu ook.quote:
Nee dit is interessantquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Omnifacer het volgende:
Als hij nou ook nog zn smoelebakkes dichthoud als iemand anders aan het praten is dan is het helemaal prima
Het was geen kindermoordenaar in Weespquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef alexis_ het volgende:
Bepaald geen reclame voor zijn tv zender vananavond. Heb niks nieuws gehoord.
Die programma's zijn imho niet helemaal vergelijkbaar. Je gaat (ff zwaar overdreven) Wie is de mol? toch ook niet met Eigen huis en tuin vergelijken? P&W is bewust veel luchtiger dan Buitenhof. Bij Buitenhof gaan ze het bv. echt niet hebben over een geile man die een appel in z'n kont steekt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Wilders heeft nog nooit bij P&W gezeten en weigert dat nog steeds, dus die zal er vanavond echt niet zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond vast en zeker Geert Wilders (of een andere PVV-er) als gast, ondanks dat ze gisteren anders aankondigden...
Ooh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders heeft nog nooit bij P&W gezeten en weigert dat nog steeds, dus die zal er vanavond echt niet zitten.
Het lijkt me toch raar dat ze op zo'n dag als vandaag, met al dat Wilders-nieuws, exact deze gastenlijst aanhouden... toch?quote:Voorlopig zijn dit de gasten:
- Filmregisseur Diederik van Rooijen maakt met Stella’s Oorlog de eerste Nederlandse speelfilm over Afghanistan.
- Benny Jolink brengt met Normaal een blues CD uit.
- Ed Nijpels pleit voor spoedwet om de kredietcrisis te bestrijden.
Gebeurt wel vaker iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:05 schreef Specularium het volgende:
Benny! Ik hoop dat hij het weer over zijn kutburen gaat hebben.
En natuurlijk komt er nog een extra gast vanwege Wilders bij, misschien wel 2 en moet er 1 wijken.
nou nou wat een amateursquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:49 schreef inZanity het volgende:
wat een amateurs die Pauw en Witteman, constant het over het dorp Weesp hebben terwijl het toch echt een stad is.
Hmm ik kon me anders nog wel herinneren dat hij eens te gast was, toen had hij het over zijn beveiliging en dat ie op bezoek ging naar zn moeder want die was die week jarig ofzo. Of het was toch een ander programma.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders heeft nog nooit bij P&W gezeten en weigert dat nog steeds, dus die zal er vanavond echt niet zitten.
..
tja..waarom ze haar hebben uitgenodigd, blijkbaar was het weer tijd voor een vrouw ..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Waar haalt ze het gore lef vandaan anderen de mond te snoeren
Bruggetje tussen 2 gasten die heel slecht op elkaar aansluiten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Samsonneke het volgende:
Kan iemand me vertellen wat die zapservice nou precies voor nut heeft?
Misschien heeft Bennie nog iets leuks te melden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind P&W bijna nooit meer leuk.
Wat hadden ze bij Knevel en van de Brink ook alweer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Samsonneke het volgende:
Kan iemand me vertellen wat die zapservice nou precies voor nut heeft?
Hij zorgt er tenminste wel voor dat het programma nog een beetje leuk/gezellig isquote:
Ja erg leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Hij zorgt er tenminste wel voor dat het programma nog een beetje leuk/gezellig is
Bennie Jolink
Whehe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
'Morgen weten we allemaal wie Nick is en...minister Verhagen.'
Dat kan niet anders dan een gezellige tijd zijn geweest. Die ongeletterden zullen het nieuwe Nederlandse bewindslid van die kut-Antillen een warm welkom hebben doen toekomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Suko het volgende:
- Henk Kamp komt net terug van de Antillen.
Het is nooit veel soeps geweest, maar de laatste weken is het wel dramatisch idd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind P&W bijna nooit meer leuk.
Je zou bijna terugverlangen naar Knevel en Van Den Brink, bijna dan he!!!>!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is nooit veel soeps geweest, maar de laatste weken is het wel dramatisch idd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Suko het volgende:
- Henk Kamp komt net terug van de Antillen.
http://pauwenwitteman.vara.nlquote:Henk Kamp over zijn nieuwe baan
Henk Kamp werd op 1 januari Commissaris voor Bonaire, Saba en Sint Eustatius. Het is zijn taak de drie eilanden te begeleiden bij de overgang naar hun nieuwe status. Bonaire, Saba en Sint Eustatius worden namelijk 'bijzondere gemeenten'. Kamp is net teruggekeerd van de Antillen en vertelt over zijn eerste ervaringen. De kersverse commissaris gaat ook in op de rel tussen Nederland en Aruba over AIVD-agenten. Die zijn op Aruba om overbuurman Venezuela in de gaten te houden. Maar volgens de boze Arubaanse minister Croes (Justitie) zijn ze drukker met het bespioneren van hem en zijn familie.
http://www.volkskrant.nl/(...)moeten_weg_van_Arubaquote:"'Nederlandse spionnen moeten weg van Aruba’"
ANP
gepubliceerd op 11 februari 2009 15:25, bijgewerkt op 15:27
ORANJESTAD - De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes wil dat Nederlandse AIVD'ers die bij de veiligheidsdienst van Aruba werken, het eiland verlaten. Dat heeft hij gezegd na het uitlekken van vertrouwelijke informatie van de Nederlandse vertegenwoordiging op Aruba.
De medewerkers van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) kwamen volgens Croes op verzoek van toenmalig minister van Defensie Henk Kamp naar Aruba om de bewegingen van Venezuela en president Hugo Chávez in de gaten te houden. „Blijkbaar hadden ze meer interesse in de Arubaanse regering en mijn familie, met name mijn broer, de voormalige Justitieminister Hendrik Croes. Hem en mij hebben ze persoonlijk diep gekwetst.”
Hakenkruizen
Volgens het uitgelekte verslag van de Nederlandse vertegenwoordiging zorgt Hendrik Croes ervoor dat er de komende tijd ‘op ramkoers richting Nederland wordt gegaan’. Hij zou ook het idee hebben geleverd om hakenkruisen te gebruiken tijdens de demonstraties tegen de Ronde Tafel Conferentie in december vorig jaar op Curaçao.
Rudy Croes wil dat Nederland publiekelijk excuus aanbiedt voor het uitlekken van de vertrouwelijke informatie. De Tweede Kamer nam dinsdag geen genoegen met de uitleg van staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties) over de kwestie. De meeste fracties willen dat ze in een nieuwe brief meer helderheid schept. Bijleveld laat momenteel onderzoek doen naar de gang van zaken.
Nouja, dat vind wel erg ver gaan hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zou bijna terugverlangen naar Knevel en Van Den Brink, bijna dan he!!!>!
Ben zeer benieuwd naar Kamp's reactie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)moeten_weg_van_Aruba
Als je het verhaal hoort wel.quote:
Ben ik met je eensquote:
Lekkere vergelijkingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef qonmann het volgende:
Moeders verdedigen hun kinderen vrijwel altijd, wel eens een moeder van een seriemoordenaar gezien die zei dat haar zoon niets gedaan had..(geen idee of dat voor deze ook geldt)
Ik ook dit slaat allemaal nergens op.quote:
Nee die was op een andere school bezorgd heb ik begrepenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Ging die brief over dezelfde school als dat telefoontje dan? Dat kan dan sowieso geen toeval zijn?
quote:Bekentenissen in dreigementen Weesp
WEESP De twee jongens die zijn aangehouden in verband met de bedreiging van een basisschool, hebben bekend dat zij een dreigtelefoontje hebben gepleegd. Het gaat om jongens van 13 en 14 jaar die eerder deze week zijn opgepakt.
Zij blijven voorlopig vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris vrijdag bepaald. De jongens belden maandag de politie met de mededeling: "Ik ben de seriemoordenaar van Weesp. De Jozefschool gaat eraan". De politie achterhaalde dat het telefoontje kwam uit een telefooncel op het Stationsplein. Beelden van de cel in Opsporing Verzocht leidden tot de arrestatie van de jongens. Na het dreigement werden scholen in Weesp extra
beveiligd en ontstond grote beroering onder ouders.
Een derde jongen die was aangehouden is vrijgelaten. Hij bleek niets met de zaak van doen te hebben.
Dreigbrief
Een 54-jarige man uit Weesp heeft bekend dat hij maandag een dreigbrief heeft bezorgd op een basisschool. Hij meldde zich zelf bij de politie. Net als de twee tieners, werd de man vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Amsterdam. Hij werd vrijgelaten. Volgens de advocaat van de man, die psychische problemen heeft, had hij 'heel veel spijt' dat hij de brief had gestuurd.
Voor zover bekend is er geen verband tussen het dreigtelefoontje van de jongens en dreigbrief van de man. Ook is geen verband gevonden tussen de dreigingen en gemaskerde of geschminkte jongeren die bij de scholen waren gesignaleerd.
De motieven van de drie zijn onbekend.
En dan 12 jarigenjm vast zetten voor een paar wekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef kalinho het volgende:
Fuck haar; jammer voor dat kind maar tis niet dattie strafrechterlijk geëxecuteerd gaat worden hoor. Ik heb het iig nooit in mn hoofd gehaald om zulke telefoontjes te plegen. Zeker met Dendermonde in hun achterhoofd (want dat hebben ze vast wel meegekregen) sporen ze gewoon niet.
12 dagen, dat zal die ook wel overleven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan 12 jarigenjm vast zetten voor een paar weken"
Behoorlijk. Erge situatie.quote:Als ik nu hoor wat hij thuis allemaal NIET mag is de gevangenis bijna nog een grotere vrijheid voor hem
inderdaad...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef alexis_ het volgende:
Tis duidelijk dat vrijwel alle schuld bij de autoriteiten en gemeente ligt.
Man het gaat over jong puberende jongetjes.quote:
Maakt dat de situatie die er vorige week was anders op? Die politie, en waarshcijnlijk ook angst, was er nog steeds; zeker met Dendermonde in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man het gaat over jong puberende jongetjes.
Kamp zeg tegen zijn vrouw als ie is klaargekomen.
'Ik hoop niet dat ik u heb ongerieft'
De vrienden van Jantje Smit!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
who the hell zijn nick en simon nou weer
ja zo gaat dat bijna altijd als ouders iets over hun kind moeten vertellen, die wat gedaan heeft..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Oja, ik herinner me de ouders van Joran van der Sloot daar. Ook zo'n leuke jongen.
Die was meerderjarigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Oja, ik herinner me de ouders van Joran van der Sloot daar. Ook zo'n leuke jongen.
Ik zou de doodstraf eisenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef kalinho het volgende:
[..]
Maakt dat de situatie die er vorige week was anders op? Die politie, en waarshcijnlijk ook angst, was er nog steeds; zeker met Dendermonde in het achterhoofd.
Kan ie het niet in zijn eentje af ofzo ?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef Twerk het volgende:
Vanaf dag 1 leek me al wel duidelijk dat het hier ging om een actie van wat verveelde pubers.. Onverantwoord de kosten die gemaakt worden door zo'n knullig voorvalletje.
volgende week bij P&W het zusje van Jan Smitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kan ie het niet in zijn eentje af ofzo ?
Wel nee, incestdorp Volendam doen alles gezellig samen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kan ie het niet in zijn eentje af ofzo ?
Die tevens zijn tante is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
volgende week bij P&W het zusje van Jan Smit
Is al gedaan bij koefnoenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
volgende week bij P&W het zusje van Jan Smit
Vreselijk hè ? Maar toch, Nick & Simon..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Suko het volgende:
[..]
Wel nee, incestdorp Volendam doen alles gezellig samen.
Dat of hun balletjes in de knofpers. 1 van de 2.quote:
Ik blijf kijken naar die homo'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Dos37 het volgende:
Nick en Simon praten en ze gaan ook nog zingen dan zap ik weer weg
zo is dat ..we gaan er nog een keer na luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En over 32 minuten weer de herhaling.
De helft van de moffen liep achter Hitler aanquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft van de moffen liep achter Hitler aan
vandaag genoten van de top 100 van de 60's op radio2quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf kijken naar die homo's
Anders heb ik niks te zeggen
Wat een kutmuziek tegenwoordig
Wat is er ?quote:
soquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft van de moffen liep achter Hitler aan
ja, jammer dat ze dat niet een paar keer herhalenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef borisz het volgende:
Ik gooi steeds vaker om 23.00 het oog aan op radio 1.
Ik wil hun IQ wel weten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef SCH het volgende:
Ik vind Nick en Simon leuk en ze zijn veel slimmer dan ik dacht.
Dat verklaart alles. Heeft het ook iets met inteelt te maken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:51 schreef SCH het volgende:
Komt ook omdat mijn broer Simon heet en de liefde van mijn leven heet Nick, heeft er misschien mee te maken
En die zingen allebeide ook vals.
Mij ook bij het licht van de maan.quote:
Jeetje waar bleef je ?quote:
zal ff een torrent zoeken van de weekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef SCH het volgende:
Dit nummer grijpt me aan
Zonder emotie hé ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
Die bedenkt ook dat hij nog wat mensen vergeten heeft het land uit te zetten.
En Frits van Eerd van Jumbo supermarktenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef SCH het volgende:
Maandag Maria van der Hoeven - het kan nog erger dan Nick en Simon
maar dat doen toch alle nummers die over sterren gaan ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef SCH het volgende:
Dit nummer grijpt me aan
Neuh.. ben geen lesboquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef SCH het volgende:
Nu Janet Schuurman in het journaal, word ik altijd direct geil van. Hebben jullie dat ook?
Oh, bedoelen ze dat, de deugnieten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dat doen toch alle nummers die over sterren gaan ?
quote:
Wel een pot tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dat doen toch alle nummers die over sterren gaan ?
Die hebben geen voetbalplaatjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
En Frits van Eerd van Jumbo supermarkten
verkeerde quotequote:
Ik zal het zo eens aan mijn buurman vragenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
100000 Nederlanders hebben het album van Nick en Simon gekocht.
Hoeveel mensen met het syndroom van Down hebben we in Nederland ?
huhquote:
Maar wel een fatsoenlijk assortiment.quote:
Jumbo verkocht toch altijd porno?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijk assortiment.
vraag ik me ook af, waarom zou je een album kopen als je het ook kunt downloadenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef tong80 het volgende:
100000 Nederlanders hebben het album van Nick en Simon gekocht.
Hoeveel mensen met het syndroom van Down hebben we in Nederland ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, waarom zou je een album kopen als je het ook kunt downloaden
Maar niet van een verneukt eigen merk, alleen A-kwaliteit.quote:
Syndroom van downloaden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, waarom zou je een album kopen als je het ook kunt downloaden
zo iets, ja !quote:
het is een simpel concept en dat werkt nu eenmaal, gun ze dat nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Twerk het volgende:
Wat een tenenkrommende performance weer van die 2 volendamse koekebakkers.. Ongeinteresseerde muzikanten die wat kamperdeuntjes fabriceren en 2 van die valse nichten die zoetsappige, nietszeggende teksten de microfoon in braken.
Nou en. Daar mogen wij toch een mening over hebben?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:28 schreef ASroma het volgende:
[..]
het is een simpel concept en dat werkt nu eenmaal, gun ze dat nou maar gewoon.
Niet heel het land kan natuurlijk dezelfde maatschappij-verbeterende aktiviteiten als jij ontplooien en zich daar met dezelfde, aan het onmogelijke grenzende, inzet als dat jij dagelijks tentoon spreidt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Twerk het volgende:
Wat een tenenkrommende performance weer van die 2 volendamse koekebakkers.. Ongeinteresseerde muzikanten die wat kamperdeuntjes fabriceren en 2 van die valse nichten die zoetsappige, nietszeggende teksten de microfoon in braken.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef Bjoro het volgende:
Niet heel het land kan natuurlijk dezelfde maatschappij-verbeterende aktiviteiten als jij ontplooien en zich daar met dezelfde, aan het onmogelijke grenzende, inzet als dat jij dagelijks tentoon spreidt.
Er zullen ook mensen het volk moeten vermaken !
En daarom mag iedereen ook een mening hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Niet heel het land kan natuurlijk dezelfde maatschappij-verbeterende aktiviteiten als jij ontplooien en zich daar met dezelfde, aan het onmogelijke grenzende, inzet als dat jij dagelijks tentoon spreidt.
Er zullen ook mensen het volk moeten vermaken !
Realistische en vooral verstandige taal. Nooit achter jou gezocht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En tegen Twerk kan natuurlijk niemand op. Die is echt de heiligste en meest verheven user met altijd zo'n steekhoudende mening.
Ik heb er weleens een reportage van gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef maril het volgende:
Ik heb ook wel eens een verhaal van een gloeilamp gehoord. of een fles zonder dop.
waar geef ik aan dat ik dat niet op prijs stel ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef Twerk het volgende:
En daarom mag iedereen ook een mening hebben.
en conclusies trekken gebasseerd op niets is ook een grote gave, zou je wat mee moeten gaan doen !quote:Maar ik begrijp dat jij op je pik getrapt bent omdat niet iedereen achter jouw idolen aanhobbelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |