En dan 12 jarigenjm vast zetten voor een paar wekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef kalinho het volgende:
Fuck haar; jammer voor dat kind maar tis niet dattie strafrechterlijk geëxecuteerd gaat worden hoor. Ik heb het iig nooit in mn hoofd gehaald om zulke telefoontjes te plegen. Zeker met Dendermonde in hun achterhoofd (want dat hebben ze vast wel meegekregen) sporen ze gewoon niet.
12 dagen, dat zal die ook wel overleven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan 12 jarigenjm vast zetten voor een paar weken"
Behoorlijk. Erge situatie.quote:Als ik nu hoor wat hij thuis allemaal NIET mag is de gevangenis bijna nog een grotere vrijheid voor hem
inderdaad...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef alexis_ het volgende:
Tis duidelijk dat vrijwel alle schuld bij de autoriteiten en gemeente ligt.
Man het gaat over jong puberende jongetjes.quote:
Maakt dat de situatie die er vorige week was anders op? Die politie, en waarshcijnlijk ook angst, was er nog steeds; zeker met Dendermonde in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man het gaat over jong puberende jongetjes.
Kamp zeg tegen zijn vrouw als ie is klaargekomen.
'Ik hoop niet dat ik u heb ongerieft'
De vrienden van Jantje Smit!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
who the hell zijn nick en simon nou weer
ja zo gaat dat bijna altijd als ouders iets over hun kind moeten vertellen, die wat gedaan heeft..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Oja, ik herinner me de ouders van Joran van der Sloot daar. Ook zo'n leuke jongen.
Die was meerderjarigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Oja, ik herinner me de ouders van Joran van der Sloot daar. Ook zo'n leuke jongen.
Ik zou de doodstraf eisenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef kalinho het volgende:
[..]
Maakt dat de situatie die er vorige week was anders op? Die politie, en waarshcijnlijk ook angst, was er nog steeds; zeker met Dendermonde in het achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |