Op een weliswaar zinkend schip dat totaal uit koers lijkt te varenquote:
Wat een pauperprogramma was dat. Sommige mensen verneukten hun eigen huis om vervolgensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
Doorvragen en zinvolle vragen stellen is nooit hun sterkste kant geweest. Toen Pittenman nog Buitenhof presenteerde kon hij ook al nooit verbergen dat hij geen bal heeft begrepen van de evolutietheorie. Dat waarhoofd naast hem hoef je al helemaal niks van te verwachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:55 schreef Pacmaniac het volgende:
Slechte aflevering . P & W waren niet echt scherp vandaag. Zowel die advocaat van W .v Dijk als ook die pauper EO voorzitten kwamen wel erg makkelijk weg met hun slappe verhalen. Morgen (hopelijk) beter!
ja, zo integer dat ze vroeger wekelijks op dievenpad ging met een megatuinbroek omdat je daar zoveel in kon stoppen en het niet opvielquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Het grote verschil zit hem dat Genesis 1 bij uitstek symbolisch is en geen natuurkundige feiten presenteert. Wat betreft de opstanding van Jezus is de bijbel echt volstrekt duidelijk, die heeft plaatsgevonden.
Voor zover ik weet amper hoor. Misschien is het weer een nihile marge in het geleerdencircuit die zo denkt, maar de 'mainstream' zeker niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.
Denk dat ik oversla....quote:- Harry Lensink, over het Liquidatieproces waar elf moorden centraal staan.
- Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) over armoedebeleid.
- Gerhard Sannes, over de rechtszaak voor overtreden rookverbod.
- Chris Maris over de Parnassia-zaak.
Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:54 schreef jmac het volgende:
Ik kwam net binnenvallen op 't eind en zie allemaal mensen dat nr van Guido Weijers zingen. Wat was dat?
Maar de volgende keer wordt de zaak geslotenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.
Een maand volgens mij.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de volgende keer wordt de zaak gesloten
Juistquote:
Overgangen en volgordes lijken ze nog nooit over nagedacht te hebben. Hooguit wat het beste scoort.. Heel toevallig brengt de zapservice nog weleens redding.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat een wanproduct weer. Van de vrouw wiens famillieleden vermoord zijn in een adem door naar de joelstemming in café de Kachel.
Daar stoorde ik me ook aan, het was echt volledig ongepast.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat een wanproduct weer. Van de vrouw wiens famillieleden vermoord zijn in een adem door naar de joelstemming in café de Kachel.
Ik sla over.quote:Vanavond:
-Ireen Wüst won in Hamar het brons op het WK allround
-kolonel Kees Matthijssen was commandant van Task Force Uruzgan.
-Peter Mollema (Ministerie BuZa) was het 'civiele gezicht' van de missie.
-Bénédicte Ficq is advocaat van Dino S., verdachte in het liquidatieproces.
Nadat defensie vorig jaar een flinke deuk in haar imago heeft opgelopen door o.a. de uitzending van Undercover in Nederland (en diverse incidenten met militairen in het buitenland), probeert men via deze weg ook weer wat goodwill te kweken.. Goedbeschouwd betalen we belasting om naar eenzijdige en kortzichtige defensie-propaganda te koekeloeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me toch af hoe het komt dat er ineens een overdaad aan legeritems zijn op de PO.
Bij Sophie op 3 over de Marine, bij afkicken een aantal minuutjes landmacht, het programma Top Gun.
Nu de tweede keer bij P&W een aangekondigd item.
Het lijkt er op alsof het even een stevige promotie nodig heeft.
Al zet ik achter de betrouwbaarheid van Peter Plasman nu vraagtekens. Vieze Peter moet getuigen en wat doet onzer advocaat? Pokeren, om zijn eventuele verliezen te verzekeren.quote:
Dat is typisch Ireen Wüst, ze denkt dat alles een ijsbaan is waar ze naar hartenlust voluit kan gaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:11 schreef golfer het volgende:
Een advocaat die geen antwoorden geeft, een schaatster die hyperactief de antwoorden schreeuwt en 2 mensen van defensie die in het kader van het defensie-offensief propaganda komen maken voor de Uruzganmissie?
Neuh, ik heb het na een minuut of 10 wel weer gezien en haak af.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:13 schreef Twerk het volgende:
Ireen Wust doet me altijd denken aan een meisje die hier vroeger in de buurt woonde en elke dag om 7:00 met een busje werd opgehaald en naar school gebracht. Al slenterend met een te grote schooltas van de voordeur naar de straat, bulderde ze nog ff de halve straat wakker..
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Twerk het volgende:
Ik zie weer geen enkele reden om te kijken ..
Je begrijpt de positie van een advocaat in verhouding tot haar client en de kroongetuige die verklaringen aflegt die belastend zijn voor haar client?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:07 schreef evert het volgende:
tjonge jonge, wat een beschamend optreden van de advocate.
in het begin afgeven op de telegraaf, omdat die in artikelen haar klanten op een bepaalde manier omschrijven wat een 'foute beeldvorming' zou opleveren.
en even later in haar omschrijving van de kroongetuige met allemaal kwalificaties komen (psychopaat, ex drank gebruiker, ex drug gebruiker die door deze middelen waarschijnlijk geheugenproblemen heeft) op precies dezelfde manier zoals de telegraaf het heeft gedaan. oftewel, kwestie van pot, verwijten en ketel.
Mooi. Dat scheelt weer wat trollerige posts na afloop van jou.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Twerk het volgende:
Ik zie weer geen enkele reden om te kijken ..
Je wens is verhoord.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Verslaggeefster Andrea Vreede is tof, maar ik hoop dat ze haar aan het begin zetten, want Marco en de rest ga ik niet kijken
hier net zoquote:
jij moet ook naar de cursusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo Andrea geweest, tv uit.
ja zeker, hij is geen VVD er hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Borsato is wel echt oprecht betrokken bij WarChild en die kind soldaten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef henkway het volgende:
[..]
ja zeker, hij is geen VVD er hoor
ga je toiletten schoonmaken daar??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef sander89 het volgende:
Liedje was niet echt goed![]()
Ze zijn zo te merken hard op zoek naar bezoekers voor P&W, misschien ook maar is een keer naar toe.
ja zeker, hij is geen VVD er hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Borsato is wel echt oprecht betrokken bij WarChild en die kind soldaten.
1x per week? Dan mis ik iets. Wat vond je goede uitzendingen van de laatste maand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef sander89 het volgende:
Laatste weken zijn er niet zoveel meer boeiend gasten.
Is maar iets van 1 keer per week een echte goede uitzending.
Fortis...hij zal het niet kunnen uitleggen maar ..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die Peter Paul.
Wat hebben ze toch met die kakker?
Nee die is er niet ..niemand die het weetquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef teamlead het volgende:
is er nou écht niemand te vinden die wat zinnigs kan roepen over Fortis behalve deze grapjurk?
dan ben ik voorstander van het doodzwijgen van dat onderwerpquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee die is er niet ..niemand die het weet
tja... en met dat soort gelul kletsen we elkaar een "crisis" inquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Aoristus het volgende:
sinds zo'n 10 jaar schijnt het belangrijk te zijn dat het rtl nieuws dagkoersen voorleest. Misschien denken ze bij P&W dat er een hoop huishoudens zijn die het een reet kan schelen hoe de AEX afsloot vandaag.
Uiteraard, de AOW moet versoberd worden, de arbeidscontracten mogen eenzijdig aangepakt worden, terwijl de kosten daarvoor uit verschillende spaarpotjes (zoals ongevallenregelingen) geroofd worden. Arbeidsongeschikten moeten goedgekeurd worden in het belang van de arbeidsparticipatie die er niet is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja... en met dat soort gelul kletsen we elkaar een "crisis" in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |