Er was laatst ook een griepepidemie. Ik wil geen verband leggen, maar het zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach kom nou toch... scholen bedreigen in Weesp of all fucking placesDendermonde was 1 idioot.. en idioten kondigen hun acties simpelweg niet aan
Ja..quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
Ga nu kijken.
Ben benieuwd naar de Winter.
Dat is ie toch die ik daar zie ?
Kijk het gesprekje met die man van de alarmcentrale van vorige week nog eens terug. Iets met een appel...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd waar deze topictitel vandaan komt?
Zie het nu ook.quote:
Nee dit is interessantquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Omnifacer het volgende:
Als hij nou ook nog zn smoelebakkes dichthoud als iemand anders aan het praten is dan is het helemaal prima
Het was geen kindermoordenaar in Weespquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef alexis_ het volgende:
Bepaald geen reclame voor zijn tv zender vananavond. Heb niks nieuws gehoord.
Die programma's zijn imho niet helemaal vergelijkbaar. Je gaat (ff zwaar overdreven) Wie is de mol? toch ook niet met Eigen huis en tuin vergelijken? P&W is bewust veel luchtiger dan Buitenhof. Bij Buitenhof gaan ze het bv. echt niet hebben over een geile man die een appel in z'n kont steekt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kijk toch liever naar Buitenhof. Ik weet niet waarom, een gevoelskwestie. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jeroen Pauw. Die loopt daar een beetje de jofele peer uit te hangen, maar haalt ondertussen de grandeur van het programma af.
Wilders heeft nog nooit bij P&W gezeten en weigert dat nog steeds, dus die zal er vanavond echt niet zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef sunmoonstar het volgende:
Vanavond vast en zeker Geert Wilders (of een andere PVV-er) als gast, ondanks dat ze gisteren anders aankondigden...
Ooh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders heeft nog nooit bij P&W gezeten en weigert dat nog steeds, dus die zal er vanavond echt niet zitten.
Het lijkt me toch raar dat ze op zo'n dag als vandaag, met al dat Wilders-nieuws, exact deze gastenlijst aanhouden... toch?quote:Voorlopig zijn dit de gasten:
- Filmregisseur Diederik van Rooijen maakt met Stella’s Oorlog de eerste Nederlandse speelfilm over Afghanistan.
- Benny Jolink brengt met Normaal een blues CD uit.
- Ed Nijpels pleit voor spoedwet om de kredietcrisis te bestrijden.
Gebeurt wel vaker iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:05 schreef Specularium het volgende:
Benny! Ik hoop dat hij het weer over zijn kutburen gaat hebben.
En natuurlijk komt er nog een extra gast vanwege Wilders bij, misschien wel 2 en moet er 1 wijken.
nou nou wat een amateursquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:49 schreef inZanity het volgende:
wat een amateurs die Pauw en Witteman, constant het over het dorp Weesp hebben terwijl het toch echt een stad is.
Hmm ik kon me anders nog wel herinneren dat hij eens te gast was, toen had hij het over zijn beveiliging en dat ie op bezoek ging naar zn moeder want die was die week jarig ofzo. Of het was toch een ander programma.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilders heeft nog nooit bij P&W gezeten en weigert dat nog steeds, dus die zal er vanavond echt niet zitten.
..
tja..waarom ze haar hebben uitgenodigd, blijkbaar was het weer tijd voor een vrouw ..quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Waar haalt ze het gore lef vandaan anderen de mond te snoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |