hier net zoquote:
jij moet ook naar de cursusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo Andrea geweest, tv uit.
ja zeker, hij is geen VVD er hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Borsato is wel echt oprecht betrokken bij WarChild en die kind soldaten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:45 schreef henkway het volgende:
[..]
ja zeker, hij is geen VVD er hoor
ga je toiletten schoonmaken daar??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef sander89 het volgende:
Liedje was niet echt goed![]()
Ze zijn zo te merken hard op zoek naar bezoekers voor P&W, misschien ook maar is een keer naar toe.
ja zeker, hij is geen VVD er hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Borsato is wel echt oprecht betrokken bij WarChild en die kind soldaten.
1x per week? Dan mis ik iets. Wat vond je goede uitzendingen van de laatste maand?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef sander89 het volgende:
Laatste weken zijn er niet zoveel meer boeiend gasten.
Is maar iets van 1 keer per week een echte goede uitzending.
Fortis...hij zal het niet kunnen uitleggen maar ..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die Peter Paul.
Wat hebben ze toch met die kakker?
Nee die is er niet ..niemand die het weetquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef teamlead het volgende:
is er nou écht niemand te vinden die wat zinnigs kan roepen over Fortis behalve deze grapjurk?
dan ben ik voorstander van het doodzwijgen van dat onderwerpquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee die is er niet ..niemand die het weet
tja... en met dat soort gelul kletsen we elkaar een "crisis" inquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Aoristus het volgende:
sinds zo'n 10 jaar schijnt het belangrijk te zijn dat het rtl nieuws dagkoersen voorleest. Misschien denken ze bij P&W dat er een hoop huishoudens zijn die het een reet kan schelen hoe de AEX afsloot vandaag.
Uiteraard, de AOW moet versoberd worden, de arbeidscontracten mogen eenzijdig aangepakt worden, terwijl de kosten daarvoor uit verschillende spaarpotjes (zoals ongevallenregelingen) geroofd worden. Arbeidsongeschikten moeten goedgekeurd worden in het belang van de arbeidsparticipatie die er niet is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja... en met dat soort gelul kletsen we elkaar een "crisis" in
Dat is nou het hele punt van dat programma. Als je Witteman Van Geel laat interviewen, krijg je een heel goed, diepgaand en respectvol interview. Met die clochards De Winter en Pauw aan tafel niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:27 schreef qonmann het volgende:
Harry de Winter ..: niemand weet het ..toch meent ie van Geel te moeten bekritiseren
Buitenhof is inderdaad veel beter, vergeleken met dat programma is P&W erg oppervlakkig en op amusement gerichtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kijk toch liever naar Buitenhof. Ik weet niet waarom, een gevoelskwestie. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jeroen Pauw. Die loopt daar een beetje de jofele peer uit te hangen, maar haalt ondertussen de grandeur van het programma af.
Aan de andere kant: met het oog op de vergrijzing is het wel zaak de staatsschuld voor een fors deel af te lossen. Met de rente die dit bespaart kunnen de kosten van de vergrijzing gedekt worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
O jee, daar komt van Geel weer met de staatsschuldWanneer leren we het nu eens, dat kun je niet op 0 krijgen. Het zal er altijd zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Aan de andere kant: met het oog op de vergrijzing is het wel zaak de staatsschuld voor een fors deel af te lossen. Met de rente die dit bespaart kunnen de kosten van de vergrijzing gedekt worden.
Ik kijk ook liever naar Buitenhof. Inhoudelijk beter. Interessantere gasten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kijk toch liever naar Buitenhof. Ik weet niet waarom, een gevoelskwestie. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jeroen Pauw. Die loopt daar een beetje de jofele peer uit te hangen, maar haalt ondertussen de grandeur van het programma af.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
O jee, daar komt van Geel weer met de staatsschuldWanneer leren we het nu eens, dat kun je niet op 0 krijgen. Het zal er altijd zijn.
inderdaad een zinloze discussie nuquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef Toad het volgende:
Niemand snapt er meer wat van.
Geef maar uit, de buurlanden doen het ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]![]()
Dus moeten we maar rücksichtlos gaan uitgeven? Aflossing van de staatsschuld is zeker wel nodig en moet je niet (teveel) op willen laten lopen.
Ik geef hem gewoon groot gelijk hoor. Better safe than sorrow.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:43 schreef teamlead het volgende:die burgemeester heeft dus paniekvoetbal gespeeld en baalt nu dat er geen terrorist is opgepakt...
Je weet vantevoren niet wie het zijn toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Aoristus het volgende:
3 jongetjes van 14 hebben naar een school gebeld.![]()
Ja, ik zou doodsbang zijn, zeker als je weet dat Solvay in hetzelfde dorp ligt.
Wat heet, ik zou het leger er bij halenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je weet vantevoren niet wie het zijn toch?
Tsja, dat is achteraf gepraat natuurlijk. Als ie niks doet en we hebben een tweede Dendermonde, dan is ie al helemaal de sjaak...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Aoristus het volgende:
3 jongetjes van 14 hebben naar een school gebeld.![]()
Ja, ik zou doodsbang zijn, zeker als je weet dat Solvay in hetzelfde dorp ligt.
ach kom nou toch... scholen bedreigen in Weesp of all fucking placesquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, dat is achteraf gepraat natuurlijk. Als ie niks doet en we hebben een tweede Dendermonde, dan is ie al helemaal de sjaak...
Er was laatst ook een griepepidemie. Ik wil geen verband leggen, maar het zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach kom nou toch... scholen bedreigen in Weesp of all fucking placesDendermonde was 1 idioot.. en idioten kondigen hun acties simpelweg niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |