Behoorlijk. Erge situatie.quote:Als ik nu hoor wat hij thuis allemaal NIET mag is de gevangenis bijna nog een grotere vrijheid voor hem
inderdaad...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef alexis_ het volgende:
Tis duidelijk dat vrijwel alle schuld bij de autoriteiten en gemeente ligt.
Man het gaat over jong puberende jongetjes.quote:
Maakt dat de situatie die er vorige week was anders op? Die politie, en waarshcijnlijk ook angst, was er nog steeds; zeker met Dendermonde in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man het gaat over jong puberende jongetjes.
Kamp zeg tegen zijn vrouw als ie is klaargekomen.
'Ik hoop niet dat ik u heb ongerieft'
De vrienden van Jantje Smit!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:26 schreef Aoristus het volgende:
who the hell zijn nick en simon nou weer
ja zo gaat dat bijna altijd als ouders iets over hun kind moeten vertellen, die wat gedaan heeft..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Oja, ik herinner me de ouders van Joran van der Sloot daar. Ook zo'n leuke jongen.
Die was meerderjarigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Oja, ik herinner me de ouders van Joran van der Sloot daar. Ook zo'n leuke jongen.
Ik zou de doodstraf eisenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:25 schreef kalinho het volgende:
[..]
Maakt dat de situatie die er vorige week was anders op? Die politie, en waarshcijnlijk ook angst, was er nog steeds; zeker met Dendermonde in het achterhoofd.
Kan ie het niet in zijn eentje af ofzo ?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef Twerk het volgende:
Vanaf dag 1 leek me al wel duidelijk dat het hier ging om een actie van wat verveelde pubers.. Onverantwoord de kosten die gemaakt worden door zo'n knullig voorvalletje.
volgende week bij P&W het zusje van Jan Smitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kan ie het niet in zijn eentje af ofzo ?
Wel nee, incestdorp Volendam doen alles gezellig samen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kan ie het niet in zijn eentje af ofzo ?
Die tevens zijn tante is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
volgende week bij P&W het zusje van Jan Smit
Is al gedaan bij koefnoenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
volgende week bij P&W het zusje van Jan Smit
Vreselijk hè ? Maar toch, Nick & Simon..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef Suko het volgende:
[..]
Wel nee, incestdorp Volendam doen alles gezellig samen.
Dat of hun balletjes in de knofpers. 1 van de 2.quote:
Ik blijf kijken naar die homo'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Dos37 het volgende:
Nick en Simon praten en ze gaan ook nog zingen dan zap ik weer weg
zo is dat ..we gaan er nog een keer na luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En over 32 minuten weer de herhaling.
De helft van de moffen liep achter Hitler aanquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft van de moffen liep achter Hitler aan
vandaag genoten van de top 100 van de 60's op radio2quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf kijken naar die homo's
Anders heb ik niks te zeggen
Wat een kutmuziek tegenwoordig
Wat is er ?quote:
soquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft van de moffen liep achter Hitler aan
ja, jammer dat ze dat niet een paar keer herhalenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef borisz het volgende:
Ik gooi steeds vaker om 23.00 het oog aan op radio 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |