Bruggetje tussen 2 gasten die heel slecht op elkaar aansluiten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Samsonneke het volgende:
Kan iemand me vertellen wat die zapservice nou precies voor nut heeft?
Misschien heeft Bennie nog iets leuks te melden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind P&W bijna nooit meer leuk.
Wat hadden ze bij Knevel en van de Brink ook alweer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Samsonneke het volgende:
Kan iemand me vertellen wat die zapservice nou precies voor nut heeft?
Hij zorgt er tenminste wel voor dat het programma nog een beetje leuk/gezellig isquote:
Ja erg leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Hij zorgt er tenminste wel voor dat het programma nog een beetje leuk/gezellig is
Bennie Jolink
Whehe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
'Morgen weten we allemaal wie Nick is en...minister Verhagen.'
Dat kan niet anders dan een gezellige tijd zijn geweest. Die ongeletterden zullen het nieuwe Nederlandse bewindslid van die kut-Antillen een warm welkom hebben doen toekomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Suko het volgende:
- Henk Kamp komt net terug van de Antillen.
Het is nooit veel soeps geweest, maar de laatste weken is het wel dramatisch idd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind P&W bijna nooit meer leuk.
Je zou bijna terugverlangen naar Knevel en Van Den Brink, bijna dan he!!!>!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is nooit veel soeps geweest, maar de laatste weken is het wel dramatisch idd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:19 schreef Suko het volgende:
- Henk Kamp komt net terug van de Antillen.
http://pauwenwitteman.vara.nlquote:Henk Kamp over zijn nieuwe baan
Henk Kamp werd op 1 januari Commissaris voor Bonaire, Saba en Sint Eustatius. Het is zijn taak de drie eilanden te begeleiden bij de overgang naar hun nieuwe status. Bonaire, Saba en Sint Eustatius worden namelijk 'bijzondere gemeenten'. Kamp is net teruggekeerd van de Antillen en vertelt over zijn eerste ervaringen. De kersverse commissaris gaat ook in op de rel tussen Nederland en Aruba over AIVD-agenten. Die zijn op Aruba om overbuurman Venezuela in de gaten te houden. Maar volgens de boze Arubaanse minister Croes (Justitie) zijn ze drukker met het bespioneren van hem en zijn familie.
http://www.volkskrant.nl/(...)moeten_weg_van_Arubaquote:"'Nederlandse spionnen moeten weg van Aruba’"
ANP
gepubliceerd op 11 februari 2009 15:25, bijgewerkt op 15:27
ORANJESTAD - De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes wil dat Nederlandse AIVD'ers die bij de veiligheidsdienst van Aruba werken, het eiland verlaten. Dat heeft hij gezegd na het uitlekken van vertrouwelijke informatie van de Nederlandse vertegenwoordiging op Aruba.
De medewerkers van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) kwamen volgens Croes op verzoek van toenmalig minister van Defensie Henk Kamp naar Aruba om de bewegingen van Venezuela en president Hugo Chávez in de gaten te houden. „Blijkbaar hadden ze meer interesse in de Arubaanse regering en mijn familie, met name mijn broer, de voormalige Justitieminister Hendrik Croes. Hem en mij hebben ze persoonlijk diep gekwetst.”
Hakenkruizen
Volgens het uitgelekte verslag van de Nederlandse vertegenwoordiging zorgt Hendrik Croes ervoor dat er de komende tijd ‘op ramkoers richting Nederland wordt gegaan’. Hij zou ook het idee hebben geleverd om hakenkruisen te gebruiken tijdens de demonstraties tegen de Ronde Tafel Conferentie in december vorig jaar op Curaçao.
Rudy Croes wil dat Nederland publiekelijk excuus aanbiedt voor het uitlekken van de vertrouwelijke informatie. De Tweede Kamer nam dinsdag geen genoegen met de uitleg van staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties) over de kwestie. De meeste fracties willen dat ze in een nieuwe brief meer helderheid schept. Bijleveld laat momenteel onderzoek doen naar de gang van zaken.
Nouja, dat vind wel erg ver gaan hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zou bijna terugverlangen naar Knevel en Van Den Brink, bijna dan he!!!>!
Ben zeer benieuwd naar Kamp's reactie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)moeten_weg_van_Aruba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |