Dat is fijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
OP volgt
Hahahaquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb doet ook altijd heel vervelend als we gebeld worden
Meneer: Ik ben op zoek naar mevrouw ElisaB
Beeb: Ow, dat is toevallig: ik ook
Meneer: Ow ja
Beeb: Ja, ze had een uur geleden al thuis moeten zijn voor het eten
Meneer: ....
Beeb: Als u haar eerder spreekt, wilt u dan vragen of ze even naar huis wil bellen?
Meneer:... * slik *
Beeb: Fijn, bedankt!
Tuut, tuut, tuut...
Ow ja... ik heb dezelfde initialen + achternaam als een beroemde zanger. We wonen ook nog eens in dezelfde gemeente. Beroemde zanger staat niet in het telefoonboek, maar ik wel...
Mevrouw: is [beroemde zanger] thuis?
Beeb: neeee, natuurlijk niet; het is dinsdagmiddag
Mevrouw:
Beeb: op dinsdagmiddag oefent [beroemde zanger] altijd
Mevrouw: ow...en hoe laat komt [beroemde zanger] thuis?
Beeb: tsja, dat weet je nooit. Hangt ervan af of het oefenen goed gaat
Mevrouw: ow, dan bel ik nog wel eens terug
Beeb: ja, goed idee
klopt. Maar ik kan hier niet even lekker zappen om gewoon wat op tv te kijken, want ik heb maar 5 kanalen, en dat ben ik eigenlijk wel wat zat. Wil gewoon studio sport kunnen kijken, of een andere stomme serie ofzo....ipv alles te moeten downloaden en vast te zitten aan bepaalde series of films..quote:
Leuk dat je ook even wat terug zegt op MSNquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Fipo gemacht in het PF en Muis naamtopic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viktator!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook even wat terug zegt op MSN.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Haai was ik weer
Dames jullie kunnen me vast wel ff helpen zal het ff uitleggen.vragen of je iets voor d'r kunt doen, eventueel naar de begrafenis/crematie gaan, interesse tonen, zeggen dat als ze wil praten ze je kan vinden, etc. etc. hangt helemaal af van de relatie die jullie hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Lieffiequote:
Stalkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook even wat terug zegt op MSN.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Haai was ik weer
Dames jullie kunnen me vast wel ff helpen zal het ff uitleggen.Je zou om te beginnen haar sterkte kunnen wensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder ligt het er aan hoe goed je band is met die collega. Vraag of je haar ergens mee kunt helpen, maar alleen als je dat ook echt wilt en waar kunt maken natuurlijk.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tot hier was ik zelf alquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen haar sterkte kunnen wensen
En verder ligt het er aan hoe goed je band is met die collega. Vraag of je haar ergens mee kunt helpen, maar alleen als je dat ook echt wilt en waar kunt maken natuurlijk.
Wat wil je nu verder nog doen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Tot hier was ik zelf alEn heb dr al sterkte gewenst en zulks. Met haar heb ik een goeie band (kan soms best lief zijn)
Geen idee dat vraag ik dus juist aan jouw mevrouw B. En je vrouwtje is goed bezig. Ik had vandeweek zo'n klapjosti van SponsorBingoLotterij beledigd. Die verweet mij geen clubliefde te hebben omdat ik geenloten wou om de feyenoord jeugd te steunen. Heb hem gevraagd of die tussen de 600 en 800 euro per jaar niet genoeg vind. Hij zo mwah kan altijd meer. Heb hem ff verteld dat die niet goed bij zijn hersens is en dat die eerst maar ff de spelers moet bellen om te vragen te werken voor hun geld en dat die dan mij wellicht weer mag bellen!quote:
No, that won't be necessaryquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stalker![]()
Ik zit Supernatural te kijken. Ik wil wel op offline gaan if it makes you feel better?
Heb dr gisteren al gecondoleerd hoor. Maar vind het vooral zo moeilijk omdat ze zo goed als zeker weg gaat bij ons. Maarja dr zusje is belangrijker dan wij, dat klopt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
TJD,je eigen lafheid doordringen en haar condoleren en vragen hoe het gaat...
Volgende week weer vragen..
Pffff, ik weet hoe moeilijk het is, mijn collega's vrouw is 2 week geleden overleden en hij was vandaag weer begonnen...
Gecondoleerd en gevraagd hoe hij het nu doet... en dat was al moeilijk, want je wil het er eigenlijk niet over hebben omdat je het dan weer over begint... Nee hij/zij die denkt daar alleen maar aan... maak een praatje.. en doe dat volgende week weer. Moeilijk, ik weet het, terwijl ik alles zelf heb meegemaakt en toch blijft het moeilijk
U mag niet door voor de wasmesjien!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen idee dat vraag ik dus juist aan jouw mevrouw B. En je man is goed bezig. Ik had vandeweek zo'n klapjosti van SponsorBingoLotterij beledigd. Die verweet mij geen clubliefde te hebben omdat ik geenloten wou om de feyenoord jeugd te steunen. Heb hem gevraagd of die tussen de 600 en 800 euro per jaar niet genoeg vind. Hij zo mwah kan altijd meer. Heb hem ff verteld dat die niet goed bij zijn hersens is en dat die eerst maar ff de spelers moet bellen om te vragen te werken voor hun geld en dat die dan mij wellicht weer mag bellen!
Wat heb je het ook zwaar hèquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen zin in de OP
Maar vooruit... *sleept zichzelf naar het vorige deel*
/dramaqueen post
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Fipo gemacht in het PF en Muis naamtopic!
Donequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij aan jou reactie te merken mis ik iets
PM me ff bij ofzo alvorens ik je aanklaag
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
U mag niet door voor de wasmesjien!
Ik was foodiez foodiez aan het machen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor jou gemaakt PFje!
Omdat jij zo sloom bent vaak
Ik vind het maar een eng dingquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Even nog een keer pimpen voor degenen die niet terug willen lezen.
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen! Lijkt me haast van wel omdat ze in je hoofd moeten zijn, en god knows wat er gebeurt als je je hoofd beweegt terwijl ze bezig zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng ding.
He Muis, hebben ze mijn hoofd eigenlijk ook vastgeschroefd? Want ik had een onverklaarbaar schrammetje naast m'n oog.
Lolquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
U mag niet door voor de wasmesjien!
Vaste baanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
@sigme: dat klinkt inderdaad als Heel Fout Werk. Hoe lang zou het project lopen?
Leuk aandenken heb jequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Even nog een keer pimpen voor degenen die niet terug willen lezen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lol
Wowowowow ik heb lenzen in. Ik zie scherp, zonder bril
. Tot zover het boeiende leven van Chico
![]()
PF mag nu zelfstandig den Autobahn opquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good dai!
WOEHOE! Gefelie met niet-meer-bestralen, Muis!![]()
![]()
En waddisser met PF? Ik ga eens even teruglezen, maar het kan altijd dat ik er met m'n wakkere hoofd overheen lees
Oh Whoeraa!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF mag nu zelfstandig den Autobahn op.
Dankjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good dai!
WOEHOE! Gefelie met niet-meer-bestralen, Muis!![]()
![]()
En waddisser met PF? Ik ga eens even teruglezen, maar het kan altijd dat ik er met m'n wakkere hoofd overheen lees
Neem je dan wel even een cameraploeg mee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
- met het masker op en een kettingzaag over de campus van mijn uni gaan lopen
Ik gok dat PF haar auto (of die van haar vader) geen winterbanden heeft, dus dan mag het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF mag nu zelfstandig den Autobahn op.
Yeah babyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem je dan wel even een cameraploeg mee?
Tuurlijk heeft ie wel winterbandenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gok dat PF haar auto (of die van haar vader) geen winterbanden heeft, dus dan mag het niet
Daar zie je toch niets van, lenzen?quote:
Nou dat heeft lang niet iedereenquote:
Ja tuurlijk 't is toch winterquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zitten ze ook onder de auto? Anders mag je de Autobahn niet op!
Guustquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:28 schreef sigme het volgende:
Foei, meer zoekwerk dan ik had gedacht; waar Laureline's beschrijving van vaders zolder me aan deed denken:
[ afbeelding ]
Maar mijn vaderrrrrr welquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF jij naief vrouwtje af en toe. Winterbanden heeft niet iedereen standaard hoor.
PF's vader roeleert de pan uit hoor. Tuulk heeft die winterbanden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF jij naief vrouwtje af en toe. Winterbanden heeft niet iedereen standaard hoor.
Hier staan wel een paar flessen in de kast.quote:
Watskebeurt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef kwakveense het volgende:
humeur en gevoel voor humor zijn terug, motivatie en werklust niet... maar dat komt denk ik ook een beetje door t rare gedoe met de huisgenoot bij de lunch.
Gister bij m'n huisgenootjes: Ja mijn vaderrrrrquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF's vader roeleert de pan uit hoor. Tuulk heeft die winterbanden.
Pfff.
en je bezorgd zeker niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hier staan wel een paar flessen in de kast.
Nou, laat hem dan meteen maar zien dat jouw kamertje net zo groot als het zijne isquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
Nu denkt er een dat ik in een kast van een huis woon etc..Pff
*giggle*quote:
nope... tenminste, ik ben niet meer in t huis geweest, ik ben op de leeszaal. en zn spullen staan hier ook nog, zn boek en zn laptop enzo...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Teruggelezen
Is ie nog niet terug?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
En Lein: vind ik ook! Ik ga er nog iets gaafs mee doen maar ik weet nog niet watDe opties die ik tot nu toe heb:
- een namaak van mijn hoofd maken met ballistische gel, zodat ik een boksbal heb
- kijken of er een cakevorm van mijn hoofd gemaakt kan worden
- met het masker op en een kettingzaag over de campus van mijn uni gaan lopen
Bedankt voor deze infoquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten Sigme
Ik ga ook slapen... of tenminste ik ga eerst sex doen, dan slapen en om 4.30 gaat de wekkert
Fijne avond iedereen!
Heftig hè? DWDD is trouwens wel into-the-church de laatste tijd. Gisteren al een lang gesprek over de paus, nu dit.... Als dit programma de Nederlandse samenleving weerspiegelt dan seculeert NL weer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Andries Knevel is geen creationist meer!(nu bij DWDD).
Hahaha, dankje!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu móet ik toch even reageren. Geweldig dat je de laatste keer achter de rug hebt. Het moet verdomd zwaar zijn geweest maar You Did It, en hoe.... groot respect. Geniet!
Two weeks notice is pas de 5de keer binnen een jaar trouwensquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Zag ik het nou goed dat er TWEE wijvenfilms komen vanavond?
Autumn in New York en Two Weeks Notice?
Nou he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Two weeks notice is pas de 5de keer binnen een jaar trouwens
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Autumn in New York heb ik ooit een keer de helft van gezien. Vreemde film maar wel te pruimen, het leeftijdsverschil (48 en 22 geloof ik? spelen ze tenminste?) merk je weinig van eigenlijk.
tssss 48 en 22 wie doet nou zoietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]volgens mij heb ik die ook gezien. Is die vent een kok ofzo? Ik vond hem zo saai
![]()
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?quote:
Ja sorry ik was niet op de hoogtequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?
Inderdaad wel echt een kostelijke reactieDie houden we erin
*zet zware stem op* gender is relatief, hè! Whoh-hoh-hoh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?
Inderdaad wel echt een kostelijke reactieDie houden we erin
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*zet zware stem op* gender is relatief, hè! Whoh-hoh-hoh!
heej hoe kom je aan een foto van mij PFje?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Of je maakt zo iets van je masker:
[ afbeelding ]
Waaat?quote:
Blaatschaap weet ik niet. Maar weet je echt niet waarom SHE er niet is?quote:
Bijzonder, vind ik dat. Maar dat komt ook, mijn vader is 55 en ik 37 Dus toen ik 28 was was mijn vader 46. Snaps?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef progje het volgende:
[..]
tssss 48 en 22 wie doet nou zoiets
mijn vriend is 47 en ik 28![]()
Que?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
We mogen er ook niet over praten Suug. Sorry.
Maar dat van die ban wist je toch gewoon?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaat?Foto's heb ik al es gepost, dus mijn relatieve mannelijkheid was allang breeduit te analyseren!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
We mogen er ook niet over praten Suug. Sorry.
Maar dat van die ban wist je toch gewoon?
die foto's ken ik niet. Je weet dat ik een PMbox hebquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaat?Foto's heb ik al es gepost, dus mijn relatieve mannelijkheid was allang breeduit te analyseren!
laat ze me maar bannen. Ik mag toch mn mening geven of wat...........quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik vond het gewoon gek dat uberhaupt IEMAND dat ook maar heeft kunnen missen, aangezien het driedubbelbreed over heel Fok is besproken en hier ook al tientallen keren. Dus ik vond het gewoon gek dat je het vroeg.
En op bespreken van een ban staat ook weer een ban hoorde ik laatst
sorry kapsalondamequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Jongenssssssss, vat het nou eens niet zo serieus op allemaal
Jemig.
Maar laat me raden, daar stond je hoofd niet (duidelijk) opquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb anders al eens in mn blote kont op fok gestaan hoor
Dan vroeg je het gek. 'Waar is Blaatschaap? En SHE?'.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Sugar het volgende:
Bespreken, bespreken.
Ik vroeg me gewoon af waar ze is. Niet waarom ze niet post, that I do know. Gewoon, zou ze op de Malediven zitten? Op de plee? Zou ze in de zevende hemel zijn of in zak en as? Op de crosstrainer of glibberend in bed?
Nee, zó lenig ben ik nou ook weer niet, of ik moet tussen mn benen doorkijken maar ik vraag me af of je daar op zit te wachtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar laat me raden, daar stond je hoofd niet (duidelijk) op
ik ben trots op je!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef Chicolate het volgende:
Hey ik heb mijn lenzen uitgekregen zonder dat de tranen weer over mijn wangen stroomden.
Even proberen om het onderwerp te veranderen![]()
*mental image*quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, zó lenig ben ik nou ook weer niet, of ik moet tussen mn benen doorkijken maar ik vraag me af of je daar op zit te wachten
Zat ik daar bij de opticien, de tranen stroomden over mijn wangen en ik kreeg er nog een loopneus van ookquote:
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zat ik daar bij de opticien, de tranen stroomden over mijn wangen en ik kreeg er nog een loopneus van ook. Hoe niet-charmant. Gelukkig was het een vrouw.
LoL! Had ik ook bij le dentiste. Deed nogal zeer dus ik had een tranend oog, al kwijlende terwijl mn mond uitgerekt werd door behandschoende vingersquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zo
Dat is in wezen ook wat ik deed. In mijn oog prikken en hopen dat de lens blijft plakken. Wat prima ging, ik ben goed in in mn oog prikken. Zij: "Je kijkt de verkeerde kant op, zo komt ie aan de zijkant, zo ... Oh, hij zit er al in"quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zo
nu voel ik me uitgedaagd!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*mental image*
Ik sta gelijk droog
Mijn husband is echt heel erg....quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
ooooh ik bedoel die van de "husband" van ElisaB joh!
Geil zeg, ik ga meteen kijken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
Wie kijkt er house? Dat meisje dat op mij schijnt te lijken is lesbisch
En ze ging volgens mij vreemd
Hehe, nee alleen de kaak (volgens freud)quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Vivi het volgende:
Nee, ze doet gewoon aan one night stands PFom af te reageren dat ze Huntington heeft
![]()
EN ze lijkt niet op jou
Maar wel gefeliciteeeeeerd met je rijbewijs! Wat goed! *jaloers is*
Zij lijkt helemaal niet zoveel op jou! Vind ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
Wie kijkt er house? Dat meisje dat op mij schijnt te lijken is lesbisch
En ze ging volgens mij vreemd
Heb jij geen rijbewijs dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Vivi het volgende:
Maar wel gefeliciteeeeeerd met je rijbewijs! Wat goed! *jaloers is*
Mijn mama leeft weer op, tis net Lazarusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar zo ben ik niet... hahaha, ik durf nooit iemand tegen te spreken maar het is gelukt
Och Elisa toch...
Vivi, hoe gaat het met jou mams?? Ik weet niet goed of ik je een pm moet sturen... Hmm ik doe het toch, gewoon, het kan geen kwaad
Ik kijk anders nog steeds naar House op RTL 5quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
House is afgelopen dus nu weer tijd voor Simon Baker
Welke film heb je gezien?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:Morgen onverwacht geen studie en dus een vrije dag
![]()
Zonet naar de film geweest. Nu ben ik moe![]()
[/dagboekpost]
Ik kwam pas dagen later achter de ban van SHE btw en de exacte reden en rel in slank heb ik helemaal gemist. Misschien morgen even bijlezen, niemand geeft mij ooit interessante updates per pm over dat soort dingen![]()
Kan je morgen iig lekker uitslapen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:Morgen onverwacht geen studie en dus een vrije dag
![]()
Zonet naar de film geweest. Nu ben ik moe![]()
[/dagboekpost]
Ik kwam pas dagen later achter de ban van SHE btw en de exacte reden en rel in slank heb ik helemaal gemist. Misschien morgen even bijlezen, niemand geeft mij ooit interessante updates per pm over dat soort dingen![]()
Nah die heb ik al drie x gezienquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk anders nog steeds naar House op RTL 5.
Nope, wel een jaar vrolijk rondgereden zonder maar toen besloot ik verantwoordelijk te worden (en mijn ex pakte mijn Smart afquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs dan?.
En wat hebben jullie weinig gekletst in een uur.
Ik ook. Ik moest vroeger een uur reizen naar school, maar ik wist het nooit als we een dag vrij haddenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan je morgen iig lekker uitslapen!![]()
Ik mis trouwens ook altijd alles, maar da's IRL net zoIk heb het nooit door als mensen ruzie hebben ofzo, en zo ja waarom! En vaak is de reden ook stom dus dan snap ik er nog minder van
Dus ik ben het wel gewend om van alles te missen
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tsk, niemand die wie is de mol? kijkt hier?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tsk, niemand die wie is de mol? kijkt hier?
Dat vind ik wel wat voor je moeder eigenlijk, van wat jij over haar verteld hebt. Weten dat haar dochter (/kinderen) ontspannen zijn en dan met een vredig gevoel kunnen gaan. Ik heb de dromendokter op uitzendinggemist gekeken en ik vond het echt indrukwekkend! Naast de levenslust die ze heeft was het heel mooi om te zien dat ze een stukje rust kon krijgen van de uitleg van haar droom.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn mama leeft weer op, tis net LazarusIk voel me bijna schuldig tegen over jullie dat ze nog niet dood is
.
Ze belde net en ze wil morgen een wandelingetje gaan maken
Snap er niks van, want zondag belden er allerlei vrienden van haar dat het zoooo slecht ging en zulks, en nu gaat het weer iets beter...misschien doordat de longontsteking die ze erover heen had beter is.
Maar goed, van mijn moeder kan je alles verwachten
Al ben ik wel bang dat zodra ik enigszins "ontspan", for the time beiing dan, ze er ineens stiekem tussenuit knijpt...![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nope, wel een jaar vrolijk rondgereden zonder maar toen besloot ik verantwoordelijk te worden (en mijn ex pakte mijn Smart af).
Ow, eentje van mezelf!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef progje het volgende:
ElisaB die telefoon gesprekken zijn echt geweldig
Die film wil ik binnekort ook nog zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben naar Revolutionary Road geweest, was een mooie film! Wel een heel rustig tempo![]()
Uitslapen ga ik zéker morgen, maar relaxen niet. Heb een deadline voor een scriptie volgende week donderdag![]()
Maria, dan zijn we samen fijn onwetend![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
Mijn mama leeft weer op, tis net LazarusIk voel me bijna schuldig tegen over jullie dat ze nog niet dood is
.
Ik moet die laatste drie ook nog zien hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil Revolutionary Road ook nog zien. En Benjamin Button. En Boy A. En Milk.
Ik wil beter worden.
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
En
[ afbeelding ]
Voor Muizel en d'r masker!
Je kunt je ook registreren op www.myepisodes.com. Kun je je series invoeren en dan aanvinken wat je al hebt binnengehaald en vervolgens wat je al hebt gezien. En hij houdt bij hoeveel uren je in totaal aan series hebt gekekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
Waar zijn we in NL eigenlijk gestopt met GA???? Dan weet ik wat ik moet kijken als ik op bezoek ben bij de achternicht d'r zwager van de muziekleraar de blindengeleiderat van Kim.
Doe maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
Zo nee, dan doe ik wel alsof
Nou ja, dan ben ik gewoon bang dat jullie denken dat ik loop te aandachtshoereren (3 x woordwaarde) maar ja, ik kan het ook niet helpen dat het nu weer iets beter lijkt te gaan!?quote:
Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar ik denk niet graag voor anderen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, dan ben ik gewoon bang dat jullie denken dat ik loop te aandachtshoereren (3 x woordwaarde) maar ja, ik kan het ook niet helpen dat het nu weer iets beter lijkt te gaan!?
Iedereen is blij als het beter gaat!!!!! Ik wel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik gewoon bang dat jullie denken dat ik loop te aandachtshoereren (3 x woordwaarde) maar ja, ik kan het ook niet helpen dat het nu weer iets beter lijkt te gaan!?
Oh da's ook heftig?! Wat had je papa?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe Viking, heb ik ookIk studeer in Utreg en moet dus steeds een uur en een kwartier in de trein zitten en dan ook fietsen/bussen. Dus dan heb ik het ook nooit door als een docent ziek is ofzo, want de dag ervoor mailen doet bijna geen enkele
![]()
Vivi: dat soort dingen gaan ook nooit volgens het boekje lijkt wel! Ik snap niet echt dat doktoren uberhaupt nog een uitspraak erover doenWas met mijn vader toen ook: "Hij is al overleden!" even later: "Oh foutje, toch niet! Any moment now! Waarschijnlijk binnen een uur, maar in ieder geval voor de ochtend!" Volgende ochtend, ik bel zelf maar weer even: "Nee hij ademt nog stug door!"
Het werd dus de nacht ernaEr geen echt geen pijl op te trekken.
Anyway: thinking of you Vivi!Ik herken de manier waarop je ermee omgaat maar al te goed
In ieder geval een dikke knuffel voor joe!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, eentje van mezelf!
ElisaB: Met ElisaB
Mevrouw: Goedenavond mevrouwB, u spreekt met ... van [iets van een financieel bureau]
ElisaB: aha, laat me raden; u mag mij een hypotheekscan aanbieden
Mevrouw: Ja, hoe weet u dat
ElisaB: ik ben helderziend!
Mevrouw: wow! Spannend!
ElisaB; wacht eens... ik zie een getal.... 2... of toch 4...
Mevrouw:
ElisaB: het getal 24, zegt u dat wat?
Mevrouw: Nee, uhhh, nee, ik denk het niet
ElisaB: de 24e dag, of 24:00 uur?
Mevrouw: Nee, zegt me echt niets![]()
ElisaB: Ow, dan komt het waarschijnlijk nog. Let maar goed op het getal 24!
Mevrouw: uhhh, owkee. Ik zal het doen
ElisaB: Goed zo; fijne avond nog!
Mevrouw: Ja, u ook mevrouw B.. enne... bedankt!
Heh. zoals ik hierboven al zei, ik weet hoe onvoorspelbaar die dingen zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sebastiaan, want dat vind ik zo'n geweldige gastquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles bijgelezen en ik wilde van alles zeggen maar dat ben ik allemaal weer vergeten..
Oh ja! Wie hoop je dat er wint, Vik?.
Tis gewoon allemaal écht gebeurd. Wij werden zo vaak gebeld (vooral vanwege die beroemde zanger - soms wel 3 keer per dag) dat we er wel melig van moésten worden.quote:
Oh, was jij het niet die de finale van De Slimste Mens ging kijken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sebastiaan, want dat vind ik zo'n geweldige gast. Maar hoewel ik nog geen mollenacties van hem heb gezien, vind ik hem wel een typische mol
.
En jij?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh. zoals ik hierboven al zei, ik weet hoe onvoorspelbaar die dingen zijn!
Plus, iedereen die ook maar een beetje van jou heeft meegekregen weet dat je er heus niet mee te koop loopt of meelij wil halen bij mensen. Je lijkt er eerder huiverig voor. Kortom: no worries! Volgens mij blijven we allemaal graag op de hoogte, vooral als jij iets kwijt wilt, en we gunnen je mams (en jullie met haar) iedere fijne dag die ze extra heeft hoor!
Wat zit je nou te aandachtshoeren over je soepquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:52 schreef Vivi het volgende:
Oh, en die soep die ik ging maken? Die was GOOOOOOR!
Onder een spoiler ivm herhalingheid, heb het al eerder eens verteld hoe het zat:quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh da's ook heftig?! Wat had je papa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat zit je nou te aandachtshoeren over je soep
Mag ik raden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis gewoon allemaal écht gebeurd. Wij werden zo vaak gebeld (vooral vanwege die beroemde zanger - soms wel 3 keer per dag) dat we er wel melig van moésten worden.
Nou ja, zo hebben we allemaal wel een gekke hobby
O ik dacht dat je het over WIDM hadquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, was jij het niet die de finale van De Slimste Mens ging kijken?.
Oh haha. Wij volgen het al heel lang, echt een heel leuke quiz. Wat moeten we nu straks kijken om ons hersenen nog enigszins aan te scherpen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over WIDM had. En ik ga idd naar die finale kijken, maar pas voor het eerst
(na er een stukje over te hebben gezien bij DWDD
)
Ja, daar ben ik dus te lui voor, ik wil alles voorgekauwd krijgen jeweets. Omdat ik vandaag 2 keer de winkelstraat achterstevoren heb moeten aflopen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
Viev, zeg niet van die gekke dingen, of ik ben weer genoodzaakt aan je haar te trekken
McPimp belde nog vandaag, die vroeg zich af wanneer we naar Crazy gaan om te puppelen![]()
Oh en je kunt ook hier ff kijken www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php om even snel te kunnen kijken wat je al wel en niet gezien hebt.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh haha. Wij volgen het al heel lang, echt een heel leuke quiz. Wat moeten we nu straks kijken om ons hersenen nog enigszins aan te scherpen?. Oh en Lieven moet winnen! Dan weet je dat even.
Kom hier wonen; mag je de verhalen voor de kalender zelf optekenenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Laureline het volgende:Ik wil wel een scheurkalender voor de wc met iedere dag zo'n telefoongesprek uit Huize Elisa B!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Onder een spoiler ivm herhalingheid, heb het al eerder eens verteld hoe het zat:Heftig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Ja dag, we wachten wel tot je weer kunt wapperen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus te lui voor, ik wil alles voorgekauwd krijgen jeweets. Omdat ik vandaag 2 keer de winkelstraat achterstevoren heb moeten aflopen.
En dat puppelen in Crazy hangt een beetje af van mijn fysique! Hoewel, met krukken kan ik wel voorbijlopende hotties tackelen.
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Oh ja Viev, een aandachtshoer ben je toch wel. Net als ik. En de andere Puppels
Ja grappig was anders! Maar goed, allesh khomthe ghoedh, eh </Najib Amhali modus>quote:
Dat is elke dag weer anders... Maar het is nu nog niet op, in ieder geval. Nog eventjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik kijk nu niet, hoe laat begint het ook alweer?
Mijn moeder is stoned en belt steeds om te zeggen dat ze zo heerlijk heeft gedroomd over zweven in een zee van bloemetjes en zulksquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
M'n ouders zijn irritant.
M'n vader is te dronken en te blij en m'n moeder chagrijnig.!!
Oh ja, en dat wordt neuken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
M'n ouders zijn irritant.
M'n vader is te dronken en te blij en m'n moeder chagrijnig.!!
Ik vind dat wel slim! Want als je borsten niet zo bescheiden zijn moet je dat wel compenseren natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Elisa, jij en je beeb hebben humor![]()
Uhuh, héul!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.
Nee, m'n vader gaat tot midden in de nacht naar harde muziek luisteren en m'n moeder ligt in coma.quote:
Ik ben een heel timide persoon die in een verkeerd lichaam zit opgeslotenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, héul!Daarom hou ik ook zo van je.
Ja, echt. Serieus. Tís ook wel een beetje té makkelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Zit jij ook hardop schaapachtig te lachen achter je computer?
Denk nu eens na waarom die harde muziek op staat oh gij onschuldig lam!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, m'n vader gaat tot midden in de nacht naar harde muziek luisteren en m'n moeder ligt in coma.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn moeder is stoned en belt steeds om te zeggen dat ze zo heerlijk heeft gedroomd over zweven in een zee van bloemetjes en zulks
Nou, zelf wil ze nog wel, dat houdt haar volgens mij ook op de been, die "wil".quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef mspoez het volgende:
Ik hoop dat ze nog lang 'een beetje beter' is Vivi. Wat wil ze zelf? Heb je daar een beeld van?
Beneden, op de bank. Met laptop. Ik zit ook beneden. Met laptop.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Denk nu eens na waarom die harde muziek op staat oh gij onschuldig lam!
Ok, hierbij moest ik toch wel even heel hard lachen.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben een heel timide persoon die in een verkeerd lichaam zit opgesloten.
Tis te flauw, maar ik pies bijna in mijn broekquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef Vivi het volgende:
Elisa B Zonder Naam?
Tis wel schattig, doet me wel denken aan toen ik thuiskwam op mijn 15e en zij met een strak gezicht op de bank zat nadat ze in mijn dagboek had lopen neuzen:quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef P.F het volgende:
[..]Lijkt me vaag, tragisch, maar vaag!
Ik dacht dat hij wel echt zo heet, maar dat hij eerst de naam van zijn moeder had (Van Doorn)?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, echt. Serieus. Tís ook wel een beetje té makkelijk.
Maar... ik heet echt zo, maar hij niet
Thanks!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, hierbij moest ik toch wel even heel hard lachen..
En ik ben niet zo goed in lieve berichtjes en zo, maar ik denk aan je en een dikke zoen!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef Vivi het volgende:
Tis wel schattig, doet me wel denken aan toen ik thuiskwam op mijn 15e en zij met een strak gezicht op de bank zat nadat ze in mijn dagboek had lopen neuzen:
"Vivienne, zeg eens eerlijk, heb jij gewaterpijpt?!"
Na mijn 34e verjaardag voel ik me niet meer in de positie om een aanzoek af te wijzenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef kwakveense het volgende:
ok, ik ga nú een aflevering van wie is de mol kijken. online. zodat ik straks bij ben en dan de finale ook online kan kijken...
ik heb zin om heel hard POEP! te roepen tegen dat boek naast me, dus dat doe ik ook.
latrrrr
en Vivi is lievietrouwen?
Ow, ik dacht van niet hoor. Ik zal het morgen even aan mijn broer vragen. Die weet het beter!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat hij wel echt zo heet, maar dat hij eerst de naam van zijn moeder had (Van Doorn)?
En dat zijn vader wel echt zo heet?
Deed ze dat echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tis wel schattig, doet me wel denken aan toen ik thuiskwam op mijn 15e en zij met een strak gezicht op de bank zat nadat ze in mijn dagboek had lopen neuzen:
"Vivienne, zeg eens eerlijk, heb jij gewaterpijpt?!"
Maar wat is het verschil nou?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moeders
ElisaB: mam, wat is het verschil tussen beffen en hangliding?
MammaElisaB: wat is hangliding
* owkee, schone HEMA-heupslip opzoekt
Het uitzichtquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Maar wat is het verschil nou?
Owww.... g te weinig!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef P.F het volgende:
Wat is een hang lig ding?
Oh gelukkig durf jij het wel te vragenquote:
Ja maar wat is datquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
PFje. Kom op. Ze bedoelde hanggliding
Foto!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, ik heb vandaag eindelijk de musthave voor ieder dame gekocht: een roze kasjmieren coltrui
Lekker zit dat
Nee dat is een schommel stoel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liggen je ouders daar nu in?
[ afbeelding ]
Ow, daar zeg je zo wat. Stel dat je onverwachts thuiskomt en....quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Vivi het volgende:
Liggen je ouders daar nu in?
[ afbeelding ]
En, wil je dat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee dat is een schommel stoel.
Nee. M'n moeder slaapt. M'n vader vraagt of ik een biertje wil.
Ik doe niet aan foto's op fok.quote:
Als pure porno!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Ja gráág een foto CF! Ik weet niet eens hoe een kasjmieren trui er uit ziet!
Van je truiquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe niet aan foto's op fok.
Oh, en ik heb een leuke kaart gekocht voor mijn vlaamse kamergenoot: een soort ouderwets bidprentje met een devoot kijkend engeltje en de tekst 'en laat de belgen toch een keer winnen'
?quote:
Zacht en een beetje pluizigquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Ja gráág een foto CF! Ik weet niet eens hoe een kasjmieren trui er uit ziet!
Volgens mij is Ralph L. meer van de lamswol. Maar het ziet er wel erg zacht uit!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Is dit een roze kasjmieren trui?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |