Dat is fijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
OP volgt
Hahahaquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb doet ook altijd heel vervelend als we gebeld worden
Meneer: Ik ben op zoek naar mevrouw ElisaB
Beeb: Ow, dat is toevallig: ik ook
Meneer: Ow ja
Beeb: Ja, ze had een uur geleden al thuis moeten zijn voor het eten
Meneer: ....
Beeb: Als u haar eerder spreekt, wilt u dan vragen of ze even naar huis wil bellen?
Meneer:... * slik *
Beeb: Fijn, bedankt!
Tuut, tuut, tuut...
Ow ja... ik heb dezelfde initialen + achternaam als een beroemde zanger. We wonen ook nog eens in dezelfde gemeente. Beroemde zanger staat niet in het telefoonboek, maar ik wel...
Mevrouw: is [beroemde zanger] thuis?
Beeb: neeee, natuurlijk niet; het is dinsdagmiddag
Mevrouw:
Beeb: op dinsdagmiddag oefent [beroemde zanger] altijd
Mevrouw: ow...en hoe laat komt [beroemde zanger] thuis?
Beeb: tsja, dat weet je nooit. Hangt ervan af of het oefenen goed gaat
Mevrouw: ow, dan bel ik nog wel eens terug
Beeb: ja, goed idee
klopt. Maar ik kan hier niet even lekker zappen om gewoon wat op tv te kijken, want ik heb maar 5 kanalen, en dat ben ik eigenlijk wel wat zat. Wil gewoon studio sport kunnen kijken, of een andere stomme serie ofzo....ipv alles te moeten downloaden en vast te zitten aan bepaalde series of films..quote:
Leuk dat je ook even wat terug zegt op MSNquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Fipo gemacht in het PF en Muis naamtopic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viktator!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook even wat terug zegt op MSN.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Haai was ik weer
Dames jullie kunnen me vast wel ff helpen zal het ff uitleggen.vragen of je iets voor d'r kunt doen, eventueel naar de begrafenis/crematie gaan, interesse tonen, zeggen dat als ze wil praten ze je kan vinden, etc. etc. hangt helemaal af van de relatie die jullie hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Lieffiequote:
Stalkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook even wat terug zegt op MSN.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Haai was ik weer
Dames jullie kunnen me vast wel ff helpen zal het ff uitleggen.Je zou om te beginnen haar sterkte kunnen wensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder ligt het er aan hoe goed je band is met die collega. Vraag of je haar ergens mee kunt helpen, maar alleen als je dat ook echt wilt en waar kunt maken natuurlijk.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tot hier was ik zelf alquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen haar sterkte kunnen wensen
En verder ligt het er aan hoe goed je band is met die collega. Vraag of je haar ergens mee kunt helpen, maar alleen als je dat ook echt wilt en waar kunt maken natuurlijk.
Wat wil je nu verder nog doen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Tot hier was ik zelf alEn heb dr al sterkte gewenst en zulks. Met haar heb ik een goeie band (kan soms best lief zijn)
Geen idee dat vraag ik dus juist aan jouw mevrouw B. En je vrouwtje is goed bezig. Ik had vandeweek zo'n klapjosti van SponsorBingoLotterij beledigd. Die verweet mij geen clubliefde te hebben omdat ik geenloten wou om de feyenoord jeugd te steunen. Heb hem gevraagd of die tussen de 600 en 800 euro per jaar niet genoeg vind. Hij zo mwah kan altijd meer. Heb hem ff verteld dat die niet goed bij zijn hersens is en dat die eerst maar ff de spelers moet bellen om te vragen te werken voor hun geld en dat die dan mij wellicht weer mag bellen!quote:
No, that won't be necessaryquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stalker![]()
Ik zit Supernatural te kijken. Ik wil wel op offline gaan if it makes you feel better?
Heb dr gisteren al gecondoleerd hoor. Maar vind het vooral zo moeilijk omdat ze zo goed als zeker weg gaat bij ons. Maarja dr zusje is belangrijker dan wij, dat klopt!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
TJD,je eigen lafheid doordringen en haar condoleren en vragen hoe het gaat...
Volgende week weer vragen..
Pffff, ik weet hoe moeilijk het is, mijn collega's vrouw is 2 week geleden overleden en hij was vandaag weer begonnen...
Gecondoleerd en gevraagd hoe hij het nu doet... en dat was al moeilijk, want je wil het er eigenlijk niet over hebben omdat je het dan weer over begint... Nee hij/zij die denkt daar alleen maar aan... maak een praatje.. en doe dat volgende week weer. Moeilijk, ik weet het, terwijl ik alles zelf heb meegemaakt en toch blijft het moeilijk
U mag niet door voor de wasmesjien!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Geen idee dat vraag ik dus juist aan jouw mevrouw B. En je man is goed bezig. Ik had vandeweek zo'n klapjosti van SponsorBingoLotterij beledigd. Die verweet mij geen clubliefde te hebben omdat ik geenloten wou om de feyenoord jeugd te steunen. Heb hem gevraagd of die tussen de 600 en 800 euro per jaar niet genoeg vind. Hij zo mwah kan altijd meer. Heb hem ff verteld dat die niet goed bij zijn hersens is en dat die eerst maar ff de spelers moet bellen om te vragen te werken voor hun geld en dat die dan mij wellicht weer mag bellen!
Wat heb je het ook zwaar hèquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen zin in de OP
Maar vooruit... *sleept zichzelf naar het vorige deel*
/dramaqueen post
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Fipo gemacht in het PF en Muis naamtopic!
Donequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij aan jou reactie te merken mis ik iets
PM me ff bij ofzo alvorens ik je aanklaag
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
U mag niet door voor de wasmesjien!
Ik was foodiez foodiez aan het machen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor jou gemaakt PFje!
Omdat jij zo sloom bent vaak
Ik vind het maar een eng dingquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Even nog een keer pimpen voor degenen die niet terug willen lezen.
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen! Lijkt me haast van wel omdat ze in je hoofd moeten zijn, en god knows wat er gebeurt als je je hoofd beweegt terwijl ze bezig zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng ding.
He Muis, hebben ze mijn hoofd eigenlijk ook vastgeschroefd? Want ik had een onverklaarbaar schrammetje naast m'n oog.
Lolquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
U mag niet door voor de wasmesjien!
Vaste baanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
@sigme: dat klinkt inderdaad als Heel Fout Werk. Hoe lang zou het project lopen?
Leuk aandenken heb jequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Even nog een keer pimpen voor degenen die niet terug willen lezen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lol
Wowowowow ik heb lenzen in. Ik zie scherp, zonder bril
. Tot zover het boeiende leven van Chico
![]()
PF mag nu zelfstandig den Autobahn opquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good dai!
WOEHOE! Gefelie met niet-meer-bestralen, Muis!![]()
![]()
En waddisser met PF? Ik ga eens even teruglezen, maar het kan altijd dat ik er met m'n wakkere hoofd overheen lees
Oh Whoeraa!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF mag nu zelfstandig den Autobahn op.
Dankjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good dai!
WOEHOE! Gefelie met niet-meer-bestralen, Muis!![]()
![]()
En waddisser met PF? Ik ga eens even teruglezen, maar het kan altijd dat ik er met m'n wakkere hoofd overheen lees
Neem je dan wel even een cameraploeg mee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
- met het masker op en een kettingzaag over de campus van mijn uni gaan lopen
Ik gok dat PF haar auto (of die van haar vader) geen winterbanden heeft, dus dan mag het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF mag nu zelfstandig den Autobahn op.
Yeah babyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem je dan wel even een cameraploeg mee?
Tuurlijk heeft ie wel winterbandenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gok dat PF haar auto (of die van haar vader) geen winterbanden heeft, dus dan mag het niet
Daar zie je toch niets van, lenzen?quote:
Nou dat heeft lang niet iedereenquote:
Ja tuurlijk 't is toch winterquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zitten ze ook onder de auto? Anders mag je de Autobahn niet op!
Guustquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:28 schreef sigme het volgende:
Foei, meer zoekwerk dan ik had gedacht; waar Laureline's beschrijving van vaders zolder me aan deed denken:
[ afbeelding ]
Maar mijn vaderrrrrr welquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF jij naief vrouwtje af en toe. Winterbanden heeft niet iedereen standaard hoor.
PF's vader roeleert de pan uit hoor. Tuulk heeft die winterbanden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF jij naief vrouwtje af en toe. Winterbanden heeft niet iedereen standaard hoor.
Hier staan wel een paar flessen in de kast.quote:
Watskebeurt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef kwakveense het volgende:
humeur en gevoel voor humor zijn terug, motivatie en werklust niet... maar dat komt denk ik ook een beetje door t rare gedoe met de huisgenoot bij de lunch.
Gister bij m'n huisgenootjes: Ja mijn vaderrrrrquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF's vader roeleert de pan uit hoor. Tuulk heeft die winterbanden.
Pfff.
en je bezorgd zeker niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hier staan wel een paar flessen in de kast.
Nou, laat hem dan meteen maar zien dat jouw kamertje net zo groot als het zijne isquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
Nu denkt er een dat ik in een kast van een huis woon etc..Pff
*giggle*quote:
nope... tenminste, ik ben niet meer in t huis geweest, ik ben op de leeszaal. en zn spullen staan hier ook nog, zn boek en zn laptop enzo...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Teruggelezen
Is ie nog niet terug?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
En Lein: vind ik ook! Ik ga er nog iets gaafs mee doen maar ik weet nog niet watDe opties die ik tot nu toe heb:
- een namaak van mijn hoofd maken met ballistische gel, zodat ik een boksbal heb
- kijken of er een cakevorm van mijn hoofd gemaakt kan worden
- met het masker op en een kettingzaag over de campus van mijn uni gaan lopen
Bedankt voor deze infoquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten Sigme
Ik ga ook slapen... of tenminste ik ga eerst sex doen, dan slapen en om 4.30 gaat de wekkert
Fijne avond iedereen!
Heftig hè? DWDD is trouwens wel into-the-church de laatste tijd. Gisteren al een lang gesprek over de paus, nu dit.... Als dit programma de Nederlandse samenleving weerspiegelt dan seculeert NL weer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Andries Knevel is geen creationist meer!(nu bij DWDD).
Hahaha, dankje!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu móet ik toch even reageren. Geweldig dat je de laatste keer achter de rug hebt. Het moet verdomd zwaar zijn geweest maar You Did It, en hoe.... groot respect. Geniet!
Two weeks notice is pas de 5de keer binnen een jaar trouwensquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Zag ik het nou goed dat er TWEE wijvenfilms komen vanavond?
Autumn in New York en Two Weeks Notice?
Nou he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Two weeks notice is pas de 5de keer binnen een jaar trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |