Leuk aandenken heb jequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Even nog een keer pimpen voor degenen die niet terug willen lezen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lol
Wowowowow ik heb lenzen in. Ik zie scherp, zonder bril
. Tot zover het boeiende leven van Chico
![]()
PF mag nu zelfstandig den Autobahn opquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good dai!
WOEHOE! Gefelie met niet-meer-bestralen, Muis!![]()
![]()
En waddisser met PF? Ik ga eens even teruglezen, maar het kan altijd dat ik er met m'n wakkere hoofd overheen lees
Oh Whoeraa!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF mag nu zelfstandig den Autobahn op.
Dankjequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good dai!
WOEHOE! Gefelie met niet-meer-bestralen, Muis!![]()
![]()
En waddisser met PF? Ik ga eens even teruglezen, maar het kan altijd dat ik er met m'n wakkere hoofd overheen lees
Neem je dan wel even een cameraploeg mee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
- met het masker op en een kettingzaag over de campus van mijn uni gaan lopen
Ik gok dat PF haar auto (of die van haar vader) geen winterbanden heeft, dus dan mag het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF mag nu zelfstandig den Autobahn op.
Yeah babyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem je dan wel even een cameraploeg mee?
Tuurlijk heeft ie wel winterbandenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gok dat PF haar auto (of die van haar vader) geen winterbanden heeft, dus dan mag het niet
Daar zie je toch niets van, lenzen?quote:
Nou dat heeft lang niet iedereenquote:
Ja tuurlijk 't is toch winterquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zitten ze ook onder de auto? Anders mag je de Autobahn niet op!
Guustquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:28 schreef sigme het volgende:
Foei, meer zoekwerk dan ik had gedacht; waar Laureline's beschrijving van vaders zolder me aan deed denken:
[ afbeelding ]
Maar mijn vaderrrrrr welquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF jij naief vrouwtje af en toe. Winterbanden heeft niet iedereen standaard hoor.
PF's vader roeleert de pan uit hoor. Tuulk heeft die winterbanden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PF jij naief vrouwtje af en toe. Winterbanden heeft niet iedereen standaard hoor.
Hier staan wel een paar flessen in de kast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |