abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65767270
Het vorige deel: 531

]Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65767289
FiPo!
pi_65767322
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel echt voetnoten. Ik moet bij elk werkstuk wat ik maak, elke zin zo ongeveer verantwoorden
De bron van je informatie noemen bedoel je? Da's toch een referentie? In sommige vakgebieden zetten ze die in voetnoten maar in andere vakgebieden doen ze dat op andere manieren, bijv. de naam van de auteur en jaartal in de tekst en aan het eind van je paper een lijst. (Heel handig als je verschillende dingen studeert en elke docent beweert dat zijn gewoonte echt dé manier is die alle wetenschappers gebruiken.) Maar goed, hoe dan ook moet je wel je bronnen citeren natuurlijk.

Wow, een TVP met inhoud...
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:48:00 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65767355
HOi Ewelina! Lees je pm even Ik heb je BIC en IBAN nodig!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65767368
serieus

ik dacht dat je misschien INHOUDELIJK geïnteresseerd was, maar het énige waar je op gaat zitten kankeren zijn 'voetnoten'. Zeg dan niets

maar het inhoudelijke hoef ik nu ook niet meer te horen in ieder geval

ben erg blij met mijn 8,5 uitgedeeld door de onderwijsdirecteur en een van de meest mierenneukerige docenten waarbij zijn hoofdvak door slechts 40% in één keer wordt gehaald (wat ik overigens in één keer met een 7 heb gehaald vorig jaar)

het was een essay waarin ik in EIGEN woorden met behulp van een áántal bronnen moest laten zien wat ik had geleerd in mijn EERSTE jaar.

Geen voetnoten, maar wel boven elk stukje dat ik heb gebruikt "dit komt uit" en vervolgens in de bronnen de volledige uitleg hiervan

Ik vond het goed, mn docent vond het goed, en jij gaat zitten miepen over voetnoten, kommop zeg
Ja doei.
pi_65767413
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

De bron van je informatie noemen bedoel je? Da's toch een referentie? In sommige vakgebieden zetten ze die in voetnoten maar in andere vakgebieden doen ze dat op andere manieren, bijv. de naam van de auteur en jaartal in de tekst en aan het eind van je paper een lijst. (Heel handig als je verschillende dingen studeert en elke docent beweert dat zijn gewoonte echt dé manier is die alle wetenschappers gebruiken.) Maar goed, hoe dan ook moet je wel je bronnen citeren natuurlijk.

AFAIK is in de meeste journals de referentie (naam, jaar) gebruikelijk. Maar het gaat uiteindelijk om het citeren van je bronnen, ja.
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2009 @ 14:49:56 #7
70532 loveli
N
pi_65767419
crap in = crap out
pi_65767423
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bij mijn studie zijn ze nogal miereneukerig daarin Bij een werkstuk moet ik zowel aan het einde een lijst hebben met alle gebruikte literatuur en bronnen, én in het werkstuk zelf moet bij de zin zelf ook nog een voetnoot staan als die uit je literatuur komt. En ik moet ook nog eens de naam van de auteur vermelden in de tekst officieel Dat doe ik alleen nooit, want dat resulteert in een ultiem saai en onleesbaar werkstuk
pi_65767441
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
serieus

ik dacht dat je misschien INHOUDELIJK geïnteresseerd was, maar het énige waar je op gaat zitten kankeren zijn 'voetnoten'. Zeg dan niets

maar het inhoudelijke hoef ik nu ook niet meer te horen in ieder geval

ben erg blij met mijn 8,5 uitgedeeld door de onderwijsdirecteur en een van de meest mierenneukerige docenten waarbij zijn hoofdvak door slechts 40% in één keer wordt gehaald (wat ik overigens in één keer met een 7 heb gehaald vorig jaar)

het was een essay waarin ik in EIGEN woorden met behulp van een áántal bronnen moest laten zien wat ik had geleerd in mijn EERSTE jaar.

Geen voetnoten, maar wel boven elk stukje dat ik heb gebruikt "dit komt uit" en vervolgens in de bronnen de volledige uitleg hiervan

Ik vond het goed, mn docent vond het goed, en jij gaat zitten miepen over voetnoten, kommop zeg
Jezus christ, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind Andere studie, ander beleid mbt werkstukken.

Overigens ben je wel goed in je opdracht geslaagd, want dat geef je wel duidelijk weer.
pi_65767492
tvp
pi_65767522
je zei niet dat je het 'vreemd vind', je zei dat je niet kan geloven dat ik hier een voldoende voor heb gehad en begint te kankeren over voetnoten

als je écht wat inhoudelijks te melden had, dan had je gezegd "goh, interessant! ik vond dit leuk, maar dit stukje ben ik het niet mee eens... Oh, en trouwens, moeten jullie geen voetnoten gebruiken?'

Ja doei.
pi_65767534
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
HOi Ewelina! Lees je pm even Ik heb je BIC en IBAN nodig!
Ik weet niet eens wat dat is! Morgen ga ik naar de bank en dan vraag ik dat
pi_65767564
en nu houd ik erover op

mn yoghurt was lekker, overigens
heb 'm eindelijk opgekregen
Ja doei.
pi_65767568
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat dat is! Morgen ga ik naar de bank en dan vraag ik dat
Dat kun je gewoon opzoeken bij online bankieren.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:54:43 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65767579
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:00 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik ook! Ik ook!
En die CD van Jon solo vonnik ook wel cool.
Queen of New Orleans .
Ja, dat is zo'n toffe cd . Vooral dat nr Every word was a piece of my heart.
Ik heb even twee episodes van Rome gezien, geprobeerd wat te slapen (lukt niet, want volle maag van lunch) en Mark haalt nu lekkere appels voor mij , dus nu mag ik weer eventjes op internet van mezelf .

Hier moet vreterij altijd zsm op. En soms gooi ik het zelfs dezelfde dag nog weg als ik er zat van ben, om de volgende dag niet weer in de verleiding te komen .
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
MUISSSSSSSSSSSSS!!!! JE BENT KLAARRRRRRR!!!!!!

McArmy:
Wie wil er met me zoenen?
Ik! Ik! Ik! Ik!
Sorry, alleen Mighty Mouse krijgt kusjes vandaag!

[ afbeelding ]
Hahahahaha .

En oeh, voetnotendiscussie. Ik snap dat MoBlo een beetje pissig is dat ze commentaar krijgt op zoiets 'perifeers' als voetnoten, want het gaat tenslotte toch om de inhoud, maar feit is toch dat er (overdreven? daar kun je over discussiëren) veel belang wordt gehecht aan correcte verwijzingen binnen de academische wereld.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2009 @ 14:54:56 #16
70532 loveli
N
pi_65767585
Kleine tip: reageer af op Ewelina wat je haar aanrekent, maar leef de rest van je frustraties alstjeblieft niet op de verkeerde uit.
crap in = crap out
pi_65767589
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

AFAIK is in de meeste journals de referentie (naam, jaar) gebruikelijk. Maar het gaat uiteindelijk om het citeren van je bronnen, ja.
Voor zover ik weet ook ja, in de psychologie- en medische literatuur in elk geval wel, maar toen ik geschiedenisvakken deed vond men dat ik voetnoten moest gebruiken want dat vonden zij weer de normale manier. Zij zullen misschien weinig te maken hebben met literatuur uit andere vakgebieden, waardoor ze nooit hun systemen gelijkgetrokken hebben. Wat zij willen, potato potato.
pi_65767607
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
je zei niet dat je het 'vreemd vind', je zei dat je niet kan geloven dat ik hier een voldoende voor heb gehad en begint te kankeren over voetnoten

als je écht wat inhoudelijks te melden had, dan had je gezegd "goh, interessant! ik vond dit leuk, maar dit stukje ben ik het niet mee eens... Oh, en trouwens, moeten jullie geen voetnoten gebruiken?'

Je verdraait mijn woorden. Ik zei, dat ik hier geen voldoende voor gehad zou hebben- en dat komt dus omdat mijn studie gewoon hele andere eisen daarmee stelt.
pi_65767614
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef loveli het volgende:
Kleine tip: reageer af op Ewelina wat je haar aanrekent, maar leef de rest van je frustraties alstjeblieft niet op de verkeerde uit.
pardon? ik zie niet wat de rest met mijn relaas tegen Ewelina van net te maken heeft? Of voel je jezelf aangesproken?
Ja doei.
pi_65767621
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat kun je gewoon opzoeken bij online bankieren.
Waar?
pi_65767652
vrede op aarde
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:58:03 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65767676
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
vrede op aarde
Dat dus . Kom ik weer eens kijken na een paar uurtjes, gaan jullie zitten kiften. Doe eens gezellig! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65767677
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik zei, dat ik hier geen voldoende voor gehad zou hebben- en dat komt dus omdat mijn studie gewoon hele andere eisen daarmee stelt.
het kwam in ieder geval erg onaardig je strot toetsenbord uit om meteen daarover te gaan lopen zaniken
maargoed, we laten het er maar bij dat 't niet zo bedoeld was dan
Ja doei.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:58:18 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65767691
tvp
Prrrrr
pi_65767702
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En oeh, voetnotendiscussie. Ik snap dat MoBlo een beetje pissig is dat ze commentaar krijgt op zoiets 'perifeers' als voetnoten, want het gaat tenslotte toch om de inhoud, maar feit is toch dat er (overdreven? daar kun je over discussiëren) veel belang wordt gehecht aan correcte verwijzingen binnen de academische wereld.
Ik weet niet hoe het bij de alfa-wetenschappen zit maar in de biomedische wereld word je best wel afgerekend op hoe vaak je artikelen geciteerd worden dus als iemand dan iets van je gebruikt wil je ook wel even genoemd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')