Hmmm dat klinkt wel het beste, voel me alleen dan zo'n watje dat ik geen 3x in de week heb hardgelopen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat los lopen, is dan dus je hardlooptraining! Wat MsPoez al zegt: rust is heel belangrijk! Zeker als je zaterdag weer wilt gaan. Houd dan nu een rustige 'herstel training' en ga zaterdag weer fanatiek aan de slag! Op die manier geef je je spieren genoeg rust, maar heb je vandaag toch beweging gehad/je calorietjes verbrand
Wat wil je nu horen? Je hebt toch ook gedanst? En bewogen vandaag? lijkt me dat je zelf ook wel kan bedenken dat dat meer dan voldoende is voor een week.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt wel het beste, voel me alleen dan zo'n watje dat ik geen 3x in de week heb hardgelopen.
Ik denk dat ik teveel wil in een keer, waarschijnlijk zal ik over een paar weken wel minder last hebben van spierpijn en kan ik wel gewoon 3x in de week hardlopen (hopelijk).quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen? Je hebt toch ook gedanst? En bewogen vandaag? lijkt me dat je zelf ook wel kan bedenken dat dat meer dan voldoende is voor een week.
En het is jouw lichaam, je moet het zelf weten, als je wel hardcore wil gaan lopen vanavond moet je dat gewoon doen natuurlijk. Ik raad het je alleen niet aan, afgaande op je verhaal, en je vroeg om advies
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:23 schreef Vivi het volgende:
Ik Googlede op "Mighty Mouse"....
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef mspoez het volgende:
Maar ik vind het wel spannend omdat het voor het eerst is dat ik met een leuke meneer uit eten ga sinds ik alleen ben weer, zeg maar.
Ben met kerst uit eten geweest met een meneer waarvan ik tevoren al wist dat ik hem niet leuk genoeg vond voor méér dan een keer uit eten. Veilig, you knowz.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Maar je had toch een paar week gelede ook al een date?
Of is die toen niet door gegaan?
Of was die meneer niet leuk?
Wat gaaf! Echt een mooi cadeau.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zeker wel, o.a. meer dan 200 euro aan boekenbonnen en het mooiste kado was van mijn ouders: ze hebben 8 mm smalfilm van toen we baby, peuter en kleuter waren laten digitaliseren. De DVD kreeg ik dus. Héél vreemd om mezelf als mini bewegend te zien
Gut Zwahiel, wat ben je toch een mopperkont....quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:46 schreef zwahiel het volgende:
jezus ik probeer hier wat te printen maar dat duurt zo kapot lang. Wat is er aan de washand met mijn lieve macbookje. Printen duurt ineens echt eeuwen!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut Zwahiel, wat ben je toch een mopperkont....
Poessie heeft een datequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef mspoez het volgende:
Balen dan CL dat ie hier óók stuk is. Het is duidelijk; jij moet verhuizen naar ergens waar het warm is.
En date - nee, dat heb je niet gemist, ik heb er gewoon nog niks over gezegd![]()
Morgen ga ik eten met een meneer met wie ik erg kan lachen. In Le Couple in DenBosch (anyone?). Voorlopig is het niet meer dan dat, ik ga wel zien. Maar ik vind het wel spannend omdat het voor het eerst is dat ik met een leuke meneer uit eten ga sinds ik alleen ben weer, zeg maar. Do I make any sense?
Is dat alweer zolang geleden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef mspoez het volgende:
Ben met kerst uit eten geweest met een meneer waarvan ik tevoren al wist dat ik hem niet leuk genoeg vond voor méér dan een keer uit eten. Veilig, you knowz.
Egopost alert... Dit is echt in de verste verte niet ontopic, tenzij je zo boos wordt op de printer dat je meer energie gaat verbranden maar dat zou ik je niet aanraden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:46 schreef zwahiel het volgende:
jezus ik probeer hier wat te printen maar dat duurt zo kapot lang. Wat is er aan de washand met mijn lieve macbookje. Printen duurt ineens echt eeuwen!
Gewoon in het algemeen. Ik vind je vaak erg negatief. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:52 schreef zwahiel het volgende:
[..]Ik heb geen tijd om 30 minuten op 3 A4'tjes te wachten van de routebeschrijving die ik nodig heb om zo aan te rijden. Dan duurt wachten lang
ah het laatste blaadje rolt er uit! Ik ga 'm zo in de auto chillen met de laatste cd van Jason Mraz
Ja. En het wordt ook gebruikt om 'zen' te worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Mindfullness is toch vooral heel bewust in het hier en nu leven, met volle aandacht bij wat je aan het doen bent? Of zit ik verkeerd?
Misschien moet iemand die man een keer vertellen dat er zoiets bestaat als een ontvangstbevestiging.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb me net in het kantoor van een collega verstopt om dat de directeur belde. Eigenlijk wel heel triest maar ik had zo geen zin in hem en zn gezeur..
Het gaat altijd zo: Ik krijg een mail en hij staat in de cc. Vervolgens belt hij om te checken of ik de mail heb ontvangen. Dan draait hij de mail uit en sprint naar boven om mij nogmaals op de door mij ontvangen mail te wijzen. "Kijk deze bedoel ik. heb je die gezien?" Het liefst gevolgd door een belerend praatje over welke actie ik *NU* moet ondernemen. IK WEET HEUS WEL HOE IK MIJN WERK MOET DOEN ARGH!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:01 schreef mspoez het volgende:
@VMW - ik heb mijn kleertjes al klaarliggen jaMaar heb ook al een logeeradresje nearby geregeld. Vangnetten alom. En ja, ik ga wel elke week iets doen in het weekend maar eigenlijk altijd met bekenden, maar wellicht ben je daarom in de veronderstelling dat ik meer date?
Sorry Anosmie, maar dit moet even:quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb me net in het kantoor van een collega verstopt om dat de directeur belde. Eigenlijk wel heel triest maar ik had zo geen zin in hem en zn gezeur..
Het gaat altijd zo: Ik krijg een mail en hij staat in de cc. Vervolgens belt hij om te checken of ik de mail heb ontvangen. Dan draait hij de mail uit en sprint naar boven om mij nogmaals op de door mij ontvangen mail te wijzen. "Kijk deze bedoel ik. heb je die gezien?" Het liefst gevolgd door een belerend praatje over welke actie ik *NU* moet ondernemen. IK WEET HEUS WEL HOE IK MIJN WERK MOET DOEN ARGH!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien moet iemand die man een keer vertellen dat er zoiets bestaat als een ontvangstbevestiging.
Office Space is echt zo geniaal...quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Sorry Anosmie, maar dit moet even:![]()
Maar ik snap wel dat je daar weg wilt
vond je mn essay zo slecht dat je er niets meer van gezegd hebt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja. En het wordt ook gebruikt om 'zen' te worden.
Bij mij lukt het alleen niet
Oh, envoor Muis!
zie mijn sig en avatarquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Office Space is echt zo geniaal...
Ik werk niet in een kantoor maar ik vrees dat er nog best veel overeenkomsten zijn met de werkelijkheid...
Why should I change? He's the one who sucksquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
misschien vanavond maar weer kijken, daar word ik vast weer vrolijk van
Nee, geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vond je mn essay zo slecht dat je er niets meer van gezegd hebt?
Ben je niet vrolijk? How come?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
misschien vanavond maar weer kijken, daar word ik vast weer vrolijk van
het is een combinatiequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor gehad.
Maar volgens mij ligt de focus bij jou studie toch vooral op programmeren en dat soort dingen, en niet op werkstukken schrijven?
Hahaha, die film is grappig. Jessica Simpson speelt daar een mooie parodie van zichzelfquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben je niet vrolijk? How come?
Ik zit op de uni dus ik heb niet bij kunnen lezen.
Ik heb laatst trouwens een stuk gezien van Employee of the Month, die deed me wel een beetje denken aan OS. Misschien word je daar ook wel vrolijk van.
beetje ziekig, balen van tentamen niet gehaald (5,2) terwijl het gemiddelde een 4,6 wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben je niet vrolijk? How come?
Ik zit op de uni dus ik heb niet bij kunnen lezen.
Ik heb laatst trouwens een stuk gezien van Employee of the Month, die deed me wel een beetje denken aan OS. Misschien word je daar ook wel vrolijk van.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Why should I change? He's the one who sucks
Dan vind ik het heel erg vreemd dat je geen voetnoten gebruikt hebt. Het was best een aardig stuk, maar ik weet heel zeker dat ik, als ik dat had ingeleverd, een onvoldoende zou hebben gehad. O.a. omdat er geen voetnoten bij stonden- ik zou meteen naar de Examencommissie zijn gestuurd wegens plagiaat.quote:
Geen tijd om commentaar aan je door te geven- ik heb ook een leven buiten Fok! weet jequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
je zei net nog dat je er geen tijd voor hebt gehad?
Ik neem aan dat je referenties bedoelt en geen voetnoten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan vind ik het heel erg vreemd dat je geen voetnoten gebruikt hebt. Het was best een aardig stuk, maar ik weet heel zeker dat ik, als ik dat had ingeleverd, een onvoldoende zou hebben gehad. O.a. omdat er geen voetnoten bij stonden- ik zou meteen naar de Examencommissie zijn gestuurd wegens plagiaat.
Pff, dan is er toch iets mis met het tentamen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje ziekig, balen van tentamen niet gehaald (5,2) terwijl het gemiddelde een 4,6 wasen zit weer even in een 'afvallen-lukt-niet-door-eigen-schuld-dip'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |