Marrakesh is heel erg leuk! Maar nu ook niet echt warm!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tempting. Ware het niet dat ik de komende 6 weekends al plannen hebEn heulemaal geen vrije dagen meer.
Ik moet ook nog even kijken hoe ik in vredesnaam al mijn vakantiewensen in zo weinig vrije dagen ga proppenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:46 schreef Vivi het volgende:
Ik wil naar Ibiza én Portugal...en met de feestdagen naar Koh Phi Phi...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef Vik
Zat ook nog 30 % extra in de zak. En ik weet hoeveel calorieën erin zitten:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Thanks voor je bezorgdheidquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga maar wel Vik, de echt nare dingen doen nml. ook geen pijn..niet dat je dat hebt natuurlijk, maar better safe then sorry (en ja ik ben paranoia mbt dit soort dingen).
Harris Bennedict formule. Maar dat moet je minimaal eten om niet dood te gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens! Ik heb gister een of andere index zitten berkenen. PF kwam daarmee.
Kun je je basaal metabolisme mee uitrekenen en op basis van de hoeveelheid beweging die je hebt ook je caloriebehoefte.![]()
Maar hoe heette dat ook alweer.....
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Ja maar ik eet dit bijna nooit hè! En het is wel gruwelijk lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En het is de schuld van Greys!
Niet meer actief op Fok!
Dat was ook niet the point van de gequote post.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is niet echt verstandig om je eetlijstjes aan die van een ander te spiegelen. Je moet kijken naar het aantal kcal wat jouw lijf nodig heeft om af te vallen. Ik ben net voorbij de 1.50 en ik zit de hele dag op mn reet. Ik heb veel minder nodig dan iemand die 1.80 is, een veel heen en weer rent.
Ik heb alleen die BMR link.. Harris-Benedict.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kun je je basaal metabolisme mee uitrekenen en op basis van de hoeveelheid beweging die je hebt ook je caloriebehoefte.![]()
Owja! Dat was 'm!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Harris Bennedict formule. Maar dat moet je minimaal eten om niet dood te gaan
Zelfs in Senegal is het niet echt warmquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Marrakesh is heel erg leuk! Maar nu ook niet echt warm!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Vivi het volgende:
Je kan het hebben Tink.
Hoe voel jij je nu, na dat gedoe, zeg maar?
Bon Joviquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:09 schreef Muis006 het volgende:
En nu moet ik even rocken!
I walk these streets, a loaded six string on my baaaack
I play for keeps, cause I might not make it back
I've been everywheeeere, still standing tall
I've seen a million faceees and I've rocked them all
I'm a cooowboy, on a steel horse I ride
I'm wanted (WAAAANTED) dead or alive!
Dat was 'm!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb alleen die BMR link.. Harris-Benedict.
'Tuurlijk, die paar dagen maken ook niks uit, maar hou het gewoon in de gaten (vaak heb je zelf ook wel een "gut"-feeling iddquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks voor je bezorgdheid.
Ik zie het toch nog even een paar dagen aan, ook al omdat nu naar de huisarts gaan een hoop gesodemieter geeft. We hebben geen auto, m'n ouders wonen 35 km verderop en zijn gisteren nog geweest... Het is praktischer als ik maandag, als ik hopelijk weer fit ben, zelf even kan gaan met Mark.
Er staat me overigens vaag iets van bij dat ik al eerder zo'n knobbeltje gehad heb...
Ik had het gister bijna getypt: de viktator is fan. Maar toen bedacht ik me dat je dat zelf ging doen en zie hier......quote:
Dat geloof ik niet. Volgens mij beweeg jij meer, ben je jonger dan ik en ook nog langer. En mijn BMR is ongeveer 1350.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
Mijn BMR is 1182 en mijn onderhoud is 1625 maar ik eet meestal veeeeel meer
Oh, dat klinkt lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
DML: ik denk dat het door de venkelsoep kwam. Zij weet niet dat daar risottorijst in zit en nog allemaal voedzame ingredienten als truffelolie![]()
Weer eens maken!
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat was 'm!![]()
Is jouw BMR echt maar 1182 PF?!Wat weinig!
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat was ook niet the point van de gequote post.
Ik was verbaasd dat Sugar over mijn eetlijstje zei dat het te weinig was terwijl er mensen zijn die structureel veel minder eten. En dan ga ik er even voor het gemak van uit dat Sugar niet op lengtes van mensen let en al helemaal niet weet hoeveel wij allemaal bewegen op een dag.
Of nog anders gezegd, Sugar is langer dan ik maar eet minder maar vindt wel mijn eetlijstje te weinig. Ik vond dat een beetje vreemd eigenlijk
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=415810quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt lekker.![]()
Heb je een receptje?
Ik weeg 64,9quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Volgens mij beweeg jij meer, ben je jonger dan ik en ook nog langer. En mijn BMR is ongeveer 1350.
Dat heeft DML. Ik ook ooit, maar heb het per ongeluk weggegooid uit m'n PMbox. Ik weet het nog wel zo'n beetje, maar voor de precieze hoeveelheden moet je bij DML zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt lekker.![]()
Heb je een receptje?
Timboektoe!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs in Senegal is het niet echt warmMisschien Mali?
Ik ook! Ik ook!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bon Jovi.
(en ja, ik ben dus wel een BJ-fan)
Plus dat ik daarbij ook nog wel van dat donkere stokbrood eet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
DML: ik denk dat het door de venkelsoep kwam. Zij weet niet dat daar risottorijst in zit en nog allemaal voedzame ingredienten als truffelolie![]()
Weer eens maken!
Dan is je BMR 1484 en niet 1162!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weeg 64,9
Ik ben 1,754
Ik sport 0 keer per week
Ik ga altijd met de lift, alleen op school loop ik trap want daar is geen liftIk ga ook met de bus naar school maar dat is 5 minuten fietsen
Ik ga wel weer sporten (2x fitness 1x hardlopen 1x kickboksen 1x yoga) maar dan wil ik helemaal verhuisd zijn eerst
BMR? Dat was al drie keer gezegd natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Doei! En sterkte!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ok bijgelezen. Ik wil deze zomer een week naar Parijs of Madrid als ik geld heb, that is.
En nu ga ik weer weg, even douchen en dan een beetje lezen en uitrusten etc. Kom later vandaag nog wel weer een keer online![]()
.
Dat linkje van net is wel voor 8 personenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heeft DML. Ik ook ooit, maar heb het per ongeluk weggegooid uit m'n PMbox. Ik weet het nog wel zo'n beetje, maar voor de precieze hoeveelheden moet je bij DML zijn.
en ja, dat is handig om te weten zodat je er onder kunt zitten, ik weetsquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil nu nog niet weten wat mn BMR is, ik wil afvallen
Nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan is je BMR 1484 en niet 1162!
Wat lief en ik herken dat "quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat deze smilie mijn gevoel wel een beetje omschrijft.
Ik dender wel door, maar merk dat het batterijtje langzaam leegloopt en ook niet oplaadt. Moet veel aan je denken trouwen de laatste tijd. Het moet een verdrietige en intensieve periode voor je zijn. Aan de andere kant vind ik het heel fijn voor je dat je zo vaak bij je moeder kunt zijn. Ik kon dat niet bij mijn vader en daar voel ik me nog altijd wat naar over, welk gevoel de laatste tijd in volle hevigheid terugkomt gek genoeg.
Je moet je lengte in centimeters invoeren, niet in meters!quote:
O ja grapjequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet je lengte in centimeters invoeren, niet in meters!
*knuf* terugquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Vivi het volgende:
Maar heb je verder nog van die "episodes"gehad of sinds die ene keer niet meer? En kan je thuis niet vragen of je partner je iets meer kan ontlasten, of is dat moeilijk?
*Knuf*
Ohwacht even. Dat klopt niet wat ik zeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Anosmie het volgende:
Mijn HarrisBMR is 1428 Kcal. Dus dat wordt 928 om af te vallen. No more shanghainootjes...
Ik ga even mn lijstje invoeren. Kijken of ik goed zit vandaag..
No problem, maar toch? Er is toch helemaal niks mis met soep als avondeten? Dat doe ik een paar keer per week hoor. Lekker makkelijk en vaak wel vers gemaakt door moi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Sugar het volgende:
Dizzy Miss Lizzy, ik bedoelde inderdaad vooral de soep als avondeten en je lijstje zag er op het eerste gezicht gewoon karig uit! Ik bedoelde er verder niks mee, geen kritiek ofzo. Sorry als dat zo leek.
Oh wat interessant! Mindfullness, ik ken het wel een beetje en ben er wel in geinteresseerd, ben heel benieuwd naar je ervaringen! Misschien kun je ons een beetje op de hoogte houden, je ervaring vertellen (als je dat wil)quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Sugar het volgende:
Dizzy Miss Lizzy, ik bedoelde inderdaad vooral de soep als avondeten en je lijstje zag er op het eerste gezicht gewoon karig uit! Ik bedoelde er verder niks mee, geen kritiek ofzo. Sorry als dat zo leek.
Cyclechick, dankjewel. Ik werk nu dus thuis en dat geeft ook wel even rust. Heb al twee tekstjes herschreven en zo kan ik nog wat kleine klusjes doen. Ik ga volgende week starten met een cursus mindfullness, misschien kennen sommigen dat? In elk geval een cursus bij een psychotherapeutisch instituut om veel meer rust te krijgen en meer stil te staan bij mezelf en mijn gevoel. Nodig!![]()
Vivi, ja, sorry, ik las het wel, maar vergat even op te tellen dat het dus ironisch was.![]()
En Tink herkent het dus ook.Het is gewoon soms moeilijk, vind ik. En ik ben weer zo labiel als een losse strandpaal bij windkracht 10.
Dank!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=415810
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |