abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65759745
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tempting. Ware het niet dat ik de komende 6 weekends al plannen heb En heulemaal geen vrije dagen meer.
Marrakesh is heel erg leuk! Maar nu ook niet echt warm!
pi_65759752
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:46 schreef Vivi het volgende:
Ik wil naar Ibiza én Portugal...en met de feestdagen naar Koh Phi Phi...
Ik moet ook nog even kijken hoe ik in vredesnaam al mijn vakantiewensen in zo weinig vrije dagen ga proppen
Een ding is zeker: tussen Kerst en O&N ben ik weg, want dan heb ik nl sowieso vrij Maar dat naar de zon gaan in de winter... Het is heel erg lekker, maar erna duikel je alsnog in een gat
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:50:48 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65759754
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef Vik
Zat ook nog 30 % extra in de zak . En ik weet hoeveel calorieën erin zitten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:50:56 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65759761
Je kan het hebben Tink .

Hoe voel jij je nu, na dat gedoe, zeg maar?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:50:57 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65759762
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ga maar wel Vik, de echt nare dingen doen nml. ook geen pijn..niet dat je dat hebt natuurlijk, maar better safe then sorry (en ja ik ben paranoia mbt dit soort dingen).

Thanks voor je bezorgdheid .
Ik zie het toch nog even een paar dagen aan, ook al omdat nu naar de huisarts gaan een hoop gesodemieter geeft. We hebben geen auto, m'n ouders wonen 35 km verderop en zijn gisteren nog geweest... Het is praktischer als ik maandag, als ik hopelijk weer fit ben, zelf even kan gaan met Mark.
Er staat me overigens vaag iets van bij dat ik al eerder zo'n knobbeltje gehad heb...
Niet meer actief op Fok!
pi_65759772
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:49 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Eens! Ik heb gister een of andere index zitten berkenen. PF kwam daarmee.
Kun je je basaal metabolisme mee uitrekenen en op basis van de hoeveelheid beweging die je hebt ook je caloriebehoefte.
Maar hoe heette dat ook alweer.....
Harris Bennedict formule. Maar dat moet je minimaal eten om niet dood te gaan
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:51:50 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65759791
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
SPOILER
Ja maar ik eet dit bijna nooit hè! En het is wel gruwelijk lekker . En het is de schuld van Greys!
Niet meer actief op Fok!
pi_65759819
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Het is niet echt verstandig om je eetlijstjes aan die van een ander te spiegelen. Je moet kijken naar het aantal kcal wat jouw lijf nodig heeft om af te vallen. Ik ben net voorbij de 1.50 en ik zit de hele dag op mn reet. Ik heb veel minder nodig dan iemand die 1.80 is, een veel heen en weer rent.
Dat was ook niet the point van de gequote post.
Ik was verbaasd dat Sugar over mijn eetlijstje zei dat het te weinig was terwijl er mensen zijn die structureel veel minder eten. En dan ga ik er even voor het gemak van uit dat Sugar niet op lengtes van mensen let en al helemaal niet weet hoeveel wij allemaal bewegen op een dag.

Of nog anders gezegd, Sugar is langer dan ik maar eet minder maar vindt wel mijn eetlijstje te weinig. Ik vond dat een beetje vreemd eigenlijk

De lijstjes van anderen lees ik door en ik doe ideeën op qua eten maar het is echt niet zo dat ik niet weet dat we allemaal een ander onderhoudsniveau hebben hoor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65759823
quote:

[..]

Kun je je basaal metabolisme mee uitrekenen en op basis van de hoeveelheid beweging die je hebt ook je caloriebehoefte.
Ik heb alleen die BMR link.. Harris-Benedict.
Fok!bejaarde
pi_65759833
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Harris Bennedict formule. Maar dat moet je minimaal eten om niet dood te gaan
Owja! Dat was 'm!
Hier kun je 'm berekenen!

Volgens die formule heb ik zo'n 2500 calorieen per dag nodig.
pi_65759846
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Marrakesh is heel erg leuk! Maar nu ook niet echt warm!
Zelfs in Senegal is het niet echt warm Misschien Mali?
pi_65759880
Mijn BMR is 1182 en mijn onderhoud is 1625 maar ik eet meestal veeeeel meer
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:56:00 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65759887
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Vivi het volgende:
Je kan het hebben Tink .

Hoe voel jij je nu, na dat gedoe, zeg maar?

Ik geloof dat deze smilie mijn gevoel wel een beetje omschrijft.

Ik dender wel door, maar merk dat het batterijtje langzaam leegloopt en ook niet oplaadt. Moet veel aan je denken trouwen de laatste tijd. Het moet een verdrietige en intensieve periode voor je zijn. Aan de andere kant vind ik het heel fijn voor je dat je zo vaak bij je moeder kunt zijn. Ik kon dat niet bij mijn vader en daar voel ik me nog altijd wat naar over, welk gevoel de laatste tijd in volle hevigheid terugkomt gek genoeg.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:56:16 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65759896
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:09 schreef Muis006 het volgende:
En nu moet ik even rocken!

I walk these streets, a loaded six string on my baaaack
I play for keeps, cause I might not make it back
I've been everywheeeere, still standing tall
I've seen a million faceees and I've rocked them all

I'm a cooowboy, on a steel horse I ride
I'm wanted (WAAAANTED) dead or alive!
Bon Jovi .

(en ja, ik ben dus wel een BJ-fan )
Niet meer actief op Fok!
pi_65759897
DML: ik denk dat het door de venkelsoep kwam. Zij weet niet dat daar risottorijst in zit en nog allemaal voedzame ingredienten als truffelolie

Weer eens maken!
pi_65759903
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:53 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik heb alleen die BMR link.. Harris-Benedict.
Dat was 'm!
Is jouw BMR echt maar 1182 PF?! Wat weinig!
pi_65759908
nou ja, vanavond lekker met warme choco met slagroom zijn 27ste verjaardag ingaan was wel leuk geweest maar weet niet of ik de 12 uur red vandaag

ben wel morgen lekker vrij, dus dat scheelt, en een studiegenoot leent ons zijn Guitar Hero voor de Wii! dús kunnen we morgen en zaterdag Guitar-Hero-en

da's wel leuk
net onder de douche vandaan en ik zie er nog steeds uit als een omgewaaid tramhuisje nu ja.. zo maar 's richting werk dan
Ja doei.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:56:43 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65759910
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thanks voor je bezorgdheid .
Ik zie het toch nog even een paar dagen aan, ook al omdat nu naar de huisarts gaan een hoop gesodemieter geeft. We hebben geen auto, m'n ouders wonen 35 km verderop en zijn gisteren nog geweest... Het is praktischer als ik maandag, als ik hopelijk weer fit ben, zelf even kan gaan met Mark.
Er staat me overigens vaag iets van bij dat ik al eerder zo'n knobbeltje gehad heb...
'Tuurlijk, die paar dagen maken ook niks uit, maar hou het gewoon in de gaten (vaak heb je zelf ook wel een "gut"-feeling idd ).
pi_65759927
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bon Jovi .
Ik had het gister bijna getypt: de viktator is fan. Maar toen bedacht ik me dat je dat zelf ging doen en zie hier......
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:57:20 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65759928
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
Mijn BMR is 1182 en mijn onderhoud is 1625 maar ik eet meestal veeeeel meer
Dat geloof ik niet. Volgens mij beweeg jij meer, ben je jonger dan ik en ook nog langer. En mijn BMR is ongeveer 1350.
pi_65759956
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
DML: ik denk dat het door de venkelsoep kwam. Zij weet niet dat daar risottorijst in zit en nog allemaal voedzame ingredienten als truffelolie

Weer eens maken!
Oh, dat klinkt lekker.
Heb je een receptje?
pi_65759964
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat was 'm!
Is jouw BMR echt maar 1182 PF?! Wat weinig!
Ja Maar het rare is dat niet niet zwaarder kan worden dan 71 kilo en ik eet best veel.. Ik weeg nu 64,9 en wil er nog wel 4-5 kilo af, dan is m'n gezicht mooier.. Op zich wel jammer dat ik dan maar zo weinig mag eten
pi_65759973
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat was ook niet the point van de gequote post.
Ik was verbaasd dat Sugar over mijn eetlijstje zei dat het te weinig was terwijl er mensen zijn die structureel veel minder eten. En dan ga ik er even voor het gemak van uit dat Sugar niet op lengtes van mensen let en al helemaal niet weet hoeveel wij allemaal bewegen op een dag.

Of nog anders gezegd, Sugar is langer dan ik maar eet minder maar vindt wel mijn eetlijstje te weinig. Ik vond dat een beetje vreemd eigenlijk
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd gelezen.
Dan moet je mijn opmerking maar als een algemene-in-de-groep-gooi-post beschouwen.
Fok!bejaarde
pi_65759982
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt lekker.
Heb je een receptje?
http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=415810
The way you rock'n'roll
pi_65759993
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Volgens mij beweeg jij meer, ben je jonger dan ik en ook nog langer. En mijn BMR is ongeveer 1350.
Ik weeg 64,9
Ik ben 1,754
Ik sport 0 keer per week
Ik ga altijd met de lift, alleen op school loop ik trap want daar is geen lift Ik ga ook met de bus naar school maar dat is 5 minuten fietsen

Ik ga wel weer sporten (2x fitness 1x hardlopen 1x kickboksen 1x yoga) maar dan wil ik helemaal verhuisd zijn eerst
pi_65759994
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt lekker.
Heb je een receptje?
Dat heeft DML. Ik ook ooit, maar heb het per ongeluk weggegooid uit m'n PMbox. Ik weet het nog wel zo'n beetje, maar voor de precieze hoeveelheden moet je bij DML zijn.
pi_65759997
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zelfs in Senegal is het niet echt warm Misschien Mali?
Timboektoe!
Daar wil ik nu echt graag naar toe! Gewoon omdat Donald Duck daar altijd naar toe ging als ie weer eens wat stoms had uitgevreten.
pi_65760013
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bon Jovi .

(en ja, ik ben dus wel een BJ-fan )
Ik ook! Ik ook!
En die CD van Jon solo vonnik ook wel cool.
Queen of New Orleans .
Fok!bejaarde
pi_65760036
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef conleche het volgende:

Weer eens maken!
Plus dat ik daarbij ook nog wel van dat donkere stokbrood eet.
Maar je hebt gelijk, de venkelsoep klinkt als waterig en dun maar is verre van dat.
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:01:19 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65760038
Ik haal vanavond de gezichtsbruiner maar eens onder het stof vandaan. De zonnebank die hebben we helaas net weggedaan. Die gebruikten we nooit
pi_65760039
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik weeg 64,9
Ik ben 1,754
Ik sport 0 keer per week
Ik ga altijd met de lift, alleen op school loop ik trap want daar is geen lift Ik ga ook met de bus naar school maar dat is 5 minuten fietsen

Ik ga wel weer sporten (2x fitness 1x hardlopen 1x kickboksen 1x yoga) maar dan wil ik helemaal verhuisd zijn eerst
Dan is je BMR 1484 en niet 1162!
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:01:36 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65760045
Ok bijgelezen. Ik wil deze zomer een week naar Parijs of Madrid als ik geld heb, that is.
En nu ga ik weer weg, even douchen en dan een beetje lezen en uitrusten etc. Kom later vandaag nog wel weer een keer online .
Niet meer actief op Fok!
pi_65760054
ik wil nu nog niet weten wat mn BMR is, ik wil afvallen
Ja doei.
pi_65760056
quote:

[..]

BMR? Dat was al drie keer gezegd natuurlijk
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:02:18 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65760063
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ok bijgelezen. Ik wil deze zomer een week naar Parijs of Madrid als ik geld heb, that is.
En nu ga ik weer weg, even douchen en dan een beetje lezen en uitrusten etc. Kom later vandaag nog wel weer een keer online .
Doei! En sterkte!
pi_65760064
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat heeft DML. Ik ook ooit, maar heb het per ongeluk weggegooid uit m'n PMbox. Ik weet het nog wel zo'n beetje, maar voor de precieze hoeveelheden moet je bij DML zijn.
Dat linkje van net is wel voor 8 personen
Ik halveer het altijd en vries dan nog de helft in
The way you rock'n'roll
pi_65760071
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil nu nog niet weten wat mn BMR is, ik wil afvallen
en ja, dat is handig om te weten zodat je er onder kunt zitten, ik weets

maar meh.
Ja doei.
pi_65760101
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dan is je BMR 1484 en niet 1162!
Niet
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:03:45 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65760110
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik geloof dat deze smilie mijn gevoel wel een beetje omschrijft.

Ik dender wel door, maar merk dat het batterijtje langzaam leegloopt en ook niet oplaadt. Moet veel aan je denken trouwen de laatste tijd. Het moet een verdrietige en intensieve periode voor je zijn. Aan de andere kant vind ik het heel fijn voor je dat je zo vaak bij je moeder kunt zijn. Ik kon dat niet bij mijn vader en daar voel ik me nog altijd wat naar over, welk gevoel de laatste tijd in volle hevigheid terugkomt gek genoeg.
Wat lief en ik herken dat " "gevoel maar al te goed . Hoewel ik me gisteren en vandaag best positief gestemd voel, for no reason eiks . Maar ik probeer er maar gewoon van te profiteren!

Het rare is dat ik geen idee heb hoe lang deze situatie ("Zwaard van Damocles"-achtig) gaat duren maar ik heb gemerkt dat ik ook heel erg de behoefte heb om de normaliteitszin in dingen te behouden..dus gewoon kneuterig bezig met de dagelijkse dingetjes en niet dat paniekerige gevoel blijven koesteren. Gelukkig ben ik enorm flexibel, emotioneel gezien ook. Dat is wel een kracht waar ik uit put.

En ik kan ook niet heel veel bij mijn moeder zijn hoor, ik woon in Zeist en zij in Beverwijk en ik heb geen auto en dan ben je zo een hele dag kwijt met heen en terugreis. Plus dat Dean dat niet zo goed trekt. Maar mijn broertje is er nu gelukkig de aankomende 10 dagen en we bellen elke dag

Maar heb je verder nog van die "episodes"gehad of sinds die ene keer niet meer? En kan je thuis niet vragen of je partner je iets meer kan ontlasten, of is dat moeilijk?

*Knuf*
pi_65760123
Mijn HarrisBMR is 1428 Kcal. Dus dat wordt 928 om af te vallen. No more shanghainootjes.. .
Ik ga even mn lijstje invoeren. Kijken of ik goed zit vandaag..
Fok!bejaarde
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:04:16 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65760128
Dizzy Miss Lizzy, ik bedoelde inderdaad vooral de soep als avondeten en je lijstje zag er op het eerste gezicht gewoon karig uit! Ik bedoelde er verder niks mee, geen kritiek ofzo. Sorry als dat zo leek.

Cyclechick, dankjewel. Ik werk nu dus thuis en dat geeft ook wel even rust. Heb al twee tekstjes herschreven en zo kan ik nog wat kleine klusjes doen. Ik ga volgende week starten met een cursus mindfullness, misschien kennen sommigen dat? In elk geval een cursus bij een psychotherapeutisch instituut om veel meer rust te krijgen en meer stil te staan bij mezelf en mijn gevoel. Nodig!

Vivi, ja, sorry, ik las het wel, maar vergat even op te tellen dat het dus ironisch was.
En Tink herkent het dus ook. Het is gewoon soms moeilijk, vind ik. En ik ben weer zo labiel als een losse strandpaal bij windkracht 10.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65760137
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Niet
[ afbeelding ]
Je moet je lengte in centimeters invoeren, niet in meters!
pi_65760142
Je moet niet onder je BMR gaan zitten om af te vallen ? (Woah, ik let de slecht op op school )
pi_65760143
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Niet
[ afbeelding ]
Die punt in je centimeters wellicht?
The way you rock'n'roll
pi_65760185
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je moet je lengte in centimeters invoeren, niet in meters!
O ja grapje Dan heeft Greys het misschien ook verkeerd gedaan? Die mocht ook al zo weinig eten!!
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:06:49 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65760186
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Vivi het volgende:
Maar heb je verder nog van die "episodes"gehad of sinds die ene keer niet meer? En kan je thuis niet vragen of je partner je iets meer kan ontlasten, of is dat moeilijk?

*Knuf*
*knuf* terug
En nee. Ik ontlast mijn man juist op het moment die binnenkort een heel zwaar examen moet doen en ook op zijn tandvlees loopt. Gelukkig hebben we veel begrip voor elkaar, dat scheelt.
pi_65760192
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Anosmie het volgende:
Mijn HarrisBMR is 1428 Kcal. Dus dat wordt 928 om af te vallen. No more shanghainootjes.. .
Ik ga even mn lijstje invoeren. Kijken of ik goed zit vandaag..
Ohwacht even. Dat klopt niet wat ik zeg.
Onderhoud - 500 is afvallen.
Argh. Ik doe even opnieuw rekenen.
*moppert*
Fok!bejaarde
pi_65760196
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Sugar het volgende:
Dizzy Miss Lizzy, ik bedoelde inderdaad vooral de soep als avondeten en je lijstje zag er op het eerste gezicht gewoon karig uit! Ik bedoelde er verder niks mee, geen kritiek ofzo. Sorry als dat zo leek.
No problem, maar toch? Er is toch helemaal niks mis met soep als avondeten? Dat doe ik een paar keer per week hoor. Lekker makkelijk en vaak wel vers gemaakt door moi.
The way you rock'n'roll
pi_65760207
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:04 schreef Sugar het volgende:

Cyclechick, dankjewel. Ik werk nu dus thuis en dat geeft ook wel even rust. Heb al twee tekstjes herschreven en zo kan ik nog wat kleine klusjes doen. Ik ga volgende week starten met een cursus mindfullness, misschien kennen sommigen dat? In elk geval een cursus bij een psychotherapeutisch instituut om veel meer rust te krijgen en meer stil te staan bij mezelf en mijn gevoel. Nodig!

Vivi, ja, sorry, ik las het wel, maar vergat even op te tellen dat het dus ironisch was.
En Tink herkent het dus ook. Het is gewoon soms moeilijk, vind ik. En ik ben weer zo labiel als een losse strandpaal bij windkracht 10.
Oh wat interessant! Mindfullness, ik ken het wel een beetje en ben er wel in geinteresseerd, ben heel benieuwd naar je ervaringen! Misschien kun je ons een beetje op de hoogte houden, je ervaring vertellen (als je dat wil)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65760213
quote:
Dank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')