abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65758440

Het vorige deel: Slank dirty dancen #530 - morgen een bananensoes!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

[ Bericht 2% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 05-02-2009 10:09:01 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65758455
fipo!!

Laatste keer voor Muis! Hoera!

Ik kom de studiezaal binnen op de uni een kwartier geleden, en het is nog helemaal leeg! Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Wel lekker rustig
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65758505
Ik kan merken dat ik vandaag niet op de fiets ben! Ik heb geen enorme honger na een bak yoghurt met bran flakes!
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:06:12 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65758545
Muizeltje, veel succes vandaag!

Yppy; het is afgelopen december opgenomen .

Zo, ff wakker worden hoor met een kopje thee erbij..kinderen zijn zo Zen! Er is gewoon totaal geen ruimte voor tijd en ego.. MIJN tijd en ego, wel te verstaan .

Goeiemorgen allemaal en zulks.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:06:50 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65758555
Goeiemorgen .

Ik heb gewoon een heel topic gemist . En dat zal wel vaker gebeuren de komende dagen, want: rustig aan doen. Heb de laptop gisteren om 17:30 al uitgezet en hij is niet meer aan geweest Wie hield dat voor mogelijk? . Nu even eten en een beetje internetten en dan gaat de laptop weer uit. Dan maar lezen ofzo .

Hoera voor Muis .
Niet meer actief op Fok!
pi_65758604
Rustig aandoen is essentieel om te herstellen van een operatie Viking! Groot gelijk dat je die laptop zo weer uitslingert.
pi_65758622
Dus om half 4 gaan slapen, om half 9 weer op. Iets zegt me dat er iets nicht im ordnung ist damit. Vanavond maar eens vroeg naar bed proberen te gaan.

Ik wil zon op mijn huid.
pi_65758641
meeleesvp
Ja doei.
pi_65758675
Planning voor vandaag eetlijstje van gister:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker, halve paprika in reepjes
D: tortilla omelet met restjes groente (prei, champs, tomaat, paprika)
S: thuistraining geen puf, wel vast muziek uitgezocht
T: handje amandelen

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker
S: thuistraining
D: vegagoulash
T: handje amandelen

En deze wijze woorden voor Kwak quote ik nog maar eens:
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef Adelante het volgende:
Ik kan me je teleurstelling wel indenken, maar van een wandeling overdag door die toffe omgeving gaat de kwaliteit van je werk waarschijnlijk enorm vooruit. En als het dat niet doet, geniet jij meer van je tijd daar. Die belangrijker is dan die opdracht, want je komt daar waarschijnlijk maar een keer. Dus probeer meer te genieten en je werk naar eigen kunnen wat in te richten, zodat je nog wel aan wat research toekomt. Succes!
Luister naar Adelante, Kwak! Het is een wijs man.

Beterschap MoBlo!
Geniet van je soes, Muis!
pi_65758676
De allerlaatste keer, Muis! Joehoe! .

Heb je goed geslapen vannacht, Vik? Straks wel weer de laptop uit hè!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65758685
Hee Vik! Ik heb net je weblog bijgelezen en wat fijn dat je weer gewoon mag douchen!! Wel verstandig om het nog rustig aan te doen, ik hoop dat het helpt tegen de duizeligheid.

Lijstje:
O: 2 crackers met pindakaas
T: koffie
L: salade in de mensa
T: cup-a-soup, vitalinea
D: pasta
T: naar de 1e verjaardag van mijn nichtje... taart denk ik
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65758686
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:09 schreef conleche het volgende:
Ik wil zon op mijn huid.
Ik ook Ik dacht dat ik in m'n vakantie wel wat reserve had opgebouwd, maar nooooo: als je thuiskomt, val je alleen maar in een dieper gat
pi_65758766
Oh, en de eetlijst:

O: bio-yoghurtje met een handje all-bran (bweh)
T:; 2 minneola's
L: dikke boterham met zelfgemaakte eiersalade
T: amandelen
T: yoghurt
Pilatesles om 6 uur
D: pasta met courgette, rode ui en cashews
T: wijntje, stukje kaas.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:15:18 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65758767
Me too Cootje..ik ben al dagen aan het surfen op vakantiesites....
pi_65758775
ik voel me echt verrot, en morgen is jarig dus wil echt eiks fit en vrolijk en fruitig doen

Ja doei.
pi_65758814
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook Ik dacht dat ik in m'n vakantie wel wat reserve had opgebouwd, maar nooooo: als je thuiskomt, val je alleen maar in een dieper gat
De kou begint mij ook al de neus uit te komen. Eens kijken of ik een goedkope bestemming kan vinden voor een weekendje waar het een stuk warmer is dan hier.
pi_65758822
Fok!bejaarde
pi_65758837
Grappig, wij zaten net te bedenken dat we naar de Malediven willen. Op huwelijksreis of zo, Niet dat we ooit gaan trouwen, maar toch.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65758843
O twee boterhammen met pindakaas
T yoghurt met cruesli balans
L twee boterhammen met filet americain
T eitje
D Venkelsoep
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:21:01 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65758900
Ik heb nog steeds niet geweldig geslapen, nee. Ik word veel wakker en om 5 uur is het eigenlijk wel gebeurd met m'n nachtrust . En mijn hoofd doet zeer op rare plaatsen, maar alles is van z'n plaats geweest, zei de dokter, dus ik moet me voorstellen dat ik allemaal blauwe plekken en kneuzingen heb in m'n hoofd . Gaat wel een paar weken duren voor ik dat niet meer voel.

Oh en ik ontdekte gisteren bij het douchen dat ik een raar bobbeltje heb aan de zijkant van m'n hals . Voel het voor het eerst, het doet niet pijn ofzo, maar ik vind het wel eng . Als ik niet duizelig was, zou ik ermee naar de dokter gaan. Nu maar even afwachten of het overgaat, anders ga ik er wel mee langs de huisarts.

En Dirty Dancing heb ik nog nooit gezien . Wil ik wel eens doen though .
Niet meer actief op Fok!
pi_65758974
Mogguh poppetjes.
Ik had gisteravond zo'n gebalanceerd en groen menu voor ogen. Maar toen werd het ochtend en moest ik opstaan. .
Lijstje:

O: gekookt ei
T: Vitalinea
L: 2 geroosterde bammetjes met gekookt ei, komkommer, peper & mayo
T: appel
T: Grapefruit
D: SpiNazisalade met tomaat / feta / pijnboompitjes en een tartaartje
T: uur bodypump. *hallo spierpijn*
Fok!bejaarde
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:24:10 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65758993
Dat klinkt als veel te weinig, DML!

En nog een keer juichen voor de allerlaatste keer voor Muis vandaag!

Motorbloempje, dan moet je toch pas mórgen fris en fruitig doen? Niet vandaag, hoor.

Vivi, ik vind kinderen even helemaal niet zen! Ik zit er (helaas serieus) weer even goed doorheen met alle dingen waarvoor ik aan het rennen ben. Hoor nu op het werk te zijn, maar werk thuis (en kijk hier), want ik huil al de hele ochtend (niet met de kindjes, hoor, die zijn nu weg). Het is even zo óp weer.
Maar goed, kop thee en ik kom er wel weer ook.

Hoe is het eigenlijk met BlaatschaaP?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65759060
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds niet geweldig geslapen, nee. Ik word veel wakker en om 5 uur is het eigenlijk wel gebeurd met m'n nachtrust . En mijn hoofd doet zeer op rare plaatsen, maar alles is van z'n plaats geweest, zei de dokter, dus ik moet me voorstellen dat ik allemaal blauwe plekken en kneuzingen heb in m'n hoofd . Gaat wel een paar weken duren voor ik dat niet meer voel.

Oh en ik ontdekte gisteren bij het douchen dat ik een raar bobbeltje heb aan de zijkant van m'n hals . Voel het voor het eerst, het doet niet pijn ofzo, maar ik vind het wel eng . Als ik niet duizelig was, zou ik ermee naar de dokter gaan. Nu maar even afwachten of het overgaat, anders ga ik er wel mee langs de huisarts.

Oh bah Vik. Probeer je overdag ook af en toe een uurtje te gaan liggen?
En qua bobbeltjes.. Als je het niet vertrouwd dan moet je wel even langs de HA gaan. Kan Mark je niet brengen? Of je ouders misschien? Anders bel je de HA even en misschien komt ie dan wel even op huisbezoek. Kan je hem gelijk je litteken laten zien.
Fok!bejaarde
pi_65759067
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De kou begint mij ook al de neus uit te komen. Eens kijken of ik een goedkope bestemming kan vinden voor een weekendje waar het een stuk warmer is dan hier.
Keep me posted, ik wil ook wel weg
Ach, als het nou lekker zonnig was zou ik het wel trekken (winter in Jo'burg: 's nachts koud, overdag 15 graden en elke dag stralende zon ), maar oh, die grijsheid

Viking, is het niet gewoon een opgezette klier? Heb ik altijd als ik bijv. verkouden word. Kan bij jou ook gewoon een reactie van je immuunsysteem zijn, je lijf heeft nogal wat te verduren gehad, schijnt
pi_65759147
Wie is die chickie die mij toe heeft gevoegd op hyves ?

[ Bericht 4% gewijzigd door P.F op 05-02-2009 10:39:28 ]
pi_65759161
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Keep me posted, ik wil ook wel weg
Ach, als het nou lekker zonnig was zou ik het wel trekken (winter in Jo'burg: 's nachts koud, overdag 15 graden en elke dag stralende zon ), maar oh, die grijsheid
Weet je dat ik vanochtend dus op de fiets zat, maar ben omgekeerd? Het regende, het was koud, ik had pap in mijn benen en ik zou dan om een uur of 1 weer naar huis moeten fietsen omdat ik dan ook nog even moet douchen voordat ik naar mijn huisarts ga!
Dus ik heb er een uur over gedaan om met de auto op mn werk te komen. Het is bijna onmogelijk om door Den Haag heen te komen lijkt het wel!

Ik ga eens tickets zoeken.
pi_65759178
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef P.F het volgende:
Wie is die mij toe heeft gevoegd op hyves ?
PM

[ Bericht 10% gewijzigd door conleche op 05-02-2009 11:01:49 ]
pi_65759206
Zenk you!
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:31:27 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_65759210
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Luister naar Adelante, Kwak! Het is een wijs man.
proest
maar bedankt!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:32:35 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65759242
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, is het niet gewoon een opgezette klier? Heb ik altijd als ik bijv. verkouden word. Kan bij jou ook gewoon een reactie van je immuunsysteem zijn, je lijf heeft nogal wat te verduren gehad, schijnt
Ja, ik had zelf ook al even gegoogled. Normaal ben ik niet zo'n hypochonder, maar nu wel . Ik voorzag sowieso al een verband met de operatie, want dat bultje zat er eerst niet en nu ineens wel. Dus ik denk dat ik het, als 'ie tenminste niet groter wordt ofzo, gewoon even tegen de KNO-arts zeg over 3 weken. Maar het is vast niks .
Niet meer actief op Fok!
pi_65759265
Mijn huisgenoot heet net zo als die van Vik! Dus nu kunnen we ook een platonische relatie beginnen
pi_65759285
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
proest
maar bedankt!
het stond er voor Kwak, niet voor jou hoor.
pi_65759354
Laatste x muis! Wat fijn voor je!

Voor Sugar, hoe komt het dat je er zo doorheen zit? Zijn de kids te druk waardoor jij niet aan je rust toekomt? Probeer even wat ontspanningsmomentjes voor jezelf in te bouwen vandaag, al is het maar 3x een kwartiertje.. Sterkte!

Hey Vik, ik hoop dat je knobbeltje niks is, kan het niet gewoon een spierknoopje zijn ofzo, door de stress rondom de operatie? Ik heb vaak bultjes in mijn nek als ik stress heb..

Lijstje:
O: Brinta en 1 cracker chocopasta (het wordt steeds weer gezonder )
T: plakje ontbijtkoek
L: denk dat ik thuis een groenteomelet ga maken rond 14.00
T: snack a jack rijstewafel
D: iets uit de vriezer, zit nog vlees, vis en diverse groente in
T: Hmm, banaan misschien?
T: 3 wijntjes in de stad.

Had ik om 10.00 een afspraak met mijn stagebegeleider, ben ik er om 5 voor 10, had ie al gebeld en nu moet ik wachten tot kwart voor 11. Pfuh, alsof ik niks anders te doen heb
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65759389
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Het zijn 1209 kcal hoor en zeker niet minder qua eten dan de andere lijstjes die ik hier voorbij zie komen!
The way you rock'n'roll
pi_65759391
CF, 211 dollar voor een ticket naar Istanbul? Of 216 dollar voor een ticket naar Lissabon? Vliegend vanaf Amsterdam.
Marrakesh wordt wel wat duurder en is 200 dollar goedkoper als je vertrekt vanaf Brussel ipv Amsterdam!
pi_65759421
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik had zelf ook al even gegoogled. Normaal ben ik niet zo'n hypochonder, maar nu wel . Ik voorzag sowieso al een verband met de operatie, want dat bultje zat er eerst niet en nu ineens wel. Dus ik denk dat ik het, als 'ie tenminste niet groter wordt ofzo, gewoon even tegen de KNO-arts zeg over 3 weken. Maar het is vast niks .

Nou, zo'n operatie lijkt me een beste klap voor je immuunsysteem! Geen wonder dat je wat klachten krijgt. Maar maak je niet bij voorbaat veel zorgen

Oh, de leukste hypochonder ooit, een collega van mij in ZA, was verkouden en had wrs een lichte zonnesteek. Hij lag heel zielig met een nat washandje op zijn hoofd aan een flesje energiedrank te lurken, de hele dag, en te stressen over wat hij zou hebben. Ging 'ie even naar de WC, zag hij in de spiegel dat zijn tong blauw was Oh noes Hij echt helemaal in paniek, zoeken naar waar dat een symptoom van zou kunnen zijn....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65759428
Ook net wat geboekt, dat is wel
Maar ik ben echt bijzonder blut, dus het grote bespaarplan moet nu echt beginnen. Het gaat echt harder dan ik gedacht had van te voren
Werkloos zijn
pi_65759448
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Liejannuh het volgende:
CF, 211 dollar voor een ticket naar Istanbul? Of 216 dollar voor een ticket naar Lissabon? Vliegend vanaf Amsterdam.
Marrakesh wordt wel wat duurder en is 200 dollar goedkoper als je vertrekt vanaf Brussel ipv Amsterdam!
Wat kost Marrakesh vanaf Brussel, dan?
pi_65759454
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, zo'n operatie lijkt me een beste klap voor je immuunsysteem! Geen wonder dat je wat klachten krijgt. Maar maak je niet bij voorbaat veel zorgen

Oh, de leukste hypochoncer ooit, een collega van mij in ZA, was verkouden en had wrs een lichte zonnesteek. Hij lag heel zielig met een nat washandje op zijn hoofd aan een flesje energiedrank te lurken, de hele dag, en te stressen over wat hij zou hebben. Ging 'ie even naar de WC, zag hij in de spiegel dat zijn tong blauw was Oh noes Hij echt helemaal in paniek, zoeken naar waar dat een symptoom van zou kunnen zijn....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65759457
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat kost Marrakesh vanaf Brussel, dan?
332 dollar. Boeken op Kayak.com.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:42:11 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65759507
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, de leukste hypochonder ooit, een collega van mij in ZA, was verkouden en had wrs een lichte zonnesteek. Hij lag heel zielig met een nat washandje op zijn hoofd aan een flesje energiedrank te lurken, de hele dag, en te stressen over wat hij zou hebben. Ging 'ie even naar de WC, zag hij in de spiegel dat zijn tong blauw was Oh noes Hij echt helemaal in paniek, zoeken naar waar dat een symptoom van zou kunnen zijn....
SPOILER
.

Ik ben even aan het bijlezen en bijreageren hoor en dan gaat de laptop echt uit, promised .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:42:18 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65759515
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:

Ga maar wel Vik, de echt nare dingen doen nml. ook geen pijn..niet dat je dat hebt natuurlijk, maar better safe then sorry (en ja ik ben paranoia mbt dit soort dingen).

donderdag 5 februari 2009 @ 10:44:04 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65759565
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:

En nog een keer juichen voor de allerlaatste keer voor Muis vandaag!

Motorbloempje, dan moet je toch pas mórgen fris en fruitig doen? Niet vandaag, hoor.

Vivi, ik vind kinderen even helemaal niet zen! Ik zit er (helaas serieus) weer even goed doorheen met alle dingen waarvoor ik aan het rennen ben. Hoor nu op het werk te zijn, maar werk thuis (en kijk hier), want ik huil al de hele ochtend (niet met de kindjes, hoor, die zijn nu weg). Het is even zo óp weer.
Maar goed, kop thee en ik kom er wel weer ook.

Hoe is het eigenlijk met BlaatschaaP?
Heb je ook gelezen wat ik er verder over schreef?

Oh, en ik ben de laatste tijd regelmatig blij dat ik er maar een heb hoor..dat vind ik al zo vermoeiend, laat staan 2 van die ukkies

(Ook al is ie de allerliefste van de wereld natuurlijk ).
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:46:18 #44
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65759619
Ik wil naar Ibiza én Portugal...en met de feestdagen naar Koh Phi Phi...
pi_65759645
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het zijn 1209 kcal hoor en zeker niet minder qua eten dan de andere lijstjes die ik hier voorbij zie komen!
Het is niet echt verstandig om je eetlijstjes aan die van een ander te spiegelen. Je moet kijken naar het aantal kcal wat jouw lijf nodig heeft om af te vallen. Ik ben net voorbij de 1.50 en ik zit de hele dag op mn reet. Ik heb veel minder nodig dan iemand die 1.80 is, een veel heen en weer rent.
Fok!bejaarde
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:48:29 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65759678
Ik heb mijn manna ook weer op (gisteravond mee begonnen, nu de restjes ).
Zat ook nog 30 % extra in de zak . En ik weet hoeveel calorieën erin zitten:
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_65759690
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

332 dollar. Boeken op Kayak.com.
Tempting. Ware het niet dat ik de komende 6 weekends al plannen heb En heulemaal geen vrije dagen meer.
pi_65759711
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn manna ook weer op (gisteravond mee begonnen, nu de restjes ).
Zat ook nog 30 % extra in de zak . En ik weet hoeveel calorieën erin zitten:
SPOILER
Pure suiker die shit. Net als elk snoep eigenlijk wel.
pi_65759714
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Het is niet echt verstandig om je eetlijstjes aan die van een ander te spiegelen. Je moet kijken naar het aantal kcal wat jouw lijf nodig heeft om af te vallen. Ik ben net voorbij de 1.50 en ik zit de hele dag op mn reet. Ik heb veel minder nodig dan iemand die 1.80 is, een veel heen en weer rent.
Eens! Ik heb gister een of andere index zitten berkenen. PF kwam daarmee.
Kun je je basaal metabolisme mee uitrekenen en op basis van de hoeveelheid beweging die je hebt ook je caloriebehoefte.
Maar hoe heette dat ook alweer.....
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:50:01 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65759721
Zen Wat is dat?
Ohja, dat gevoeld dat ik 6 jaar geleden voor het laatst had!

Maar eerst even juichen voor Muis. Bananensoesen heb je hier niet. Daarom heb ik maar 4 koekjes gegeten om te vieren dat je vandaag voor het laatst moest.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')