Luister naar Adelante, Kwak! Het is een wijs man.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef Adelante het volgende:
Ik kan me je teleurstelling wel indenken, maar van een wandeling overdag door die toffe omgeving gaat de kwaliteit van je werk waarschijnlijk enorm vooruit. En als het dat niet doet, geniet jij meer van je tijd daar. Die belangrijker is dan die opdracht, want je komt daar waarschijnlijk maar een keer. Dus probeer meer te genieten en je werk naar eigen kunnen wat in te richten, zodat je nog wel aan wat research toekomt. Succes!
Ik ookquote:
De kou begint mij ook al de neus uit te komen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ookIk dacht dat ik in m'n vakantie wel wat reserve had opgebouwd, maar nooooo: als je thuiskomt, val je alleen maar in een dieper gat
Oh bah Vik. Probeer je overdag ook af en toe een uurtje te gaan liggen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds niet geweldig geslapen, nee. Ik word veel wakker en om 5 uur is het eigenlijk wel gebeurd met m'n nachtrust. En mijn hoofd doet zeer op rare plaatsen, maar alles is van z'n plaats geweest, zei de dokter, dus ik moet me voorstellen dat ik allemaal blauwe plekken en kneuzingen heb in m'n hoofd
. Gaat wel een paar weken duren voor ik dat niet meer voel.
Oh en ik ontdekte gisteren bij het douchen dat ik een raar bobbeltje heb aan de zijkant van m'n hals. Voel het voor het eerst, het doet niet pijn ofzo, maar ik vind het wel eng
. Als ik niet duizelig was, zou ik ermee naar de dokter gaan. Nu maar even afwachten of het overgaat, anders ga ik er wel mee langs de huisarts.
En Dirty Dancing heb ik nog nooit gezien. Wil ik wel eens doen though
.
Keep me posted, ik wil ook wel wegquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De kou begint mij ook al de neus uit te komen.Eens kijken of ik een goedkope bestemming kan vinden voor een weekendje waar het een stuk warmer is dan hier.
Weet je dat ik vanochtend dus op de fiets zat, maar ben omgekeerd? Het regende, het was koud, ik had pap in mijn benen en ik zou dan om een uur of 1 weer naar huis moeten fietsen omdat ik dan ook nog even moet douchen voordat ik naar mijn huisarts ga!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Keep me posted, ik wil ook wel weg
Ach, als het nou lekker zonnig was zou ik het wel trekken (winter in Jo'burg: 's nachts koud, overdag 15 graden en elke dag stralende zon), maar oh, die grijsheid
PMquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef P.F het volgende:
Wie isdie mij toe heeft gevoegd op hyves
?
proestquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Luister naar Adelante, Kwak! Het is een wijs man.![]()
Ja, ik had zelf ook al even gegoogled. Normaal ben ik niet zo'n hypochonder, maar nu welquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, is het niet gewoon een opgezette klier? Heb ik altijd als ik bijv. verkouden word. Kan bij jou ook gewoon een reactie van je immuunsysteem zijn, je lijf heeft nogal wat te verduren gehad, schijnt
Het zijn 1209 kcal hoor en zeker niet minder qua eten dan de andere lijstjes die ik hier voorbij zie komen!quote:
Nou, zo'n operatie lijkt me een beste klap voor je immuunsysteem! Geen wonder dat je wat klachten krijgt. Maar maak je niet bij voorbaat veel zorgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik had zelf ook al even gegoogled. Normaal ben ik niet zo'n hypochonder, maar nu wel. Ik voorzag sowieso al een verband met de operatie, want dat bultje zat er eerst niet en nu ineens wel. Dus ik denk dat ik het, als 'ie tenminste niet groter wordt ofzo, gewoon even tegen de KNO-arts zeg over 3 weken. Maar het is vast niks
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kost Marrakesh vanaf Brussel, dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Liejannuh het volgende:
CF, 211 dollar voor een ticket naar Istanbul?Of 216 dollar voor een ticket naar Lissabon? Vliegend vanaf Amsterdam.
![]()
Marrakesh wordt wel wat duurder en is 200 dollar goedkoper als je vertrekt vanaf Brussel ipv Amsterdam!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, zo'n operatie lijkt me een beste klap voor je immuunsysteem! Geen wonder dat je wat klachten krijgt. Maar maak je niet bij voorbaat veel zorgen
Oh, de leukste hypochoncer ooit, een collega van mij in ZA, was verkouden en had wrs een lichte zonnesteek. Hij lag heel zielig met een nat washandje op zijn hoofd aan een flesje energiedrank te lurken, de hele dag, en te stressen over wat hij zou hebben. Ging 'ie even naar de WC, zag hij in de spiegel dat zijn tong blauw wasOh noes
Hij echt helemaal in paniek, zoeken naar waar dat een symptoom van zou kunnen zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
332 dollar. Boeken op Kayak.com.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat kost Marrakesh vanaf Brussel, dan?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, zo'n operatie lijkt me een beste klap voor je immuunsysteem! Geen wonder dat je wat klachten krijgt. Maar maak je niet bij voorbaat veel zorgen
Oh, de leukste hypochonder ooit, een collega van mij in ZA, was verkouden en had wrs een lichte zonnesteek. Hij lag heel zielig met een nat washandje op zijn hoofd aan een flesje energiedrank te lurken, de hele dag, en te stressen over wat hij zou hebben. Ging 'ie even naar de WC, zag hij in de spiegel dat zijn tong blauw wasOh noes
Hij echt helemaal in paniek, zoeken naar waar dat een symptoom van zou kunnen zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben even aan het bijlezen en bijreageren hoor en dan gaat de laptop echt uit, promised.
Niet meer actief op Fok!
Ga maar wel Vik, de echt nare dingen doen nml. ook geen pijn..niet dat je dat hebt natuurlijk, maar better safe then sorry (en ja ik ben paranoia mbt dit soort dingen).quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds niet geweldig geslapen, nee. Ik word veel wakker en om 5 uur is het eigenlijk wel gebeurd met m'n nachtrust. En mijn hoofd doet zeer op rare plaatsen, maar alles is van z'n plaats geweest, zei de dokter, dus ik moet me voorstellen dat ik allemaal blauwe plekken en kneuzingen heb in m'n hoofd
. Gaat wel een paar weken duren voor ik dat niet meer voel.
Oh en ik ontdekte gisteren bij het douchen dat ik een raar bobbeltje heb aan de zijkant van m'n hals. Voel het voor het eerst, het doet niet pijn ofzo, maar ik vind het wel eng
. Als ik niet duizelig was, zou ik ermee naar de dokter gaan. Nu maar even afwachten of het overgaat, anders ga ik er wel mee langs de huisarts.
En Dirty Dancing heb ik nog nooit gezien. Wil ik wel eens doen though
.
Heb je ook gelezen wat ik er verder over schreef?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Dat klinkt als veel te weinig, DML!
En nog een keer juichen voor de allerlaatste keer voor Muis vandaag!![]()
Motorbloempje, dan moet je toch pas mórgen fris en fruitig doen? Niet vandaag, hoor.![]()
![]()
Vivi, ik vind kinderen even helemaal niet zen! Ik zit er (helaas serieus) weer even goed doorheen met alle dingen waarvoor ik aan het rennen ben. Hoor nu op het werk te zijn, maar werk thuis (en kijk hier), want ik huil al de hele ochtend (niet met de kindjes, hoor, die zijn nu weg). Het is even zo óp weer.![]()
Maar goed, kop thee en ik kom er wel weer ook.![]()
Hoe is het eigenlijk met BlaatschaaP?
Het is niet echt verstandig om je eetlijstjes aan die van een ander te spiegelen. Je moet kijken naar het aantal kcal wat jouw lijf nodig heeft om af te vallen. Ik ben net voorbij de 1.50 en ik zit de hele dag op mn reet. Ik heb veel minder nodig dan iemand die 1.80 is, een veel heen en weer rent.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zijn 1209 kcal hoor en zeker niet minder qua eten dan de andere lijstjes die ik hier voorbij zie komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Tempting. Ware het niet dat ik de komende 6 weekends al plannen hebquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
332 dollar. Boeken op Kayak.com.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn manna ook weer op (gisteravond mee begonnen, nu de restjes).
Zat ook nog 30 % extra in de zak. En ik weet hoeveel calorieën erin zitten:
Pure suiker die shit. Net als elk snoep eigenlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens! Ik heb gister een of andere index zitten berkenen. PF kwam daarmee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is niet echt verstandig om je eetlijstjes aan die van een ander te spiegelen. Je moet kijken naar het aantal kcal wat jouw lijf nodig heeft om af te vallen. Ik ben net voorbij de 1.50 en ik zit de hele dag op mn reet. Ik heb veel minder nodig dan iemand die 1.80 is, een veel heen en weer rent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |