Whooo! I don't have to make a proper argument, I win by sheer cutenessquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
En zo niet, dan toch wegens jouw ubercuteness
't Is ook met waterquote:
Ik ook!! *Boekt 3 tickets naar Spanish Harlem*quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is ook met water
Maar ehhh heb je DD2 nog op staan?
Ik wil ook naar zo'n club!
Mwehehe!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft een fles safari op, omdat het kon ofzo
je maakt me nieuwschierigquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knul, jouw pacemaker overleeft mij niet.
hebbie nog een slok?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehe!
Nee ik kijk Supernatural (alweer) en ik ben eindelijk bij seizoen 4 aanbeland!
Ik heb binnen een week 3 seizoenen gekeken
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ook!! *Boekt 3 tickets naar Spanish Harlem*
*Bijboekt*quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!
Maria Mariaaaaa, she fell in love in east LA, growing up in Spaaaanish Harleeem! She's livin' a life just like a movie staaaar, MARIAAAA!!! (ooh-huu-oowhoow)
Maria mariaaaaaaaaaaaaahahahahahahquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!
Maria Mariaaaaa, she fell in love in east LA, growing up in Spaaaanish Harleeem! She's livin' a life just like a movie staaaar, MARIAAAA!!! (ooh-huu-oowhoow)
Ja! En met krullen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een B&B beginnen in Buenos Aires! Met leuke jurkjes aan.
Yeaaahw! *boogies*quote:
12 uur!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Hoe laat moet je morgen Mouse? Dan zal ik aan je denken bij je laatste keer!
Ja, jij dat pension onderhouden en opknappen en die dames met een cocktail aan het zwembad hangenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos kijkt lief naar vief en vraagt of die mee mag
geloof dat de dames en ik dan nog ff moeten praten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jij dat pension onderhouden en opknappen en die dames met een cocktail aan het zwembad hangen
In Crazy Piano's?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jij dat pension onderhouden en opknappen en die dames met een cocktail aan het zwembad hangen
Ik heb geen idéé. Maar ik leef nog dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Oke dan Mouse!
Hoe zit het eigenlijk qua resultaten enzo, is het allemaal naar behoren gegaan zoals verwacht was, of hoor je dat allemaal nog?
Dacht al, geen enkele reactiequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Zwahiel, ik zag nu pas de tekst onder je post van die bedrukte... ehm... wat zijn het? Dat kon ik niet goed zien op de foto, wat het precies zijn? Shirts? Maar wat tof dat je ze zelf hebt ontworpen!
Ik ken het niet, maar voorzag een of ander hotelletje in rio de janeiro ofzoquote:
http://www.crazypianos.com/page.aspxquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar voorzag een of ander hotelletje in rio de janeiro ofzo
Dat doen we daarna! Dat had je goed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar voorzag een of ander hotelletje in rio de janeiro ofzo
Ik was afwassen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef Vivi het volgende:
Cootje, je bent toch niet boos he? Het was maar plagen hoor!![]()
quote:
Ach Vik is Viktatorquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn wekker is van de HEMA en zelfreinigend.![]()
Die arme Vik. Dat verhaal zal d'r hele leven aan haar kleven. (ieuw, ze zei kleven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |