Whooo! I don't have to make a proper argument, I win by sheer cutenessquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
En zo niet, dan toch wegens jouw ubercuteness
't Is ook met waterquote:
Ik ook!! *Boekt 3 tickets naar Spanish Harlem*quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is ook met water
Maar ehhh heb je DD2 nog op staan?
Ik wil ook naar zo'n club!
Mwehehe!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heeft een fles safari op, omdat het kon ofzo
je maakt me nieuwschierigquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knul, jouw pacemaker overleeft mij niet.
hebbie nog een slok?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehe!
Nee ik kijk Supernatural (alweer) en ik ben eindelijk bij seizoen 4 aanbeland!
Ik heb binnen een week 3 seizoenen gekeken
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ook!! *Boekt 3 tickets naar Spanish Harlem*
*Bijboekt*quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!
Maria Mariaaaaa, she fell in love in east LA, growing up in Spaaaanish Harleeem! She's livin' a life just like a movie staaaar, MARIAAAA!!! (ooh-huu-oowhoow)
Maria mariaaaaaaaaaaaaahahahahahahquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee en ik dan! Ik HOOR daar!
Maria Mariaaaaa, she fell in love in east LA, growing up in Spaaaanish Harleeem! She's livin' a life just like a movie staaaar, MARIAAAA!!! (ooh-huu-oowhoow)
Ja! En met krullen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een B&B beginnen in Buenos Aires! Met leuke jurkjes aan.
Yeaaahw! *boogies*quote:
12 uur!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Hoe laat moet je morgen Mouse? Dan zal ik aan je denken bij je laatste keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |