Oh da's ook heftig?! Wat had je papa?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe Viking, heb ik ookIk studeer in Utreg en moet dus steeds een uur en een kwartier in de trein zitten en dan ook fietsen/bussen. Dus dan heb ik het ook nooit door als een docent ziek is ofzo, want de dag ervoor mailen doet bijna geen enkele
![]()
Vivi: dat soort dingen gaan ook nooit volgens het boekje lijkt wel! Ik snap niet echt dat doktoren uberhaupt nog een uitspraak erover doenWas met mijn vader toen ook: "Hij is al overleden!" even later: "Oh foutje, toch niet! Any moment now! Waarschijnlijk binnen een uur, maar in ieder geval voor de ochtend!" Volgende ochtend, ik bel zelf maar weer even: "Nee hij ademt nog stug door!"
Het werd dus de nacht ernaEr geen echt geen pijl op te trekken.
Anyway: thinking of you Vivi!Ik herken de manier waarop je ermee omgaat maar al te goed
In ieder geval een dikke knuffel voor joe!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, eentje van mezelf!
ElisaB: Met ElisaB
Mevrouw: Goedenavond mevrouwB, u spreekt met ... van [iets van een financieel bureau]
ElisaB: aha, laat me raden; u mag mij een hypotheekscan aanbieden
Mevrouw: Ja, hoe weet u dat
ElisaB: ik ben helderziend!
Mevrouw: wow! Spannend!
ElisaB; wacht eens... ik zie een getal.... 2... of toch 4...
Mevrouw:
ElisaB: het getal 24, zegt u dat wat?
Mevrouw: Nee, uhhh, nee, ik denk het niet
ElisaB: de 24e dag, of 24:00 uur?
Mevrouw: Nee, zegt me echt niets![]()
ElisaB: Ow, dan komt het waarschijnlijk nog. Let maar goed op het getal 24!
Mevrouw: uhhh, owkee. Ik zal het doen
ElisaB: Goed zo; fijne avond nog!
Mevrouw: Ja, u ook mevrouw B.. enne... bedankt!
Heh. zoals ik hierboven al zei, ik weet hoe onvoorspelbaar die dingen zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik gewoon bang dat jullie denken dat ik loop te aandachtshoereren (3 x woordwaarde) maar ja, ik kan het ook niet helpen dat het nu weer iets beter lijkt te gaan!?
Sebastiaan, want dat vind ik zo'n geweldige gastquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alles bijgelezen en ik wilde van alles zeggen maar dat ben ik allemaal weer vergeten..
Oh ja! Wie hoop je dat er wint, Vik?.
Tis gewoon allemaal écht gebeurd. Wij werden zo vaak gebeld (vooral vanwege die beroemde zanger - soms wel 3 keer per dag) dat we er wel melig van moésten worden.quote:
Oh, was jij het niet die de finale van De Slimste Mens ging kijken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sebastiaan, want dat vind ik zo'n geweldige gast. Maar hoewel ik nog geen mollenacties van hem heb gezien, vind ik hem wel een typische mol
.
En jij?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh. zoals ik hierboven al zei, ik weet hoe onvoorspelbaar die dingen zijn!
Plus, iedereen die ook maar een beetje van jou heeft meegekregen weet dat je er heus niet mee te koop loopt of meelij wil halen bij mensen. Je lijkt er eerder huiverig voor. Kortom: no worries! Volgens mij blijven we allemaal graag op de hoogte, vooral als jij iets kwijt wilt, en we gunnen je mams (en jullie met haar) iedere fijne dag die ze extra heeft hoor!
Wat zit je nou te aandachtshoeren over je soepquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:52 schreef Vivi het volgende:
Oh, en die soep die ik ging maken? Die was GOOOOOOR!
Onder een spoiler ivm herhalingheid, heb het al eerder eens verteld hoe het zat:quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh da's ook heftig?! Wat had je papa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat zit je nou te aandachtshoeren over je soep
Mag ik raden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis gewoon allemaal écht gebeurd. Wij werden zo vaak gebeld (vooral vanwege die beroemde zanger - soms wel 3 keer per dag) dat we er wel melig van moésten worden.
Nou ja, zo hebben we allemaal wel een gekke hobby
O ik dacht dat je het over WIDM hadquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, was jij het niet die de finale van De Slimste Mens ging kijken?.
Oh haha. Wij volgen het al heel lang, echt een heel leuke quiz. Wat moeten we nu straks kijken om ons hersenen nog enigszins aan te scherpen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over WIDM had. En ik ga idd naar die finale kijken, maar pas voor het eerst
(na er een stukje over te hebben gezien bij DWDD
)
Ja, daar ben ik dus te lui voor, ik wil alles voorgekauwd krijgen jeweets. Omdat ik vandaag 2 keer de winkelstraat achterstevoren heb moeten aflopen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
Viev, zeg niet van die gekke dingen, of ik ben weer genoodzaakt aan je haar te trekken
McPimp belde nog vandaag, die vroeg zich af wanneer we naar Crazy gaan om te puppelen![]()
Oh en je kunt ook hier ff kijken www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php om even snel te kunnen kijken wat je al wel en niet gezien hebt.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh haha. Wij volgen het al heel lang, echt een heel leuke quiz. Wat moeten we nu straks kijken om ons hersenen nog enigszins aan te scherpen?. Oh en Lieven moet winnen! Dan weet je dat even.
Kom hier wonen; mag je de verhalen voor de kalender zelf optekenenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Laureline het volgende:Ik wil wel een scheurkalender voor de wc met iedere dag zo'n telefoongesprek uit Huize Elisa B!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Onder een spoiler ivm herhalingheid, heb het al eerder eens verteld hoe het zat:Heftig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Ja dag, we wachten wel tot je weer kunt wapperen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus te lui voor, ik wil alles voorgekauwd krijgen jeweets. Omdat ik vandaag 2 keer de winkelstraat achterstevoren heb moeten aflopen.
En dat puppelen in Crazy hangt een beetje af van mijn fysique! Hoewel, met krukken kan ik wel voorbijlopende hotties tackelen.
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Oh ja Viev, een aandachtshoer ben je toch wel. Net als ik. En de andere Puppels
Ja grappig was anders! Maar goed, allesh khomthe ghoedh, eh </Najib Amhali modus>quote:
Dat is elke dag weer anders... Maar het is nu nog niet op, in ieder geval. Nog eventjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik kijk nu niet, hoe laat begint het ook alweer?
Mijn moeder is stoned en belt steeds om te zeggen dat ze zo heerlijk heeft gedroomd over zweven in een zee van bloemetjes en zulksquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
M'n ouders zijn irritant.
M'n vader is te dronken en te blij en m'n moeder chagrijnig.!!
Oh ja, en dat wordt neuken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
M'n ouders zijn irritant.
M'n vader is te dronken en te blij en m'n moeder chagrijnig.!!
Ik vind dat wel slim! Want als je borsten niet zo bescheiden zijn moet je dat wel compenseren natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Elisa, jij en je beeb hebben humor![]()
Uhuh, héul!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |