Oh haha. Wij volgen het al heel lang, echt een heel leuke quiz. Wat moeten we nu straks kijken om ons hersenen nog enigszins aan te scherpen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over WIDM had. En ik ga idd naar die finale kijken, maar pas voor het eerst
(na er een stukje over te hebben gezien bij DWDD
)
Ja, daar ben ik dus te lui voor, ik wil alles voorgekauwd krijgen jeweets. Omdat ik vandaag 2 keer de winkelstraat achterstevoren heb moeten aflopen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
Viev, zeg niet van die gekke dingen, of ik ben weer genoodzaakt aan je haar te trekken
McPimp belde nog vandaag, die vroeg zich af wanneer we naar Crazy gaan om te puppelen![]()
Oh en je kunt ook hier ff kijken www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.php om even snel te kunnen kijken wat je al wel en niet gezien hebt.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh haha. Wij volgen het al heel lang, echt een heel leuke quiz. Wat moeten we nu straks kijken om ons hersenen nog enigszins aan te scherpen?. Oh en Lieven moet winnen! Dan weet je dat even.
Kom hier wonen; mag je de verhalen voor de kalender zelf optekenenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Laureline het volgende:Ik wil wel een scheurkalender voor de wc met iedere dag zo'n telefoongesprek uit Huize Elisa B!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Onder een spoiler ivm herhalingheid, heb het al eerder eens verteld hoe het zat:Heftig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Ja dag, we wachten wel tot je weer kunt wapperen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus te lui voor, ik wil alles voorgekauwd krijgen jeweets. Omdat ik vandaag 2 keer de winkelstraat achterstevoren heb moeten aflopen.
En dat puppelen in Crazy hangt een beetje af van mijn fysique! Hoewel, met krukken kan ik wel voorbijlopende hotties tackelen.
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Oh ja Viev, een aandachtshoer ben je toch wel. Net als ik. En de andere Puppels
Ja grappig was anders! Maar goed, allesh khomthe ghoedh, eh </Najib Amhali modus>quote:
Dat is elke dag weer anders... Maar het is nu nog niet op, in ieder geval. Nog eventjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik kijk nu niet, hoe laat begint het ook alweer?
Mijn moeder is stoned en belt steeds om te zeggen dat ze zo heerlijk heeft gedroomd over zweven in een zee van bloemetjes en zulksquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
M'n ouders zijn irritant.
M'n vader is te dronken en te blij en m'n moeder chagrijnig.!!
Oh ja, en dat wordt neuken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
M'n ouders zijn irritant.
M'n vader is te dronken en te blij en m'n moeder chagrijnig.!!
Ik vind dat wel slim! Want als je borsten niet zo bescheiden zijn moet je dat wel compenseren natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Elisa, jij en je beeb hebben humor![]()
Uhuh, héul!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet! jullie wel natuurlijk, maar ik ben heel bescheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |