tssss 48 en 22 wie doet nou zoietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]volgens mij heb ik die ook gezien. Is die vent een kok ofzo? Ik vond hem zo saai
![]()
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?quote:
Ja sorry ik was niet op de hoogtequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?
Inderdaad wel echt een kostelijke reactieDie houden we erin
*zet zware stem op* gender is relatief, hè! Whoh-hoh-hoh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?
Inderdaad wel echt een kostelijke reactieDie houden we erin
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*zet zware stem op* gender is relatief, hè! Whoh-hoh-hoh!
heej hoe kom je aan een foto van mij PFje?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Of je maakt zo iets van je masker:
[ afbeelding ]
Waaat?quote:
Blaatschaap weet ik niet. Maar weet je echt niet waarom SHE er niet is?quote:
Bijzonder, vind ik dat. Maar dat komt ook, mijn vader is 55 en ik 37 Dus toen ik 28 was was mijn vader 46. Snaps?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef progje het volgende:
[..]
tssss 48 en 22 wie doet nou zoiets
mijn vriend is 47 en ik 28![]()
Que?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
We mogen er ook niet over praten Suug. Sorry.
Maar dat van die ban wist je toch gewoon?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaat?Foto's heb ik al es gepost, dus mijn relatieve mannelijkheid was allang breeduit te analyseren!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
We mogen er ook niet over praten Suug. Sorry.
Maar dat van die ban wist je toch gewoon?
die foto's ken ik niet. Je weet dat ik een PMbox hebquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaat?Foto's heb ik al es gepost, dus mijn relatieve mannelijkheid was allang breeduit te analyseren!
laat ze me maar bannen. Ik mag toch mn mening geven of wat...........quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik vond het gewoon gek dat uberhaupt IEMAND dat ook maar heeft kunnen missen, aangezien het driedubbelbreed over heel Fok is besproken en hier ook al tientallen keren. Dus ik vond het gewoon gek dat je het vroeg.
En op bespreken van een ban staat ook weer een ban hoorde ik laatst
sorry kapsalondamequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Jongenssssssss, vat het nou eens niet zo serieus op allemaal
Jemig.
Maar laat me raden, daar stond je hoofd niet (duidelijk) opquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb anders al eens in mn blote kont op fok gestaan hoor
Dan vroeg je het gek. 'Waar is Blaatschaap? En SHE?'.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Sugar het volgende:
Bespreken, bespreken.
Ik vroeg me gewoon af waar ze is. Niet waarom ze niet post, that I do know. Gewoon, zou ze op de Malediven zitten? Op de plee? Zou ze in de zevende hemel zijn of in zak en as? Op de crosstrainer of glibberend in bed?
Nee, zó lenig ben ik nou ook weer niet, of ik moet tussen mn benen doorkijken maar ik vraag me af of je daar op zit te wachtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar laat me raden, daar stond je hoofd niet (duidelijk) op
ik ben trots op je!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef Chicolate het volgende:
Hey ik heb mijn lenzen uitgekregen zonder dat de tranen weer over mijn wangen stroomden.
Even proberen om het onderwerp te veranderen![]()
*mental image*quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, zó lenig ben ik nou ook weer niet, of ik moet tussen mn benen doorkijken maar ik vraag me af of je daar op zit te wachten
Zat ik daar bij de opticien, de tranen stroomden over mijn wangen en ik kreeg er nog een loopneus van ookquote:
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zat ik daar bij de opticien, de tranen stroomden over mijn wangen en ik kreeg er nog een loopneus van ook. Hoe niet-charmant. Gelukkig was het een vrouw.
LoL! Had ik ook bij le dentiste. Deed nogal zeer dus ik had een tranend oog, al kwijlende terwijl mn mond uitgerekt werd door behandschoende vingersquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zo
Dat is in wezen ook wat ik deed. In mijn oog prikken en hopen dat de lens blijft plakken. Wat prima ging, ik ben goed in in mn oog prikken. Zij: "Je kijkt de verkeerde kant op, zo komt ie aan de zijkant, zo ... Oh, hij zit er al in"quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zo
nu voel ik me uitgedaagd!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*mental image*
Ik sta gelijk droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |