quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Autumn in New York heb ik ooit een keer de helft van gezien. Vreemde film maar wel te pruimen, het leeftijdsverschil (48 en 22 geloof ik? spelen ze tenminste?) merk je weinig van eigenlijk.
tssss 48 en 22 wie doet nou zoietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]volgens mij heb ik die ook gezien. Is die vent een kok ofzo? Ik vond hem zo saai
![]()
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?quote:
Ja sorry ik was niet op de hoogtequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?
Inderdaad wel echt een kostelijke reactieDie houden we erin
*zet zware stem op* gender is relatief, hè! Whoh-hoh-hoh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElisaB een vrouw had? Of vergis ik me?
Inderdaad wel echt een kostelijke reactieDie houden we erin
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*zet zware stem op* gender is relatief, hè! Whoh-hoh-hoh!
heej hoe kom je aan een foto van mij PFje?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Of je maakt zo iets van je masker:
[ afbeelding ]
Waaat?quote:
Blaatschaap weet ik niet. Maar weet je echt niet waarom SHE er niet is?quote:
Bijzonder, vind ik dat. Maar dat komt ook, mijn vader is 55 en ik 37 Dus toen ik 28 was was mijn vader 46. Snaps?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef progje het volgende:
[..]
tssss 48 en 22 wie doet nou zoiets
mijn vriend is 47 en ik 28![]()
Que?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
We mogen er ook niet over praten Suug. Sorry.
Maar dat van die ban wist je toch gewoon?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaat?Foto's heb ik al es gepost, dus mijn relatieve mannelijkheid was allang breeduit te analyseren!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
We mogen er ook niet over praten Suug. Sorry.
Maar dat van die ban wist je toch gewoon?
die foto's ken ik niet. Je weet dat ik een PMbox hebquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaat?Foto's heb ik al es gepost, dus mijn relatieve mannelijkheid was allang breeduit te analyseren!
laat ze me maar bannen. Ik mag toch mn mening geven of wat...........quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ik vond het gewoon gek dat uberhaupt IEMAND dat ook maar heeft kunnen missen, aangezien het driedubbelbreed over heel Fok is besproken en hier ook al tientallen keren. Dus ik vond het gewoon gek dat je het vroeg.
En op bespreken van een ban staat ook weer een ban hoorde ik laatst
sorry kapsalondamequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Jongenssssssss, vat het nou eens niet zo serieus op allemaal
Jemig.
Maar laat me raden, daar stond je hoofd niet (duidelijk) opquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb anders al eens in mn blote kont op fok gestaan hoor
Dan vroeg je het gek. 'Waar is Blaatschaap? En SHE?'.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef Sugar het volgende:
Bespreken, bespreken.
Ik vroeg me gewoon af waar ze is. Niet waarom ze niet post, that I do know. Gewoon, zou ze op de Malediven zitten? Op de plee? Zou ze in de zevende hemel zijn of in zak en as? Op de crosstrainer of glibberend in bed?
Nee, zó lenig ben ik nou ook weer niet, of ik moet tussen mn benen doorkijken maar ik vraag me af of je daar op zit te wachtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar laat me raden, daar stond je hoofd niet (duidelijk) op
ik ben trots op je!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef Chicolate het volgende:
Hey ik heb mijn lenzen uitgekregen zonder dat de tranen weer over mijn wangen stroomden.
Even proberen om het onderwerp te veranderen![]()
*mental image*quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, zó lenig ben ik nou ook weer niet, of ik moet tussen mn benen doorkijken maar ik vraag me af of je daar op zit te wachten
Zat ik daar bij de opticien, de tranen stroomden over mijn wangen en ik kreeg er nog een loopneus van ookquote:
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zat ik daar bij de opticien, de tranen stroomden over mijn wangen en ik kreeg er nog een loopneus van ook. Hoe niet-charmant. Gelukkig was het een vrouw.
LoL! Had ik ook bij le dentiste. Deed nogal zeer dus ik had een tranend oog, al kwijlende terwijl mn mond uitgerekt werd door behandschoende vingersquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zo
Dat is in wezen ook wat ik deed. In mijn oog prikken en hopen dat de lens blijft plakken. Wat prima ging, ik ben goed in in mn oog prikken. Zij: "Je kijkt de verkeerde kant op, zo komt ie aan de zijkant, zo ... Oh, hij zit er al in"quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
oh dat zou mij ook gebeuren, inclusief mega make-up vlekken op mijn gezicht en waarschijnlijk het lomp in mijn oog prikken of zo
nu voel ik me uitgedaagd!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*mental image*
Ik sta gelijk droog
Mijn husband is echt heel erg....quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
ooooh ik bedoel die van de "husband" van ElisaB joh!
Geil zeg, ik ga meteen kijken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
Wie kijkt er house? Dat meisje dat op mij schijnt te lijken is lesbisch
En ze ging volgens mij vreemd
Hehe, nee alleen de kaak (volgens freud)quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Vivi het volgende:
Nee, ze doet gewoon aan one night stands PFom af te reageren dat ze Huntington heeft
![]()
EN ze lijkt niet op jou
Maar wel gefeliciteeeeeerd met je rijbewijs! Wat goed! *jaloers is*
Zij lijkt helemaal niet zoveel op jou! Vind ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
Wie kijkt er house? Dat meisje dat op mij schijnt te lijken is lesbisch
En ze ging volgens mij vreemd
Heb jij geen rijbewijs dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Vivi het volgende:
Maar wel gefeliciteeeeeerd met je rijbewijs! Wat goed! *jaloers is*
Mijn mama leeft weer op, tis net Lazarusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar zo ben ik niet... hahaha, ik durf nooit iemand tegen te spreken maar het is gelukt
Och Elisa toch...
Vivi, hoe gaat het met jou mams?? Ik weet niet goed of ik je een pm moet sturen... Hmm ik doe het toch, gewoon, het kan geen kwaad
Ik kijk anders nog steeds naar House op RTL 5quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
House is afgelopen dus nu weer tijd voor Simon Baker
Welke film heb je gezien?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:Morgen onverwacht geen studie en dus een vrije dag
![]()
Zonet naar de film geweest. Nu ben ik moe![]()
[/dagboekpost]
Ik kwam pas dagen later achter de ban van SHE btw en de exacte reden en rel in slank heb ik helemaal gemist. Misschien morgen even bijlezen, niemand geeft mij ooit interessante updates per pm over dat soort dingen![]()
Kan je morgen iig lekker uitslapen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:Morgen onverwacht geen studie en dus een vrije dag
![]()
Zonet naar de film geweest. Nu ben ik moe![]()
[/dagboekpost]
Ik kwam pas dagen later achter de ban van SHE btw en de exacte reden en rel in slank heb ik helemaal gemist. Misschien morgen even bijlezen, niemand geeft mij ooit interessante updates per pm over dat soort dingen![]()
Nah die heb ik al drie x gezienquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk anders nog steeds naar House op RTL 5.
Nope, wel een jaar vrolijk rondgereden zonder maar toen besloot ik verantwoordelijk te worden (en mijn ex pakte mijn Smart afquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs dan?.
En wat hebben jullie weinig gekletst in een uur.
Ik ook. Ik moest vroeger een uur reizen naar school, maar ik wist het nooit als we een dag vrij haddenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan je morgen iig lekker uitslapen!![]()
Ik mis trouwens ook altijd alles, maar da's IRL net zoIk heb het nooit door als mensen ruzie hebben ofzo, en zo ja waarom! En vaak is de reden ook stom dus dan snap ik er nog minder van
Dus ik ben het wel gewend om van alles te missen
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tsk, niemand die wie is de mol? kijkt hier?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tsk, niemand die wie is de mol? kijkt hier?
Dat vind ik wel wat voor je moeder eigenlijk, van wat jij over haar verteld hebt. Weten dat haar dochter (/kinderen) ontspannen zijn en dan met een vredig gevoel kunnen gaan. Ik heb de dromendokter op uitzendinggemist gekeken en ik vond het echt indrukwekkend! Naast de levenslust die ze heeft was het heel mooi om te zien dat ze een stukje rust kon krijgen van de uitleg van haar droom.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn mama leeft weer op, tis net LazarusIk voel me bijna schuldig tegen over jullie dat ze nog niet dood is
.
Ze belde net en ze wil morgen een wandelingetje gaan maken
Snap er niks van, want zondag belden er allerlei vrienden van haar dat het zoooo slecht ging en zulks, en nu gaat het weer iets beter...misschien doordat de longontsteking die ze erover heen had beter is.
Maar goed, van mijn moeder kan je alles verwachten
Al ben ik wel bang dat zodra ik enigszins "ontspan", for the time beiing dan, ze er ineens stiekem tussenuit knijpt...![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nope, wel een jaar vrolijk rondgereden zonder maar toen besloot ik verantwoordelijk te worden (en mijn ex pakte mijn Smart af).
Ow, eentje van mezelf!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef progje het volgende:
ElisaB die telefoon gesprekken zijn echt geweldig
Die film wil ik binnekort ook nog zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben naar Revolutionary Road geweest, was een mooie film! Wel een heel rustig tempo![]()
Uitslapen ga ik zéker morgen, maar relaxen niet. Heb een deadline voor een scriptie volgende week donderdag![]()
Maria, dan zijn we samen fijn onwetend![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
Mijn mama leeft weer op, tis net LazarusIk voel me bijna schuldig tegen over jullie dat ze nog niet dood is
.
Ik moet die laatste drie ook nog zien hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil Revolutionary Road ook nog zien. En Benjamin Button. En Boy A. En Milk.
Ik wil beter worden.
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
En
[ afbeelding ]
Voor Muizel en d'r masker!
Je kunt je ook registreren op www.myepisodes.com. Kun je je series invoeren en dan aanvinken wat je al hebt binnengehaald en vervolgens wat je al hebt gezien. En hij houdt bij hoeveel uren je in totaal aan series hebt gekekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
Waar zijn we in NL eigenlijk gestopt met GA???? Dan weet ik wat ik moet kijken als ik op bezoek ben bij de achternicht d'r zwager van de muziekleraar de blindengeleiderat van Kim.
Doe maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
Zo nee, dan doe ik wel alsof
Nou ja, dan ben ik gewoon bang dat jullie denken dat ik loop te aandachtshoereren (3 x woordwaarde) maar ja, ik kan het ook niet helpen dat het nu weer iets beter lijkt te gaan!?quote:
Ik dacht al dat je dat bedoelde, maar ik denk niet graag voor anderen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, dan ben ik gewoon bang dat jullie denken dat ik loop te aandachtshoereren (3 x woordwaarde) maar ja, ik kan het ook niet helpen dat het nu weer iets beter lijkt te gaan!?
Iedereen is blij als het beter gaat!!!!! Ik wel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik gewoon bang dat jullie denken dat ik loop te aandachtshoereren (3 x woordwaarde) maar ja, ik kan het ook niet helpen dat het nu weer iets beter lijkt te gaan!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |