quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
De TT is speciaal voor Tommy, want hij PMde "wil jij het topic ook niet sluiten"
Maar ik was niet aan het opletten.
Ik zal hem af maken, ik had me voorgenomen om er één groot pakket van te maken inclusief koppen e.d.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik had gedacht dat dat dingetje van Ophelia er al in stond
Haha okequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zal hem af maken, ik had me voorgenomen om er één groot pakket van te maken inclusief koppen e.d.
Perfectionistisch, nee joh, hoe kom je erbij![]()
Ik heb hem in de wiki gezet, als auto een copy paste doet richting de OP staat hij daar ook inquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het lange mooier, maar eigenlijk maakt het me ook niet uit.
Slaap lekker!quote:
Oh lekker! Fijn dat je hem terug hebtquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bluetooth stuk, moederbordje naar de klote.
Open de Wiki, copy/paste.. Go your gang!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef jens007 het volgende:
Je mag mij ook wel bij het lijstje zetten.
jens007: man, 17 jaar, student Journalistiek en in de weekenden een echt Zeeuw
Hehe, arme jijquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke. Waarom doet het internet het ineens weer als ik net de helpdesk van telfort wil bellen... Echt, stop playing games with me &@#%!^ internet
![]()
.
Ook lekker trouwens.. 's ochtends heen en weer smsen naar een vriendin van je ("hee, gaan we met de fiets?" Ja is goed "Ik wou wat eerder gaan ivm printen hc sheets" Hoelaat dan? "10 uur?" ohh ik kan echt m'n bed niet uit maar ik ga m'n best doen!)
Vervolgens belt ze dat het hoorcollege uitvalt.
gaat weer lekker vandaagquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke. Waarom doet het internet het ineens weer als ik net de helpdesk van telfort wil bellen... Echt, stop playing games with me &@#%!^ internet
![]()
.
Ook lekker trouwens.. 's ochtends heen en weer smsen naar een vriendin van je ("hee, gaan we met de fiets?" Ja is goed "Ik wou wat eerder gaan ivm printen hc sheets" Hoelaat dan? "10 uur?" ohh ik kan echt m'n bed niet uit maar ik ga m'n best doen!)
Vervolgens belt ze dat het hoorcollege uitvalt.
staat je LAN poort wel aan ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja het mooie is dus dat ik nog gebeld heb..
Want mijn draadloos doet het nu, maar op de kabel doet ie niks. like WTF. Telfort beweert dat de modem in orde is en dat het aan mijn firewall ligt. Naja we zullen zien, als mijn huisgenote straks thuis is en zij heeft ook geen kabel internet, dan is er toch echt iets mis.
En ik snap niet waarom NOD32 de kabel zou blokkeren?Vind het heel vreemd hoor.
kun je is als je de kabel in je laptop prikt even paar dingen controleren ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Telfortmeneer zei dat hij in de modem kon, dus dan heeft het modem internet. Verder werden de IP's gewoon correct verdeeld zei ie. Maar hij kon mijn laptop niet zien toen ik op de kabel zat. Toen ik daarna het draadloze weer aangezet heb, kon ie mijn laptop wél zien.
Maar mijn laptop doet het op de kabel alleen lokaal, dus hij beweert dat het aan mijn firewall ligt. Dit geloof ik niet want ik heb wel eerder aan de kabel gezeten hier, en toen deed ie het wel?
Andere kabel heb ik niet hier, LAN poort staat zeker aan. Kortom vage zooi. Gister kon ik alleen MSNen en geen websites openen, nu kan ik alleen draadloos en geen kabel. Wat is dit nou zeg :/.
Nouja ik HOOP dat het draadloos het blijft doen en de kabel bij m'n andere huisgenoten het wel doet, want dan vind ik het wel best.
gister iets te lang liggen piekeren in bedquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Ehm volgens mij wel maar kan t nu niet meer zien.
Slaap te weinig? Hoe komt het?
het probleem is niet dat ze een vriend heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Mja ik vind het echt kut dat zo'n mens die niet weet wat ze wil jou het hoofd een beetje op hol brengt.. Laat ze eerst twee maanden niks horen, nu weer wel, dat ze al twee maanden een vriend heeft, en nu loop jij er weer over te piekeren.
Misschien toch beter om d'r een beetje links te laten liggen.. ze is ook niet echt een goede vriendin van je zo lijkt me.
Terecht ook. Dat schept tenminste duidelijkheid, zowel voor jou als voor haar, want hier schiet jij over het algemeen weinig mee opquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
PiereTT
Zeg dat wel. daarom laat ik haar maar komen en neem ik zelf ff geen contact op. anders niet goed voor mij denk ...
zitten nogal een paar fontysen in tilburg hequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
Wow, ik zag niets bij de Fontys vandaan komen hoor. Misschien sloegen ze af naar de andere Fontys. Weet niet wat de beste route is naar zuid.
das heel krap inderdaad... ben wat dat soort dingen wel blij dat ik niet meer studeerquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef VoreG het volgende:
Gister mijn loon binnen gekregen van vorige week, ¤100,08. Mijn saldo op het moment ¤100,10
Dat was krap.
Bij mij is het ondanks dat ik werk, altijd krapquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
das heel krap inderdaad... ben wat dat soort dingen wel blij dat ik niet meer studeer
je houdt maand over aan het einde van je geld?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij is het ondanks dat ik werk, altijd krap
Bijna..quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je houdt maand over aan het einde van je geld?
hehe ken het ook nog wel hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bijna..Kan het nu nog elke keer net redden. D'r is elke maand wel iets waardoor ik me "reserve"-overuren ook moet gebruiken. Fiets die gejat is, apk auto, kaarten voor t een of ander, extra stappen, boete (
![]()
) weekend weg.. enz
Vooralsnog redt ik t allemaal net, maar aangezien ik overal bij moet zijn denk ik
word het allemaal krap aan elke maand
Dat is iets wat ik nog nooit heb gedaan en nooit zal gaan doen. Eten/ drinken/ leven op de eerste plaats.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hehe ken het ook nog wel hoormaar zit gelukkig niet meer te wachten op salaris om eten te kopen enzo
Je moet ook zelf in de Wiki je dingen erbij schrijvenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef styliste het volgende:
ah! hier zijn jullie!
en nog steeds sta ik niet in de OP...
hoedoekda?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik nog nooit heb gedaan en nooit zal gaan doen. Eten/ drinken/ leven op de eerste plaats.
[..]
Je moet ook zelf in de Wiki je dingen erbij schrijven![]()
Nou.... heeft niet iedereen dezelfde dingen er in?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben? Iik doe het wel voor je
Kijk eens in de OP, zet op een rijtje wat jij wilt dat er staat en ik copy-paste het de wiki in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou.... heeft niet iedereen dezelfde dingen er in?
jah, en jullie kwamen toch ook langs?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat een avondje jankfilms kijken met een bak chocoladeijs![]()
zoiets als Styliste: vrouw 23 jaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, zet op een rijtje wat jij wilt dat er staat en ik copy-paste het de wiki in.
ehm goede vraagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef styliste het volgende:
is het een (gezellige meiden) avond of een gezellige (meiden avond)?
En wat je zoal doet in het dagelijks leven? Studente, werkt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef styliste het volgende:
[..]
zoiets als Styliste: vrouw 23 jaar?
Ik werk, ik administreer studenten bij de Fontys..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En wat je zoal doet in het dagelijks leven? Studente, werkt?
Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef theKiD het volgende:
Pics! Or it didn't happen zusje!![]()
![]()
![]()
Maarre, wat me ook is opgevallen () Hebben we voor Coam een eigen topic gemaakt omdat mevrouw jarig is, heeft ze al 2 topics niet gereageerd
Ze heeft ook maar in twee topics gereageerd in totaal....quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef theKiD het volgende:
Pics! Or it didn't happen zusje!![]()
![]()
![]()
Maarre, wat me ook is opgevallen () Hebben we voor Coam een eigen topic gemaakt omdat mevrouw jarig is, heeft ze al 2 topics niet gereageerd
Je staat in de wiki...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik werk, ik administreer studenten bij de Fontys..
Stoom is ook niet noodzakelijk om te zien op de foto'squote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha slecht.. zo blijkt maar weer, jullie geven te gemakkelijk naamtopics weg.
Oh en het viel tegen, ik heb geen stoom gezien. Maarja, ik ben dan ook stekeblind
.
Werken in Ehv... bij de asielzoekertjes.. ben benieuwdquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
En, gaan jullie allemaal stappen vanavond?
Ik lees nu je PMquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
denk dat ik maar ga proberen te slapen.
Hetzusjevan, bedankt voor vanmorgen nog
Voelde wel beter toen hier had uitgelegd
nu hopen dat vanavond goed slaap
mja en als je verhaal van vanmorgen terug leest wordt je denk ik veel duidelijkquote:
Okéquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja en als je verhaal van vanmorgen terug leest wordt je denk ik veel duidelijk
komt goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik heb er nu niet zo veel zin in, dus dat doe ik nog wel
Veel te rustigquote:
FOK!meet heb ik al zovaak geroepenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Veel te rustig
Hopelijk gaat het met jou inmiddels ook wat beter! (ff teruggelezen)
Tijd voor een FOK!meet imo
Welkequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt goed
Is het trouwens weer gezellig in SIngles ? of nog steeds die vage sfeer van laatst ?
*knuffel*. Vooral meer hier neer posten als je je daardoor beter voelt, wij bieden altijd een luisterend oorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
denk dat ik maar ga proberen te slapen.
Hetzusjevan, bedankt voor vanmorgen nog
Voelde wel beter toen hier had uitgelegd
nu hopen dat vanavond goed slaap
Nu gaat het weer welquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt goed
Is het trouwens weer gezellig in SIngles ? of nog steeds die vage sfeer van laatst ?
Haha bewust of niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hou eerst wel een minimeet met automatic_ voordat ik aan het echte werk begin hoor. Ik heb vandaag oompaloompa gemeet btw automatic
!
zo eng ben ik niet hoor, ik hou niet van metal en hardcorequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hou eerst wel een minimeet met automatic_ voordat ik aan het echte werk begin hoor. Ik heb vandaag oompaloompa gemeet btw automatic
!
Hallo! Ze heeft er nu al voor gekozen om eerst mij te zien!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
zo eng ben ik niet hoor, ik hou niet van metal en hardcore
Jamaar, daar heb ik ook niets op tegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo! Ze heeft er nu al voor gekozen om eerst mij te zien!![]()
Ja idd, wij gaan zwaaienquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha bewust of niet?
Geloof mij, als je haar één keer hebt gezien, dan kom je haar overal tegen!
Serieus, elke keer als ik op de uni ben, dan zie ik haar wel
Wij gaan maandag naar elkaar zwaaien in WZ
Ja maar toch vind ik het engquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
zo eng ben ik niet hoor, ik hou niet van metal en hardcore
Je mag wel bij mij komen zitten hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja idd, wij gaan zwaaien. Nouja waarschijnlijk zit ik alleen want mijn mede-MTO-B-herkanser heeft de dag ervoor dameszuipdag in Limboland en die wist niet of ze dan maandag aanwezig zou zijn
. Om het je gemakkelijk te maken.
Ze zat vorige keer ook in het ESPlab; dus ik kom daar aan (hevig aan het praten) en schrik mij de tiefus dat ze daar zatquote:En van oompa kan ik me voorstellen dat je haar vaak tegenkomt als je in P bent.
Fransico ken ik! Whoehoequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen zitten hoorHaha.
Wij zitten met 3 denk ik, want Fransico gaat meestal toch weg.
[..]
Ze zat vorige keer ook in het ESPlab; dus ik kom daar aan (hevig aan het praten) en schrik mij de tiefus dat ze daar zat
En nog geen tien minuten geleden zie ik een ambulance, twee ambulance-autos (hoe die krengen ook heten) en even later twee arrestatiebusjes over de ringbaan west racen, gaat lekker weer....quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
SMS ALERT !!!!!
Kamerikstraat, gewapende beroving door 2 donkere getinte daders !!!
Mes + vuurwapen gespot. GIng hier net al flink tekeer met politie sirenes
Ja, die ken jequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Fransico ken ik! Whoehoe. Nouja ik moet ook nog zien dat ik het volhou, emons praat zo saaaaaaai. en dan nog met z'n "sssssh!"
.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik het eng.
Ja, een infectie toch (las ik gister op jouw BB, haha)quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Automatic_: die kerel die ik voor MTO-D heb (jeweetwel, die stommerik die zoveel fouten in jouw tentamen heeft gestopt) is al twee keer uitgevallen. Hij is zieeek. ziek van z'n slechte tentamen zeker
.
Wow... en dat bij MTOquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ehm we hebben gewoon 2 weken geen hc gehad.. hopelijk kan ie het bijhalen.
Ja, maar die WC's docentjes kunnen toch wel iets bespreken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Die vielen ook uit.. wantja zonder hc kan je moeilijk wc's maken haha.
Mja ik vind het een beeetje apart!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja blijkbaar niet. Stom volk
.
Waar zullen we het nu eens over hebben?Er zijn niet veel mensen meer he? *lurkers: meld u!*
Jij bent engquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik heb niet echt een favoriete kleur, ik heb nog nooit gerookt, snoepjes alles waar chocola in/op/rondom zit ben ik tevreden meeen ik lust geen prei en ui - te overheersend. En witlof
. enz.
Ik heb er een die een minuut duurt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo'n leuk nummer. Ik wil die op mijn mobiel als ringtone maar ik heb alleen zo'n originele uitvoering ervan en ik wil eigenlijk "het" reclamedeuntje uitgeknipt ofzo hebben maar weet niet hoe dat moet
.
Eh. Wat is het refrein? Er is helemaal geen tekst, en op het einde een zin reclame over de moijto gesproken. PM anders je emailadres dan mail ik het wel gewoon...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Mess: Waarom ben ik eng?
Tegan: begint die met het refreintje? Zo een moet ik hebben namelijk.
Ik moet morgen ook om 8.45 er zijn & het zal kei rustig zijn, want vanavond is het Bunnies feestquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil nog niet slapen (lig al wel in bed met pyjama maargoed). Moet morgen zo vroeg de bus voor stomme drie uur en een kwartier durende werkgroep =(.
Bedankt T!
Of een slaapplek in tilburgquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit in WZ
Maarre ja... Misschien maar eens in mijn groepje vragen of er iemand een keertje zin heeft
In m'n eentje is lastig en ik vind het niet fijn om dan moe naar huis te rijden, haha.
Ik slaap overal, dus dat maakt mij nooit zoveel uit, haha.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of een slaapplek in tilburg? Of vind je dat niks? Ik slaap ook liever in mn eigen bed hoor, dusja
.
Haha, begrijpelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
P ben ik echt al meerdere malen in verdwaald.
Je kan heel makkelijk met de nachttrein naar Breda.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik slaap overal, dus dat maakt mij nooit zoveel uit, haha.
Alleen mijn vriendjes en vriendinnetje wonen in Brrreda en Etten-Leur
Klopt, maar dan moet je nog een tering eind naar iemand z'n huis en dat schiet vaak ook niet op. Dan Bob ik liever zelf. Als we in Breda stappen, dan slaap ik in Etten en nemen we een taxiquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan heel makkelijk met de nachttrein naar Breda.
Ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Messenga het volgende:
Taxi
Ik kan kruipen naar mn huis, als ik wil
Mja, das waar!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef Messenga het volgende:
Daar kan je als vrouw ook voor zorgen natuurlijk...
G'morgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb slecht geslapen.. half 2 nog zien worden en ik was kwart voor 7 alweer wakker.. stom hoesten.
Goeiemorgen allemaal, ik ga zo maar 's de bus pakken.
Voor mij is het nu na het werk, dus eigenlijk 'savonds?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Biertje nog? Om 8 uur 's ochtends? Bweeeh
.
Enne btw.. jij begon over douchenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Biertje nog? Om 8 uur 's ochtends? Bweeeh
.
kan wel kruipen maar doe dat niet... je broek slijt zo... gewoon taxi!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Messenga het volgende:
Taxi
Ik kan kruipen naar mn huis, als ik wil
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Kleur: Oranje
Gerookt: Ja
Snoep: zure zingen
Niet lusten: bijna alle groenten
En jij?
Mag dit ook in de OPquote:
Dan is het hier nog leger dan ik dachtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
Echooohoooohooooohoooooooooo
Dat was nog de roep van ophelia
Precies, af en toe eens goed bijslapen is sowiezoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neuh, lange dagen gehad, dus mocht wel een keer uitslapen
Lijkt me leuke stad om eens heen te gaan, wat ga je er doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, af en toe eens goed bijslapen is sowiezo![]()
Ik ben een ticket aan het boeken naar Middlesbrough
kun je toch doorsturenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de rekening van mijn auto gehad
Ja, omslachtig gedoe.quote:
ligt aan de afspraken die zij met reparatiebedrijven hebben!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omslachtig gedoe.
Ik moet hem naar verzekering sturen, zij maken dan het bedrag over - ¤140 (is eigen risico) en dat moet ik zelf overmaken. Beter storten zij alles naar autobedrijf en halen ze het daarna van mijn rekening af
Haha. Dit is de rekening van het autobedrijf en die kreeg ik toen de schade al gemaakt isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ligt aan de afspraken die zij met reparatiebedrijven hebben!
dit is op zich fijner, want als je dan je schade niet wilt laten maken kan je dat geld in eigen zak steken!
ach nu is ie weer mooi tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Dit is de rekening van het autobedrijf en die kreeg ik toen de schade al gemaakt isMaar je hebt wel een punt.
Ach jaaá
Ik speel altijd patiencequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
Zo te merken wel
Maar goed spelletjes speel ik niet via msn, verlies toch altijd
dank je! was wel even slikken toen ik thuis kwam aangezien vriendlief had gezegd dat hij vanmorgen zou opruimen... doe ik de deur open..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Als je voor alles gaat, ben je wel in één keer van alles af. Succes ermee in ieder geval
.
heb van niemand hier msnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:32 schreef styliste het volgende:
[..]
dank je! was wel even slikken toen ik thuis kwam aangezien vriendlief had gezegd dat hij vanmorgen zou opruimen... doe ik de deur open..![]()
dus ik ga maar aan de slag denk ik...
veel plezier met jullie spelletjes op msn! (ik ben ook online..)
ik zeg: kijk op hyves!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb van niemand hier msn
dus kan geen spelletjes spelen op msn
hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef styliste het volgende:
takke belastingdienst! ze maken het vervelender en moeilijker! die slogan van hun slaat nergens op!
Dat zal je vast wel goed doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
heb je toegevoegd op msn (als ik de goede heb gepakt)
jah moest ff kijken of ik de juiste persoon op hyves hadquote:
ik heb je geaccepteerdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah moest ff kijken of ik de juiste persoon op hyves had
maar is dus wel
degene die ook msn wil moet maar ff pm sturen
jah, wel logisch adres hequote:
toch wel he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, wel logisch adres he
had ook al gezien jah vandaar dat ik wist dat toch de goede was.
jajaquote:
Elke keer als er iemand zegt: "Het is rustig hier" Komt iedereen uit alle hoeken en gaten gekropen..quote:
Stel je gewoon zo'n verschrikkelijk feestje voor waar je met z'n allen in een grote kring rond de tafel zit. Als niemand een interessant onderwerp aansnijdt kan het lang stil blijven....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Elke keer als er iemand zegt: "Het is rustig hier" Komt iedereen uit alle hoeken en gaten gekropen..
Ohquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die hebben de Lama's niet bedacht hoor
Ze hebben hem wel gebruikt....
interessant onderwerp.... je sexlevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Stel je gewoon zo'n verschrikkelijk feestje voor waar je met z'n allen in een grote kring rond de tafel zit. Als niemand een interessant onderwerp aansnijdt kan het lang stil blijven....
Nou, vertelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
interessant onderwerp.... je sexleven![]()
er werd toch gevraagd om neuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ineens is het hier weer aardig stil
Correctie, wat de neuk!?!!?
Dat dacht ik ook, maar dat zal wel niet echt zo zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:51 schreef styliste het volgende:
dat meisje op die superman ding is van mythbusters!
haha hoezoquote:
ik weet het zeker, er zit hier iemand naast me die ook verslaafd is aan mythbusters en die is het met me eens... bizar!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat zal wel niet echt zo zijn.
denk dat dat geen paint is maar fotosoep!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:51 schreef styliste het volgende:
dat meisje op die superman ding is van mythbusters!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef styliste het volgende:
[..]
ik weet het zeker, er zit hier iemand naast me die ook verslaafd is aan mythbusters en die is het met me eens... bizar!
met deze plaatjes ....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand al nagedacht over de titel van het volgende topic?
aah okquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand al nagedacht over de titel van het volgende topic?
Blufquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tilburg #75; met z'n allen naar De Nacht
Ernaar toe, met zn allen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
om daar naar toe te gaan of om dat als titel te zetten?
nog niet binnen geweest,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
* -_Tommy_- zou daar ook geen probleem van maken!
De nacht stelt toch niets voor
alleen jammer dat ze daar toegang voor vragenquote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet binnen geweest,
niet echt de behoefte aan
krijg je ook drank voor hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze daar toegang voor vragen
hehe dat kanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
waarom niet?
is wel grappig hoor! je moet het ook zien als een afsluiting van een kansloze avond... niet voor de vrouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |