Nou.... heeft niet iedereen dezelfde dingen er in?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben? Iik doe het wel voor je
Kijk eens in de OP, zet op een rijtje wat jij wilt dat er staat en ik copy-paste het de wiki in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou.... heeft niet iedereen dezelfde dingen er in?
jah, en jullie kwamen toch ook langs?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat een avondje jankfilms kijken met een bak chocoladeijs![]()
zoiets als Styliste: vrouw 23 jaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, zet op een rijtje wat jij wilt dat er staat en ik copy-paste het de wiki in.
ehm goede vraagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef styliste het volgende:
is het een (gezellige meiden) avond of een gezellige (meiden avond)?
En wat je zoal doet in het dagelijks leven? Studente, werkt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef styliste het volgende:
[..]
zoiets als Styliste: vrouw 23 jaar?
Ik werk, ik administreer studenten bij de Fontys..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En wat je zoal doet in het dagelijks leven? Studente, werkt?
Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef theKiD het volgende:
Pics! Or it didn't happen zusje!![]()
![]()
![]()
Maarre, wat me ook is opgevallen () Hebben we voor Coam een eigen topic gemaakt omdat mevrouw jarig is, heeft ze al 2 topics niet gereageerd
Ze heeft ook maar in twee topics gereageerd in totaal....quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef theKiD het volgende:
Pics! Or it didn't happen zusje!![]()
![]()
![]()
Maarre, wat me ook is opgevallen () Hebben we voor Coam een eigen topic gemaakt omdat mevrouw jarig is, heeft ze al 2 topics niet gereageerd
Je staat in de wiki...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik werk, ik administreer studenten bij de Fontys..
Stoom is ook niet noodzakelijk om te zien op de foto'squote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha slecht.. zo blijkt maar weer, jullie geven te gemakkelijk naamtopics weg.
Oh en het viel tegen, ik heb geen stoom gezien. Maarja, ik ben dan ook stekeblind
.
Werken in Ehv... bij de asielzoekertjes.. ben benieuwdquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
En, gaan jullie allemaal stappen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |