G'morgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb slecht geslapen.. half 2 nog zien worden en ik was kwart voor 7 alweer wakker.. stom hoesten.
Goeiemorgen allemaal, ik ga zo maar 's de bus pakken.
Voor mij is het nu na het werk, dus eigenlijk 'savonds?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Biertje nog? Om 8 uur 's ochtends? Bweeeh
.
Enne btw.. jij begon over douchenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Biertje nog? Om 8 uur 's ochtends? Bweeeh
.
kan wel kruipen maar doe dat niet... je broek slijt zo... gewoon taxi!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Messenga het volgende:
Taxi
Ik kan kruipen naar mn huis, als ik wil
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Kleur: Oranje
Gerookt: Ja
Snoep: zure zingen
Niet lusten: bijna alle groenten
En jij?
Mag dit ook in de OPquote:
Dan is het hier nog leger dan ik dachtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
Echooohoooohooooohoooooooooo
Dat was nog de roep van ophelia
Precies, af en toe eens goed bijslapen is sowiezoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neuh, lange dagen gehad, dus mocht wel een keer uitslapen
Lijkt me leuke stad om eens heen te gaan, wat ga je er doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, af en toe eens goed bijslapen is sowiezo![]()
Ik ben een ticket aan het boeken naar Middlesbrough
kun je toch doorsturenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de rekening van mijn auto gehad
Ja, omslachtig gedoe.quote:
ligt aan de afspraken die zij met reparatiebedrijven hebben!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, omslachtig gedoe.
Ik moet hem naar verzekering sturen, zij maken dan het bedrag over - ¤140 (is eigen risico) en dat moet ik zelf overmaken. Beter storten zij alles naar autobedrijf en halen ze het daarna van mijn rekening af
Haha. Dit is de rekening van het autobedrijf en die kreeg ik toen de schade al gemaakt isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ligt aan de afspraken die zij met reparatiebedrijven hebben!
dit is op zich fijner, want als je dan je schade niet wilt laten maken kan je dat geld in eigen zak steken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |