En nog geen tien minuten geleden zie ik een ambulance, twee ambulance-autos (hoe die krengen ook heten) en even later twee arrestatiebusjes over de ringbaan west racen, gaat lekker weer....quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
SMS ALERT !!!!!
Kamerikstraat, gewapende beroving door 2 donkere getinte daders !!!
Mes + vuurwapen gespot. GIng hier net al flink tekeer met politie sirenes
Ja, die ken jequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Fransico ken ik! Whoehoe. Nouja ik moet ook nog zien dat ik het volhou, emons praat zo saaaaaaai. en dan nog met z'n "sssssh!"
.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik het eng.
Ja, een infectie toch (las ik gister op jouw BB, haha)quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Automatic_: die kerel die ik voor MTO-D heb (jeweetwel, die stommerik die zoveel fouten in jouw tentamen heeft gestopt) is al twee keer uitgevallen. Hij is zieeek. ziek van z'n slechte tentamen zeker
.
Wow... en dat bij MTOquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ehm we hebben gewoon 2 weken geen hc gehad.. hopelijk kan ie het bijhalen.
Ja, maar die WC's docentjes kunnen toch wel iets bespreken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Die vielen ook uit.. wantja zonder hc kan je moeilijk wc's maken haha.
Mja ik vind het een beeetje apart!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja blijkbaar niet. Stom volk
.
Waar zullen we het nu eens over hebben?Er zijn niet veel mensen meer he? *lurkers: meld u!*
Jij bent engquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik heb niet echt een favoriete kleur, ik heb nog nooit gerookt, snoepjes alles waar chocola in/op/rondom zit ben ik tevreden meeen ik lust geen prei en ui - te overheersend. En witlof
. enz.
Ik heb er een die een minuut duurt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo'n leuk nummer. Ik wil die op mijn mobiel als ringtone maar ik heb alleen zo'n originele uitvoering ervan en ik wil eigenlijk "het" reclamedeuntje uitgeknipt ofzo hebben maar weet niet hoe dat moet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |