Ik lees nu je PMquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
denk dat ik maar ga proberen te slapen.
Hetzusjevan, bedankt voor vanmorgen nog
Voelde wel beter toen hier had uitgelegd
nu hopen dat vanavond goed slaap
mja en als je verhaal van vanmorgen terug leest wordt je denk ik veel duidelijkquote:
Okéquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja en als je verhaal van vanmorgen terug leest wordt je denk ik veel duidelijk
komt goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik heb er nu niet zo veel zin in, dus dat doe ik nog wel
Veel te rustigquote:
FOK!meet heb ik al zovaak geroepenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Veel te rustig
Hopelijk gaat het met jou inmiddels ook wat beter! (ff teruggelezen)
Tijd voor een FOK!meet imo
Welkequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt goed
Is het trouwens weer gezellig in SIngles ? of nog steeds die vage sfeer van laatst ?
*knuffel*. Vooral meer hier neer posten als je je daardoor beter voelt, wij bieden altijd een luisterend oorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
denk dat ik maar ga proberen te slapen.
Hetzusjevan, bedankt voor vanmorgen nog
Voelde wel beter toen hier had uitgelegd
nu hopen dat vanavond goed slaap
Nu gaat het weer welquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt goed
Is het trouwens weer gezellig in SIngles ? of nog steeds die vage sfeer van laatst ?
Haha bewust of niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hou eerst wel een minimeet met automatic_ voordat ik aan het echte werk begin hoor. Ik heb vandaag oompaloompa gemeet btw automatic
!
zo eng ben ik niet hoor, ik hou niet van metal en hardcorequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hou eerst wel een minimeet met automatic_ voordat ik aan het echte werk begin hoor. Ik heb vandaag oompaloompa gemeet btw automatic
!
Hallo! Ze heeft er nu al voor gekozen om eerst mij te zien!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
zo eng ben ik niet hoor, ik hou niet van metal en hardcore
Jamaar, daar heb ik ook niets op tegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo! Ze heeft er nu al voor gekozen om eerst mij te zien!![]()
Ja idd, wij gaan zwaaienquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha bewust of niet?
Geloof mij, als je haar één keer hebt gezien, dan kom je haar overal tegen!
Serieus, elke keer als ik op de uni ben, dan zie ik haar wel
Wij gaan maandag naar elkaar zwaaien in WZ
Ja maar toch vind ik het engquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
zo eng ben ik niet hoor, ik hou niet van metal en hardcore
Je mag wel bij mij komen zitten hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja idd, wij gaan zwaaien. Nouja waarschijnlijk zit ik alleen want mijn mede-MTO-B-herkanser heeft de dag ervoor dameszuipdag in Limboland en die wist niet of ze dan maandag aanwezig zou zijn
. Om het je gemakkelijk te maken.
Ze zat vorige keer ook in het ESPlab; dus ik kom daar aan (hevig aan het praten) en schrik mij de tiefus dat ze daar zatquote:En van oompa kan ik me voorstellen dat je haar vaak tegenkomt als je in P bent.
Fransico ken ik! Whoehoequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen zitten hoorHaha.
Wij zitten met 3 denk ik, want Fransico gaat meestal toch weg.
[..]
Ze zat vorige keer ook in het ESPlab; dus ik kom daar aan (hevig aan het praten) en schrik mij de tiefus dat ze daar zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |