Eh. Wat is het refrein? Er is helemaal geen tekst, en op het einde een zin reclame over de moijto gesproken. PM anders je emailadres dan mail ik het wel gewoon...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Mess: Waarom ben ik eng?
Tegan: begint die met het refreintje? Zo een moet ik hebben namelijk.
Ik moet morgen ook om 8.45 er zijn & het zal kei rustig zijn, want vanavond is het Bunnies feestquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil nog niet slapen (lig al wel in bed met pyjama maargoed). Moet morgen zo vroeg de bus voor stomme drie uur en een kwartier durende werkgroep =(.
Bedankt T!
Of een slaapplek in tilburgquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit in WZ
Maarre ja... Misschien maar eens in mijn groepje vragen of er iemand een keertje zin heeft
In m'n eentje is lastig en ik vind het niet fijn om dan moe naar huis te rijden, haha.
Ik slaap overal, dus dat maakt mij nooit zoveel uit, haha.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Of een slaapplek in tilburg? Of vind je dat niks? Ik slaap ook liever in mn eigen bed hoor, dusja
.
Haha, begrijpelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
P ben ik echt al meerdere malen in verdwaald.
Je kan heel makkelijk met de nachttrein naar Breda.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik slaap overal, dus dat maakt mij nooit zoveel uit, haha.
Alleen mijn vriendjes en vriendinnetje wonen in Brrreda en Etten-Leur
Klopt, maar dan moet je nog een tering eind naar iemand z'n huis en dat schiet vaak ook niet op. Dan Bob ik liever zelf. Als we in Breda stappen, dan slaap ik in Etten en nemen we een taxiquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan heel makkelijk met de nachttrein naar Breda.
Ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:00 schreef Messenga het volgende:
Taxi
Ik kan kruipen naar mn huis, als ik wil
Mja, das waar!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef Messenga het volgende:
Daar kan je als vrouw ook voor zorgen natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |