die moet toch nog uitkomen? of heb je het over Death Magnetic?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef HenkieVdV het volgende:
Metallica is erg vet.Ik heb ook de Jimi Hendrix, Classic Rock en Eagles paketten.
Vooral die van Jimi vind ik echt cool.
Ik had het over Death Magnetic trackpakket.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
die moet toch nog uitkomen? of heb je het over Death Magnetic?
tevens tvp dus
Uiteraard. Er is ook een game + guitar pakket te koop.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef Slappy het volgende:
Kan je Guitar hero world tour ook alleen met gitaar spelen ?
Hoe 1 letter teveel iemand op het verkeerde spoor zou kunnen zettenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is ook geen game + guitar pakket te koop.
Fixedquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is ook een game + guitar pakket te koop.
Doe blauw maar met je pink, dat gaat je uiteindelijk een hoop ellende besparenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef Komakie het volgende:
Ik ben nu ook net bezig met World Tour. Hij was al een paar weken binnen, maar ik was in het buitenland en kon dus niet spelen
Gelijk verslaafdHet is me allereerste GH maar het echt zo cool.
Ik vind het alleen wel lastig.
Easy vind ik ook echt te makkelijk, terwijl ik bij medium toch al wel echt problemen krijg. Vooral als ik de blauwe toets moet gaan aanslaan vind ik het moeilijk. Om over oranje nog maar te zwijgen
Hoe doen jullie het? Blauw met je pink aanslaan of je hand verplaatsen en hem met je ringvinger aanslaan?
1 nadeel. Morgen ga ik weer voor 2 maanden weg en meenemen is geen optie
Tering wat lelijk..quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
slightly offtopic maar moest deze toch aan jullie laten zien xD
voor de rest is het verplaatsen van de wijsvinger makkelijker dan de pink maar dat ben ik dan denk ik
Ja, maar als je eenmaal op hard/expert speelt ben je als een gek aan het verplaatsen. Je hebt gewoon 2 handposities: 1 voor groen,rood,geel en blauw en een voor rood,geel,blauw en oranje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
slightly offtopic maar moest deze toch aan jullie laten zien xD
voor de rest is het verplaatsen van de wijsvinger makkelijker dan de pink maar dat ben ik dan denk ik
Ik snap het niet helemaal, er was toch al iemand anders die een stuk eerder 100% op dat nummer had in Expert mode? (met meer dan 900.000 punten) Waarom nu die publiciteit..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef LeonH het volgende:
http://www.nu.nl/games/19(...)ord-guitar-hero.html
Omdat deze dude het gedaan heeft met iemand van Guinness World Records erbij...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, er was toch al iemand anders die een stuk eerder 100% op dat nummer had in Expert mode? (met meer dan 900.000 punten) Waarom nu die publiciteit..
Stom, maar zelf maar aan de slag gegaan en dat ding open gemaakt. De strum bar van binnen beplakt zodat 't wat "strakker" zit. Werkt weer als vanoudsquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij 't aanslagmechanisme (horizontaal balkje rechts) niet goed reageert? Bij mij lijkt 't wel of 't schakelaartje uitgelubberd is of zo. De toets pakt gewoon af en toe niet, bijzonder frustrerend.
Oeps... Even aangepast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hoe 1 letter teveel iemand op het verkeerde spoor zou kunnen zetten
Nee, de noten komen sneller op je af. Voer bij cheats O B O Y O B O Y in (in ieder geval, ik dacht dat dat 't was).quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe werkt dat hyperspeed nou?
De noten komen sneller ofzoiets? Maar hoe kan dat nou, wordt het nummer ook sneller afgespeeld?
Er zit dus meer ruimte tussen ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, de noten komen sneller op je af. Voer bij cheats O B O Y O B O Y in (in ieder geval, ik dacht dat dat 't was).
Maar hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, de noten komen sneller op je af. Voer bij cheats O B O Y O B O Y in (in ieder geval, ik dacht dat dat 't was).
Mijn ervaring is dat GH makkelijker wordt als je veel RB hebt gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Noek het volgende:
Nu ik Rockband ook in mijn bezit heb, ben ik nog meer van Guitar Hero gaan houden.
Nu ik sinds 2 dagen Rockband 1 en 2 heb ben ik weer blij met muziekgames.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Noek het volgende:
Nu ik Rockband ook in mijn bezit heb, ben ik nog meer van Guitar Hero gaan houden.
Mja, daar was geen jury aanwezig he, die telt dan nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, er was toch al iemand anders die een stuk eerder 100% op dat nummer had in Expert mode? (met meer dan 900.000 punten) Waarom nu die publiciteit..
987,786
Dat is toch iets meer dan het World Guiness Book of Records..![]()
Als een noot een dik 'wit bolletje' erboven heeft, kun je pakken als hammer-on of pull-of. De intro van TTFAF bestaat uit zo'n 250 noten die op die manier overgepakt kunnen worden... Het is wel even oefenen, maar uiteindelijk speelt het best lekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:24 schreef LeonH het volgende:
hoe kan het eigenlijk dat je ziet dat hij met 2 handen de noten indrukt en deze toch pakken zonder dat hij ze echt aanslaat als het ware?
Genoeg oefenen, dan hoef je niet meer te strummen in de intro. En sowieso, als het toch nodig is, wacht even tot de volgende groenrood/geel/blauw streak komt, dan kun je gewoon weer verder gaan als je het nummer bent begonnenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:45 schreef Blue Thunder het volgende:
en als je moet strummen kan je je onderarm ervoor gebruiken
De eerste note aanstrummen (die rode) moet toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Genoeg oefenen, dan hoef je niet meer te strummen in de intro. En sowieso, als het toch nodig is, wacht even tot de volgende groen/geel/blauw streak komt, dan kun je gewoon weer verder gaan als je het nummer bent begonnen
Dat dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De eerste note aanstrummen (die rode) moet toch?
En dat kan het beste met je onderarm.
Na het downloaden van de nummers (vond One in GH3 erg goed) ben ik echt van Metallica gaan houdenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef nytram het volgende:
...
Die metallica DLC, is dat de moeite waard?
Zow, waar gekocht?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef nytram het volgende:
Heb zaterdag Guitar Hero 3 gekocht met 2 gitaren voor de xbox360, was wel een koopje, 66 euro voor de hele mikmak, had het al wel bij een maat van me gespeeld mar nu toch maar overstag, heb nu alleen geen hand meer over, vet hoor, ben er mar mee opgehouden voor vandaag voordat de rest van de flat zometeen aan de deur staat.
heb easy rond en ben nu bij de laatste battle van medium, maar lou is echt stukken beter. moet nog effe oefenen![]()
Die metallica DLC, is dat de moeite waard?
Voor zover ik weet is RB2 voor de PS3 nog niet uit...althans...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef StupidByNature het volgende:
Vandaag gaan kijken voor RB2 voor de PS3 in Maastricht en Heerlen. Nergens te vinden. Het spel zou al te oud zijn en de GH-serie zou hier al dusdanig populair zijn dat RB2 geen poot aan de grond zou krijgen. Tja, waarschijnlijk omdat lang niet iedereen weet dat RB en GH compatible zijn met elkaar...
Dan maar eens op Bol kijken, al kan ik nu mijn weekendje RB2 wel vergeten.(
RB2 is al uit op de PS3, ik ben er hier in Arnhem meerdere keren tegenaan gelopen en heb em in de schappen zien staanquote:Op maandag 9 februari 2009 16:24 schreef AidenBurn het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is RB2 voor de PS3 nog niet uit...althans...
Laatst stond op bol.com wel dat ie eind januari uit zou komen, maar die datum is alweer uitgesteld (staat momenteel op 19 februari), maar ik ben benieuwd of ie dat wel in de winkels ligt![]()
Beetje vervelend dat dat zo lang duurt, terwijl RB2 voor de 360 al lang in de winkel ligt...
Maar goed...die GH Metallica lijkt me ook te vet worden... Unforgiven![]()
Edit: Op andere sites (12game) staat ie als pre-order op 1 april...dat gaat nog wel ff duren lijkt me...
Tussen guitar hero 3 en 4? De gitaar van 4 is groter en voelt wat beter aan, en heeft een nieuwe functie, de touchstrip. Wat erg vet is. Helaas geeft hij wat mij wat problemen en slaat mijn gitaar daarom zelf noten aan terwijl ik niks doe. Maar op dat na vind ik die van 4 beter.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:46 schreef NrSiX het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de 2 verschillende soorten gitaren?
Alleen het uiterlijk?
Nee, dat moet ik nu dus met mijn probleemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Die van 4 heeft ook een nieuw soort verbinding tussen hals en body, waardoor je niet meer zoals bij 3 knoppen hebt die het niet meer doen waardoor je de game op pauze moet zetten om de nek er opnieuw op te zetten...!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, dat moet ik nu dus met mijn probleem
Dat laatste klopt zeker ja. Ook veel grotere strumbar dan bij 3.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]goed, uitzonderingen daar gelate
Oh en de strum bar vind ik wat fijner, die klikt nu wat duidelijker wanneer je aanslaat waardoor het makkelijker is om goed getimed op en neer aan te slaan
Domme vraag misschien maar welke is dat? Die bij World Tour inzit toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Die van 4 heeft ook een nieuw soort verbinding tussen hals en body, waardoor je niet meer zoals bij 3 knoppen hebt die het niet meer doen waardoor je de game op pauze moet zetten om de nek er opnieuw op te zetten...!
Jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef mrPanerai het volgende:
zijn de GH en RB gitaren trouwens compibel met elkaars spellen.
Guitar Hero 4 is World Tour jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar welke is dat? Die bij World Tour inzit toch?
Joystiq heeft een kek mooi overzicht online staan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef mrPanerai het volgende:
zijn de GH en RB gitaren trouwens compibel met elkaars spellen.
Dat heb ik ook! Inderdaad bloedirritant, is daar niets aan te doen? Stukje afvijlen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef super-muffin het volgende:
Alleen piept de stumbar van mijn World Tour gitaar. Echt zwaar irritant
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Inderdaad bloedirritant, is daar niets aan te doen? Stukje afvijlen bijvoorbeeld?
Het is de reden dat ik mijn GH3 gitaartje weer heb gepakt
ik heb het ook met wd-40 gedaan en dat werkt perfect... Dat is nu toch zeker een maand of anderhalf geleden en hij piept nog steeds niet..quote:
Practicemodequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Steve-O het volgende:
Krijg dat strummen maar niet voor elkaar . Dit weerhoud mij er van om op hard te gaan spelen. Tips ?
alt-strummen bedoel je? zonder strummen kun je een nummer op easy nog niet eens halenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Steve-O het volgende:
Krijg dat strummen maar niet voor elkaar . Dit weerhoud mij er van om op hard te gaan spelen. Tips ?
hoeveel heb je voor een amper gebruikte PS3 versie overquote:Op donderdag 12 februari 2009 06:57 schreef Blue Thunder het volgende:
Weet iemand al wanneer de drumkit in nederland los verkrijgbaar wordt?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Tokus het volgende:
Activision kondigt Guitar Hero: Greatest Hits aan
beetje jammer.....
Mijn fout dat is die techniek dat je de rode groene noot aanslaat en de andere ook aan kan tikken zonder je strumbar constant te gebruiken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
alt-strummen bedoel je? zonder strummen kun je een nummer op easy nog niet eens halen
Ik pak de stum bar gewoon losjes tussen mijn duim en wijsvinger, en dan gewoon naar beneden en boven, zo moeilijk is het eigenlijk niet
Waarom jammer? Als de prijs beetje redelijk is (zal wel niet) is het voor de meeste mensen een betere optie dan 1/2/3/Aerosmith kopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Tokus het volgende:
beetje jammer.....
Met greatest hits bedoelen ze alle nummers waarvan hun denken dat het goed is uit de vorige delen van Guitar Hero..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
hoezo jammer als er geen playlist voorhande is...
met greatest hits denk ik dan toch aan wat meer poppie muziek zoals level 42, U2, Dire Straits etc.
Gisteren trouwens Black Betty en Gimme all your loving gedownload....vooral het eerste is geweldig fijn om te spelen.
Is die compatibiebol met xbox dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
hoeveel heb je voor een amper gebruikte PS3 versie over
Ik hoop wel dat ze Sweet Child O' Mine erin doen, die wil ik wel Full Band spelen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Tokus het volgende:
beetje jammer.....
Pull-offs en hammer-ons dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mijn fout dat is die techniek dat je de rode groene noot aanslaat en de andere ook aan kan tikken zonder je strumbar constant te gebruiken.
geen idee...my bad...ik ga er altijd van uit dat iedereen hier een PS3 heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Is die compatibiebol met xbox dan?
Welk plaatje? Die kalender?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef porsche1 het volgende:
Van wat is dat plaatje in de OP?
Is dat van WT?
Want ik heb dat nog nooit gezien, ook niet met carriere.
En Metallica komt 31 maart uit?
Okay thx.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Welk plaatje? Die kalender?
Die is van de community. Dat is een site waar je van alles kan doen zoals toernooien en zo. En het houdt je stats bij. Link staat ook in de OP.
Nee, is juist niet als je full band hebt, alleen als je complete guitar hebt, dus 2 gitaren en de game gekochtquote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef Jorwol het volgende:
Heeft één van jullie meegedaan aan deze actie: http://community.guitarhero.com/news_posts/112 ??
Dus 5 free DLC songs voor Full Band Kit-kopers? Ik had namelijk alles ingevuld en opgestuurd enzo, maar heb er nooit meer iets van gehoord...
quote:when you purchase the Guitar Hero World Tour Complete Guitar Game on either the Xbox 360 or PS3
Wat een bullshit zeg... Waarom zou je DIE mensen 5 extra nummers geven en niet de mensen die er dik 170 euro voor hebben gedokt.. Wat een aanfluiting zegquote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, is juist niet als je full band hebt, alleen als je complete guitar hebt, dus 2 gitaren en de game gekocht
[..]
Omdat het een enorme rotpack is, World Tour is juist niet tof zonder drums dus moet je het interessant zien te houden voor de mensen die hem alleen met gitaar kopenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg... Waarom zou je DIE mensen 5 extra nummers geven en niet de mensen die er dik 170 euro voor hebben gedokt.. Wat een aanfluiting zeg
Twee, één, wat scheelt het nouquote:
Eurotje of 80?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat het een enorme rotpack is, World Tour is juist niet tof zonder drums dus moet je het interessant zien te houden voor de mensen die hem alleen met gitaar kopen
[..]
Twee, één, wat scheelt het nou
ik vind het drummen maar zozo...te repetitief en het geen geluid maken van de drums zelf bij het aanslaan, standaard bij electrische drums i know, maakt de beleving voor mij maar matig.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat het een enorme rotpack is, World Tour is juist niet tof zonder drums dus moet je het interessant zien te houden voor de mensen die hem alleen met gitaar kopen
[..]
Twee, één, wat scheelt het nou
Te repetitief? is dat ook niet een beetje de bedoeling van de drums?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ik vind het drummen maar zozo...te repetitief en het geen geluid maken van de drums zelf bij het aanslaan, standaard bij electrische drums i know, maakt de beleving voor mij maar matig.
Dat dus. Ik ben me nu aan het dwingen op hard te drummen, en als het eenmaal lukt, geeft het me meer voldoening dan gitaar/bas. Medium kun je veel te makkelijk spelen zonder pedal bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Te repetitief? is dat ook niet een beetje de bedoeling van de drums?
is dat ook op expert niveau nog het geval dan?
Nee klopt daar heb ik ook echt een hele tijd mee zitten kloten. Is echt een kwestie van veel spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:23 schreef mrPanerai het volgende:
Je kan natuurlijk niet op Expert beginnen...vooral het pedaal krijg ik maar niet onder de knie.
Waneer komt ie?quote:
Heb je net een ps3 ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:43 schreef satecl het volgende:
Nog een vraag:
Ik zie op Youtube veel filmpjes van guitar hero 2 (en adnere delen) van liedjes die niet officieel in het spel horen. Kan je dat soort liedjes downloaden ofzo op internet..? Zoja.. kan dat ook met World tour op de PS3 en hoe doe je dat dan precies..?
Is die al bevestigd? Bleek een paar weken terug dat dat nog niet de eind voorkant was. Alleen een tijdelijke voor online winkelsquote:
Zelfgemaakte nummers kan niet voor de PS3, dat kan alleen bij omgebouwde consoles.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:42 schreef satecl het volgende:
Jah maar daar kan je toch niet liedjes van de Stones of Dire straits downloaden ofzo.. Zijn er niet op internet van die freaks die zelf nummer maken zodat jij die kunt downloaden en in het spel kan zetten.
(En nee, ik heb me PS3 sinds 23 Maart 2007)
en pc..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zelfgemaakte nummers kan niet voor de PS3, dat kan alleen bij omgebouwde consoles.
En dan heb ik het over Guitar Hero 2/3 voor de PS2/Wii, en Guitar Hero 2 voor de Xbox 360.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:15 schreef satecl het volgende:
Ik heb ook sinds kort GH Word tour.. echt supervet !!!
Speel ook veel battle's online. maar daar heb ik een vraag over. Krijg je ook nog geld/punten als je win met een battle..?
helpdesk update? nee? nieuwe drumstel? ook niet? Nog steeds crap dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Grote community update. Media page, GHTunes update, Forums update maar vooral: Badges!
Hoe moet de Guitar Hero community jou een nieuw drumstel geven? Ga eens ergens anders lopen huilen zegquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
helpdesk update? nee? nieuwe drumstel? ook niet? Nog steeds crap dus
Ze moeten de community shit niet fixen maar hun warranty policy.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hoe moet de Guitar Hero community jou een nieuw drumstel geven? Ga eens ergens anders lopen huilen zegOf zijn je tranen ook kapot?
Goeie....quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ja man je krijgt 20 duizend euro als je nog eventjes doorspeelt
Hoe werkt dat eigenlijk? DVD branden en tijdens 't spel die dvd erin? (bij de Wii dan)quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zelfgemaakte nummers kan niet voor de PS3, dat kan alleen bij omgebouwde consoles.
En dan heb ik het over Guitar Hero 2/3 voor de PS2/Wii, en Guitar Hero 2 voor de Xbox 360.
ik heb een tweede pedal.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:26 schreef TheSorrow het volgende:
Wat kan je precies met dat kabeltje doen dan?
Is er een mogelijkheid dat je je drumstel aan je PC kan koppelen? Als dit mogelijk is, kun je hem dan gebruiken als drumcomputer?
Is er tevens een mogelijkheid om een los basspedal te bestellen? Onder/boven (ligt eraan hoe je het bekijkt) de paarse ingang heb je nog een zwarte ingang maar daar staat niets bij, wat zou hier in kunnen? Ik wil wel 2 pedals! Zit toch altijd met dat drumstel achter mn pc mee te raggen
Judas Priest, Painkillerquote:Op zondag 22 februari 2009 16:26 schreef TheSorrow het volgende:
Is er een mogelijkheid dat je je drumstel aan je PC kan koppelen? Als dit mogelijk is, kun je hem dan gebruiken als drumcomputer?
Is er tevens een mogelijkheid om een los basspedal te bestellen? Onder/boven (ligt eraan hoe je het bekijkt) de paarse ingang heb je nog een zwarte ingang maar daar staat niets bij, wat zou hier in kunnen? Ik wil wel 2 pedals! Zit toch altijd met dat drumstel achter mn pc mee te raggen
in meiquote:Op zondag 22 februari 2009 17:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Judas Priest, Painkiller [ afbeelding ]
Wanneer zou GH: Metallica trouwens uitkomen?
Je savegame staat gewoon opgeslagen op je spelcumputer, dus met een andere schijf kun je gewoon verder waar je gbleven was.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:55 schreef Fsmxi het volgende:
Moet je toch een splitter bij hebben?
En mijn disc is kaput (Barst praktisch helemaal van binnen naar buiten), en nu komt hij niet meer langs het opstartscherm. Kan ik hier nog iets voor aanvragen (vervanging voor iets lagere prijs oid?) of moet ik gewoon een nieuwe kopen?
Tevens net nadat ik bijna klaar was met coöp career en freak on a leash 100% had
Het is een MIDI/USB-kabel die je van de ene kant in je drumcontroller stopt, en van de andere kant in je pc. Je kunt op de site van RedOctane een drum tuning kit-progje downloaden (8 mb of zo) downloaden. Dat progje opstarten, en je drumkit laten connecten in-game met GH4. Ga dan naar de studio in het spel, selecteer drums, zodat je een lege "highway" ziet lopen. Wanneer je een drum slaat, zie je deze op de highway langskomen. Nu kun je met het progje alle onderdelen van de drumcontroller afstellen qua gevoeligheid, en direct testen in het spel. De standaard gevoeligheid is 10, maar ranged van 1 tot 20.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:26 schreef TheSorrow het volgende:
Waar heb je die 2e in zitten dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik heb 'm wel maar als ik hem aansluit dan doet die niks hoor.
[ afbeelding ]
Thanks voor de uitleg!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het is een MIDI/USB-kabel die je van de ene kant in je drumcontroller stopt, en van de andere kant in je pc. Je kunt op de site van RedOctane een drum tuning kit-progje downloaden (8 mb of zo) downloaden. Dat progje opstarten, en je drumkit laten connecten in-game met GH4. Ga dan naar de studio in het spel, selecteer drums, zodat je een lege "highway" ziet lopen. Wanneer je een drum slaat, zie je deze op de highway langskomen. Nu kun je met het progje alle onderdelen van de drumcontroller afstellen qua gevoeligheid, en direct testen in het spel. De standaard gevoeligheid is 10, maar ranged van 1 tot 20.
Oh ik had 'm gewoon bij de zwartequote:Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar heb je die 2e in zitten dan?
Ze moeten allebei in dezelfde poort, volgens mij is die paars?
En dat kan met een simpel splittertje als deze:
[ afbeelding ]
Kosten ¤1 bij computerwinkels enzo.
Het zou best kunnen dat je die drumkit op de pc ook kunt aansluiten met de juiste software. Ik weet het alleen niet zeker.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg!Kan ik zo'n kabel bij een willekeurige speelgoedwinkel vinden of moet ik die via internet bestellen?
Waar zou ik zo'n losse basspedal moeten zoeken? Mn warranty is zowiezo al voorbij dus ik kan niets gratis krijgen helaas
@SBN, het lijkt mij juist prachtig om met deze kit geluid uit je PC-speakers te produceren
Ik heb 2 requests naar RedOctane verstuurd voor zowel de kabel als de pedal, ben benieuwdquote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat je die drumkit op de pc ook kunt aansluiten met de juiste software. Ik weet het alleen niet zeker.
Het programma is te downloaden via www.redoctane.com/midisoftwaredownload
De midi-kabel is verkrijgbaar in zowat alle muziekwinkels, maar kun je bij de RMA van Redoctane gratis bestellen. Ik was te laat, was een maand over de 90-dagen warranty heen, maar het invullen van het serienummer van de drumkit was blijkbaar genoeg om het me toch gewoon te versturen.
http://www.redoctanegames.com/warranty --> hier aan te vragen
Ik heb er even nog een besteldquote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb 2 requests naar RedOctane verstuurd voor zowel de kabel als de pedal, ben benieuwd
Waarom? Je hebt er al twee liggen. op deze manier maak je misbruik van de service en dergelijke.quote:
Ik heb 90 dagen recht op garantie, toen mijn main drumstel 2x kapot was hebben zij mij niet geholpen en ook geen nieuwe gestuurd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt er al twee liggen. op deze manier maak je misbruik van de service en dergelijke.
Fuck hell wat ben jij een trieste jankerd. Dit gaat namelijk helemaal niets oplossen. Je moet gewoon naar je retailer met de bon en die het drumstelmain gedeelte op laten sturen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb 90 dagen recht op garantie, toen mijn main drumstel 2x kapot was hebben zij mij niet geholpen en ook geen nieuwe gestuurd.
Dan maar de fucking sleazy way.
Laat hem lekker, waar de fuck maak je je druk om.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Fuck hell wat ben jij een trieste jankerd. Dit gaat namelijk helemaal niets oplossen. Je moet gewoon naar je retailer met de bon en die het drumstelmain gedeelte op laten sturen.
Nu ben je gewoon vervelend en kinderachtig aan het doen.
Precies want je doet het zelf ook xDquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laat hem lekker, waar de fuck maak je je druk om.
Nou maar hopen dat ik die spullen ook daadwerkelijk krijgquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Precies want je doet het zelf ook xD
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
RoW_0 is al de hele reeks een trieste jankerd dus dat is niks nieuws.
Ik kan TTFAF op expert, maar ik zit nog steeds vast bij Lou op Hard en Raining Blood op Expert. Verder alles al gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ga morgen nadat ik metallica en megadeth gespeeld heb met RB2 nog een keer The Devil Went To Georgia proberen te halenNog niet GH3 uitgespeeld.
Ik heb alle nummers uitgespeeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Dark_Prince het volgende:
Succes met Devil's Island en Bad Omen. die solo's zijn hard oO de rest is wel vrij "makkelijk" door te komen. Die cd van Megadeth is de beste DLC van alle games imo.
Wat een triest persoon, hij heeft hem gratis gekregen van RedOctane, nu probeert ie hem voor ¤40 te verkopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Fuck hell wat ben jij een trieste jankerd. Dit gaat namelijk helemaal niets oplossen. Je moet gewoon naar je retailer met de bon en die het drumstelmain gedeelte op laten sturen.
Nu ben je gewoon vervelend en kinderachtig aan het doen.
Wat een pauper persoon ben jijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een triest persoon, hij heeft hem gratis gekregen van RedOctane, nu probeert ie hem voor ¤40 te verkopen
[TK] FootPedal Guitar Hero World Tour
En dan toch van ¤40 naar ¤25 gaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat een pauper persoon ben jij
Ik heb amerika een uur lang gebeld, ik ben 3x naar de winkel gehold ik heb weet ik veel zoveel weken gewacht voor mijn main drumstel en kapotte gitaar en ik heb helemaal NIKS van redoctane gekregen behalve deze footpedal die ik niet nodig heb.
Ken de definitie van vraagprijs?
Jep, geïnteresseerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En dan toch van ¤40 naar ¤25 gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand bied al 20 euro, maar jij was eerder bezig enzo, deal voor 20 euro?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb wel interesse! Maar niet voor zoveel geld
Verkoop hem maar aan hem, 20 vind ik te veelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iemand bied al 20 euro, maar jij was eerder bezig enzo, deal voor 20 euro?
Kan niet vinden.quote:
Alleen hopen dat het (ook) game only is.. .heb inmiddels 3 gitaren...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:15 schreef Dark_Prince het volgende:
GH:Metallica gaat echt zo hard ownen.
check War Ensemble @ 2:09 holy shit
Edit: HD versie op GT -> http://www.gametrailers.com/player/46120.html
gelukkig maarquote:Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is game only, komt helaas geen gitaar bij
hmm, da's weer jammerquote:Op zondag 1 maart 2009 18:50 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik zie op xboxhome.nl al een bundel staan van GH:Metallica voor 99,- incl gitaar. Voor de xbox dus.
Ik denk dat we nu een deal hebben ofnoh?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iemand bied al 20 euro, maar jij was eerder bezig enzo, deal voor 20 euro?
jepjep, alles verloopt via PM.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een deal hebben ofnoh?
haha en ik kreeg gisteren dit mailtje als antwoord op mijn vraag of er ook een game-only kwam:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
Guitar Hero Metallica komt ook game only hoor:
http://www.xboxhome.nl/pr(...)en-spel-xbox-360.htm
quote:Geachte heer/mevrouw,
Dit is nog even afwachten. Op dit moment is dat nog niet bekend, maar waarschijnlijk wel. Het duurt nog even voordat hij op de markt komt. Wij hebben hem alvast toegevoegd op de site, maar zodra er meer bekend is gaan wij hem aanpassen, of andere versies toevoegen.
Met vriendelijke groet,
Xboxhome.nl.
check ff de verschillende playlists per versie en kies dan...ik vind het persoonlijk leuker om songs te spelen die ik ken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:16 schreef Naolin het volgende:
Kheb 2 weken geleden een xbox360 gekocht en ben nu kijken voor een GH game, welke moet ik dan kopen eigenlijk?
En toch is het ook leuk om nieuwe muziek te leren kennen.. Laatst ook met RB een nummer gespeeld wat gratis te downloaden is en die is best leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
check ff de verschillende playlists per versie en kies dan...ik vind het persoonlijk leuker om songs te spelen die ik ken.
Als nummer wat je voor de eerste keer hoort ken je nog niet. Toch heb je nu een hele boel nummer die je kent. Ik begrijp dit soort uitspraken niet echt. Elk nummer begint onbekend. Gewoon blijven luisteren en verder kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
check ff de verschillende playlists per versie en kies dan...ik vind het persoonlijk leuker om songs te spelen die ik ken.
idd, mijn vrouw is verder niet echt een rockliefhebber maar die vind nummers van o.a. paramore en Ozzy Osbourne (!)leuk. Ook (bijna) de hele tracklist van gh3 vind ze leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:38 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Als nummer wat je voor de eerste keer hoort ken je nog niet. Toch heb je nu een hele boel nummer die je kent. Ik begrijp dit soort uitspraken niet echt. Elk nummer begint onbekend. Gewoon blijven luisteren en verder kijken dan je neus lang is.
Have fun!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=165538&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero%20drums&Nao=1&AI=1&Ns=&N=186joepie, kan ik ook gaan drummen
Ik ben van plan om mijn drumstel te verkopen, en dan (20? euro) bijbetalen, en dan als het weer kapot gaan weer gemakkelijk kan omruilen bij een winkel waar het wel gewoon kan. Intertoys ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=165538&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero%20drums&Nao=1&AI=1&Ns=&N=186joepie, kan ik ook gaan drummen
Als dat lukt kan hij misschien wel meteen in een moeite door de hele kredietcrisis oplossen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
dus een kapot drumstel voor ongeveer 20 euro minder verkopen? Als er iemand is die dat wil betalen.. why not
Nee ik heb nu een heel nieuwe. (nja ik heb een een week dan) ik kan hem met gemak voor 75 euro verkopen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
dus een kapot drumstel voor ongeveer 20 euro minder verkopen? Als er iemand is die dat wil betalen.. why not
Kan je niet beter een Rock Band 2 drumset kopen dan? Of zo'n Ion ding als je écht een goede wilt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee ik heb nu een heel nieuwe. (nja ik heb een een week dan) ik kan hem met gemak voor 75 euro verkopen denk ik.
rockband drumset heeft maar 4 dingen waar je op kan beuken, GH past het dan wel aan natuurlijk maar het schijnt ook dat deze (nog) meer herrie maken...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet beter een Rock Band 2 drumset kopen dan? Of zo'n Ion ding als je écht een goede wilt.
Moet je in het hoofdmenu even naar Downloads gaan en dan kiezen voor update setlistquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:49 schreef lvw88 het volgende:
Heb deze nummers ook gekregen, helaas werkten alleen de back up codes. t probleem is nu dat ik de nummers niet in mijn GH playlist kan zien, wat nu?
Geen interesse in ruilen overigens, heb precies dezelfde nummers gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |