alt-strummen bedoel je? zonder strummen kun je een nummer op easy nog niet eens halenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef Steve-O het volgende:
Krijg dat strummen maar niet voor elkaar . Dit weerhoud mij er van om op hard te gaan spelen. Tips ?
hoeveel heb je voor een amper gebruikte PS3 versie overquote:Op donderdag 12 februari 2009 06:57 schreef Blue Thunder het volgende:
Weet iemand al wanneer de drumkit in nederland los verkrijgbaar wordt?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Tokus het volgende:
Activision kondigt Guitar Hero: Greatest Hits aan
beetje jammer.....
Mijn fout dat is die techniek dat je de rode groene noot aanslaat en de andere ook aan kan tikken zonder je strumbar constant te gebruiken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
alt-strummen bedoel je? zonder strummen kun je een nummer op easy nog niet eens halen
Ik pak de stum bar gewoon losjes tussen mijn duim en wijsvinger, en dan gewoon naar beneden en boven, zo moeilijk is het eigenlijk niet
Waarom jammer? Als de prijs beetje redelijk is (zal wel niet) is het voor de meeste mensen een betere optie dan 1/2/3/Aerosmith kopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Tokus het volgende:
beetje jammer.....
Met greatest hits bedoelen ze alle nummers waarvan hun denken dat het goed is uit de vorige delen van Guitar Hero..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
hoezo jammer als er geen playlist voorhande is...
met greatest hits denk ik dan toch aan wat meer poppie muziek zoals level 42, U2, Dire Straits etc.
Gisteren trouwens Black Betty en Gimme all your loving gedownload....vooral het eerste is geweldig fijn om te spelen.
Is die compatibiebol met xbox dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
hoeveel heb je voor een amper gebruikte PS3 versie over
Ik hoop wel dat ze Sweet Child O' Mine erin doen, die wil ik wel Full Band spelen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef Tokus het volgende:
beetje jammer.....
Pull-offs en hammer-ons dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mijn fout dat is die techniek dat je de rode groene noot aanslaat en de andere ook aan kan tikken zonder je strumbar constant te gebruiken.
geen idee...my bad...ik ga er altijd van uit dat iedereen hier een PS3 heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Is die compatibiebol met xbox dan?
Welk plaatje? Die kalender?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef porsche1 het volgende:
Van wat is dat plaatje in de OP?
Is dat van WT?
Want ik heb dat nog nooit gezien, ook niet met carriere.
En Metallica komt 31 maart uit?
Okay thx.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Welk plaatje? Die kalender?
Die is van de community. Dat is een site waar je van alles kan doen zoals toernooien en zo. En het houdt je stats bij. Link staat ook in de OP.
Nee, is juist niet als je full band hebt, alleen als je complete guitar hebt, dus 2 gitaren en de game gekochtquote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef Jorwol het volgende:
Heeft één van jullie meegedaan aan deze actie: http://community.guitarhero.com/news_posts/112 ??
Dus 5 free DLC songs voor Full Band Kit-kopers? Ik had namelijk alles ingevuld en opgestuurd enzo, maar heb er nooit meer iets van gehoord...
quote:when you purchase the Guitar Hero World Tour Complete Guitar Game on either the Xbox 360 or PS3
Wat een bullshit zeg... Waarom zou je DIE mensen 5 extra nummers geven en niet de mensen die er dik 170 euro voor hebben gedokt.. Wat een aanfluiting zegquote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, is juist niet als je full band hebt, alleen als je complete guitar hebt, dus 2 gitaren en de game gekocht
[..]
Omdat het een enorme rotpack is, World Tour is juist niet tof zonder drums dus moet je het interessant zien te houden voor de mensen die hem alleen met gitaar kopenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg... Waarom zou je DIE mensen 5 extra nummers geven en niet de mensen die er dik 170 euro voor hebben gedokt.. Wat een aanfluiting zeg
Twee, één, wat scheelt het nouquote:
Eurotje of 80?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat het een enorme rotpack is, World Tour is juist niet tof zonder drums dus moet je het interessant zien te houden voor de mensen die hem alleen met gitaar kopen
[..]
Twee, één, wat scheelt het nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |