abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:53:30 #126
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_66226816
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:53 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

ja man je krijgt 20 duizend euro als je nog eventjes doorspeelt
Goeie....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_66238882

zie ook de typfout links van de H, bij Lynyrd Skynrd!!!
niet zelf gevonden trouwens
pi_66240010
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zelfgemaakte nummers kan niet voor de PS3, dat kan alleen bij omgebouwde consoles.
En dan heb ik het over Guitar Hero 2/3 voor de PS2/Wii, en Guitar Hero 2 voor de Xbox 360.
Hoe werkt dat eigenlijk? DVD branden en tijdens 't spel die dvd erin? (bij de Wii dan)
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:12:15 #129
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_66322829
Zo, dat valt niet tegen! Heb drie dagen geleden het MIDI-kabeltje besteld, en vandaag binnen al gekregen. Heb de drie drumpads van gevoeligheid 10 naar 20 gezet, de pedal op 20 gezet, en de twee cymbals op 17. Het speelt HEERLIJK! Heb de eerste 6 nummers van de drumcareer op expert gehaald nu Ik heb nu tenminste het idee dat ik het zelf verprutst heb als ik af ga.
pi_66343891
Wat kan je precies met dat kabeltje doen dan?

Is er een mogelijkheid dat je je drumstel aan je PC kan koppelen? Als dit mogelijk is, kun je hem dan gebruiken als drumcomputer?

Is er tevens een mogelijkheid om een los basspedal te bestellen? Onder/boven (ligt eraan hoe je het bekijkt ) de paarse ingang heb je nog een zwarte ingang maar daar staat niets bij, wat zou hier in kunnen? Ik wil wel 2 pedals! Zit toch altijd met dat drumstel achter mn pc mee te raggen
† The 3 Kings †
pi_66344041
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:26 schreef TheSorrow het volgende:

Is er een mogelijkheid dat je je drumstel aan je PC kan koppelen? Als dit mogelijk is, kun je hem dan gebruiken als drumcomputer?

Is er tevens een mogelijkheid om een los basspedal te bestellen? Onder/boven (ligt eraan hoe je het bekijkt ) de paarse ingang heb je nog een zwarte ingang maar daar staat niets bij, wat zou hier in kunnen? Ik wil wel 2 pedals! Zit toch altijd met dat drumstel achter mn pc mee te raggen
ik heb een tweede pedal.
pi_66344088
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:30 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

ik heb een tweede pedal.
Pics.
† The 3 Kings †
pi_66344831
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:31 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Pics.
ik heb 'm wel maar als ik hem aansluit dan doet die niks hoor.

pi_66344937
Moet je toch een splitter bij hebben?
En mijn disc is kaput (Barst praktisch helemaal van binnen naar buiten), en nu komt hij niet meer langs het opstartscherm. Kan ik hier nog iets voor aanvragen (vervanging voor iets lagere prijs oid?) of moet ik gewoon een nieuwe kopen?
Tevens net nadat ik bijna klaar was met coöp career en freak on a leash 100% had
pi_66345011
Hoe ik eraan kom? RMA site aangevraagd, en ik ben van plan om het weer te doen totdat ze een keer fatsoenlijk een probleem kunnen oplossen.
pi_66345447
Haha, nice
† The 3 Kings †
pi_66345533
quote:

Judas Priest, Painkiller

Wanneer zou GH: Metallica trouwens uitkomen?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_66345619
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:11 schreef Quir het volgende:

[..]

Judas Priest, Painkiller [ afbeelding ]

Wanneer zou GH: Metallica trouwens uitkomen?
in mei
pi_66345826
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:14 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

in mei
Aha, danku.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 22 februari 2009 @ 23:07:14 #140
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_66357299
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:55 schreef Fsmxi het volgende:
Moet je toch een splitter bij hebben?
En mijn disc is kaput (Barst praktisch helemaal van binnen naar buiten), en nu komt hij niet meer langs het opstartscherm. Kan ik hier nog iets voor aanvragen (vervanging voor iets lagere prijs oid?) of moet ik gewoon een nieuwe kopen?
Tevens net nadat ik bijna klaar was met coöp career en freak on a leash 100% had
Je savegame staat gewoon opgeslagen op je spelcumputer, dus met een andere schijf kun je gewoon verder waar je gbleven was.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:11:50 #141
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_66357485
quote:
Het is een MIDI/USB-kabel die je van de ene kant in je drumcontroller stopt, en van de andere kant in je pc. Je kunt op de site van RedOctane een drum tuning kit-progje downloaden (8 mb of zo) downloaden. Dat progje opstarten, en je drumkit laten connecten in-game met GH4. Ga dan naar de studio in het spel, selecteer drums, zodat je een lege "highway" ziet lopen. Wanneer je een drum slaat, zie je deze op de highway langskomen. Nu kun je met het progje alle onderdelen van de drumcontroller afstellen qua gevoeligheid, en direct testen in het spel. De standaard gevoeligheid is 10, maar ranged van 1 tot 20.
pi_66357517
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:51 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

ik heb 'm wel maar als ik hem aansluit dan doet die niks hoor.

[ afbeelding ]
Waar heb je die 2e in zitten dan?

Ze moeten allebei in dezelfde poort, volgens mij is die paars?

En dat kan met een simpel splittertje als deze:

Kosten ¤1 bij computerwinkels enzo.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:12:57 #143
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_66357536
Overigens schijnt het mogelijk te zijn om een echte drumcomputer aan te sluiten op je drumkit, en deze te laten connecten met het spel. Een beetje omslachtig, maar het kan.
pi_66358068
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Het is een MIDI/USB-kabel die je van de ene kant in je drumcontroller stopt, en van de andere kant in je pc. Je kunt op de site van RedOctane een drum tuning kit-progje downloaden (8 mb of zo) downloaden. Dat progje opstarten, en je drumkit laten connecten in-game met GH4. Ga dan naar de studio in het spel, selecteer drums, zodat je een lege "highway" ziet lopen. Wanneer je een drum slaat, zie je deze op de highway langskomen. Nu kun je met het progje alle onderdelen van de drumcontroller afstellen qua gevoeligheid, en direct testen in het spel. De standaard gevoeligheid is 10, maar ranged van 1 tot 20.
Thanks voor de uitleg! Kan ik zo'n kabel bij een willekeurige speelgoedwinkel vinden of moet ik die via internet bestellen?

Waar zou ik zo'n losse basspedal moeten zoeken? Mn warranty is zowiezo al voorbij dus ik kan niets gratis krijgen helaas

@SBN, het lijkt mij juist prachtig om met deze kit geluid uit je PC-speakers te produceren
† The 3 Kings †
pi_66358711
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waar heb je die 2e in zitten dan?

Ze moeten allebei in dezelfde poort, volgens mij is die paars?

En dat kan met een simpel splittertje als deze:
[ afbeelding ]

Kosten ¤1 bij computerwinkels enzo.
Oh ik had 'm gewoon bij de zwarte ... ik denk dat die het pas doet na metallica en na een software update voor GHWT na metallica.
  maandag 23 februari 2009 @ 18:21:56 #146
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_66381362
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg! Kan ik zo'n kabel bij een willekeurige speelgoedwinkel vinden of moet ik die via internet bestellen?

Waar zou ik zo'n losse basspedal moeten zoeken? Mn warranty is zowiezo al voorbij dus ik kan niets gratis krijgen helaas

@SBN, het lijkt mij juist prachtig om met deze kit geluid uit je PC-speakers te produceren
Het zou best kunnen dat je die drumkit op de pc ook kunt aansluiten met de juiste software. Ik weet het alleen niet zeker.

Het programma is te downloaden via www.redoctane.com/midisoftwaredownload

De midi-kabel is verkrijgbaar in zowat alle muziekwinkels, maar kun je bij de RMA van Redoctane gratis bestellen. Ik was te laat, was een maand over de 90-dagen warranty heen, maar het invullen van het serienummer van de drumkit was blijkbaar genoeg om het me toch gewoon te versturen.

http://www.redoctanegames.com/warranty --> hier aan te vragen
pi_66390693
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat je die drumkit op de pc ook kunt aansluiten met de juiste software. Ik weet het alleen niet zeker.

Het programma is te downloaden via www.redoctane.com/midisoftwaredownload

De midi-kabel is verkrijgbaar in zowat alle muziekwinkels, maar kun je bij de RMA van Redoctane gratis bestellen. Ik was te laat, was een maand over de 90-dagen warranty heen, maar het invullen van het serienummer van de drumkit was blijkbaar genoeg om het me toch gewoon te versturen.

http://www.redoctanegames.com/warranty --> hier aan te vragen
Ik heb 2 requests naar RedOctane verstuurd voor zowel de kabel als de pedal, ben benieuwd
† The 3 Kings †
pi_66391436
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik heb 2 requests naar RedOctane verstuurd voor zowel de kabel als de pedal, ben benieuwd
Ik heb er even nog een besteld
pi_66406735
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:54 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik heb er even nog een besteld
Waarom? Je hebt er al twee liggen. op deze manier maak je misbruik van de service en dergelijke.
pi_66407415
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:40 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Waarom? Je hebt er al twee liggen. op deze manier maak je misbruik van de service en dergelijke.
Ik heb 90 dagen recht op garantie, toen mijn main drumstel 2x kapot was hebben zij mij niet geholpen en ook geen nieuwe gestuurd.

Dan maar de fucking sleazy way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')