Ik ben van plan om mijn drumstel te verkopen, en dan (20? euro) bijbetalen, en dan als het weer kapot gaan weer gemakkelijk kan omruilen bij een winkel waar het wel gewoon kan. Intertoys ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=165538&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero%20drums&Nao=1&AI=1&Ns=&N=186joepie, kan ik ook gaan drummen
Als dat lukt kan hij misschien wel meteen in een moeite door de hele kredietcrisis oplossen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
dus een kapot drumstel voor ongeveer 20 euro minder verkopen? Als er iemand is die dat wil betalen.. why not
Nee ik heb nu een heel nieuwe. (nja ik heb een een week dan) ik kan hem met gemak voor 75 euro verkopen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
dus een kapot drumstel voor ongeveer 20 euro minder verkopen? Als er iemand is die dat wil betalen.. why not
Kan je niet beter een Rock Band 2 drumset kopen dan? Of zo'n Ion ding als je écht een goede wilt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee ik heb nu een heel nieuwe. (nja ik heb een een week dan) ik kan hem met gemak voor 75 euro verkopen denk ik.
rockband drumset heeft maar 4 dingen waar je op kan beuken, GH past het dan wel aan natuurlijk maar het schijnt ook dat deze (nog) meer herrie maken...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet beter een Rock Band 2 drumset kopen dan? Of zo'n Ion ding als je écht een goede wilt.
Moet je in het hoofdmenu even naar Downloads gaan en dan kiezen voor update setlistquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:49 schreef lvw88 het volgende:
Heb deze nummers ook gekregen, helaas werkten alleen de back up codes. t probleem is nu dat ik de nummers niet in mijn GH playlist kan zien, wat nu?
Geen interesse in ruilen overigens, heb precies dezelfde nummers gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |