hmm, da's weer jammerquote:Op zondag 1 maart 2009 18:50 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik zie op xboxhome.nl al een bundel staan van GH:Metallica voor 99,- incl gitaar. Voor de xbox dus.
Ik denk dat we nu een deal hebben ofnoh?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iemand bied al 20 euro, maar jij was eerder bezig enzo, deal voor 20 euro?
jepjep, alles verloopt via PM.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een deal hebben ofnoh?
haha en ik kreeg gisteren dit mailtje als antwoord op mijn vraag of er ook een game-only kwam:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
Guitar Hero Metallica komt ook game only hoor:
http://www.xboxhome.nl/pr(...)en-spel-xbox-360.htm
quote:Geachte heer/mevrouw,
Dit is nog even afwachten. Op dit moment is dat nog niet bekend, maar waarschijnlijk wel. Het duurt nog even voordat hij op de markt komt. Wij hebben hem alvast toegevoegd op de site, maar zodra er meer bekend is gaan wij hem aanpassen, of andere versies toevoegen.
Met vriendelijke groet,
Xboxhome.nl.
check ff de verschillende playlists per versie en kies dan...ik vind het persoonlijk leuker om songs te spelen die ik ken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:16 schreef Naolin het volgende:
Kheb 2 weken geleden een xbox360 gekocht en ben nu kijken voor een GH game, welke moet ik dan kopen eigenlijk?
En toch is het ook leuk om nieuwe muziek te leren kennen.. Laatst ook met RB een nummer gespeeld wat gratis te downloaden is en die is best leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
check ff de verschillende playlists per versie en kies dan...ik vind het persoonlijk leuker om songs te spelen die ik ken.
Als nummer wat je voor de eerste keer hoort ken je nog niet. Toch heb je nu een hele boel nummer die je kent. Ik begrijp dit soort uitspraken niet echt. Elk nummer begint onbekend. Gewoon blijven luisteren en verder kijken dan je neus lang is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
check ff de verschillende playlists per versie en kies dan...ik vind het persoonlijk leuker om songs te spelen die ik ken.
idd, mijn vrouw is verder niet echt een rockliefhebber maar die vind nummers van o.a. paramore en Ozzy Osbourne (!)leuk. Ook (bijna) de hele tracklist van gh3 vind ze leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:38 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Als nummer wat je voor de eerste keer hoort ken je nog niet. Toch heb je nu een hele boel nummer die je kent. Ik begrijp dit soort uitspraken niet echt. Elk nummer begint onbekend. Gewoon blijven luisteren en verder kijken dan je neus lang is.
Have fun!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=165538&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero%20drums&Nao=1&AI=1&Ns=&N=186joepie, kan ik ook gaan drummen
Ik ben van plan om mijn drumstel te verkopen, en dan (20? euro) bijbetalen, en dan als het weer kapot gaan weer gemakkelijk kan omruilen bij een winkel waar het wel gewoon kan. Intertoys ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=165538&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero%20drums&Nao=1&AI=1&Ns=&N=186joepie, kan ik ook gaan drummen
Als dat lukt kan hij misschien wel meteen in een moeite door de hele kredietcrisis oplossen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
dus een kapot drumstel voor ongeveer 20 euro minder verkopen? Als er iemand is die dat wil betalen.. why not
Nee ik heb nu een heel nieuwe. (nja ik heb een een week dan) ik kan hem met gemak voor 75 euro verkopen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Blue Thunder het volgende:
dus een kapot drumstel voor ongeveer 20 euro minder verkopen? Als er iemand is die dat wil betalen.. why not
Kan je niet beter een Rock Band 2 drumset kopen dan? Of zo'n Ion ding als je écht een goede wilt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee ik heb nu een heel nieuwe. (nja ik heb een een week dan) ik kan hem met gemak voor 75 euro verkopen denk ik.
rockband drumset heeft maar 4 dingen waar je op kan beuken, GH past het dan wel aan natuurlijk maar het schijnt ook dat deze (nog) meer herrie maken...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet beter een Rock Band 2 drumset kopen dan? Of zo'n Ion ding als je écht een goede wilt.
Moet je in het hoofdmenu even naar Downloads gaan en dan kiezen voor update setlistquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:49 schreef lvw88 het volgende:
Heb deze nummers ook gekregen, helaas werkten alleen de back up codes. t probleem is nu dat ik de nummers niet in mijn GH playlist kan zien, wat nu?
Geen interesse in ruilen overigens, heb precies dezelfde nummers gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |