Fuck hell wat ben jij een trieste jankerd. Dit gaat namelijk helemaal niets oplossen. Je moet gewoon naar je retailer met de bon en die het drumstelmain gedeelte op laten sturen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb 90 dagen recht op garantie, toen mijn main drumstel 2x kapot was hebben zij mij niet geholpen en ook geen nieuwe gestuurd.
Dan maar de fucking sleazy way.
Laat hem lekker, waar de fuck maak je je druk om.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Fuck hell wat ben jij een trieste jankerd. Dit gaat namelijk helemaal niets oplossen. Je moet gewoon naar je retailer met de bon en die het drumstelmain gedeelte op laten sturen.
Nu ben je gewoon vervelend en kinderachtig aan het doen.
Precies want je doet het zelf ook xDquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laat hem lekker, waar de fuck maak je je druk om.
Nou maar hopen dat ik die spullen ook daadwerkelijk krijgquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Precies want je doet het zelf ook xD
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
RoW_0 is al de hele reeks een trieste jankerd dus dat is niks nieuws.
Ik kan TTFAF op expert, maar ik zit nog steeds vast bij Lou op Hard en Raining Blood op Expert. Verder alles al gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ga morgen nadat ik metallica en megadeth gespeeld heb met RB2 nog een keer The Devil Went To Georgia proberen te halenNog niet GH3 uitgespeeld.
Ik heb alle nummers uitgespeeld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:26 schreef Dark_Prince het volgende:
Succes met Devil's Island en Bad Omen. die solo's zijn hard oO de rest is wel vrij "makkelijk" door te komen. Die cd van Megadeth is de beste DLC van alle games imo.
Wat een triest persoon, hij heeft hem gratis gekregen van RedOctane, nu probeert ie hem voor ¤40 te verkopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Fuck hell wat ben jij een trieste jankerd. Dit gaat namelijk helemaal niets oplossen. Je moet gewoon naar je retailer met de bon en die het drumstelmain gedeelte op laten sturen.
Nu ben je gewoon vervelend en kinderachtig aan het doen.
Wat een pauper persoon ben jijquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een triest persoon, hij heeft hem gratis gekregen van RedOctane, nu probeert ie hem voor ¤40 te verkopen
[TK] FootPedal Guitar Hero World Tour
En dan toch van ¤40 naar ¤25 gaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat een pauper persoon ben jij
Ik heb amerika een uur lang gebeld, ik ben 3x naar de winkel gehold ik heb weet ik veel zoveel weken gewacht voor mijn main drumstel en kapotte gitaar en ik heb helemaal NIKS van redoctane gekregen behalve deze footpedal die ik niet nodig heb.
Ken de definitie van vraagprijs?
Jep, geīnteresseerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En dan toch van ¤40 naar ¤25 gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand bied al 20 euro, maar jij was eerder bezig enzo, deal voor 20 euro?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb wel interesse! Maar niet voor zoveel geld
Verkoop hem maar aan hem, 20 vind ik te veelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iemand bied al 20 euro, maar jij was eerder bezig enzo, deal voor 20 euro?
Kan niet vinden.quote:
Alleen hopen dat het (ook) game only is.. .heb inmiddels 3 gitaren...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:15 schreef Dark_Prince het volgende:
GH:Metallica gaat echt zo hard ownen.
check War Ensemble @ 2:09 holy shit
Edit: HD versie op GT -> http://www.gametrailers.com/player/46120.html
gelukkig maarquote:Op zondag 1 maart 2009 15:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is game only, komt helaas geen gitaar bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |