Makkelijk hoor. Klachten over het eten? Dan vreet maar niet, gelijk je bed in. Toen was ik zo oud als jouw kinderen nu zeg maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef es70 het volgende:
Echt waar joh.
Mijn kinderen mogen gerust zeggen dat ze iets niet lekker vinden hoor, dan zeg ik gewoon dat er morgen weer een nieuwe kans is op eten dat ze wél lekker vinden.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als poes zich even uitrekt op de laptop zodat alles op tilt slaat
Of deed jij het?quote:
Nou ja, niet zal ik niet zeggen. Er zijn gewoon dingen die je minder lekker vind, maar een paar happen moeten ze toch wel eten. Ze moeten alleen niet denken dat ze dan later nog iets anders kunnen eten/snoepen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Klachten over het eten? Dan vreet maar niet, gelijk je bed in. Toen was ik zo oud als jouw kinderen nu zeg maar
BXquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Pat is je kind niet![]()
En rode kool is best lekker. Kruidnageltje erin, lekker wat stukjes appel, plak gebakken bloedworst erbij...
Mijn pa heb ik het ook nooit horen zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef es70 het volgende:
Oh, dus alleen kinderen mogen niet zeggen dat ze iets niet lekker vinden
.
Ik heb mijn vader weleens horen roepen 'Gatverdamme, je bent het zout vergeten', en ook als bijvoorbeeld een of ander recept minder goed uitgevallen waren zei hij wat hij ervan vondquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn pa heb ik het ook nooit horen zeggenMisschien kan mijn moeder wel gewoon heel goed koken
niets meerquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:43 schreef es70 het volgende:
Vind je nu alles wat je moeder kookt wel lekker dan.
Beterquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
niets meerik moet nog een pop inleveren. Dan kan ik mijn scriptie verdedigingen voor mijn bachelor bedrijfskunde
ik hoop nog eind deze maand, anders medio maart. We zien wel, maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter
Wanneer denk je te kunnen verdedigen?
Netjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop nog eind deze maand, anders medio maart. We zien wel, maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk.
Misschien is het wel ongeveer etenstijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch allemaal met bakken en koken en zo...
Tof! Het is er zo relaxed, zelfs in de maandafsluiting is het er relaxter dan door de maand heen op mijn oude werkplekquote:
Goede zet dus om daar te gaan werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Het is er zo relaxed, zelfs in de maandafsluiting is het er relaxter dan door de maand heen op mijn oude werkplek
Maar die is nu voorbij, dus vandaag zijn we begonnen met wat uitleg en zo.. ben helemaal op nu van alle nieuwe indrukken.
En: Ik, die ontzettend slecht is in namen, weet er al zeker 15 uit mijn hoofd
Echt wel! Maar niet alleen dat, ook de sfeer is er fijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede zet dus om daar te gaan werken
Nu naar bed is wel heel vroeg hequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel! Maar niet alleen dat, ook de sfeer is er fijn. Ik krijg gewoon weer plezier in werken
Ik zit te twijfelen.. ga ik mijn zusje helpen inpakken voor de grote verhuizing a.s. weekend, of ga ik gek doen, douchen en dan naar bed? Ik ben moe...
Grote jongenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis!
Ik zou het niet erg vinden hoor. Wedden dat ik binnen 5 minuten slaap?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu naar bed is wel heel vroeg he
Ik al een tijdje. En heb ook al gegetenquote:
Het FOK!-kookboek!quote:
Alles uit dat kookboek? Ik weet niet of Fles dat wel wilt op 1 avond!quote:
quote:
Terechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ga nu ook een brave knul zijn en netjes mijn bord leegeten. Anders krijg ik geen toetje van mezelf!.
Maar alles wat je er uit eet verandert er wel in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je er vast niet in vinden
Ja, het merendeel wel. Al zal een deel ook alquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar alles wat je er uit eet verandert er wel in.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. mn laptop is echt sneller geworden, met de pad scrollen gaat nu snel
ow en goede avond![]()
Hoiquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. mn laptop is echt sneller geworden, met de pad scrollen gaat nu snel
ow en goede avond![]()
Vista eraf gegooidquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
;o ! Wat heb je ermee gedaan dan?
Alle pr0n gedelete?
Haaaaaaaaiquote:
quote:
Kan leuk zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haaaaaaaai
ow ja.. msn installeren
Crisis hequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
wtf, Marklin vraagt faillisement aan?
Ze gaan in afgeslankte vorm een doorstart proberen te maken. Tja, dat komt er van als je alles volgens eigen standaarden doetquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]!
Das best wel zuur voor iedereen die een Märklin baan heeft.
bezig ..quote:
Straks gaat ie aangifte doenquote:
Kan geen kwaad als ze de boel eens op elkaar aansluitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan in afgeslankte vorm een doorstart proberen te maken. Tja, dat komt er van als je alles volgens eigen standaarden doet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje kut huisgenoten![]()
Als ik de oven AAN zet is het niet de bedoeling dat je de keuken in komt lopen "Hee, de oven staat aan. Zonder iets erin. Kom, ik doe hem weer uit"
Te lang iigquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je huis er staat?
Ik lachte.. sorriequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje kut huisgenoten![]()
Als ik de oven AAN zet is het niet de bedoeling dat je de keuken in komt lopen "Hee, de oven staat aan. Zonder iets erin. Kom, ik doe hem weer uit"
Nou, zo'n drama is het ook allemaal niet hoor, ik heb gewoon 10 minuten later pizzaquote:
Wat ben je toch een makkelijk mensquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo'n drama is het ook allemaal niet hoor, ik heb gewoon 10 minuten later pizza
Dat is omdat ik nog geen bier op hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef Ladylike het volgende:
Wat ben je toch een makkelijk mens
ik zou gescholden hebben
Je bent weer aan de groentesapjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog geen bier op heb![]()
En trouwens, ik kan wel aan t schelden blijvenIk kan het ook gewoon laten
Je biertje komt zo wel hoor, bij de pizzaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog geen bier op heb![]()
En trouwens, ik kan wel aan t schelden blijvenIk kan het ook gewoon laten
Dus de volgende keer wordt het een witte wijn en een sapje?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus de volgende keer wordt het een witte wijn en een sapje?
Wel een echte he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza is op. Nou maar eens een pint. Kijken of het nog smaakt
De Koningsklasse: De 500 cc. Lichtmetalen cilinderkop uiteraardquote:
Patrick Swayze, gauw, voordat ie dood gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent blijft tijdens het zappen hangen...
Op Dirty Dancing
Ow dat zal wel de achterliggende gedachte zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patrick Swayze, gauw, voordat ie dood gaat
dat je pannekoek zeiquote:
Geen echt bier dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Koningsklasse: De 500 cc. Lichtmetalen cilinderkop uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Jij bleef hangen bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent blijft tijdens het zappen hangen...
Op Dirty Dancing
Hallow.. ik was de kleine naar bed doen en pietje uit de kooi pakkenquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hallow.. ik was de kleine naar bed doen en pietje uit de kooi pakken
quote:
echt waar hoorquote:
Hij heeft jou in zijn handen en zo controleer jij hem, snap hetquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt waar hoor
zapkast ligt niet bij mij
Sterker nog: mn vriend heeft het nog steeds in zn handen
Welquote:
Ik zap met mn heupenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft jou in zijn handen en zo controleer jij hem, snap het
"Pssst.. dat is die gast die je zo eng vondquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent is het met Fles eens
Hij gaat van de 3 voor Grolsch
Een driedubbele Rittberger achterover vanaf de loveswing is SBS6quote:
Weer geen sex met jou dusquote:
hij valt wel mee hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Pssst.. dat is die gast die je zo eng vond"
Want de gemiddelde lafaard weet het beterquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel
Maar tegen een Ajax-aanhanger ga ik echt niet deze discussie voeren Marcie
Jij hebt smaakquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er al veel beter uit ja
maar :
[ afbeelding ]
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een driedubbele Rittberger achterover vanaf de loveswing is SBS6
Een dubbele Axel met anderhalve schroef is RTL4
Een...
Zoiets?
Oh ja?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar hij vond mij anders eng
Have funquote:
Eng is een breed begripquote:
Mental Image ja?quote:
Ik denk ut welquote:
Goed zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
nee Toomuchinformation!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tetten Moeten IIRST!!
Weet je dat er landen zijn waar ze denken dat je "Fles" zo schrijft?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef Ladylike het volgende:
mn badjas is echt lekker warm
Fleece
Je bent niet verplicht om een spoiler open te klikken hoorquote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef MPG het volgende:
Denken jullie nou nooit eens ergens anders aan?
Wat?quote:
Bastognekoekenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor
Droplolly's bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef DaMart het volgende:
Voor de modelspoorliefhebbers:
http://www.fd.nl/artikel/(...)vraagt-faillissement
Toch jammer dat er weer zo'n groot merk omvalt.
er is hoop?quote:Door start is onzeker
Advieskantoor KPMG is bezig om een herstructureringsplan voor de treintjesmaker op te stellen. Binnen twee weken moet duidelijk zijn of Märklin een doorstart kan maken.
Oh daar ook aanquote:
quote:
Vreetkicksquote:
Tja. Das het probleem van hun eigen standaardquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zonde mag niet failliet gaan!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Ladylike het volgende:
* LL swingt toch stiekum mee met dirty dancing
Precies zoals jij nuquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef indahnesia.com het volgende:
op het station [..] De plicht roept dus.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:04 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 4 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 209 Ladylike
47. 090 Californium
55. 086 Dr_Flash
71. 077 marcb1974
90. 062 DaMart
Ik sta er weer inquote:Op donderdag 5 februari 2009 06:52 schreef DaMart het volgende:
Omdat OA er wat minder makkelijk aan toekomt:
[..]
Over werk gesproken, ik ga maar weer eens reizenquote:Op donderdag 5 februari 2009 06:54 schreef Klonk het volgende:
LL had het rustig op het werk gisteren
Hij heeft geen flikker te doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 06:52 schreef DaMart het volgende:
Omdat OA er wat minder makkelijk aan toekomt:
[..]
Toen ik dat gister hoorde moest ik aan jou denkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
RIP Marklin
Vroeger zo veel mee gespeeld.
Moge een doorstart succesvol zijn.
Persoonlijk heb ik er geen last van, Marklin is vooral Duits en Zwitsers materieel, en hun eigen 3-rail systeem natuurlijk. Wat waarschijnlijk ook hun kop kostte, want de uitwisselbaarheid is kut als je een 3-railsysteem hebt. Ik heb 2-rail en een thema wat niet door europese bedrijven bediend wordt. Lastig te krijgen dus, alleen maar te importeren uit Japan, maar goed. Over een goede twee maanden neem ik flink wat mee naar huisquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen ik dat gister hoorde moest ik aan jou denken
Zolang je je snikkel niet in mijn hand legt vind ik het prima.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:32 schreef Klonk het volgende:
ik wil graag mijn gevoelens even met jullie delen:
QFTquote:vrouwen
OA is nu natuurlijk druk bezig met de verpleegsters!quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft geen flikker te doen!
Of doet hij meer dan op zijn werk
Natuurlijk sta ik er weer niet in
De drukte is aan mn aantal posts af te lezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 06:54 schreef Klonk het volgende:
LL had het rustig op het werk gisteren
Tot 2 uur fokken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:ik ook
tot 2 uur als mn bazin het goed vindt
Half 5..quote:
Ik krijg die niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
mensen die de Gelderlander krijgenik sta er vandaag in
quote:
Online ook?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
ben al aan het zoekenquote:
Ik ook nietquote:
Zolang kranten denken dat ze een service bieden door papier met oud nieuws in mijn bus te stoppen ipv of een krant die zich wel onderscheid door goede rubrieken of online het laatste nieuws aan te bieden word ik geen abonnee.quote:
fair enough...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang kranten denken dat ze een service bieden door papier met oud nieuws in mijn bus te stoppen ipv of een krant die zich wel onderscheid door goede rubrieken of online het laatste nieuws aan te bieden word ik geen abonnee.
Dat dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang kranten denken dat ze een service bieden door papier met oud nieuws in mijn bus te stoppen ipv of een krant die zich wel onderscheid door goede rubrieken of online het laatste nieuws aan te bieden word ik geen abonnee.
Mijn ouders hebben destijds ook het Haarlems Dagblad opgezegd omdat het een ochtend- in plaats van middagkrant werd. Lezen doe je vaak toch pas 's middags, en danlazen ze dus nieuws van de vorige dag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook NWS mod. Ik maak zelf nieuws, dat vanmiddag ergens op fok staat, morgen in de kranten komt... etc etcquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Dat dus
Bij ons voor de winkel staan vaak van die studenten die je dan via een goedkoop abonnementje de krant moeten slijten.. Juist om bovenstaande redenen ben ik er nog niet ingetrapt..
Ik zeg altijd: wat 's morgens in de krant staat, heb ik de dag ervoor al op internet gelezen. Tegen dat argument kunnen ze gewoon niet op... het is en blijft OUD nieuws
Goedemorgen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen vanuit het besneeuwde en grijze Nijmegen
Dan is het wachten op iemand die het kan inscannen en online zetten!quote:
Ik heb wel een kopie hoor...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het wachten op iemand die het kan inscannen en online zetten!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Dan koopt Pien het even, inscannen kan bij mij thuis. Wel vanaf 5 uur, dan ben ik pas thuis.
en waarom heb ik die nog niet in mijn bezitquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel een kopie hoor...in me mailbox
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waarom heb ik die nog niet in mijn bezit![]()
heb verdorie 3 adressen om het naar te zenden
Doe je ook aan doorsturen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel een kopie hoor...in me mailbox
hmm.... ik denk het wel danquote:
volgens mij is het al verstuurdquote:
en dan bel je niet de klachtenlljn?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw heeft een abo op het NRC als kerstcadeau gekozen, 2 maanden of zo. Het is een avondkrant, maar als je de ochtend er op nog niets hebt schiet het niet op. De avond erna kregen we twee kranten in de bus. Dus het is al oud nieuws en dan nog eens een dag te laat. Omdat het regende (dan had je maar een vak moete leren).
Ik heb het idee dat alle kranten het ANP kopieeren, dus dat schiet ook niet op. Nu heeft het NRC nog wat leuke bijlagen, maar het rechtvaardigd de prijs echt niet.
Als het een pdf- of worddocument is, wil ik hem dan ook best even online zetten voor je, een link posten is makkelijker dan iedereen die het wil lezen, mailenquote:
jah of doe maar niet on-line zetten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het een pdf- of worddocument is, wil ik hem dan ook best even online zetten voor je, een link posten is makkelijker dan iedereen die het wil lezen, mailen.
De klachtenlijn is een automatisch proces geworden die het zogenaamd doorgeeft waardoor het nabezorgd zou worden. Niet dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan bel je niet de klachtenlljn?
Ik heb het NRC rondgebracht en alle kranten moeten voor 20.00 uur bezorgd zijn!
Heb zelfs klachtendienst gedraaid dus weet er alles van
Ok, was maar een aanbod...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of doe maar niet on-line zetten?
Doorsturen alla... maar niet online graag
Sneeuw is liefquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hebben ze weer in het oosten de sneeuw? Bij ons ligt niets....
* DaMart gaat huis in het oosten zoeken.
[..]
Dan is het wachten op iemand die het kan inscannen en online zetten!
lief... maar liever niet....heb m naar je hotmail adres gestuurdquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, was maar een aanbod....
Eerst even kijken in welke mailbox hij is aangekomen...
What the hellquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De klachtenlijn is een automatisch proces geworden die het zogenaamd doorgeeft waardoor het nabezorgd zou worden. Niet dusGezien de krantenbezorger die melding waarschijnlijk krijgt en denkt : "het regent, ga dood met je krant".
Mag ik vragen waarom niet, ik snap het niet.. het is door heel gelderland verspreid en je ligt nu wrs op enkele wc's buiten gelderland...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
lief... maar liever niet....heb m naar je hotmail adres gestuurd
Ik heb hem daar inderdaad gevonden en het artikel meteen gelezen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
lief... maar liever niet....heb m naar je hotmail adres gestuurd
klopt.... dat is een rare gedachtequote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom niet, ik snap het niet.. het is door heel gelderland verspreid en je ligt nu wrs op enkele wc's buiten gelderland...
Online in dit topic heeft minder bereik
wel hequote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem daar inderdaad gevonden en het artikel meteen gelezen!
Leuk artikel geworden.
Alleen als ik met leuke jongedames op pad ben!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
Zeg DM... Jij komt vaker in pannekoeken restaurants toch?
Twee dode mannen gevonden in Leiderdorp
maar dat weet je toch van de abbonnees ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... dat is een rare gedachtemaar ten eerste denk ik niet dat het de bedoeling is dat het on-line komt van de gelderlander
en ten 2e weet ik niet wie het dan wel allemaal kan zien... en dat idee vind ik gewoon een beetje naar
Alsof je weet wie allemaal die krant leestquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... dat is een rare gedachtemaar ten eerste denk ik niet dat het de bedoeling is dat het on-line komt van de gelderlander
en ten 2e weet ik niet wie het dan wel allemaal kan zien... en dat idee vind ik gewoon een beetje naar
internet heeft meer bereik dan een provinciale krantquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof je weet wie allemaal die krant leest
Mwoa, de gelderlander zal ook online staan. En sowieso in het archief in de bibliotheek in Den Haag komenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
internet heeft meer bereik dan een provinciale krant
het staat niet on-line voor niet-abbonees om het te zien...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de gelderlander zal ook online staan. En sowieso in het archief in de bibliotheek in Den Haag komen
En die laat je daar dan ook dood achter?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik met leuke jongedames op pad ben!
Waarom denk je dat ik de vorige keer al plastic bestek kreegquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En die laat je daar dan ook dood achter?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de vorige keer al plastic bestek kreeg.
Voor mij juist nietquote:
Hij ligt in het ziekenhuis, en "forum" is daar een string in de blocklistquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft geen flikker te doen!
Of doet hij meer dan op zijn werk
Natuurlijk sta ik er weer niet in
Niks RIP. Ophoeren met eigen "standaarden"quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
RIP Marklin
Vroeger zo veel mee gespeeld.
Moge een doorstart succesvol zijn.
Ik vraag me af hoeveel hij er inmiddels te grazen heeft genomenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA is nu natuurlijk druk bezig met de verpleegsters!
Zouden ze boos zijn op hem?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
Ik vraag me af hoeveel hij er inmiddels te razen heeft genomen.
Ambtenaren. Duh.quote:
Ik ga proberen zo'n beest te bemachtigen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
Nijmegen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen vanuit het besneeuwde en grijze Nijmegen
Dat gaan ze nu lerenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
Niks RIP. Ophoeren met eigen "standaarden".
Tss, dat vraag je mij nooitquote:
Dus Britney zingt het voor hem?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dat vraag je mij nooit
Womanizer
Ok, was jij rond 5 uur thuis?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dat vraag je mij nooit
Womanizer
MPg ziet er helemaal niet zo uit als in die clip. Waar Britney zogenaamd naakt te zien was. Echt, wat noemen zij daar naakt in Amerikaquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus Britney zingt het voor hem?
Britneyquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus Britney zingt het voor hem?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPg ziet er helemaal niet zo uit als in die clip. Waar Britney zogenaamd naakt te zien was. Echt, wat noemen zij daar naakt in Amerika
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]en dat terwijl het een van het meest perverse volkje is
maar dat houden we liever geheim
Mja, dat is wel een mooie tegenstelling daar: grootste porno industrre, maar een tepel op tv. OH NOESS!!!!!!!!!!!! Nipplegate!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]en dat terwijl het een van het meest perverse volkje is
maar dat houden we liever geheim
en geloof me, als je in de porn-, sex- of erotiekwereld werkt kom je snel genoeg achter voorkeuren per landquote:
net als die domme regel: porn maken mag vanaf je 18e maar als je dan je eigen film wilt zien moet je 21 zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een mooie tegenstelling daar: grootste porno industrre, maar een tepel op tv. OH NOESS!!!!!!!!!!!! Nipplegate!!!!!!!!!!
en anders ga je zwemmendquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens kijken of het droog genoeg is om naar het zwembad te lopen
Nee dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens kijken of het droog genoeg is om naar het zwembad te lopen
Samenvatting?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:28 schreef MPG het volgende:
Zo. Bijgelezen.
wat vind je ervanquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
Achja.
Ik ga maar eens even nuttig bezig zijn.
MUCK IS ZWANGER!quote:
alweerquote:
;{quote:
MPG vroeg om mijn artikel te lezen... maar als je die wil hebben kan ik het wel sturenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
;{
stuur het eens naar mij.. ik wil weten waar het over gaat
ik stuur jou wel een PM met mn werkmail, aangezien ik google en hotmail hier niet open krijg
(en anders gaan jullie maar in PM verder)
Nog steedsquote:
Ik heb um al binnnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG vroeg om mijn artikel te lezen... maar als je die wil hebben kan ik het wel sturen
tofquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb um al binnnen
ff broodje halen en dan ga ik um lezen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net als die domme regel: porn maken mag vanaf je 18e maar als je dan je eigen film wilt zien moet je 21 zijn
mensen die hun kinderen zo noemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt een tweeling: Douwe en Egbert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |