Makkelijk hoor. Klachten over het eten? Dan vreet maar niet, gelijk je bed in. Toen was ik zo oud als jouw kinderen nu zeg maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef es70 het volgende:
Echt waar joh.
Mijn kinderen mogen gerust zeggen dat ze iets niet lekker vinden hoor, dan zeg ik gewoon dat er morgen weer een nieuwe kans is op eten dat ze wél lekker vinden.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als poes zich even uitrekt op de laptop zodat alles op tilt slaat
Of deed jij het?quote:
Nou ja, niet zal ik niet zeggen. Er zijn gewoon dingen die je minder lekker vind, maar een paar happen moeten ze toch wel eten. Ze moeten alleen niet denken dat ze dan later nog iets anders kunnen eten/snoepen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Klachten over het eten? Dan vreet maar niet, gelijk je bed in. Toen was ik zo oud als jouw kinderen nu zeg maar
BXquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Pat is je kind niet![]()
En rode kool is best lekker. Kruidnageltje erin, lekker wat stukjes appel, plak gebakken bloedworst erbij...
Mijn pa heb ik het ook nooit horen zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef es70 het volgende:
Oh, dus alleen kinderen mogen niet zeggen dat ze iets niet lekker vinden
.
Ik heb mijn vader weleens horen roepen 'Gatverdamme, je bent het zout vergeten', en ook als bijvoorbeeld een of ander recept minder goed uitgevallen waren zei hij wat hij ervan vondquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn pa heb ik het ook nooit horen zeggenMisschien kan mijn moeder wel gewoon heel goed koken
niets meerquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:43 schreef es70 het volgende:
Vind je nu alles wat je moeder kookt wel lekker dan.
Beterquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
niets meerik moet nog een pop inleveren. Dan kan ik mijn scriptie verdedigingen voor mijn bachelor bedrijfskunde
ik hoop nog eind deze maand, anders medio maart. We zien wel, maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter
Wanneer denk je te kunnen verdedigen?
Netjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop nog eind deze maand, anders medio maart. We zien wel, maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk.
Misschien is het wel ongeveer etenstijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch allemaal met bakken en koken en zo...
Tof! Het is er zo relaxed, zelfs in de maandafsluiting is het er relaxter dan door de maand heen op mijn oude werkplekquote:
Goede zet dus om daar te gaan werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Het is er zo relaxed, zelfs in de maandafsluiting is het er relaxter dan door de maand heen op mijn oude werkplek
Maar die is nu voorbij, dus vandaag zijn we begonnen met wat uitleg en zo.. ben helemaal op nu van alle nieuwe indrukken.
En: Ik, die ontzettend slecht is in namen, weet er al zeker 15 uit mijn hoofd
Echt wel! Maar niet alleen dat, ook de sfeer is er fijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede zet dus om daar te gaan werken
Nu naar bed is wel heel vroeg hequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt wel! Maar niet alleen dat, ook de sfeer is er fijn. Ik krijg gewoon weer plezier in werken
Ik zit te twijfelen.. ga ik mijn zusje helpen inpakken voor de grote verhuizing a.s. weekend, of ga ik gek doen, douchen en dan naar bed? Ik ben moe...
Grote jongenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis!
Ik zou het niet erg vinden hoor. Wedden dat ik binnen 5 minuten slaap?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu naar bed is wel heel vroeg he
Ik al een tijdje. En heb ook al gegetenquote:
Het FOK!-kookboek!quote:
Alles uit dat kookboek? Ik weet niet of Fles dat wel wilt op 1 avond!quote:
quote:
Terechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ga nu ook een brave knul zijn en netjes mijn bord leegeten. Anders krijg ik geen toetje van mezelf!.
Maar alles wat je er uit eet verandert er wel in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je er vast niet in vinden
Ja, het merendeel wel. Al zal een deel ook alquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar alles wat je er uit eet verandert er wel in.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. mn laptop is echt sneller geworden, met de pad scrollen gaat nu snel
ow en goede avond![]()
Hoiquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. mn laptop is echt sneller geworden, met de pad scrollen gaat nu snel
ow en goede avond![]()
Vista eraf gegooidquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
;o ! Wat heb je ermee gedaan dan?
Alle pr0n gedelete?
Haaaaaaaaiquote:
quote:
Kan leuk zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haaaaaaaai
ow ja.. msn installeren
Crisis hequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
wtf, Marklin vraagt faillisement aan?
Ze gaan in afgeslankte vorm een doorstart proberen te maken. Tja, dat komt er van als je alles volgens eigen standaarden doetquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]!
Das best wel zuur voor iedereen die een Märklin baan heeft.
bezig ..quote:
Straks gaat ie aangifte doenquote:
Kan geen kwaad als ze de boel eens op elkaar aansluitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan in afgeslankte vorm een doorstart proberen te maken. Tja, dat komt er van als je alles volgens eigen standaarden doet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje kut huisgenoten![]()
Als ik de oven AAN zet is het niet de bedoeling dat je de keuken in komt lopen "Hee, de oven staat aan. Zonder iets erin. Kom, ik doe hem weer uit"
Te lang iigquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je huis er staat?
Ik lachte.. sorriequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje kut huisgenoten![]()
Als ik de oven AAN zet is het niet de bedoeling dat je de keuken in komt lopen "Hee, de oven staat aan. Zonder iets erin. Kom, ik doe hem weer uit"
Nou, zo'n drama is het ook allemaal niet hoor, ik heb gewoon 10 minuten later pizzaquote:
Wat ben je toch een makkelijk mensquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo'n drama is het ook allemaal niet hoor, ik heb gewoon 10 minuten later pizza
Dat is omdat ik nog geen bier op hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef Ladylike het volgende:
Wat ben je toch een makkelijk mens
ik zou gescholden hebben
Je bent weer aan de groentesapjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog geen bier op heb![]()
En trouwens, ik kan wel aan t schelden blijvenIk kan het ook gewoon laten
Je biertje komt zo wel hoor, bij de pizzaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog geen bier op heb![]()
En trouwens, ik kan wel aan t schelden blijvenIk kan het ook gewoon laten
Dus de volgende keer wordt het een witte wijn en een sapje?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus de volgende keer wordt het een witte wijn en een sapje?
Wel een echte he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza is op. Nou maar eens een pint. Kijken of het nog smaakt
De Koningsklasse: De 500 cc. Lichtmetalen cilinderkop uiteraardquote:
Patrick Swayze, gauw, voordat ie dood gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent blijft tijdens het zappen hangen...
Op Dirty Dancing
Ow dat zal wel de achterliggende gedachte zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patrick Swayze, gauw, voordat ie dood gaat
dat je pannekoek zeiquote:
Geen echt bier dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Koningsklasse: De 500 cc. Lichtmetalen cilinderkop uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Jij bleef hangen bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent blijft tijdens het zappen hangen...
Op Dirty Dancing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |