Het FOK!-kookboek!quote:
Alles uit dat kookboek? Ik weet niet of Fles dat wel wilt op 1 avond!quote:
quote:
Terechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ga nu ook een brave knul zijn en netjes mijn bord leegeten. Anders krijg ik geen toetje van mezelf!.
Maar alles wat je er uit eet verandert er wel in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je er vast niet in vinden
Ja, het merendeel wel. Al zal een deel ook alquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar alles wat je er uit eet verandert er wel in.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. mn laptop is echt sneller geworden, met de pad scrollen gaat nu snel
ow en goede avond![]()
Hoiquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. mn laptop is echt sneller geworden, met de pad scrollen gaat nu snel
ow en goede avond![]()
Vista eraf gegooidquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
;o ! Wat heb je ermee gedaan dan?
Alle pr0n gedelete?
Haaaaaaaaiquote:
quote:
Kan leuk zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Haaaaaaaai
ow ja.. msn installeren
Crisis hequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
wtf, Marklin vraagt faillisement aan?
Ze gaan in afgeslankte vorm een doorstart proberen te maken. Tja, dat komt er van als je alles volgens eigen standaarden doetquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]!
Das best wel zuur voor iedereen die een Märklin baan heeft.
bezig ..quote:
Straks gaat ie aangifte doenquote:
Kan geen kwaad als ze de boel eens op elkaar aansluitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan in afgeslankte vorm een doorstart proberen te maken. Tja, dat komt er van als je alles volgens eigen standaarden doet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje kut huisgenoten![]()
Als ik de oven AAN zet is het niet de bedoeling dat je de keuken in komt lopen "Hee, de oven staat aan. Zonder iets erin. Kom, ik doe hem weer uit"
Te lang iigquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je huis er staat?
Ik lachte.. sorriequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje kut huisgenoten![]()
Als ik de oven AAN zet is het niet de bedoeling dat je de keuken in komt lopen "Hee, de oven staat aan. Zonder iets erin. Kom, ik doe hem weer uit"
Nou, zo'n drama is het ook allemaal niet hoor, ik heb gewoon 10 minuten later pizzaquote:
Wat ben je toch een makkelijk mensquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo'n drama is het ook allemaal niet hoor, ik heb gewoon 10 minuten later pizza
Dat is omdat ik nog geen bier op hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef Ladylike het volgende:
Wat ben je toch een makkelijk mens
ik zou gescholden hebben
Je bent weer aan de groentesapjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog geen bier op heb![]()
En trouwens, ik kan wel aan t schelden blijvenIk kan het ook gewoon laten
Je biertje komt zo wel hoor, bij de pizzaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog geen bier op heb![]()
En trouwens, ik kan wel aan t schelden blijvenIk kan het ook gewoon laten
Dus de volgende keer wordt het een witte wijn en een sapje?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus de volgende keer wordt het een witte wijn en een sapje?
Wel een echte he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza is op. Nou maar eens een pint. Kijken of het nog smaakt
De Koningsklasse: De 500 cc. Lichtmetalen cilinderkop uiteraardquote:
Patrick Swayze, gauw, voordat ie dood gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent blijft tijdens het zappen hangen...
Op Dirty Dancing
Ow dat zal wel de achterliggende gedachte zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Patrick Swayze, gauw, voordat ie dood gaat
dat je pannekoek zeiquote:
Geen echt bier dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Koningsklasse: De 500 cc. Lichtmetalen cilinderkop uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Jij bleef hangen bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent blijft tijdens het zappen hangen...
Op Dirty Dancing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |