Ik weet nieteens of de 3 hoofdstukken die al af waren nog op mn pc staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
Ik zie het onderin Word staan, tegenwoordig. Schrijven heeft bij mij ook lange tijd stilgelegen trouwens. Sinds ik een laptop heb, ben ik ineens 3 hoofdstukken verder gekomen in de trein.
+12 voor jouquote:
Dat hoeft op zich niet fataal te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet nieteens of de 3 hoofdstukken die al af waren nog op mn pc staan
Omdat ik er niet meer naar gekeken heb, kan het best zijn dat mn vriend (die niet weet dat ik ermee begonnen ben) zn pc heeft geconfigureerd
Echt welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
Yes.. de icolator mag toch van de regering verkocht worden
[..]
Zeer sterke hash waar het kabinet zich zorgen om maaktequote:
OF hij kooktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
Je kunt het![]()
![]()
ik ga denk ik mn vriend maar over halen dat we heus wel spareribs moeten bestellen. Ik heb echt geen zin in koken
tis dat ik je niet kan betalen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou wel weer eens aan de slag willen eigenlijk
Dat is geen optie, dan ben ik alleen maar bezig met ingrijpen omdat meneer gewoon echt niet kan koken..quote:
Dat wil ik ook wel jaquote:
Spareribs it isquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is geen optie, dan ben ik alleen maar bezig met ingrijpen omdat meneer gewoon echt niet kan koken..
Inderdaadquote:
Neem een ECHTE man danquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is geen optie, dan ben ik alleen maar bezig met ingrijpen omdat meneer gewoon echt niet kan koken..
Het is een ECHTE manquote:
hoezo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaadnou hem dat nog even vertellen
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo?
jij "Schat ik heb geen zin in koken" ....
hij"...*lange norse stilte, gevolgd door "ow..."
jij "Spareribs"
hij:" *lange diepe zucht...al portomonnee trekkend... 'ja het moet maar' "
Dat kan. Wij kookte op zondag sowieso niet en vaak had mama door de week ook geen zin maar dan maakte ik zelf wel iets.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan me niet herinneren dat mijn moeder OOIT "geen zin in koken" had![]()
Ja als we de hele dag druk waren met een verhuizing of zo, dan lieten we een rijsttafel brengen. Maar dat gebeurde dan zeker niet vaker dan eens in de 3-4 jaar
Je moeder had vast weleens geen zin in koken, alleen onderging ze haar lot lijdzaam. Tegenwoordig roepen vrouwen gewoon hardop dat ze geen zin hebben om te kokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als we de hele dag druk waren met een verhuizing of zo, dan lieten we een rijsttafel brengen. Maar dat gebeurde dan zeker niet vaker dan eens in de 3-4 jaar
Mijn moeder liet mij gewoon kokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moeder had vast weleens geen zin in koken, alleen onderging ze haar lot leidzaam. Tegenwoordig roepen vrouwen gewoon hardop dat ze geen zin hebben om te koken.
Om dan vervolgens toch braafjes maar wél te koken, want tenslotte moeten de kinderen ook gezond eten enzo.
Pofferdikke, je hebt mijn spellingsfout gequote voor ik kon edittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn moeder liet mij gewoon kokenmoet je ook doen joh
Ja, mijn moeder ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal gedeeltelijk best waar zijn. Tegenwoordig zeggen kinderen het ook gewoon als ze iets niet lekker vinden. Dat moest ik eens proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef es70 het volgende:
Je moeder had vast weleens geen zin in koken, alleen onderging ze haar lot lijdzaam.
Dan eet je maar elke dag frietquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder ook nietAl wreef ze er wel vaak in dat ze het voor ons deed
Ik moet nu bijna elke dag voor mezelf koken
en ik haat koken
Sorryquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Pofferdikke, je hebt mijn spellingsfout gequote voor ik kon editten.
Ik vind het eng om mijn kinderen bij het gasstel te laten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
(nouja behalve die keer dat ik zout in de cake deed ipv suikeren mama maar dapper doorkauwen
)
Mijn mama is echt een held hoorquote:
Echt waar johquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal gedeeltelijk best waar zijn. Tegenwoordig zeggen kinderen het ook gewoon als ze iets niet lekker vinden. Dat moest ik eens proberen
[ afbeelding ]
Ik at in Denemarken ook mijn ijs gewoon op nadat ik dacht suiker op de slagroom te gooienquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama is echt een held hoor![]()
Het was een verrassing cake toen ze boodschappen aan het doen was
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |