Ik heb wel een kopie hoor...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het wachten op iemand die het kan inscannen en online zetten!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Dan koopt Pien het even, inscannen kan bij mij thuis. Wel vanaf 5 uur, dan ben ik pas thuis.
en waarom heb ik die nog niet in mijn bezitquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel een kopie hoor...in me mailbox
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waarom heb ik die nog niet in mijn bezit![]()
heb verdorie 3 adressen om het naar te zenden
Doe je ook aan doorsturen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel een kopie hoor...in me mailbox
hmm.... ik denk het wel danquote:
volgens mij is het al verstuurdquote:
en dan bel je niet de klachtenlljn?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw heeft een abo op het NRC als kerstcadeau gekozen, 2 maanden of zo. Het is een avondkrant, maar als je de ochtend er op nog niets hebt schiet het niet op. De avond erna kregen we twee kranten in de bus. Dus het is al oud nieuws en dan nog eens een dag te laat. Omdat het regende (dan had je maar een vak moete leren).
Ik heb het idee dat alle kranten het ANP kopieeren, dus dat schiet ook niet op. Nu heeft het NRC nog wat leuke bijlagen, maar het rechtvaardigd de prijs echt niet.
Als het een pdf- of worddocument is, wil ik hem dan ook best even online zetten voor je, een link posten is makkelijker dan iedereen die het wil lezen, mailenquote:
jah of doe maar niet on-line zetten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het een pdf- of worddocument is, wil ik hem dan ook best even online zetten voor je, een link posten is makkelijker dan iedereen die het wil lezen, mailen.
De klachtenlijn is een automatisch proces geworden die het zogenaamd doorgeeft waardoor het nabezorgd zou worden. Niet dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan bel je niet de klachtenlljn?
Ik heb het NRC rondgebracht en alle kranten moeten voor 20.00 uur bezorgd zijn!
Heb zelfs klachtendienst gedraaid dus weet er alles van
Ok, was maar een aanbod...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of doe maar niet on-line zetten?
Doorsturen alla... maar niet online graag
Sneeuw is liefquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hebben ze weer in het oosten de sneeuw? Bij ons ligt niets....
* DaMart gaat huis in het oosten zoeken.
[..]
Dan is het wachten op iemand die het kan inscannen en online zetten!
lief... maar liever niet....heb m naar je hotmail adres gestuurdquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, was maar een aanbod....
Eerst even kijken in welke mailbox hij is aangekomen...
What the hellquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De klachtenlijn is een automatisch proces geworden die het zogenaamd doorgeeft waardoor het nabezorgd zou worden. Niet dusGezien de krantenbezorger die melding waarschijnlijk krijgt en denkt : "het regent, ga dood met je krant".
Mag ik vragen waarom niet, ik snap het niet.. het is door heel gelderland verspreid en je ligt nu wrs op enkele wc's buiten gelderland...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
lief... maar liever niet....heb m naar je hotmail adres gestuurd
Ik heb hem daar inderdaad gevonden en het artikel meteen gelezen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
lief... maar liever niet....heb m naar je hotmail adres gestuurd
klopt.... dat is een rare gedachtequote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom niet, ik snap het niet.. het is door heel gelderland verspreid en je ligt nu wrs op enkele wc's buiten gelderland...
Online in dit topic heeft minder bereik
wel hequote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem daar inderdaad gevonden en het artikel meteen gelezen!
Leuk artikel geworden.
Alleen als ik met leuke jongedames op pad ben!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
Zeg DM... Jij komt vaker in pannekoeken restaurants toch?
Twee dode mannen gevonden in Leiderdorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |