Tot 2 uur fokken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:ik ook
tot 2 uur als mn bazin het goed vindt
Half 5..quote:
Ik krijg die niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
mensen die de Gelderlander krijgenik sta er vandaag in
quote:
Online ook?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
mensen die de Gelderlander krijgenik sta er vandaag in
ben al aan het zoekenquote:
Ik ook nietquote:
Zolang kranten denken dat ze een service bieden door papier met oud nieuws in mijn bus te stoppen ipv of een krant die zich wel onderscheid door goede rubrieken of online het laatste nieuws aan te bieden word ik geen abonnee.quote:
fair enough...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang kranten denken dat ze een service bieden door papier met oud nieuws in mijn bus te stoppen ipv of een krant die zich wel onderscheid door goede rubrieken of online het laatste nieuws aan te bieden word ik geen abonnee.
Dat dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang kranten denken dat ze een service bieden door papier met oud nieuws in mijn bus te stoppen ipv of een krant die zich wel onderscheid door goede rubrieken of online het laatste nieuws aan te bieden word ik geen abonnee.
Mijn ouders hebben destijds ook het Haarlems Dagblad opgezegd omdat het een ochtend- in plaats van middagkrant werd. Lezen doe je vaak toch pas 's middags, en danlazen ze dus nieuws van de vorige dag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook NWS mod. Ik maak zelf nieuws, dat vanmiddag ergens op fok staat, morgen in de kranten komt... etc etcquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Dat dus
Bij ons voor de winkel staan vaak van die studenten die je dan via een goedkoop abonnementje de krant moeten slijten.. Juist om bovenstaande redenen ben ik er nog niet ingetrapt..
Ik zeg altijd: wat 's morgens in de krant staat, heb ik de dag ervoor al op internet gelezen. Tegen dat argument kunnen ze gewoon niet op... het is en blijft OUD nieuws
Goedemorgen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen vanuit het besneeuwde en grijze Nijmegen
Dan is het wachten op iemand die het kan inscannen en online zetten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |