maar dat weet je toch van de abbonnees ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... dat is een rare gedachtemaar ten eerste denk ik niet dat het de bedoeling is dat het on-line komt van de gelderlander
en ten 2e weet ik niet wie het dan wel allemaal kan zien... en dat idee vind ik gewoon een beetje naar
Alsof je weet wie allemaal die krant leestquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... dat is een rare gedachtemaar ten eerste denk ik niet dat het de bedoeling is dat het on-line komt van de gelderlander
en ten 2e weet ik niet wie het dan wel allemaal kan zien... en dat idee vind ik gewoon een beetje naar
internet heeft meer bereik dan een provinciale krantquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof je weet wie allemaal die krant leest
Mwoa, de gelderlander zal ook online staan. En sowieso in het archief in de bibliotheek in Den Haag komenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
internet heeft meer bereik dan een provinciale krant
het staat niet on-line voor niet-abbonees om het te zien...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de gelderlander zal ook online staan. En sowieso in het archief in de bibliotheek in Den Haag komen
En die laat je daar dan ook dood achter?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik met leuke jongedames op pad ben!
Waarom denk je dat ik de vorige keer al plastic bestek kreegquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En die laat je daar dan ook dood achter?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de vorige keer al plastic bestek kreeg.
Voor mij juist nietquote:
Hij ligt in het ziekenhuis, en "forum" is daar een string in de blocklistquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft geen flikker te doen!
Of doet hij meer dan op zijn werk
Natuurlijk sta ik er weer niet in
Niks RIP. Ophoeren met eigen "standaarden"quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
RIP Marklin
Vroeger zo veel mee gespeeld.
Moge een doorstart succesvol zijn.
Ik vraag me af hoeveel hij er inmiddels te grazen heeft genomenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA is nu natuurlijk druk bezig met de verpleegsters!
Zouden ze boos zijn op hem?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
Ik vraag me af hoeveel hij er inmiddels te razen heeft genomen.
Ambtenaren. Duh.quote:
Ik ga proberen zo'n beest te bemachtigen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
mensen die de Gelderlander krijgenik sta er vandaag in
Nijmegen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen vanuit het besneeuwde en grijze Nijmegen
Dat gaan ze nu lerenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
Niks RIP. Ophoeren met eigen "standaarden".
Tss, dat vraag je mij nooitquote:
Dus Britney zingt het voor hem?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dat vraag je mij nooit
Womanizer
Ok, was jij rond 5 uur thuis?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dat vraag je mij nooit
Womanizer
MPg ziet er helemaal niet zo uit als in die clip. Waar Britney zogenaamd naakt te zien was. Echt, wat noemen zij daar naakt in Amerikaquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus Britney zingt het voor hem?
Britneyquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus Britney zingt het voor hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |