Tja. Das het probleem van hun eigen standaardquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zonde mag niet failliet gaan!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Ladylike het volgende:
* LL swingt toch stiekum mee met dirty dancing
Precies zoals jij nuquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef indahnesia.com het volgende:
op het station [..] De plicht roept dus.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:04 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 4 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 209 Ladylike
47. 090 Californium
55. 086 Dr_Flash
71. 077 marcb1974
90. 062 DaMart
Ik sta er weer inquote:Op donderdag 5 februari 2009 06:52 schreef DaMart het volgende:
Omdat OA er wat minder makkelijk aan toekomt:
[..]
Over werk gesproken, ik ga maar weer eens reizenquote:Op donderdag 5 februari 2009 06:54 schreef Klonk het volgende:
LL had het rustig op het werk gisteren
Hij heeft geen flikker te doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 06:52 schreef DaMart het volgende:
Omdat OA er wat minder makkelijk aan toekomt:
[..]
Toen ik dat gister hoorde moest ik aan jou denkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
RIP Marklin
Vroeger zo veel mee gespeeld.
Moge een doorstart succesvol zijn.
Persoonlijk heb ik er geen last van, Marklin is vooral Duits en Zwitsers materieel, en hun eigen 3-rail systeem natuurlijk. Wat waarschijnlijk ook hun kop kostte, want de uitwisselbaarheid is kut als je een 3-railsysteem hebt. Ik heb 2-rail en een thema wat niet door europese bedrijven bediend wordt. Lastig te krijgen dus, alleen maar te importeren uit Japan, maar goed. Over een goede twee maanden neem ik flink wat mee naar huisquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen ik dat gister hoorde moest ik aan jou denken
Zolang je je snikkel niet in mijn hand legt vind ik het prima.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:32 schreef Klonk het volgende:
ik wil graag mijn gevoelens even met jullie delen:
QFTquote:vrouwen
OA is nu natuurlijk druk bezig met de verpleegsters!quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft geen flikker te doen!
Of doet hij meer dan op zijn werk
Natuurlijk sta ik er weer niet in
De drukte is aan mn aantal posts af te lezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 06:54 schreef Klonk het volgende:
LL had het rustig op het werk gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |