Zou Sly in de gevangenis van Scheveningen zitten??quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het scannen Eef. De betrouwbare bron is dus Nowlive.......
Dat zinnetje is je dus ook opgevallen....quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Eef999 het volgende:
Zou Sly in de gevangenis van Scheveningen zitten??
Ben benieuwd naar de reaktie van Huub. Ik zou het erg vreemd vinden als hij niets van zich laat horen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zinnetje is je dus ook opgevallen....![]()
Maar alle gekheid op een stokje, dit is toch wel een heel vreemd artikel met NL of Slaaaajjjj als betrouwbare bron. Het moet niet gekker worden.
Yep, the story continues!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de reaktie van Huub. Ik zou het erg vreemd vinden als hij niets van zich laat horen.
Nou ja zeg!!!! Durft Slaaaajjjjjj het weer niet aan om het onder zijn eigen naam te plaatsen, de lafbeK?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Eef999 het volgende:
Het staat nu ook op de home pagina van NL, met bronvermelding FOK en Eef999![]()
Klopt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!!! Durft Slaaaajjjjjj het weer niet aan om het onder zijn eigen naam te plaatsen, de lafbeK?
Krissje, het zal niet de eerste keer zijn dat de Party met een rectificatie moet komen.
De Party brengt oud nieuws. dit is al weken bekend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Eef999 het volgende:
Vervolg van; CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #23
Huub en Claire voorpaginanieuws
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Journalistiek in haar meest luie vorm.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef Elske6 het volgende:
volgens mij heeft de Party het allemaal van de forums gehaald. Want Ron had NIET Nowlive geschreven , die hadden het gecopieerd van Bronmagazine. En die hebben inmiddels de bewuste brief er al weer afgehaald.
Voor wat het waard is: op RM post een meisje dat zegt dat haar zusje het meisje is met wie Huub vreemd geweest is. Ze schrijft ook nog dat haar zusje daardoor twee weken huisarest heeft gekregen. Geeft alweer een aardige indicatie van de leeftijd van het betreffende meisje..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef Krissje6 het volgende:
[..]
Klopt!
Aan de andere kant verbaasd het me niet als Huub vreemd is geweest dat over die mishandeling weet ik zo net nog niet ik denk/hoop dat dat niet waar is
Zou zomaar nog een klacht kunnen opleveren sex met een minderjarigequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: op RM post een meisje dat zegt dat haar zusje het meisje is met wie Huub vreemd geweest is. Ze schrijft ook nog dat haar zusje daardoor twee weken huisarest heeft gekregen. Geeft alweer een aardige indicatie van de leeftijd van het betreffende meisje..
Wel apart dat ze in hun appartementje in Hilversum dezelfde keuken hebben laten plaatsen als in de Gouden Kooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef dgklieke het volgende:
de foto's zij gemaakt door joop van tellingen dus huub heeft wel toestemming gegeven van het plaatsen van de foto's bij dit verhaal
[ afbeelding ]
Nogmaals, als het waar is... iedere gek kan anoniem wat posten op RM..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Krissje6 het volgende:
[..]
Zou zomaar nog een klacht kunnen opleveren sex met een minderjarige
I know! RM is totaal niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nogmaals, als het waar is... iedere gek kan anoniem wat posten op RM..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:09 schreef Krissje6 het volgende:
[..]
I know! RM is totaal niet meer serieus te nemenHuub kan hem maar beter sluiten gaat nergens meer over daar
Klopt, het is roddel en achterklap met als bron NL.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef Poezewoes het volgende:
ik zie geen hoor en wederhoor in dit arikel!!
Dat was mijn eerste gedachte ook en verder leek het net of ik een post van VOL of RM las. Allemaal informatie gebaseerd op niks. En hoewel ik best wel wil geloven dat het niet allemaal koek en ei is tussen die 2 zou ik op z'n minst een gesprek met hun willen, of werkt dat niet zo bij roddelbladen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef Poezewoes het volgende:
ik zie geen hoor en wederhoor in dit arikel!!
Vooral dat stuk over die brief van haar vader, die zou van nowlive komen volgens de party maar stond op bron magazine. Haar vader heeft later in een hyves bericht geschreven dat iedereen wel een naam onder een stukje kan zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook en verder leek het net of ik een post van VOL of RM las. Allemaal informatie gebaseerd op niks. En hoewel ik best wel wil geloven dat het niet allemaal koek en ei is tussen die 2 zou ik op z'n minst een gesprek met hun willen, of werkt dat niet zo bij roddelbladen?
Toestemming van Huub nodig bedoel je? Hoe kom je daar nou bij? Is zo te zien gewoon fotoshoot werk geweest hoor.. Dus tenzij Huub en Clair Joop prive ingehuurd hebben om deze foto's voor hun zelf te maken, liggen de rechten op die foto's gewoon bij Joop dan wel zijn opdrachtgever lijkt me?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef dgklieke het volgende:
de foto's zij gemaakt door joop van tellingen dus huub heeft wel toestemming gegeven van het plaatsen van de foto's bij dit verhaal
al zijn het foto's van de gouden kooi
dan heb je nog toestemming
[ afbeelding ]
Dat was al zo hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:24 schreef lies1958 het volgende:
-knip-
Nu staat claire als dom en blind verliefd bekend.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: op RM post een meisje dat zegt dat haar zusje het meisje is met wie Huub vreemd geweest is. Ze schrijft ook nog dat haar zusje daardoor twee weken huisarest heeft gekregen. Geeft alweer een aardige indicatie van de leeftijd van het betreffende meisje..
Eerst schrijf je ,voor wat het waardis en dan daarna weer dat gezuig.Vraag Lieke ten huwelijk ,ben je van je onzekerheid af .Doet ze het of doet ze het niet>O niet want Kliekje heeft een vriendje.Zo fijne avond![]()
Ja en?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke mocht vandaag haar 13000e Hyvesvriend(in) begroeten!
![]()
[ afbeelding ]
Het viel mij ook al op, haha! Over twee weken is Andries zelf aan de beurt, ben benieuwd wat er uit de montage komtquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
het interview van Bart met Willem is wel een beetje ondergesneeuwd door die rotzooi van Party. Of is Willem zo saai dat er niets over te zeggen valt?
Ik zit nu te kijken en ik was z'n hoofd alweer vergeten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
het interview van Bart met Willem is wel een beetje ondergesneeuwd door die rotzooi uit de Party. Of is Willem zo saai dat er niets over te zeggen valt?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
het interview van Bart met Willem is wel een beetje ondergesneeuwd door die rotzooi uit de Party. Of is Willem zo saai dat er niets over te zeggen valt?
Neuh. Willem is gewoon niet zo veelzeggend als persoon, c'est tout. Dat maakt het interview op zichzelf niet direct saai.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef dieenebart het volgende:
Enneh, is het interview met Willem saai?
Het is niet echt een sprankelende persoonlijkheid, en hij heeft ook geen uitgesproken meningen (althans: hij ventileert die niet). Dus in die zin is het een wat minder spraakmakend interview, maar saai vond ik het geenszins. Interessant om te merken hoe het gevoel dat je over iemand had, weer terugkomt. Na 10 jaar. Het heeft toch wel indruk gemaakt hoor, die drie maanden. Heus niet alleen op jullie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op, haha! Over twee weken is Andries zelf aan de beurt, ben benieuwd wat er uit de montage komt![]()
Nee, ik vind het interview niet saai.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op, haha! Over twee weken is Andries zelf aan de beurt, ben benieuwd wat er uit de montage komt![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet echt een sprankelende persoonlijkheid, en hij heeft ook geen uitgesproken meningen (althans: hij ventileert die niet). Dus in die zin is het een wat minder spraakmakend interview, maar saai vond ik het geenszins. Interessant om te merken hoe het gevoel dat je over iemand had, weer terugkomt. Na 10 jaar. Het heeft toch wel indruk gemaakt hoor, die drie maanden. Heus niet alleen op jullie.
Waaaauuw, ik sta van je te kijken Pearlbitch!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nogmaals, als het waar is... iedere gek kan anoniem wat posten op RM..
WILLEM DE RATquote:
*sop sop sop*quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Eerst schrijf je ,voor wat het waardis en dan daarna weer dat gezuig.Vraag Lieke ten huwelijk ,ben je van je onzekerheid af .Doet ze het of doet ze het niet >O niet want Kliekje heeft een vriendje.Zo fijne avond![]()
nog ff en we hebben ook 13000 exen ....quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke mocht vandaag haar 13000e Hyvesvriend(in) begroeten!
![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch al oud 'nieuws'?quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:18 schreef dgklieke het volgende:
Huub en Claire uit elkaar? [ afbeelding ] 24 jan, 17:28,
Gaan Huub en Claire scheiden? EEN GROTE LUGUBERE GRAP!
Van de week schreven wij al dat er een strijd gaande was tussen Huub en de beheerder van een site.
Nu heeft die beheerder een sms’jes ontvangen uit de naaste omgeving van Claire met de volgende tekst, “22 -01-2009 22.07 uur wil je echt een nieuwtje?! LEES MEER OP www.BRONMAGAZINE.NL
bron http://manonvandebronnen.(...)id=8E658GK8YUCKWCSGO
Ja, mee eens. Alleen jammer van die microfoon maar dat kon waarschijnlijk niet anders.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Interview van Bart met Roel en Dido was leuk. Mooi gedaan Bart
ja maar BRONMAGAZINEquote:
Zullen wel een Hummer op bezoek hebben gehad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef dgklieke het volgende:
[..]
ja maar BRONMAGAZINEheb nu ook het llichtgezien sly
quote:Yeahhhhhhhhh.... Eindelijk is het me gelukt, 29 januari 2009 heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ik ben zo ontzettend blij! Ik had aan helemaal niemand verteld wanneer ik moest afrijden en dat heeft blijkbaar geholpen. Ik vond het wel moeilijk om het voor me te houden, omdat ik nou eenmaal iemand ben die als ik ergens meezit of iets heel spannends ga doen het altijd met iemand wil delen. Ik had de hele nacht niet geslapen, want ik lag alleen maar te denken: 'oh... ik hoop zo dat ik het haal'. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik toch wel een beetje moedeloos raakte, omdat ik voor de zesde keer op moest, maar ik ben nu eenmaal een strijdertje en gaf daarom zeker niet op.
Ik was net mijn bed uit, toen mijn rijinstructeur aanbelde. Vlak voor mijn examen had ik nog anderhalf uur rijles om zo lekker vertrouwd te worden met de auto. Om 13.40 uur was het zover. Ik ging aan tafel 1 zitten bij mijn examinator. Het was een hele vriendelijke man, die eerst even rustig met mij ging praten om me een beetje van de ergste zenuwen af te helpen. Hij vroeg aan mij waar ik zoveel moeite mee had waardoor het afrijden steeds mis ging. Ik legde hem uit dat als hij mijn rijles zou volgen met een camera zonder dat ik het wist, ik dan wel zou zijn geslaagd. Maar zodra ik weet dat ik moet afrijden en er zit een examinator naast me, besef ik me dat er de hele tijd op me wordt gelet. Ik voel me daardoor erg onzeker ga dan juist fouten maken. Ik kan dan niet meer gewoon zonder zorgen rijden en denk veel te veel na over de handelingen die ik moet uitvoeren. Hij zei tegen mij dat ik niet op hem overkwam als iemand die zich iets aantrekt van wat iemand anders van mij vindt. Ik vertelde dat ik daar in het normale leven ook geen last van heb, maar met afrijden of een ander examen wel. Dat zette me wel aan het denken en hij gaf mij op deze manier echt het gevoel dat ik op mijzelf moest vertrouwen. Na ons gesprek stapte ik de auto in en begon ik aan mijn examen. Ik voelde me na ons gesprek een stuk beter en het rijden ging echt lekker. Mijn bijzondere manoeuvres gingen ook top, wat kon er nog mis gaan?
Toen de tijd er bijna op zat, zei hij tegen mij dat ik terug mocht rijden. Ik parkeerde de auto en ik had er voor het eerst een erg goed gevoel over. Ik zag mijn rijinstructeur toen ik langs liep en lachte vol vertrouwen naar hem. We namen weer plaats aan tafeltje 1, hij keek me aan en zei tegen me: "Dat viel me allemaal reuze mee meisje, jij bent geslaagd!" Ik gilde de hele tent bij elkaar, Yeahhhhhhh!
Ik voelde me direct al helemaal onafhankelijk. Ik zie m'n rijbewijs als mijn ticket to freedom. Haha Ik kan gaan en staan waar en wanneer ik wil. Deze week ga ik met mijn mama de auto uitzoeken die zij me heeft beloofd, als ik mijn rijbewijs zou halen. Ik ben nog steeds een beetje aan het twijfelen welke auto het wordt. Maar, straks kan ik eindelijk heel Nederland onveilig gaan maken in mijn autootje. Er is weer een wens uit gekomen en zo is 2008 fantastisch geëindigd en 2009 een mooi begin voor de rest van mijn dromen.
Vrijdag is Jaap gezellig bij mij komen eten, het was erg gezellig. We hebben lekker bij gekletst. Na het eten zijn Jaap en ik samen met mijn vriendinnetje Dorien Rose naar de release party van Boris geweest. We hadden kaarten geregeld, want ik wist dat Jaapie een grote fan van hem is. Jaap heeft die avond letterlijk twee keer klem gezeten. Haha We gingen met de auto van Jaap. Zoals iedereen zal begrijpen heeft Jaap een grote auto nodig. Hij heeft een supermooie bak gekocht van zijn welverdiende centen van de Kooi, maar dat heeft ook zijn nadelen. We vonden in Amsterdam een garage, maar of Jaaps auto was te groot of de garage was te klein. Ik vermoed zelf toch meer het laatste, want om elke paal zaten er al dikke stootkussens. Er was nauwelijks plek in die garage dus we kwamen bijna klem te zitten. Na veel moeite zijn we er maar weer uitgegaan en gingen we op zoek naar een plek op de P.C. Hooftstraat. Dit lukte eindelijk, maar toen kwam het volgende probleem. We hadden geen kleingeld. Stonden we daar weer. We hadden al zo lang naar een parkeerplek gezocht, dat we haast moesten maken om op tijd te zijn. Heel toevallig fietste daar een hele vriendelijke man langs. Hij vroeg of wij kleingeld nodig hadden, ja hoor hij had kleingeld, hij wilde het niet wisselen. We kregen al zijn kleine geld als hij op de foto mocht met Jaap en mij. Dat vonden wij wel een goede deal, dus nadat we de foto hadden genomen en deze man hadden bedankt, zijn we snel naar binnen gegaan bij de release party van Boris.
Daar zagen we dat we echt aan de late kant waren, wij wilde vooral voor Jaap goed vooraan staan. Dus Do en ik maakte een baan vrij voor Jaap om meer naar voren te komen. Maar weer vergaten wij dat Jaap zelf natuurlijk ook groot is. Terwijl wij bijna vooraan stonden waren we Jaap kwijt, hij kon niet meer voor en achteruit. Weer zat Jaap klem, maar nu tussen allemaal enthousiaste mensen die ook voor Boris kwamen. Jaap is met veel moeite weer de drukte uit gegaan en we hebben later vanaf boven alles goed kunnen zien en horen. We hebben een hele leuke avond gehad en wat kan Boris mooi zingen, zeg! Ik snap nu dat Jaapie fan van hem is.
Zondag zijn we weer de studio in geweest, ik moest nog wat extra koortjes inzingen voor mijn single. Maar zondag was toch ook wel een hele speciale dag voor mij. Toen was het precies twee jaar geleden dat ik als jong meisje van 19 jaar De Gouden Kooi instapte. Het is ongelofelijk dat het al weer twee jaar geleden is... twee jaar! Als ik terug denk, heb ik in die tijd veel geleerd en ben ik een heel stuk wijzer en veel volwassener geworden. De tijd is voorbij gevlogen nu ik er aan terugdenk. En dankzij de bekendheid van De Kooi komen een hele boel leuke dingen op mijn pad. Dus ik vind het wel belangrijk om hier toch even bij stil te staan.
I'll see you next week.
XX Amanda
De ghostwriter moet nog even leren beknopt en puntig te schrijven.quote:Vrijdag is Jaap gezellig bij mij komen eten, het was erg gezellig.
Bron: Hyves Claire.quote:REACTIE OP PARTY
Hallo allemaal,
Huub en ik willen er 1 reactie op geven: BIJ DEZE EN HIER LATEN WE HET BIJ! Niet bellen of mailen met vragen of wat dan ook, hier sluiten wij in ieder geval dit hele voorval mee af. Lees dit ook op www.huubenjaap.nl
..................................................
Ach ja,
weer veel commotie,
wij willen er eigenlijk niet echt op reageren want er is al genoeg over gezegd.
Het enige wat wij willen zeggen: Huub mishandeld Claire niet, Huub gaat niet met andere vrouwen naar bed.
Iedereen die anders wil beweren ga lekker je gang. Andries de Jong moet ook zijn blaadje vullen, en tja, als je mensen als bron neemt die zich ook in real life aan de telefoon voorstellen met hun internetnickname.....tja, dat zegt dan genoeg over
je journalistieke niveau. .
Dit voorbeeld blijkt alleen wel weer dat internet echt een raar medium is. Als bekende Nederlander ben je dus blijkbaar vogelvrij en als een aantal mensen wat dingen roepen over internet dan kan het gewoon zelfs in een blad terecht komen. Je ziet het aan dit verhaal, je ziet het aan het Wendy van Dijk verhaal van geen stijl.
Als we enorm veel geld hadden waren we gaan procederen voor het principe. Maar goed,dat kost tienduizenden euro's en het is allemaal natuurlijk net zo geschreven dat je er juridisch niets mee kan, dus we kiezen ervoor om het te laten rusten.
zijn nu allebei aan het werk, Claire in de salon en ik in Laren. Maar we gaan zo samen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en over zes dagen weten we of we een meisje of een jongen krijgen. Dat vinden we echt superspannend!
we concentreren ons maar op de leuke dingen en laten alle mensen maar lullen,
maar 1 oproep aan alles en iedereen,
de Gouden Kooi is over, hoe jammer iedereen dat ook schijnt te vinden.....
grtz
Huub en Claire
Maar hoe doe je dat? Ze kunnen zich moeilijk verstoppen of van de aardbodem verdwijnen hč? Wat wel kan is geen enkele link meer te leggen naar DGK maar ik denk dat Huub hier stiekum gewoon van geniet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
Zeg dan ook het gehele BN'er zijn vaarwel...
tja slimmerik en dat gaat nu juist niet meer hé..... één maal BN'er altijd BN'erquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg dan ook het gehele BN'er zijn vaarwel...
In ieder geval geen berichten meer posten op RM en niet de publiciteit opzoeken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat? Ze kunnen zich moeilijk verstoppen of van de aardbodem verdwijnen hč? Wat wel kan is geen enkele link meer te leggen naar DGK maar ik denk dat Huub hier stiekum gewoon van geniet.
bron volquote:Ja, ik heb die sms gestuurd en ja toen was het mijn bedoeling dat hij deze openbaar maakte. Ik ga geen excuses hiervoor verzinnen het was gewoon te zot voor woorden. Dat ik nu dan aan de schandpaal hang dat moet dan maar.
ik denk het ook niet dat het bram was daarom vroeg ik ook over die smsquote:
Dat zegt al meer dan genoeg.quote:Ja, het gaat niet zo goed met mijn eigen bedrijf. Wat dat betreft klopt het wel wat hier gisteravond vermeld werd. En altijd, altijd was ik het die mijn kleine zusje moest redden. En dan ineens, ze gaat de Gouden Kooi in, en behaalt enorme successen. Iets waar ik zelf zo van had gedroomd in mijn BB periode. Wat uiteindelijk niet gelukt is.
Ik vind het een ontroerend mea culpa.quote:
quote:Vooral Claire wist dat ik het moeilijk had, en heeft dus enorm veel begrip getoond voor het feit dat ik deze walgelijke actie ben gestart.
Dat zie je vaak he, dat mishandelde vrouwen de dader blijven beschermen.quote:
Volgens mij klopt het verhaaltje ook niet dat Claire en Huub gezellig in het ziekenhuis gaan laten bepalen of het een jongetje of een meisje wordt. De baby is al lang doodgebeukt door die alcoholist.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zie je vaak he, dat mishandelde vrouwen de dader blijven beschermen.
Pijnlijk, maar het komt vaker voor.
Positieve instelling heb jij zeg...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het verhaaltje ook niet dat Claire en Huub gezellig in het ziekenhuis gaan laten bepalen of het een jongetje of een meisje wordt. De baby is al lang doodgebeukt door die alcoholist.![]()
Wat wil hij daar nou mee zeggen.quote:de Gouden Kooi is over, hoe jammer iedereen dat ook schijnt te vinden.....
Ik geloof het welquote:
Dat lijkt mij niet slim, op Vol is deze poster inmiddels omgedoopt naar Fake-Bram o.i.d. door het management daar (las ik ergens)quote:
OMG.... Dat kapsel van Huub...quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:18 schreef dgklieke het volgende:
Huub en Claire uit elkaar? [ afbeelding ] 24 jan, 17:28,
Gaan Huub en Claire scheiden? EEN GROTE LUGUBERE GRAP!
Van de week schreven wij al dat er een strijd gaande was tussen Huub en de beheerder van een site.
Nu heeft die beheerder een sms’jes ontvangen uit de naaste omgeving van Claire met de volgende tekst, “22 -01-2009 22.07 uur wil je echt een nieuwtje?! LEES MEER OP www.BRONMAGAZINE.NL
bron http://manonvandebronnen.(...)id=8E658GK8YUCKWCSGO
Moeten we jou nu wel serieus nemen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet slim, op Vol is deze poster inmiddels omgedoopt naar Fake-Bram o.i.d. door het management daar (las ik ergens)
Klopt. Bij Claire zag je het in d kooi die kant al opgaan. Wat hij ook flikte, Claire snapte en begreep alles...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zie je vaak he, dat mishandelde vrouwen de dader blijven beschermen.
Pijnlijk, maar het komt vaker voor.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Moeten we jou nu wel serieus nemen?
Inderdaad dat kan je nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Ascar het volgende:
http://www.wip-inn.nl/ staan als je de site entert bij partypics foto's van huub afgelopen zaterdag
dj optreden, weet niet hoe je foto's hierheen plaatst
(voor een vent die de afgelopen dagen/weken wordt beschuldigd van vreemdgaan zou ik niet bij iemand in zijn oor gaan hijgen, of met een tong tegen de wang, maarja that's me) mijn vent zou zo in ieder geval niet zo op een foto moeten staan met een ander wijf.![]()
![]()
of ben ik zo ouderwets
![]()
![]()
![]()
Het zou mijn vent ook niet moeten zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Ascar het volgende:
http://www.wip-inn.nl/ staan als je de site entert bij partypics foto's van huub afgelopen zaterdag
(voor een vent die de afgelopen dagen/weken wordt beschuldigd van vreemdgaan zou ik niet bij iemand in zijn oor gaan hijgen, of met een tong tegen de wang, maarja that's me) mijn vent zou zo in ieder geval niet zo op een foto moeten staan met een ander wijf.![]()
![]()
of ben ik zo ouderwets
![]()
![]()
![]()
Ja in mijn ogen ben je wel een beetje ouderwets. Maarja ieder zijn mening. Kijk als hij ligt te krikken wordt het een ander verhaal. Dan is het doei. Maar huub staat te praten in iemands oor en steekt zijn tong uit. Heb je ook al die andere foto's gezien van die mafkezen. Allemaal staan ze met hun tong buiten boord op die foto's. Zou wel modern zijn of zo. Of zevenaars.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Ascar het volgende:
![]()
of ben ik zo ouderwets
![]()
![]()
![]()
Nou deze dan.. Zo ziet hij er na een paar maanden elke dag uit. Maar dan om de reden Baby'tjequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef STAP01 het volgende:
En ik maar zoeken, zoeken, zoeken naar DE beruchte foto.....
Ik vind het allemaal wel meevallen, niets aan t handje.
Update:quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oehhhhh, heb je haar al gebeld om het verhaal te verifiëren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Update:
Het schijt om dit meisje te gaan, lees ik net op RM:
[ afbeelding ]
RMquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Update:
Het schijt om dit meisje te gaan, lees ik net op RM:
Die is wel erg triest.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef Marieke_B het volgende:
hij is duidelijk helemaal klaar met de kooi..
Jups, ik kan niet anders constateren dan dat hij triest is, in veel opzichten. Dat is dan ook tegelijk verklarend voor het niet afhoudende rumoer rond zijn persoontje denk ik.quote:
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Ascar het volgende:
Huub reageerd op zijn site op de foto's en de berichten dat hij met die laura zou zijn vreemdgegaan zijn verwijderd
Ik ben met zoveel mensen op de foto geweest, ik zou nooit zo stom zijn om in het openbaar met iemand te gaan zoenen. Daarnaast heb ik die behoefte niet eens meer, ik heb de afgelopen jaren al het leven van een popster gehad met optredens en groupies en gillende meisjes. en met alle respect voor Laura, Claire is zoveel leuker.Ik denk dat er sommige mensen zijn die jaloers zijn! Is ook moeilijk om te behapstukken. Huub die lul die nu de mooiste vrouw van Nederland heeft en de afgelopen jaren het leven van een miljonair. Nu een goede baan zijn vrouw een mooie zaak, ook nog babygetrappel op komst....ik ben trots op wat ik heb, samen met Claire, en zal dat nooit ten grabbel gooien
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Ascar het volgende:
Huub reageerd op zijn site op de foto's en de berichten dat hij met die laura zou zijn vreemdgegaan zijn verwijderd
Ik ben met zoveel mensen op de foto geweest, ik zou nooit zo stom zijn om in het openbaar met iemand te gaan zoenen. Daarnaast heb ik die behoefte niet eens meer, ik heb de afgelopen jaren al het leven van een popster gehad met optredens en groupies en gillende meisjes. en met alle respect voor Laura, Claire is zoveel leuker.Ik denk dat er sommige mensen zijn die jaloers zijn! Is ook moeilijk om te behapstukken. Huub die lul die nu de mooiste vrouw van Nederland heeft en de afgelopen jaren het leven van een miljonair. Nu een goede baan zijn vrouw een mooie zaak, ook nog babygetrappel op komst....ik ben trots op wat ik heb, samen met Claire, en zal dat nooit ten grabbel gooien
Ja, hoezo haalt hij dat soort berichten weg? Valt dat niet onder vrijheid van meningsuiting? Hoe dan ook, voor mij is het duidelijk (ook zonder roddels en foto's), hij zet nog steeds de bloemetjes buiten, of hij daadwerkelijk in een andere roompot roert dan die van Claire gen idee, maar 'zoenen is gaaf' zal ie wel doen. En dat zo'n kind lelijker is dan Claire zegt ook weinig gezien de staat waarin hijzelf verkeertquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.Normaal zou hij dit laten staan en er z'n schouders over ophalen.
Dat zou je bijna denken inderdaad, mooiste vrouw van Nederand, nou het is duidelijk een liefde maakt blind, stekeblind geval.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?
768quote:
bericht staat er eerder van huub zelf dit is een reactie eropquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef dgklieke het volgende:
[..]
768
Quote:
nooit zo stom zijn in het opbenbaar HUUB nooit aan denken en ook niet in een achteraf kamertje denk aan Claire pfffff
Quote Door: HUUB denk | op: 2009-02-05 | om: 20:47
dit is huub toch niet
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga ervoor zorgen dat je blij bent dat je als meisje bent geboren!
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG, dit weghalen staat gelijk aan een schuldbekentenis.Normaal zou hij dit laten staan en er z'n schouders over ophalen.
Ik bel geenstijl wel ffquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.
OMG, ik HOOR het 'm zeggen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
ff serieus ben ik nou echt zooooooo ouderwets dat als mijn vent zo op de foto staat danquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja... klootzak?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dus nu weten we het zeker. Hij is schuldig. De klootzak.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Ascar het volgende:
[..]
ff serieus ben ik nou echt zooooooo ouderwets dat als mijn vent zo op de foto staat dan![]()
![]()
is dit echt normaal tegenwoordig
Je bedoelt die foto dat hij wat tegen dat meisje in haar oor probeert te zeggen omdat de muziek waarschijnlijk zo hard staat? Ja, als je daar van flipt dan ligt dat volgens mij echt aan jou ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Ascar het volgende:
[..]
ff serieus ben ik nou echt zooooooo ouderwets dat als mijn vent zo op de foto staat dan![]()
![]()
is dit echt normaal tegenwoordig
Foto op de pleequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou de kans is groot dat die tong ook wel even in dat gat is gegaan, misschien normaal tegenwoordig maar niet voor mij.
Ja, die foto is wel wat minder gunstig ja. Daar zou ik als Claire zijnde ook niet van staan te juichen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou de kans is groot dat die tong ook wel even in dat gat is gegaan, misschien normaal tegenwoordig maar niet voor mij.
Hij heeft daar gewoon een lading drank op, en we weten allemaal: Hupert kan niet tegen drank, dan gaat hij "vreemd" doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis alleen gratis voor hem nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft daar gewoon een lading drank op, en we weten allemaal: Hupert kan niet tegen drank, dan gaat hij "vreemd" doen
wat in haar oor probeert te zeggen? zal wel met zijn tong in haar oor zijn zeker en ik bedoelde allebei de foto's, ik zou als ik claire was van allebei niet blij worden hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt die foto dat hij wat tegen dat meisje in haar oor probeert te zeggen omdat de muziek waarschijnlijk zo hard staat? Ja, als je daar van flipt dan ligt dat volgens mij echt aan jou ja.
Ben blij toe dat ik dat vanachter de computer doe en er niet bij was in die discoquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel weer lekker veroordelen zo vanachter de computer. Wendy had daar nog een aantal leuke opmerkingen over in Boulevard trouwens.
Niemand maakt mij wijs dat Claire dat toffe foto's vindt en natuurlijk heeft zij haar bedenkingen, maar Huub 'zweert op zn moeder' dat ie niks heeft gedaan en ze gelooft hem wel weer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat in haar oor probeert te zeggen? zal wel met zijn tong in haar oor zijn zeker en ik bedoelde allebei de foto's, ik zou als ik claire was van allebei niet blij worden hoor
Laat ik het dan anders zeggen. Als er dergelijke foto's of verhalen van Brian (toen hij nog bij Amanda was) zouden verschijnen, dan waren vele meningen (90 procent ?) hier precies 180 graden anders dan nu, nu het Huub betreftquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel weer lekker veroordelen zo vanachter de computer. Wendy had daar nog een aantal leuke opmerkingen over in Boulevard trouwens.
Tis wel een beetje een verschil als je BN-er (Nou ja nog even dan ofzo) . Of als je Klaas de Vries zo op een foto word gezet. Hou dat ff in gedachte.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:38 schreef Ascar het volgende:
[..]
wat in haar oor probeert te zeggen? zal wel met zijn tong in haar oor zijn zeker en ik bedoelde allebei de foto's, ik zou als ik claire was van allebei niet blij worden hoor
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niemand maakt mij wijs dat Claire dat toffe foto's vindt en natuurlijk heeft zij haar bedenkingen, maar Huub 'zweert op zn moeder' dat ie niks heeft gedaan en ze gelooft hem wel weer.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Als er dergelijke foto's of verhalen van Brian (toen hij nog bij Amanda was) zouden verschijnen, dan waren vele meningen (90 procent ?) hier precies 180 graden anders dan nu, nu het Huub betreft
Iedereen zou Brian dan afbranden en iedereen brandt Huub nu ook af. Dus ik begrijp je opmerking niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen. Als er dergelijke foto's of verhalen van Brian (toen hij nog bij Amanda was) zouden verschijnen, dan waren vele meningen (90 procent ?) hier precies 180 graden anders dan nu, nu het Huub betreft
Ik vraag me af hoelang nog, bovendien staat ze stijf van de hormonen. Kan nooit lang meer duren. Bij elkaar blijven om je kind werkt ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze gelooft hem niet, ze weet wel beter! Maar ze "snapt" het allemaal wel
Waar baseer je dat op dan? Op de geruchten die je op fora als FOK leest, geschreven door mensen die verhalen als die over Wendy van Dijk de wereld in helpen? Want als je de berichten van Huub en Claire zelf leest is er absoluut niets aan de hand, dus waarom zou je daar aan twijfelen. Feit is wel dat fokkers het altijd beter weten dan de BN'ers zelf natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang nog, bovendien staat ze stijf van de hormonen. Kan nooit lang meer duren. Bij elkaar blijven om je kind werkt ook niet.
Dat baseer ik op wat ik eerder van ze heb gezien en die lijn trek ik door. Claire is een mooi weer speler dus die neem ik al helemaal niet serieus en Huub is op die foto's duidelijk zķ lazerus dat ie het verschil niet eens meer ziet tussen dat mokkel en Claire, kortom, alle redenen om te twijfelen aan de berichten dat er niets aan de hand is. Bovendien heeft Huub zelf op zn blog gezegd dat er wel wat problemen zijn maar dat ie dat voor zichzelf wil houden, yeah rightquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Op de geruchten die je op fora als FOK leest, geschreven door mensen die verhalen als die over Wendy van Dijk de wereld in helpen? Want als je de berichten van Huub en Claire zelf leest is er absoluut niets aan de hand, dus waarom zou je daar aan twijfelen. Feit is wel dat fokkers het altijd beter weten dan de BN'ers zelf natuurlijk
Volgens haar zusje heeft Huub die nacht met haar 'Pimpampet op één en zelfde bed' gespeeld en heeft ze daarom nu twee weken huisarest.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die foto is wel wat minder gunstig ja. Daar zou ik als Claire zijnde ook niet van staan te juichen.
Maar ja, ze weet wel hoe Huub is. Die houdt wel van aandacht van de dames. Als hij het maar binnen de grenzen weet te houden.
De Huub die wij kennen zou zich absoluut niet kunnen inhouden met drank op en toch zijn er in al die tijd volgens mij (maar ik heb niet alles gevolgd) nog geen foto's opgedoken waarop hij zijn tong bij een andere meid in de mond duwt. En reken erop dat er wel iemand had klaargestaan met een camera of gsm als het wél was gebeurd. Dus misschien valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat baseer ik op wat ik eerder van ze heb gezien en die lijn trek ik door. Claire is een mooi weer speler dus die neem ik al helemaal niet serieus en Huub is op die foto's duidelijk zķ lazerus dat ie het verschil niet eens meer ziet tussen dat mokkel en Claire, kortom, alle redenen om te twijfelen aan de berichten dat er niets aan de hand is. Bovendien heeft Huub zelf op zn blog gezegd dat er wel wat problemen zijn maar dat ie dat voor zichzelf wil houden, yeah right
Ja, hij gaat weer met Lieke, niet gehoord dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?? Is ie nu van Claire af dan?
Lieke gaat nog liever gewoon dood.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, hij gaat weer met Lieke, niet gehoord dan?
Of misschien kon ie nog een beetje nadenken en deed ie het niet en plein publicquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Huub die wij kennen zou zich absoluut niet kunnen inhouden met drank op en toch zijn er in al die tijd volgens mij (maar ik heb niet alles gevolgd) nog geen foto's opgedoken waarop hij zijn tong bij een andere meid in de mond duwt. En reken erop dat er wel iemand had klaargestaan met een camera of gsm als het wél was gebeurd. Dus misschien valt het allemaal wel mee.
Nee joh. Claire's broer, Bram, werd het teveel en die heeft via Sly-Nowlive wat laten lekken. Alle pijlen vervolgens op Bram en Sly, die hadden zich er niet mee te bemoeien. Huub is er genadig afgekomen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen zou Brian dan afbranden en iedereen brandt Huub nu ook af. Dus ik begrijp je opmerking niet.
(tenminste, als ik zo door het topic heen worstel is het allemaal vrij negatief richting Huub toch?)
Ik vind het wel vreemd dat hij die berichtjes weghaald van die fenna dat hij met haar zusje laura vreemd is gegaan en daarna een "speech" schrijft dat hij daar geen behoefte aan heeft, en dan die foto's.... nee huubje is braafquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens haar zusje heeft Huub die nacht met haar 'Pimpampet op één en zelfde bed' gespeeld en heeft ze daarom nu twee weken huisarest.
Als die gast drank op heeft is hij echt ontoerekeningsvatbaar en een ongeleid projectiel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Ascar het volgende:
[..]
Je houd er dan toch rekening mee,,,,
Ik begreep dat dat een nep Bram was.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh. Claire's broer, Bram, werd het teveel en die heeft via Sly-Nowlive wat laten lekken. Alle pijlen vervolgens op Bram en Sly, die hadden zich er niet mee te bemoeien. Huub is er genadig afgekomen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens haar zusje heeft Huub die nacht met haar 'Pimpampet op één en zelfde bed' gespeeld en heeft ze daarom nu twee weken huisarest.
laat me raden, jij bent een zusje van Claire?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Er zijn heel wat meiden (en jongens!) die daar wel 2 weken huisarrest voor over hebben!![]()
OT;
Tjonge, wat een drama als je met iemand op de foto gaat als je daar hebt opgetreden...
Waarschijnlijk was het bedoeld als "gekke bek foto". Tja, ik zou ook niet staan springen als mijn vent zo op de foto stond met een meisje, maar Huub is (denk ik) gewoon heel sociaal en ziet in dat soort dingen gewoon geen kwaad.. Het lijkt me ook dat hij heus niet zo dom is om dat te doen, ik denk dat hij echt voor Claire gaat en hun baby.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent een zusje van Claire?
hij heeft een moderator ...dus wie zegt dat hij het weghaaldquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Ascar het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat hij die berichtjes weghaald van die fenna dat hij met haar zusje laura vreemd is gegaan en daarna een "speech" schrijft dat hij daar geen behoefte aan heeft, en dan die foto's.... nee huubje is braaf![]()
![]()
![]()
Waarom gaat iemand zo op de foto staan afgelopen zaterdag terwijl er toen al zoveel verhalen de ronde gingen plus de brief van bram en zij zelf ook toegaven dat er veel aan de hand was (huub op nowlive) en allebei op de blog. Je houd er dan toch rekening mee,,,,
als we nu eens die labiele Bram en dat niet goed snik zusje van pearl nietsj samen in een potje stoppen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh. Claire's broer, Bram, werd het teveel en die heeft via Sly-Nowlive wat laten lekken. Alle pijlen vervolgens op Bram en Sly, die hadden zich er niet mee te bemoeien. Huub is er genadig afgekomen.
ssstttt huub is huub nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
hij heeft een moderator ...dus wie zegt dat hij het weghaald
met iemand rekening gaan houden die je alsmaar door de drek haalt![]()
je zo laten beinvloeden dat je je eigen leven moet gaan aanpassen voor een paar roddel teuta's op het internetdacht het niet nee
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
je zo laten beinvloeden dat je je eigen leven moet gaan aanpassen voor een paar roddel teuta's op het internetdacht het niet nee
met iemand rekening houden LEES CLAIRE geen enkele vrouw vind het leuk als haar vent zo met een ander op de foto staat plus het feit dat er een hoop gebeurd is de afgelopen weken omtrent zijn persoon ivm vreemdgaan etc. dan denk ik heb je geen hersencellen in je hoofd????? (tegen de tijd van die foto denk ik dat hij die verzopen heeft met alcohol)quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:22 schreef Ascar het volgende:
[..]
met iemand rekening houden LEES CLAIRE geen enkele vrouw vind het leuk als haar vent zo met een ander op de foto staat plus het feit dat er een hoop gebeurd is de afgelopen weken omtrent zijn persoon ivm vreemdgaan etc. dan denk ik heb je geen hersencellen in je hoofd????? (tegen de tijd van die foto denk ik dat hij die verzopen heeft met alcohol)
ik zie daar nergens Claire staan ...quote:Waarom gaat iemand zo op de foto staan afgelopen zaterdag terwijl er toen al zoveel verhalen de ronde gingen plus de brief van bram en zij zelf ook toegaven dat er veel aan de hand was (huub op nowlive) en allebei op de blog. Je houd er dan toch rekening mee,,,,
nou ja hulpje danquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub heeft geen moderator.
Eindelijk iemand die het in mijn ogen ook goed ziet. Wat worden er drama's verzonnen die er niet zijn zeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
ik zie daar nergens Claire staan ...
waarom gaat iemand gewoon ollig en leuk en grappend met iemand anders op de foto![]()
nou gewoon ... omdat die persoon denkt hey leuk ! fun ... ik doe wel mee en ik heb geen argwanende zuurpruim thuis zitten die alles van me in de gaten houdt en me van alles verdenkt![]()
en ja alcohol op een feestje ...so what .... daar ga je echt geen theetje bestellen![]()
als je maar rekening houdt met je eigen en met je partner ..... en partner Claire knupt hem godzijdank niet zo vast ......
ik zie hem liever zo dan inene strak in het pak .... dan zou ik me achter mijn oren gaan krabben van huhquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het in mijn ogen ook goed ziet. Wat worden er drama's verzonnen die er niet zijn zeg.
En wie zegt dat de pearlbitsch die roddels over dat zusje niet op RM zet. (zou kunnen toch)
Lekker belangrijk. Wat wel waar is huub staat nou niet op zijn allerleukst op die foto's. Halen hem niet op zeg maar.
zo snap je het nu een beetje want je verdraaid heel mijn post nou rustig maar mensen kunnen verschillen van meningquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
ik zie daar nergens Claire staan ... dat zeg ik je net lees claire dus zal het ff verder spellen rekening houden met claire
waarom gaat iemand gewoon ollig en leuk en grappend met iemand anders op de foto![]()
nou gewoon ... omdat die persoon denkt hey leuk ! fun ... ik doe wel mee en ik heb geen argwanende zuurpruim thuis zitten die alles van me in de gaten houdt en me van alles verdenktsorry wij verschillen van mening want ik vind dit niet leuk met een fan op een foto, dus jij denkt daar anders over als ik
en ja alcohol op een feestje ...so what .... daar ga je echt geen theetje bestellennergens gezegd dat je geen alcohol op een feestje nuttigd heb alleen gezegd dat het zijn hersencellen aantast
als je maar rekening houdt met je eigen en met je partner ..... en partner Claire knupt hem godzijdank niet zo vast ...... heeft hij geluk aan en bovendien kan je mij niet wijsmaken dat claire dit leuk vind, zou geen enkele vrouw leuk vinden
Euhm zou jij een zwangere vrouw meeslepen naar een rokerig hol vol zatte pubers? Claire is verstandig, lekker op de bank voor de tv, en laat dat spul maar gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:03 schreef Elske6 het volgende:
Huub heeft altijd leuke weekenden ZONDER Claire !!!!!!!!!!!!!
Het is maar wat je 'gewoon', 'leuk' en 'grappig' vindt natuurlijk, past vast prima bij de belevingswereld van de gemiddelde puber.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
nou gewoon ... omdat die persoon denkt hey leuk ! fun ...
Dat is toch juist waar Huub het van moet hebben...elke weldenkende vrouw" (Claire niet meegerekend dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef snetje het volgende:
nou nou nou nou nou !!!
zit ik hier nu op FOK.... ut lijkt hier de redactie van de Party wel
![]()
iemand ziet een tong en weet gelijk dat tie overal in heeft gezeten...![]()
kom op zeg ! zoals Huub al had aangegeven was het vooral jong volk ... pubertjes dus![]()
ach ja .... krijgen we straks weer dat Huub het met pubertjes doet zekers ......![]()
Wat een gedrocht ook, dat kind.quote:
dat is het um nu juist ...iedereen denkt maar te weten wat Claire wel en niet leuk zou vinden ... hoe ze zou moeten reageren of niet ..en ondertussen wordt er weer van een mug een olifant gemaakt ...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:45 schreef Ascar het volgende:
[..]
zo snap je het nu een beetje want je verdraaid heel mijn post nou rustig maar mensen kunnen verschillen van mening
en dat heeft Huub helemaal zelf alleen geregeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is toch juist waar Huub het van moet hebben...elke weldenkende vrouw" (Claire niet meegerekend dus) bedenkt zich wel 2 keer voor ze zich met Huub in laat.
En ik weet niet of je de kooi een beetje gevolgt hebt......maar ging het in de kooi ook al niet zo.
![]()
De meiden waar Huub mee terug de villa in kwam waren vaak die jonge pubertjes waar jij het nu over hebt. Zelfs ouders moesten soms tekenen voor hun dochter, zodat ze mee de villa in mochten.
Dus ga nou niet net doen of Huub vies is van een pubertje.![]()
![]()
Ik ga niet over iedereen me relaas doen hier...ging nu ff over Huub. Dus ff "to the point" een korte reactie.quote:
Zat net even te kijken op RM, en er staan nog steeds een heleboel links naar de foto's.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Ascar het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat hij die berichtjes weghaald van die fenna dat hij met haar zusje laura vreemd is gegaan en daarna een "speech" schrijft dat hij daar geen behoefte aan heeft, en dan die foto's.... nee huubje is braaf![]()
![]()
![]()
Waarom gaat iemand zo op de foto staan afgelopen zaterdag terwijl er toen al zoveel verhalen de ronde gingen plus de brief van bram en zij zelf ook toegaven dat er veel aan de hand was (huub op nowlive) en allebei op de blog. Je houd er dan toch rekening mee,,,,
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik ga niet over iedereen me relaas doen hier...ging nu ff over Huub. Dus ff "to the point" een korte reactie.
- Huub nam het voor de kooi niet zo nauw.
- Tijdens de kooi ook niet, hebben we allemaal kunnen zien. (script zeg je..."deels" ja.)
- En nu zeg je dat hij na de kooi met al die aandacht een brave kerel geworden is.![]()
![]()
Een vos verliest zijn haren, niet zijn streken!![]()
En dat is mijn bescheiden mening....dat wij het niet eens worden lijkt me duidelijk. Prettige voortzetting.
Leuk dat je me wat vraagt en vervolgens zelf antwoord geeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat Huub het voor de kooi niet zo nauw nam?? Ken je hem persoonlijk ofzo? Nee? Nou dan!
En wie zegt dat Huub nu een brave kerel is? Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat er dingen gezegd worden die hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar zijn en enorm opgeblazen zijn.
de posts dat hij is vreemdgegaan geschreven door het zusje van die griet zijn weggehaaldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat net even te kijken op RM, en er staan nog steeds een heleboel links naar de foto's.
[..]
Hedda vertelde toen in de kooi dat hij er nog een relatie met een griet op na hield en gezellig bij zijn "schoonouders" zat (van die griet waar hij mee vreemd ging) en toen hedda belde de ene leugen na de andere vertelde. Ze kwam er pas later achterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Marrije het volgende:
Of het was Huub zelf of het was Hedda die heeft laten weten dat Huub ontrouw is geweest tijdens die relatie.
En hoogstwaarschijnlijk heeft Meneer 'Zoenen is gaaf' inmiddels alweer een ander bekkie geproefd dan die van Claire.
dat riep nog iemand vorige week .......... wie was dat ook alweer ....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Leuk dat je me wat vraagt en vervolgens zelf antwoord geeft.![]()
![]()
Huub at voor de kooi buiten de deur als je begrijpt wat ik bedoel, Hedda net zo goed trouwens.![]()
Dus of deze dingen "hoogstwaarschijnlijk" waar of niet waar zouden zijn moet nog maar blijken.
De onderste steen moet boven....al is het maar voor Claire en de kleine.![]()
![]()
En dingen opblazen doen we hier nooit toch...... je zit op FOK hoor. Of zijn er nieuwe spelregels waar ik nog niet vanaf weet?!
ze waren er beiden niet vies van ...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef Marrije het volgende:
Of het was Huub zelf of het was Hedda die heeft laten weten dat Huub ontrouw is geweest tijdens die relatie.
En hoogstwaarschijnlijk heeft Meneer 'Zoenen is gaaf' inmiddels alweer een ander bekkie geproefd dan die van Claire.
[..]
Meestal was Claire erbij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Huub die wij kennen zou zich absoluut niet kunnen inhouden met drank op en toch zijn er in al die tijd volgens mij (maar ik heb niet alles gevolgd) nog geen foto's opgedoken waarop hij zijn tong bij een andere meid in de mond duwt. En reken erop dat er wel iemand had klaargestaan met een camera of gsm als het wél was gebeurd. Dus misschien valt het allemaal wel mee.
Niet te geloven dat ik het hier nog voor Huub opneem ook trouwens
Allemaal van die nutteloze insinuaties en speculaties......quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Meestal was Claire erbij.
Hm... ben benieuwd hoe het casten was van de dames, nouja, van de heren is hij ook niet vies.
Of ze krijgt elke avond hoeken van haar man, en is daarom zich gruwelijk irritant hier aan het afreageren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal van die nutteloze insunaties en speculaties......
Ik kan ook wel denken dat jij thuis net zo gruwelijk irritant bent als hier en dat je man je daarom elke avond een paar hoeken geeft, maar misschien ben je thuis wel een normaal mens.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal van die nutteloze insunaties en speculaties......
Ik kan ook wel denken dat jij thuis net zo gruwelijk irritant bent als hier en dat je man je daarom elke avond een paar hoeken geeft, maar misschien ben je thuis wel een normaal mens.
hé jij daar.........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wenst jullie allemaal veel succes![]()
[ afbeelding ]
Een hoer neuken voor het gezicht van je vriendin (a.s. vrouw)? Daar heb ik geen vergrootglas voor nodig. Sterker nog niet eens mijn brilquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef mootie het volgende:
De kooi is voorbij, daar werd alles enorm uitvergroot. We kunnen nu al maanden niet meer meekijken bij Claire en Huub, en voor hetzelfde geld hebben ze het prima voor elkaar. Ik geloof echt niet dat je hun persoonlijken in de kooi kunt vergelijken met hun persoonlijkheden buiten de kooi.
Huub zegt op geheel eigen wijze Fuck You tegen Sylviaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wenst jullie allemaal veel succes![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik dus, dat was in de kooi, een jaar geleden oid.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Een hoer neuken voor het gezicht van je vriendin (a.s. vrouw)? Daar heb ik geen vergrootglas voor nodig. Sterker nog niet eens mijn bril
Ja dus? Je moet toch wel een aardige verknipte geest hebben als je dat doet, ķķk in DGK!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, dat was in de kooi, een jaar geleden oid.
En die a.s. vrouw, werd toch zijn vrouw. Weet jij veel wat voor relatie ze samen hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Een hoer neuken voor het gezicht van je vriendin (a.s. vrouw)? Daar heb ik geen vergrootglas voor nodig. Sterker nog niet eens mijn bril
Sylvia Nena en Ilona toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
@ Fann, daar staan de namen op van zijn geliefde DGK medespelers.
Ja dus? Dat was de kooi, dit is de realiteit. Weten wij veel hoe hun relatie echt is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dus? Je moet toch wel een aardige verknipte geest hebben als je dat doet, ķķk in DGK!
Ik ben daar niet bij. Maar we weten wél hoe Huub is, vooral hoe hij is met drank op. En ik heb een zeer sterk vermoeden dat er niet eentje is die dát trekt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten wij veel hoe hun relatie echt is?
Nee, jij DENKT dat te weten, gebaseerd op wat je in de kooi hebt gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bij. Maar we weten wél hoe Huub is, vooral hoe hij is met drank op. En ik heb een zeer sterk vermoeden dat er niet eentje is die dát trekt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef Deliana het volgende:
[..]
En die a.s. vrouw, werd toch zijn vrouw. Weet jij veel wat voor relatie ze samen hebben.
Ik vind het kwalijker dat er door buitenstaanders allerlei shit op het net wordt gegooid.
Sorry, mijn eerste vraag hier was "Hebben wij in DGK de echte Huub gezien?". Zijn antwoord was een volmondig "Ja". De feiten van zijn handel en wandel na DGK bevestigen dan ook dat beeld en onderstrepen zijn antwoord.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, jij DENKT dat te weten, gebaseerd op wat je in de kooi hebt gezien.
Ja, maar sterk uitvergrootquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, mijn eerste vraag hier was "Hebben wij in DGK de echte Huub gezien?". Zijn antwoord was een volmondig "Ja". De feiten van zijn handel en wandel na DGK bevestigen dan ook dat beeld en onderstrepen zijn antwoord.
Dat valt wel mee, voor de kooi ging ie in zn uppie uitsmijters te lijf en meer van dat soort fratsen. Het was gewoon een rotjoch en dat is het nog steeds, een onbetrouwbare vlegel.quote:
Aw. Lief manneke.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef dgklieke het volgende:
Nu alle voorronden geweest zijn is het tijd voor de X-campus, EXCITING!!!
Ik weet zeker dat alle fans weer voor de buis gaan zitten voor de eerste aflevering van de X-campus. Vrijdag om half negen Ik zelf zit dan ook vol spanning op de bank!
Geniet ervan en laat, als je het leuk vindt, even weten wat je van me vond,
Tot Vrijdag,
Sergio
Sergio
Ach, nu Claire een baby in dr buik heeft begrijp ik wel dat familie zich ermee gaat bemoeien, dat ze zelf met een agressieve drinker wil samenwonen ale, maar ja, die baby he. . .quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef lies1958 het volgende:
ach als ik sommige zo lees. De moraalridder uithangen over wat huub in de gouden kooi heeft gedaan. Ben benieuwd wat er allemaal achter de deuren gebeurt van alle anonieme internetters als daar stiekem een camera zou staan schrikken we misschien ook wel van het gedrag van sommige.
Wat er ook tussen huub en claire is gebeurt of gaat gebeuren, dat heeft een broer/zwager nooit naar buiten te brengen dat is mijn mening, en verder doen ze maar lekker wat ze willen. Als claire gelukkig is met huub wie zijn wij dan om daar over te oordelen. Ze is 25 jaar en volwassen dus zelf verantwoordelijk voor haar leven.
Ja maar ik vind claire dus geen vrouw die het zou pikken dat ze geslagen zou worden. En als ze zelf op haar hyves dat bericht plaatst dat het niet waar is geloof ik dat. Is tenslotte een direkt betrokkene. Maarja nu zullen er weer mensen zijn die zeggen van claire moet het wel op haar hyves zetten anders wordt haar wat aangedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, nu Claire een baby in dr buik heeft begrijp ik wel dat familie zich ermee gaat bemoeien, dat ze zelf met een agressieve drinker wil samenwonen ale, maar ja, die baby he. . .
ok zal een deel uitvergroot zijnquote:
ja hoor alsof zij zou gaan toegeven dat hij haar geslagen of bedrogen heeft terwijl zij bij hem blijftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind claire dus geen vrouw die het zou pikken dat ze geslagen zou worden. En als ze zelf op haar hyves dat bericht plaatst dat het niet waar is geloof ik dat. Is tenslotte een direkt betrokkene. Maarja nu zullen er weer mensen zijn die zeggen van claire moet het wel op haar hyves zetten anders wordt haar wat aangedaan.
Dus wat huub in de kooi deed is dus echt zoals huub ook buiten in het leven is volgens jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Ascar het volgende:
[..]
ok zal een deel uitvergroot zijnmaar je kan niet ontkennen dat huub gewoon huub is hoe we hem in dgk hebben gezien. Dat heeft hij bewezen na de kooi met zijn gedrag, dan heb je ook nog zijn verhalen in de kooi die hij vertelde hoe hij voor de kooi was. Dus 1+1=2 huub is gewoon huub en is nu niet de brave huisvader die hij zich in mijn ogen voor heeft gedaan, voordat alles naar buiten kwam.
Hoop voor Claire dat hij zich nu eens beseft dat hij volwassen is, vader wordt en dat hij zich daarnaar gaat gedragen (bedoel later als het kind geboren is en ouder wordt en het dan naar zijn of haar hoofd krijgt van he jouw vader dit en jouw vader dat, lijkt mij niet echt leuk voor zo'n kind).
Niet dat hij dan ook inderdaad in 1 keer het brave huisvadertje moet spelen ofzo tuurlijk moet hij zich ook kunnen uitleven net als ieder ander maar een beetje respect en rekening houden met je vrouw (de aanstaande moeder van je kind), niet altijd die negatieve publiciteit van zijn acties overal op het internet en nu ook in landelijk roddelblad zou al een hoop schelen.
Of als hij dat niet wil dan is er altijd nog de keus voor hem om te gaan scheiden (bedoel als hij niet in een relatie kan zitten vanwege de "beperkingen" die hij dan heeft) hoe pijnlijk het ook is, dan kan hij overal gaan hoeren en sloeren, doet hij er claire ook geen pijn mee![]()
Dit is mijn mening voor wat het waard is, zo staat iedereen anders in het leven......
Weet je je hebt helemaal gelijk in alles hoor. Claire is een willoos wezen die alles doet wat oppergod huub haar verlangt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef Ascar het volgende:
[..]
ja hoor alsof zij zou gaan toegeven dat hij haar geslagen of bedrogen heeft terwijl zij bij hem blijft
Misschien omdat we geluisterd hebben wat Huub er zelf over vertelde? Misschien omdat we ons de verhalen van Hedda nog herinneren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat Huub het voor de kooi niet zo nauw nam?? Ken je hem persoonlijk ofzo? Nee? Nou dan!
En wie zegt dat Huub nu een brave kerel is? Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat er dingen gezegd worden die hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar zijn en enorm opgeblazen zijn.
Ja, maar als het over Huub gaat gelden er andere regels, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Leuk dat je me wat vraagt en vervolgens zelf antwoord geeft.![]()
![]()
Huub at voor de kooi buiten de deur als je begrijpt wat ik bedoel, Hedda net zo goed trouwens.![]()
Dus of deze dingen "hoogstwaarschijnlijk" waar of niet waar zouden zijn moet nog maar blijken.
De onderste steen moet boven....al is het maar voor Claire en de kleine.![]()
![]()
En dingen opblazen doen we hier nooit toch...... je zit op FOK hoor. Of zijn er nieuwe spelregels waar ik nog niet vanaf weet?!
Jups, zodra Huub ook maar iets doet, gaat Claire het op haar Hyves zetten om het met iedereen te delenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weet je je hebt helemaal gelijk in alles hoor. Claire is een willoos wezen die alles doet wat oppergod huub haar verlangt.
Als jij dit wil denken van haar ga je gang. Ik denk anders over claire. Ik zie haar als een volwassen vrouw die goed voor zichzelf opkomt. En zolang ik via haar niets anders verneem geloof ik wat zij op haar eigen hyves schrijft.
Aardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, zodra Huub ook maar iets doet, gaat Claire het op haar Hyves zetten om het met iedereen te delen![]()
En ja, ik vond Claire eigenlijk wel een redelijk willoos en naīef miepje. Aardig lijkt ze mij overigens wel, maar daar houdt het ook wel mee op.
Natuurlijk! Huub heeft sinds hij de kooi verlaten heeft het licht gezien!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef mootie het volgende:
De kooi is voorbij, daar werd alles enorm uitvergroot. We kunnen nu al maanden niet meer meekijken bij Claire en Huub, en voor hetzelfde geld hebben ze het prima voor elkaar. Ik geloof echt niet dat je hun persoonlijkheden in de kooi kunt vergelijken met hun persoonlijkheden buiten de kooi.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
AardigIk zou het als een belediging zien
En tel daarbij nog eens op dat Huub volgens eigen zeggen ook niet bepaald vies was van een een flinke lijn "waspoeder" op z'n tijd. En dat dan in combinatie met alcohol..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bij. Maar we weten wél hoe Huub is, vooral hoe hij is met drank op. En ik heb een zeer sterk vermoeden dat er niet eentje is die dát trekt.
Hij zei nota bene zelf al dat ze hem in het Oldenzaalse uitgaansleven al 'Huub van Krukkengooy' noemden..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, voor de kooi ging ie in zn uppie uitsmijters te lijf en meer van dat soort fratsen. Het was gewoon een rotjoch en dat is het nog steeds, een onbetrouwbare vlegel.
Zo.
Claire is iemand die het allemaal snapt...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind claire dus geen vrouw die het zou pikken dat ze geslagen zou worden.
Nee hoor. Ze zit gewoon nog in de ontkenningsfase..quote:En als ze zelf op haar hyves dat bericht plaatst dat het niet waar is geloof ik dat. Is tenslotte een direkt betrokkene. Maarja nu zullen er weer mensen zijn die zeggen van claire moet het wel op haar hyves zetten anders wordt haar wat aangedaan.
Ik wil niet als aardig door het leven gaan. Ik vind dat een kut woord. Beetje tussen twee meningen hangen en met de flow meegaan. Ik ben niet aardigquote:
Correctie: volgens Huub zelf. En volgens Hedda.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus wat huub in de kooi deed is dus echt zoals huub ook buiten in het leven is volgens jou.
Het zou mij niets verbazen.quote:Dan zou dit ook voor bv brian kunnen gelden. Die was nogal hardhandig naar amanda toe. Zou hij dit dan ook naar tamara toe zijn.
Er is een wereld van verschil tussen hoe mensen zijn en hoe wij ze graag willen zien. Je zal de vaders de kost moeten geven die hun rol niet serieus nemen, ondanks dat ze dat wel zouden moeten.quote:Nou dat geloof ik dus ook niet net zo min als van huub. Ze hebben zich allebei in de kooi niet zo positief neergezet. Maar denk dat ze allebei blij zijn dat ze vader worden en allebei met hun handen van hun partners afblijven. En zeker als die allebei ook nog zwanger zijn.
ah.. ja...... dat was ook zo.... silvia......quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het merendeel van zijn fans is al zo, dus heb ik voor de vrouw die zo gek is om met hem te trouwen en een kind van hem te willen krijgen al helemaal geen hoop meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weet je je hebt helemaal gelijk in alles hoor. Claire is een willoos wezen die alles doet wat oppergod huub haar verlangt.
En Liekesoppers moeten we serieus nemen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat mij altijd opvalt -en dat is niet als sneer bedoeld- is dat Huubfans opvallend vaak sociopaten zijn.
Aardig spul. Dat dunt de zaak hier aardig uit..quote:
Aardig om nog eens terug te zien. Een woordenbrijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
Wat er ook speelt tussen die 2 zal mij een hoef roesten. Sneu voor Claire, dat vind ik een lieve meid, maar ze had beter moeten weten.
dus je loopt over me heen te zeiken nou ieder dag....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, heb wel die letters onderin het toilet geplakt
Wat aardigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je loopt over me heen te zeiken nou ieder dag....
lekker dan........
Nou, ik neem iig geen ideaalbeeld voor waarheid aan. Ik vind Lieke leuk terwijl ik haar gebreken accepteer. Zo neem ik het feit dat ze niet op vrouwen valt gewoon voor lief. Dat ga ik haar niet verwijten en ik ga ook niet hardop roepen dat ze eigenlijk wel op vrouwen valt en dat haar heterogedrag in de kooi maar spel of gescript was..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Liekesoppers moeten we serieus nemen?
geloof jij nou werkelijk als huub haar mishandeld en/of vreemd gaat dat zij dat openlijk op haar hyves zet, ja de verhalen kloppen, hij mishandeld en/of bedonderd mij maar we geven het nog een kans, SCHEI TOCH UITquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als jij dit wil denken van haar ga je gang. Ik denk anders over claire. Ik zie haar als een volwassen vrouw die goed voor zichzelf opkomt. En zolang ik via haar niets anders verneem geloof ik wat zij op haar eigen hyves schrijft.
Ik schijt zelfs op jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je loopt over me heen te zeiken nou ieder dag....
lekker dan........
Tadaaaaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zei Hedda het niet heel treffend: Huub heb je nooit voor jezelf alleen..
Tja, ik dus niet. De hele wereld heeft Huub maandenlang kunnen bekijken en zij kwam tamelijk laat de kooi in, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ja, ik vind het ook sneu voor Claire.
Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, ik dus niet. De hele wereld heeft Huub maandenlang kunnen bekijken en zij kwam tamelijk laat de kooi in, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Geen medelijden mee.
Ja das waarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Ascar het volgende:
[..]
Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....
Ik gun het haar niet, inderdaad dat gun je niemand, maar als het dan toch zo is, so be it. Geen medelijden mee. De enige waar ik medelijden mee heb in deze is die baby.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Ascar het volgende:
[..]
Tja, als je verliefd bent ben je soms ook letterlijk blind en doof. Je neemt dan van niemand iets aan en zal je er op de harde manier achterkomen en dan heb ik het nu alleen over vreemdgaan. Ik vind het wel sneu voor haar zoiets gun je niemand.....
Die coke was hij volgens eigen zeggen als jaren mee gestopt overigens, maar dat geloven we natuurlijk voor het gemak niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En tel daarbij nog eens op dat Huub volgens eigen zeggen ook niet bepaald vies was van een een flinke lijn "waspoeder" op z'n tijd. En dat dan in combinatie met alcohol..
Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ik neem iig geen ideaalbeeld voor waarheid aan. Ik vind Lieke leuk terwijl ik haar gebreken accepteer. Zo neem ik het feit dat ze niet op vrouwen valt gewoon voor lief. Dat ga ik haar niet verwijten en ik ga ook niet hardop roepen dat ze eigenlijk wel op vrouwen valt en dat haar heterogedrag in de kooi maar spel of gescript was..
Denk het wel zo af en toequote:
Denk het wel zo af en toequote:Amanda scheldt iedereen verrot
Net niet kotsen, maar voor de rest zal het hem worst wezen, ook thuis, dat denk ik welquote:Jaap is een asobig die over de grond kotst thuis?
Dat zei ze niet, ze zei dat ze het voor lief neemt dat Lieke niet op vrouwen valt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout is
Sure, heb je hem wel eens gezien als ie weer eens een hele tijd "achter" was geweest. Strak als een lantaarnpaal, ogen als schoteltjes en navenant gedrag. Maar dat zal wel gekomen zijn van de Red Bull die hij daar te drinken kreeg. Daar krijg je vleugels van..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die coke was hij volgens eigen zeggen als jaren mee gestopt overigens, maar dat geloven we natuurlijk voor het gemak niet.
Laat ik zeggen dat ik niet geshockeerd zou zijn als zou blijken dat dat inderdaad het geval zou zijn..quote:Ik snap niet dat mensen denken dat de bewoners buiten de kooi exact hetzelfde zijn als voor de kooi.
Dus Brian sloopt thuis de boel, Amanda scheldt iedereen verrot, Jaap is een asobig die over de grond kotst thuis?
Ik neem haar niet kwalijk dat ze NIET op vrouwen valt zei ik. Da's net wat anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, wat een engel ben je ook, je neemt het haar niet kwalijk dat ze op vrouwen valt. Alsof dat een karakterfout is
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk zijn de karaktereigenschappen van die mensen buiten DGK exact hetzelfde als in DGK. In DGK konden ze het wat uitvergroten, maar in de basis zijn het dezelfde mensen met dezelfde streken die ze hebben laten zien. Je kunt niet twee jaar lang een toneelspel opvoeren.
Evengoed een maffe opmerking.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem haar niet kwalijk dat ze NIET op vrouwen valt zei ik. Da's net wat anders.
De karaktereigenschappen wel ja. Maar juist het gedrag wat je zag was het "uitvergroten"! Zie je nu werkelijk niet dat het leven in die DGK wezenlijk anders was/is dan leven in de "buitenwereld"? En dat mensen 2 jaar lang in die situatie, zich qua gedrag aanpassen aan die situatie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk zijn de karaktereigenschappen van die mensen buiten DGK exact hetzelfde als in DGK. In DGK konden ze het wat uitvergroten, maar in de basis zijn het dezelfde mensen met dezelfde streken die ze hebben laten zien. Je kunt niet twee jaar lang een toneelspel opvoeren.
Ik weet niet over wie je het hebt, maar volgens mij schrijf jij ongeveer hetzelfde als ik?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
De karaktereigenschappen wel ja. Maar juist het gedrag wat je zag was het "uitvergroten"! Zie je nu werkelijk niet dat het leven in die DGK wezenlijk anders was/is dan leven in de "buitenwereld"? En dat mensen 2 jaar lang in die situatie, zich qua gedrag aanpassen aan die situatie?
Echt.. Mensen nemen wat ze tijdens de DGK gezien hebben veeel te serieus allemaal.
Dat ze zich niog druk lopen te maken om ex deelnemers, terwijl het programma al driekwart jaar geleden gestopt is. Dat is nog wel het meest verbazingwekkende van allemaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Eg_Wel het volgende:
Echt.. Mensen nemen wat ze tijdens de DGK gezien hebben veeel te serieus allemaal.
Nee, hij zegt hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het hebt, maar volgens mij schrijf jij ongeveer hetzelfde als ik?
Kan niet, want dan zeg hij iets heel anders als ikquote:
daar ga ik morgen ff goed de tijd voor nemen om het te bekijken ...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Het lijkt hier wel een jaar geleden.![]()
Vind het wel jammer dat deze 'affaire' ervoor zorgt dat het interview van Bart met Willem helemaal overschaduwd wordt.
En nee, ben niet roomser dan de paus, het is entertaining om het over deze "affaire" Huub te hebben. Maar dat het weer zķ heftig is, en dat er uit alle hoeken en gaten weer users opduiken die doen alsof het nog 2007 is.... ach, misschien is dat ook wel weer grappig.
Hoe gaat het met Brian trouwens.
1. Ja, gezellig he!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
1) Het lijkt hier wel een jaar geleden.![]()
2) Vind het wel jammer dat deze 'affaire' ervoor zorgt dat het interview van Bart met Willem helemaal overschaduwd wordt.
3) En nee, ben niet roomser dan de paus, het is entertaining om het over deze "affaire" Huub te hebben. Maar dat het weer zķ heftig is, en dat er uit alle hoeken en gaten weer users opduiken die doen alsof het nog 2007 is.... ach, misschien is dat ook wel weer grappig.
4) Hoe gaat het met Brian trouwens.
Eens! Het wordt tijd voor een nieuwe rls + streams graag.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze zich niog druk lopen te maken om ex deelnemers, terwijl het programma al driekwart jaar geleden gestopt is. Dat is nog wel het meest verbazingwekkende van allemaal.
idd. leuk om hem weer eens terug te zien ...was hem alweer helemaal vergetenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:01 schreef Marrije het volgende:
Ja, leuk interview met Willem, die is ook geen spat veranderd zeg.
Type: Privé berichtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
is er trouwens al nieuws over Ribas?
hoeveel mensen heeft die eigenlijk al met een mes bewerkt?
Niet alleen als je een week niet bent geweest hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
als je hier een week niet geweest bent dan denk je echt van, wat een onzin dit
nee idd maar als je er een beetje inzit vind je het nog leuk om mee te discussieren enzo, maar als je deze topics en alles erbij ff een tijdje niet volgt dan snap je echt niet waarom dit er nog is, serieus een rukkende padvinders reeks zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet alleen als je een week niet bent geweest hoor
zolang ze het maar achter een boom doen vind ik het primaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
als je hier een week niet geweest bent dan denk je echt van, wat een onzin dit ga discussies houden over padvinders die zich afrukken in het bos ofzo
dat doen padvinders heul nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
padvinders die zich afrukken in het bos ofzo
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zoek een berichtje in een van deze topic-reeks met uitspraken van een media-deskundige
of tv-baas/maker dat er voorlopig geen nieuwe Big Brother komt en ook geen nieuwe reallife.
De vorige Sly/nowlive/Huub topics gingen zo razend hard dat ik nu al 2 topics aan het door spitten ben
om dit artikel terug te vinden .
Wie kan zich dat herinneren, het was vorige week in deze reeks?
Het was een post van waarschijnlijk Sunny, Lies1958 of Peeet1.
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18quote:Op zondag 25 januari 2009 12:00 schreef sunny16947 het volgende:
"Uit een interview met Remko van Westerloo in de telegraaf van vandaag".........Vraag: Maar RTL5 was ook de Gouden Kooi en CBML?.....Antwoord: Wat kijkcijfers betreft hebben die programma's mijn stoutste dromen overtroffen, maar het mag nu allemaal iets leuker, iets positiever en dan zijn deze twee formules toch vreemde eenden in de bijt. Zeg nooit nooit, het waren originele soaps, maar voorlopig zie ik die programma's niet terugkeren. "Big brother"? Dat al helemaal niet, de nederlandse kijkers zijn verwend met deze nieuwe realityreeksen en daar steekt BB toch een beetje armoedig tegen af. CBML en DGK hebben veel meer lagen dan BB........tot zover het interview. Het ziet er dus naar uit dat er voorlopig geen opvolger komt.
ah mooi ! je hebt hem alquote:Op zondag 8 februari 2009 01:58 schreef Deliana het volgende:
[..]
[..]
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 18
Liekequote:Op zondag 8 februari 2009 02:20 schreef snetje het volgende:
en de vertrouwbare bron van de Party is inmiddels ook bekend !!![]()
[ afbeelding ]
Remko van Westerloo: het waren originele soaps, maar voorlopig zie ik die programma's nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zoek een berichtje in een van deze topic-reeks met uitspraken van een media-deskundige
of tv-baas/maker dat er voorlopig geen nieuwe Big Brother komt en ook geen nieuwe reallife.
Het was een post van waarschijnlijk Sunny, Lies1958 of Peeet1.
Bedankt voor de waarschuwing. Dan weet ik welke zender ik vanavond absoluut moet overslaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanavond Banana Split met Frans Bauer, nederland 1 , 20.20 uur.
Leuk, ben benieuwd naar die van tanja hoe het met haar is op dit moment.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:51 schreef dieenebart het volgende:
Morgen aan de slag met de eindmontage van Tanja, en het interview met Andries.
Mooi. Eigenlijk kan Tanja me gestolen worden (ze heeft die BB verknald wat mij betreft), maar ben toch benieuwd.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:51 schreef dieenebart het volgende:
Morgen aan de slag met de eindmontage van Tanja, en het interview met Andries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |