quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor FANN CMBL er ook weer tussen.
rest volgt.....
Waar moeten we niet meer op de weg komen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
do 29 jan 2009, 19:57 [ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Na zes keer heeft Amanda uit De Gouden Kooi vandaag haar rijbewijs gehaald.
"Ik ben echt superblij", zegt de 21-jarige Gouden Kooi-deelneemster, die bij na haar vorige examen te horen kreeg dat ze te lief was in het verkeer.
http://www.telegraaf.nl/p(...)eslaagd__.html?p=2,1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis wel een doorzetterje !!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
AMSTERDAM -
"Ik ben echt superblij", zegt de 21-jarige Gouden Kooi-deelneemster, die bij na haar vorige examen te horen kreeg dat ze te lief was in het verkeer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft Sly zich al een aantal malen een blauwtje gelopen bij een nickname, waarvan hij dacht dat het een vrouwelijk iemand was.quote:
En al die meelezers schrikken zich een hoedje en drukken gelijk op het rode kruisje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
"p.s. verborgen lezers zijn door het beheer gewoon te zien!"
De Stasi was er niks bij
Nou maar hopen dat ze binnen de ring blijft, dan heb ik er geen last vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
AMSTERDAM -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan daar helemaal niet meelezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef Noek het volgende:
[..]
En al die meelezers schrikken zich een hoedje en drukken gelijk op het rode kruisje.
Ik ook niet. Nu durf ik ook niet meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet meelezen
Zullen we samen een account aanmaken? Dan raakt ie in de war met de IP adressenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu durf ik ook niet meer.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu durf ik ook niet meer.
Snood! I like. Alleen is er nog nooit een registratie gelukt ooit. Honderd jaar geleden al niet. Ik wilde lezen wanneer de hel weer was losgebarsten en toen was er steeds een ledenstop. Volgens mij stond er niet eens sorry bij!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we samen een account aanmaken? Dan raakt ie in de war met de IP adressen![]()
Doe jij ook nog op je werk meelezen, en ik ook nog elders, is het helemaal stressen voor Sly
Dan moeten we "Potsnedel" maar aanmaken als accountnaam.... als de ledenstop weer teruggedraaid isquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Snood! I like. Alleen is er nog nooit een registratie gelukt ooit. Honderd jaar geleden al niet. Ik wilde lezen wanneer de hel weer was losgebarsten en toen was er steeds een ledenstop. Volgens mij stond er niet eens sorry bij!Wat een klootzak!
Ik wel, maar snap er geen ruk van. Je opent een topic en dan zie je gelijk de laatste reactie. Dus je moet van onder naar boven lezen. Heel raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet meelezen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we samen een account aanmaken? Dan raakt ie in de war met de IP adressen![]()
Doe jij ook nog op je werk meelezen, en ik ook nog elders, is het helemaal stressen voor Sly
Ik denk toch dat een riekie1862 of een Sgatjuh2002 geloofwaardiger is hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we "Potsnedel" maar aanmaken als accountnaam.... als de ledenstop weer teruggedraaid is
Haar eerste diploma!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
AMSTERDAM -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meerdere accounts?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef [b]Dementor het volgende:[/b]
[..]
Ja in betere tijden.
En dat iemand meerdere accounts gebruikt zegt al genoeg.
Ja!
Duidelijk is het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meerdere accounts?
Op Fok! ben ik PB en op VOL ZF. Op beide fora heb ik slechts één account. Dat jij niet weet dat het in beide gevallen om mij gaat kun je mij niet verwijten. Heb er zelf nooit echt een geheim van gemaakt dacht ik zo..
Die raken er maar niet over uitgepraat, zeg!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef beequeen het volgende:
Op VOL houden ze NL weer goed in de gaten dus als je mee wilt lezen......linkje.
Ik begrijp dat Hedda in de uitzending komt. Lieke wilde nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat Sly vanavond pm's openbaar gaat maken of zoiets?
Ach, die man roept zoveel. Eerst zou Lieke komen volgens Slaaaajjjjj, dat ging niet door en daarna wist hij te melden dat Hedda zou komen. Er zit echt een schroef los bij die vent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat Sly vanavond pm's openbaar gaat maken of zoiets?
Dat laatste is een feitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, die man roept zoveel. Eerst zou Lieke komen volgens Slaaaajjjjj, dat ging niet door en daarna wist hij te melden dat Hedda zou komen. Er zit echt een schroef los bij die vent.
Een tijdje geleden is er hier op Fok! toch ook een relletje om geweest? Dat Danny (en/of andere crewleden) pm's kan lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Poezewoes het volgende:
Belachelijk om pm berichten te gaan voorlezen, vind het vreemd dat hij die kan lezen , vind het net zoiets als een ander zijn of haar brief openmaken en lezen!!
Zeelucht doet niet altijd goed!
If only. Ben wel bezig geweest met een script maar kwam niet verder dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Een tijdje geleden is er hier op Fok! toch ook een relletje om geweest? Dat Danny (en/of andere crewleden) pm's kan lezen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Noek het volgende:
[..]
If only. Ben wel bezig geweest met een script maar kwam niet verder dan.
Anita: Ik heb een SOA, Jimmy.
Jimmy: Oh noes, en onze vierling dan.
Anita: Ik verkoop het hotel wel.
Jimmy: Dat hoeft niet. Ludo heeft die al in de hens gestoken vannacht en je moeder vermoord.
voor het zelfde geld had je op naaktfoto's zitten wachten .quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja man én dat voor maar 25 euro. Ik heb er iig wel iets aan overgehouden.
En dan ook meteen met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |