Meerdere accounts?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef [b]Dementor het volgende:[/b]
[..]
Ja in betere tijden.
En dat iemand meerdere accounts gebruikt zegt al genoeg.
Ja!
Duidelijk is het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meerdere accounts?
Op Fok! ben ik PB en op VOL ZF. Op beide fora heb ik slechts één account. Dat jij niet weet dat het in beide gevallen om mij gaat kun je mij niet verwijten. Heb er zelf nooit echt een geheim van gemaakt dacht ik zo..
Die raken er maar niet over uitgepraat, zeg!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef beequeen het volgende:
Op VOL houden ze NL weer goed in de gaten dus als je mee wilt lezen......linkje.
Ik begrijp dat Hedda in de uitzending komt. Lieke wilde nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat Sly vanavond pm's openbaar gaat maken of zoiets?
Ach, die man roept zoveel. Eerst zou Lieke komen volgens Slaaaajjjjj, dat ging niet door en daarna wist hij te melden dat Hedda zou komen. Er zit echt een schroef los bij die vent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat Sly vanavond pm's openbaar gaat maken of zoiets?
Dat laatste is een feitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, die man roept zoveel. Eerst zou Lieke komen volgens Slaaaajjjjj, dat ging niet door en daarna wist hij te melden dat Hedda zou komen. Er zit echt een schroef los bij die vent.
Een tijdje geleden is er hier op Fok! toch ook een relletje om geweest? Dat Danny (en/of andere crewleden) pm's kan lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Poezewoes het volgende:
Belachelijk om pm berichten te gaan voorlezen, vind het vreemd dat hij die kan lezen , vind het net zoiets als een ander zijn of haar brief openmaken en lezen!!
Zeelucht doet niet altijd goed!
If only. Ben wel bezig geweest met een script maar kwam niet verder dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Een tijdje geleden is er hier op Fok! toch ook een relletje om geweest? Dat Danny (en/of andere crewleden) pm's kan lezen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Noek het volgende:
[..]
If only. Ben wel bezig geweest met een script maar kwam niet verder dan.
Anita: Ik heb een SOA, Jimmy.
Jimmy: Oh noes, en onze vierling dan.
Anita: Ik verkoop het hotel wel.
Jimmy: Dat hoeft niet. Ludo heeft die al in de hens gestoken vannacht en je moeder vermoord.
voor het zelfde geld had je op naaktfoto's zitten wachten .quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja man én dat voor maar 25 euro. Ik heb er iig wel iets aan overgehouden.
En dan ook meteen met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kleine meisjes worden groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |