abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:20:01 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65496521
FF testen of het me nog lukt een Topic te openen...:)

In deze reeks wordt gepost over BB-ers en DGK-ers.

Er zijn wat interviews afgenomen door dienebart (je weets) en die zijn te vinden hier: http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/

Onze nationale aandachttrekker Huub heeft ook weer van alles bij het eind. Vreemd SMS-je en vermeende brieven van broer en pa Recourt. Allemaal afgeleverd bij forumhoeroe Sly. Sly die uit zijn slof blijft schieten omdat het hem maar niet wil lukken aangenomen te worden als moderator op http://www.rocketmiljonairs.nl/
Beledigingen vliegen daar over en weer en Fok geniet schijnbaar met volle teugen.

Nee JdM we zijn nog niet toe aan een nieuwe RLS we vermaken ons prima met die ouwe meuk.

Korte update van Copycat:
Okay. Even een update:
Huub en NowLive/Sly hebben de grootst mogelijke ruzie en Jaap probeert voor intermediair te spelen. Of is het stiekem toch onze eigen Suikeroom?
Dido en Roel blikken op fruitenzuivel.nl terug op hun tijd in het BB huis en Bart zal vanavond bij SBS Shownieuws te zien zijn in een item over tien jaar RLS.

Verder hing Amanda tijdens de stijlvolle KamaSutrabeurs in een paal op een podium waar een paar minuten daarvoor een hete liveshow plaatsvond en ziet ze daar de ene na de andere heerlijkheid voorbijkomen. Met een van die heerlijkheden duikt ze binnenkort het nachtleven in. Al dan niet gekleed in een spannend setje van Christine le Duc

[ Bericht 49% gewijzigd door akveor op 28-01-2009 17:40:56 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:23:51 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65496655
't Is net als fietsen hè. Eens geleerd, altijd gedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65496796
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
't Is net als fietsen hè. Eens geleerd, altijd gedaan.
En dan schaatsen nog, ik heb me toch een rotsmak gemaakt!
Ik wil zomer!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:31:56 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_65496954
Goed bezig op NL Roevka.

Heb je al een ban of antwoord?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:33:45 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65497004
Okay. Even een update:
Huub en NowLive/Sly hebben de grootst mogelijke ruzie en Jaap probeert voor intermediair te spelen. Of is het stiekem toch onze eigen Suikeroom?
Dido en Roel blikken op fruitenzuivel.nl terug op hun tijd in het BB huis en Bart zal vanavond bij SBS Shownieuws te zien zijn in een item over tien jaar RLS.

Verder hing Amanda tijdens de stijlvolle KamaSutrabeurs in een paal op een podium waar een paar minuten daarvoor een hete liveshow plaatsvond en ziet ze daar de ene na de andere heerlijkheid voorbijkomen. Met een van die heerlijkheden duikt ze binnenkort het nachtleven in. Al dan niet gekleed in een spannend setje van Christine le Duc.
pi_65497096
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Okay. Even een update:

Verder hing Amanda tijdens de stijlvolle KamaSutrabeurs in een paal op een podium waar een paar minuten daarvoor een hete liveshow plaatsvond en ziet ze daar de ene na de andere heerlijkheid voorbijkomen. Met een van die heerlijkheden duikt ze binnenkort het nachtleven in. Al dan niet gekleed in een spannend setje van Christine le Duc.
zo, zijn we weer bij.
Goedemorgen :W
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:36:46 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65497101
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:31 schreef beequeen het volgende:
Goed bezig op NL Roevka.

[ afbeelding ]

Dacht eerst dat het aan mijn PC lag maar jij kunt dus ook geen tekst meer kopiëren. Wat ook al weer genoeg zegt.
Verder vermaak ik me kostelijk met deze nonsens tussen de bedrijven door. (Installeren configureren van PC's).
Zo te zien geen ban en geen antwoord. Vroegah werd ik nog wel eens gebeld....
Op woensdag 28 januari 2009 16:31 schreef beequeen het volgende:
Goed bezig op NL Roevka.

[ afbeelding ]

Dus jij kunt nog meelezen op NL
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:38:48 #10
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65497189
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Okay. Even een update:

Zal ik dit ff in de OP frommelen?
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:40:01 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65497233
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef akveor het volgende:

Zal ik dit ff in de OP frommelen?
Is goed!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:42:31 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_65497313
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef blomst het volgende:

Dus jij kunt nog meelezen op NL
Nope, ik lees mee en kopieer op VOL. Errug hè?

Bedankt voor de update Cc.
― Mark Twain
pi_65497331
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope, ik lees mee op VOL. Errug hè?

Bedankt voor de update Cc.
via via dus
pi_65497376
Ze hebben gewoon de rechtermuisknop uitgeschakeld op NL.
Je kunt nog steeds de boel kopiëren door de tekst te selecteren en vervolgens in IE of Firefox te kiezen voor Edit/bewerken in het menu en dan copy/kopiëren.

Hihi.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:44:25 #15
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65497378
Van het volgende is aangifte gedaan :

Lastig vallen/bedreiging/stalking via de telefoon

De Aangifte !!!

Agent: "Goed, gaat u zitten en vertel!"

W: "Ik word lastig gevallen!"

Agent(pakt pen en papier en vraagt):"Door wie ?"

W: "Ik heb het vermoeden dat het Bla die bla is ..."

Agent: "Wie ?"

W: "Bla die bla!!"

Agent: "Ik heb u niet goed verstaan geloof ik, door wie wordt u

lastig gevallen ?"

W: "Dat zeg ik u toch! Bla die bla!! "

Agent(legt pen neer en kijkt W boos aan en zegt):"Mevrouw zit u mij hier in
de maling te nemen ?"

W: "Waarom zou ik u in de maling nemen ? Ik kom hier serieus aangifte doen!"

Agent: "Goed! Nogmaals, door wie wordt u lastig gevallen ?"

W: "Ja, door die Bla die bla!"

W(begint iets te wiebelen, denkt na en zegt): "Maar het kan ook Piet Veerman zijn, of Annie Schilder en Jan Keizer ! Die heb ik ook voorbij zien komen op RM!"

Agent(nu echt boos): "Mevrouw ik heb hier duidelijk geen tijd voor! Er zijn zaken die belangrijker zijn. U verdoet mijn tijd. De dokter zit hier om de hoek! "

W(duidelijk aangeslagen.. en begint duftig een smsje te versturen en zegt): "Als u even wilt wachten ? Ik krijg zo een smsje terug van sly"

Agent: " Slaai ? Wie is dat nu weer ? "

W: "Ja sly! Die weet vast wel wat ik nu moet doen!"
(ondertussen klinkt er een erg irritant melodietje met "nowlife de gekstuu..nowlife de gekstuu .... smsje terug dus)

W(leest het smsje, kijkt de agent aan en zegt): "Zie je wel! sly weet altijd wat te doen!"

Agent: "Oja ? "

W: "Ja!"

Agent: "Wat dan ?"

W: "Aangifte doen!"

Agent: "Alweer ? "

Agent: "Tegen wie nu dan weer ?"

W: "Tegen U !! "

[ Bericht 0% gewijzigd door snetje op 28-01-2009 16:49:58 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:50:33 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_65497563
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:43 schreef blomst het volgende:

via via dus
Yep, ik heb al heel lang een ban op NL. Je mot wat hè? Ooooohhh, dirt is wel een hele lange post maar ze heeft wel gelijk.
quote:
Re: DGK zijn nasleep

« Antwoord #4181 Gepost op: Vandaag om 16:33:52 »
Nee hoor ik ben passie36 op rm.
En je mag me gerust bannen hoor, ik zal er echt geen nacht minder om slapen.
Ik heb duidelijk daar gezegd wat ik ook hier wil zeggen, als je dit nu weer op de hoofdpagina van je site zet, ben je zelf ook willens en wetens het vuurtje aan het opporren.
En mensen willen dat dit alles stopt, wat hier ook zelfs door mensen die hier lid zijn wordt gevraagd.
Hoe kan het stoppen als nu weer groot en open Huub wordt beschuldigd van wat andere gekken schrijven.
Dus heb ik daar alleen gezegt wat ik hier ook durf te zeggen maar wat naar alle waarschijnlijkheid binnen en mum van tijd toch weer verwijderd wordt, dus zei ik het daar om dat het hier verspilde moeite is.
Als men wil stoppen moet jij ook stoppen met steeds weer dingen hier neer te zetten en dan nadrukkelijk erbij te vertellen dat het de schuld van Huub allemaal is.
Ow sorry nee Pardoesje heeft het geschreven maar laten we toch maar aannemen dat jij het goed gekeurd hebt om het hier te laten plaatsen!
Zo blijft men het aanwakkeren.
Heb net zo goed erbij gezet dat Huub het blog gedeelte van de afgelopen dagen moet sluiten en idd een inlog systeem moet maken zodat hij beter kan opletten wie wat schrijft! en mensen eraf kan gooien die veel en veels te ver gaan.
Maar als ik dan steeds lees, het is Huub zijn schuld hij laat het allemaal toe, ben ik van mening dat jij ook hand in eigen boezem mag steken Sly, omdat het hier ook maar aan de gang blijft dus opruien is kennelijk niet alleen Huub vreemd!

Heb overigens in mijn tekst niet gescholden en niets lelijks gezet, alleen vanuit mijn mening gesproken.
Als jij vindt dat ik daardoor een ban verdien om wat ik op een andere site zet, he so be it.
Als je zelf maar zo slim bent om het daar dit keer bij te laten offcourse
Kijk dat er dingen zijn gezegd op RM door één of andere achterlijke zijn we allemaal over eens kan niet door de beugel.
Maar volgens mij hebben jij en je leden en ook mensen die hier alleen lezen zoals mijn persoontje het daar al uitvoerig over gehad in een forum topic.
Maar het moet toch op de hoofdpagina van je site staan?
Waarom? Nou mijn mening daarover, omdat het gewoon nog niet afgelopen mag zijn en omdat er sommige zijn die gewoon alles op alles zetten om mensen ervan te overtuigen hoe slecht Huub dan wel niet zou zijn.
Ik kan je zeggen, nee Huub is geen lieverdje en nee ook Huub heeft uitspraken gedaan die het daglicht niet konden verdragen.
Maar als je iemand blijft tarten, dan vraag ik me simpel weg af waarom.
En dan zet ik op RM een stukje daarover, met nogmaals ook het verzoek aan Huub om al die berichtjes weg te halen.
Er zal er toch één een keer de wijste moeten zijn, maar op dit moment zijn geen van beide van jullie dit!
Als jij vindt dat ik dan geen haar beter ben dan de mensen al daar Sly, mag je mij nog aangeven wie je daarmee bedoelt?
Bedoel je daarmee de mensen die schelden en uitlatingen doen waar ik overal aan aangaf me van de distancieren?
Want zie je mij schelden? Zie je mij dingen zeggen die het daglicht niet kunnen verdragen?
Je zegt want ik kreeg me een post onder ogen? je maakt er van dat er heel iets ergs instaat? Nou Sly kan je verklappen er staat niets in wat het daglicht niet kan verdragen en dat is dus wel gewoon vrijheid van meningsuiting
Verbeter de wereld begin bij jezelf is de gezegde.
Als jij je leden wilt beschermen, geef gekken dan geen voer tot doorgaan.
Bescherm je leden dan ook!
Huub heeft al meerdere malen aangegeven met een inlogsysteem bezig te zijn.
Dus hij wil dan toch het kaf van het koren scheiden.
Maar als er dan weer zijn naam even op de hoofdpagina van je site wordt neegezet, ja dan blijft dit jojo effect he. Lijkt mij toch dat daar niemand wat mee opschiet.
Voor mij persoonlijk zijn zowel jij en Huub onwijs met elkaar bezig, hierdoor gaan de leden hier en de mensen op RM eronder lijden, als de twee hoofdpersonen in dit verhaal nou eens lekker met Japie een happie gaan eten, dan kunnen de mensen onderling ook weer rustiger tegen elkaar gaan doen.
Niemand vraagt of jullie weer dikke vriendjes willen worden maar los het ondeling op, inplaats van het op sites te gooien.
Of vinden jullie het beide idd alleen maar mooi om te zien wat een commotie er ontstaat door dit geheel?
Ook jij Sly bent een beheerder van een site, wij vragen Huub om alles te wissen en te kappen met alles, maar we kunnen jou ook alleen maar vragen, stop gewoon.
Knal niet alles wat er gebeurd klakkeloos op je site, je snapt toch zelf wel dat het alleen maar alles blijft aanwakkeren, en dat er nog meer achterlijke komen die dan nog meer leden gaan uitschelden.
Jullie zijn beide verantwoordelijk voor dit gebeuren.
En jullie moeten beide gewoon stoppen met olie op het vuur te gooien.
Het één haalt het ander aan.

Dus ja ik ben Passie36 en ik heb niets gezegd waar ik me voor hoef te schamen, ik heb in jouw ogen tegen jou ingesproken maar op een nette manier, net zoals ik op een nette manier blijf proberen Huub ervan te doordringen om dingen weg te halen en het anders te gaan doen.
Ik heb aangegeven hier niet verder te gaan met een discussie aangezien ik niet opzoek was om gehersenspoeld te worden om zo tegen Huub te zijn, maar alleen kwam vertellen dat ik het niet eens was met deze uitspraken.
Volgens mij iets wat gewoon mag!

Groet Pascale

En Vonnie1964, zet alsjeblieft dan wel de juiste tekst neer want ik zei al er is niets fout met huis zitten voordat ik een lading van kritiek over mezelf heen krijg (heb zelf ook een tijdje thuis gezeten dus geen enkele behoefte om hier negatief over te zijn)
Bedoelde het alleen dat er mensen zijn die de hele dag kunnen lezen als je thuis zit maar er ook mensen zijn die werken dus niet de hele dag alles kunnen lezen.
Maar goed teksten verkeerd uitleggen is op de computer natuurlijk niet zo'n kunst!
@Snetje.....
― Mark Twain
pi_65497596
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
Van het volgende is aangifte gedaan :

Lastig vallen/bedreiging/stalking via de telefoon

De Aangifte !!!

Agent: "Goed, gaat u zitten en vertel!"

W: "Ik word lastig gevallen!"

Agent(pakt pen en papier en vraagt):"Door wie ?"

W: "Ik heb het vermoeden dat het Bla die bla is ..."

Agent: "Wie ?"

W: "Bla die bla!!"

Agent: "Ik heb u niet goed verstaan geloof ik, door wie wordt u

lastig gevallen ?"

W: "Dat zeg ik u toch! Bla die bla!! "

Agent(legt pen neer en kijkt W boos aan en zegt):"Mevrouw zit u mij hier in
de maling te nemen ?"

W: "Waarom zou ik u in de maling nemen ? Ik kom hier serieus aangifte doen!"

Agent: "Goed! Nogmaals, door wie wordt u lastig gevallen ?"

W: "Ja, door die Bla die bla!"

W(begint iets te wiebelen, denkt na en zegt): "Maar het kan ook Piet Veerman zijn, of Annie Schilder en Jan Keizer ! Die heb ik ook voorbij zien komen op RM!"

Agent(nu echt boos): "Mevrouw ik heb hier duidelijk geen tijd voor! Er zijn zaken die belangrijker zijn. U verdoet mijn tijd. De dokter zit hier om de hoek! "

W(duidelijk aangeslagen.. en begint duftig een smsje te versturen en zegt): "Als u even wilt wachten ? Ik krijg zo een smsje terug van sly"

Agent: " Slaai ? Wie is dat nu weer ? "

W: "Ja sly! Die weet vast wel wat ik nu moet doen!"
(ondertussen klinkt er een erg irritant melodietje met "nowlife de gekstuu..nowlife de gekstuu .... smsje terug dus)

W(leest het smsje, kijkt de agent aan en zegt): "Zie je wel! sly weet altijd wat te doen!"

Agent: "Oja ? "

Agent: "Wat dan ?"

W: "Aangifte doen!"

Agent: "Alweer ? "

Agent: "Tegen wie nu dan weer ?"

W: "Tegen U !! "

....ik lach nu wel....maar het zou ook maar echt kunnen gaan gebeuren.....
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:53:11 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_65497657
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
Je kunt nog steeds de boel kopiëren door de tekst te selecteren en vervolgens in IE of Firefox te kiezen voor Edit/bewerken in het menu en dan copy/kopiëren.

Hihi.
Oh, dat bedoelt Roevka. Is Slaaajjjj nou zo slim of zijn volgelingen?
― Mark Twain
pi_65497689
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh, dat bedoelt Roevka. Is Slaaajjjj nou zo slim of zijn volgelingen?
nee ...Putty ....zn eigenste computer Nurd
  One tough cookie woensdag 28 januari 2009 @ 16:55:08 #20
169210 liesje1979
pi_65497723
Ik dacht ik maak ook even een account aan op NL, maar dat kan helemaal niet.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 16:56:29 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_65497771
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:

nee ...Putty ....zn eigenste computer Nurd
Putty.....wasda?

Waarom niet liesje?
― Mark Twain
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:57:05 #22
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65497787
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:

Hihi.
Tnx.... CTRL+C werkt ook niet.... beetje simpel wordt ik van dit soort beperkingen....
Op woensdag 28 januari 2009 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht ik maak ook even een account aan op NL, maar dat kan helemaal niet.
Hebben ze een ledenstop, of had je ook al een ban?
  One tough cookie woensdag 28 januari 2009 @ 16:58:50 #24
169210 liesje1979
pi_65497853
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Putty.....wasda?

Waarom niet liesje?
Putty heeft de site gemaakt.

Ik krijg:

Er is een fout opgetrden !
Sorry, registratie is momenteel uitgeschakeld.
pi_65497874
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Putty.....wasda?

Waarom niet liesje?
heet zn personal ass....die heeft de site gebouwd zoals die nu is...want je snapt nu ondertussen vast wel dat slaai zelluf geheel geen kaas heeft gegeten van.....kompoeteren....behalve dan hoe die zn site moet misbruiken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')