quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor FANN CMBL er ook weer tussen.
rest volgt.....
Waar moeten we niet meer op de weg komen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
do 29 jan 2009, 19:57 [ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Na zes keer heeft Amanda uit De Gouden Kooi vandaag haar rijbewijs gehaald.
"Ik ben echt superblij", zegt de 21-jarige Gouden Kooi-deelneemster, die bij na haar vorige examen te horen kreeg dat ze te lief was in het verkeer.
http://www.telegraaf.nl/p(...)eslaagd__.html?p=2,1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis wel een doorzetterje !!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
AMSTERDAM -
"Ik ben echt superblij", zegt de 21-jarige Gouden Kooi-deelneemster, die bij na haar vorige examen te horen kreeg dat ze te lief was in het verkeer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft Sly zich al een aantal malen een blauwtje gelopen bij een nickname, waarvan hij dacht dat het een vrouwelijk iemand was.quote:
En al die meelezers schrikken zich een hoedje en drukken gelijk op het rode kruisje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
"p.s. verborgen lezers zijn door het beheer gewoon te zien!"
De Stasi was er niks bij
Nou maar hopen dat ze binnen de ring blijft, dan heb ik er geen last vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
AMSTERDAM -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan daar helemaal niet meelezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:38 schreef Noek het volgende:
[..]
En al die meelezers schrikken zich een hoedje en drukken gelijk op het rode kruisje.
Ik ook niet. Nu durf ik ook niet meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet meelezen
Zullen we samen een account aanmaken? Dan raakt ie in de war met de IP adressenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu durf ik ook niet meer.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu durf ik ook niet meer.
Snood! I like. Alleen is er nog nooit een registratie gelukt ooit. Honderd jaar geleden al niet. Ik wilde lezen wanneer de hel weer was losgebarsten en toen was er steeds een ledenstop. Volgens mij stond er niet eens sorry bij!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we samen een account aanmaken? Dan raakt ie in de war met de IP adressen![]()
Doe jij ook nog op je werk meelezen, en ik ook nog elders, is het helemaal stressen voor Sly
Dan moeten we "Potsnedel" maar aanmaken als accountnaam.... als de ledenstop weer teruggedraaid isquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Snood! I like. Alleen is er nog nooit een registratie gelukt ooit. Honderd jaar geleden al niet. Ik wilde lezen wanneer de hel weer was losgebarsten en toen was er steeds een ledenstop. Volgens mij stond er niet eens sorry bij!Wat een klootzak!
Ik wel, maar snap er geen ruk van. Je opent een topic en dan zie je gelijk de laatste reactie. Dus je moet van onder naar boven lezen. Heel raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan daar helemaal niet meelezen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we samen een account aanmaken? Dan raakt ie in de war met de IP adressen![]()
Doe jij ook nog op je werk meelezen, en ik ook nog elders, is het helemaal stressen voor Sly
Ik denk toch dat een riekie1862 of een Sgatjuh2002 geloofwaardiger is hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we "Potsnedel" maar aanmaken als accountnaam.... als de ledenstop weer teruggedraaid is
Haar eerste diploma!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef dgklieke het volgende:
AMSTERDAM -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |