Zou Sly in de gevangenis van Scheveningen zitten??quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het scannen Eef. De betrouwbare bron is dus Nowlive.......
Dat zinnetje is je dus ook opgevallen....quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Eef999 het volgende:
Zou Sly in de gevangenis van Scheveningen zitten??
Ben benieuwd naar de reaktie van Huub. Ik zou het erg vreemd vinden als hij niets van zich laat horen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zinnetje is je dus ook opgevallen....![]()
Maar alle gekheid op een stokje, dit is toch wel een heel vreemd artikel met NL of Slaaaajjjj als betrouwbare bron. Het moet niet gekker worden.
Yep, the story continues!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de reaktie van Huub. Ik zou het erg vreemd vinden als hij niets van zich laat horen.
Nou ja zeg!!!! Durft Slaaaajjjjjj het weer niet aan om het onder zijn eigen naam te plaatsen, de lafbeK?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Eef999 het volgende:
Het staat nu ook op de home pagina van NL, met bronvermelding FOK en Eef999![]()
Klopt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!!! Durft Slaaaajjjjjj het weer niet aan om het onder zijn eigen naam te plaatsen, de lafbeK?
Krissje, het zal niet de eerste keer zijn dat de Party met een rectificatie moet komen.
De Party brengt oud nieuws. dit is al weken bekend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Eef999 het volgende:
Vervolg van; CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #23
Huub en Claire voorpaginanieuws
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Journalistiek in haar meest luie vorm.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef Elske6 het volgende:
volgens mij heeft de Party het allemaal van de forums gehaald. Want Ron had NIET Nowlive geschreven , die hadden het gecopieerd van Bronmagazine. En die hebben inmiddels de bewuste brief er al weer afgehaald.
Voor wat het waard is: op RM post een meisje dat zegt dat haar zusje het meisje is met wie Huub vreemd geweest is. Ze schrijft ook nog dat haar zusje daardoor twee weken huisarest heeft gekregen. Geeft alweer een aardige indicatie van de leeftijd van het betreffende meisje..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef Krissje6 het volgende:
[..]
Klopt!
Aan de andere kant verbaasd het me niet als Huub vreemd is geweest dat over die mishandeling weet ik zo net nog niet ik denk/hoop dat dat niet waar is
Zou zomaar nog een klacht kunnen opleveren sex met een minderjarigequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: op RM post een meisje dat zegt dat haar zusje het meisje is met wie Huub vreemd geweest is. Ze schrijft ook nog dat haar zusje daardoor twee weken huisarest heeft gekregen. Geeft alweer een aardige indicatie van de leeftijd van het betreffende meisje..
Wel apart dat ze in hun appartementje in Hilversum dezelfde keuken hebben laten plaatsen als in de Gouden Kooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef dgklieke het volgende:
de foto's zij gemaakt door joop van tellingen dus huub heeft wel toestemming gegeven van het plaatsen van de foto's bij dit verhaal
[ afbeelding ]
Nogmaals, als het waar is... iedere gek kan anoniem wat posten op RM..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Krissje6 het volgende:
[..]
Zou zomaar nog een klacht kunnen opleveren sex met een minderjarige
I know! RM is totaal niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nogmaals, als het waar is... iedere gek kan anoniem wat posten op RM..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |